Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kde vzal Grossův strýc 1,2 milionu?

Gross přišel s nečekanou zprávou, která měla vysvětlit, kde vzal peníze na luxusní byt v Praze. Je to nečekaná informace, o níž se premiér nezmínil ani ve chvíli, kdy jej někteří kolegové podezírali, že bere úplatky. Nyní Gross přišel s tím, že mu jeho byt pomohl zaplatit strýc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aliena

Franta Rámus
Vojáci, kteří jste sloužili v minulosti pod vojenským velitelem v Jihlavě, Vikem-strýcem premiéra Grosse,který byl přezdívaný Franta Rámus, ozvěte se a napište podrobnosti, co všechno Franta Rámus na posádce prováděl. Když nás kontroloval v kuchyni, schovávali jsme se před ním, ze strachu,do obřích hrnců a skříní,a když odešel, nechal nás všechny zavřít. Přestože to byla  velká guma, nebyl bohužel nikdy zkoumán jeho duševní stav, oproti jeho známému panu Rodovi, u kterého byly zjištěny projevy schizofrenie. Předem děkuji za došlé zprávy.J. H.
0/0
12.2.2005 20:22

Indira

Nechápu to!!
Tak nějak nevím, o co tady jde. Všichni jdou po premiérovi (se kterým nijak nesympatizuji), kvůli bytu, ale že si u nás ve městě dal frajer postavit "chaloupku" za 42mil nikoho netankuje. A to mě štve rozhodně víc.Je to obyčejný podnikatel s 10-ti zaměstnancema.
0/0
12.2.2005 0:19

leonel

Re: Nechápu to!!
"frajer- obyčejný podnikatel s 10-zamestnanci" (zdechla ti koza?)
0/0
12.2.2005 15:22

revolucionar

Vaclav Havel nemocny nacisticky silenec
Máš pravdu, www. havloviokupanti.cz. Havel byl a je opravdu takový jak jsi ho ty popsal. Kdyby byl onen "Samet" v roce 1989 opravdu revolucí tak by se ten zaprcatělý, ráčkující a zrzavý skřet jen těžko dostal k prezidentskému korýtku. To prerzidentské křeslo dostal Havel jako dárek od samotné KSČ(M) za to, že jim tak pilně v 70. letech sloužil. Oni ho totiž měli komouši v tom kriminále jako práskače a svojí úlohu ten ďábel plnil opravdu skvěle. A je nasnadě, že je vždycky něco za něco, takže se Havel zas odměnil komárům tím, že je nechal jako jednu parlamentní stranu a Havlovi taky můžeme děkovat za to, že KSČ nebyla postavena mimo zákon a tudíž jsou dnes bolševici všude rozlezlí, z estébáckých velkých zvířat jsou dnes tuneláři a velkopodnikatelé a že je u nás restituován majetek šlechtě a to ještě k tomu i cizácké, viz onen degenerovaný Schwarzenberg.
0/0
1.2.2005 18:39

zeto

Standa
No já si myslím, že je úplně jedno, kde ty penize vzal. Důležité je, že to co nám říká, opravdu, ale opravdu myslí upřímně.
0/0
19.1.2005 21:48

hasmen

Je mi opravdu jedno,kde je vzal...
0/0
19.1.2005 18:51

obcanek

Napadlo někoho
že nejen Gross patrně není schopen prokázet původ peněz na nákup luxusního bytu,ale že před časem Vlasta Tlustý poslanec na dotaz kde vzal na ne zcela standardně vybavený bům  ve Slaném odpověděl že po tom nikomu nic není,kdo mu půjčil že je jeho soukromá věc.Totéž pan profesor,když jej vykradli a napočítal ztrátu z krádeže jenom na špercích Livie za 4 melouny,nikoho nenapadlo se zeptat kde to vzal a propočítat si příjmy.V pořádku,pro politiky platí presumce viny,ať předvede Gross kde na to vzal,ale nejen on!Ani Vlastík ani Narcis nerestituovali,neměli co prodat,Klaus byl ještě navrch za komunistů v nemilosti,žádné korýtko,z čehopak na to asi ušetřil?Všem stejně!!!!!!
0/0
19.1.2005 18:06

marta007

Re: Napadlo někoho
Klause, Koloťuka ani Vlastu nemám rád, ale Klause se musím zastat...Livie (asi kvůli tomu jaká je ekonomická expertka :-)))) ) dělala v x-dozorčíchradách x-podniků...takže tam je to jasný...korupce jinak:-))))
0/0
19.1.2005 18:49

ODSakEda

Re: Napadlo někoho
Ale to odpověděl správně! Za A: ODS prosazuje nedotknutelnost soukromí! Nicméně za B media tak neprezentují a vzniká dojem, že vůbec neuznává podvodné získávání majetku! Tedy za B: neexistují černé peníze, peníze jsou jen jedny a nelze je rozlišit! Existuje pouze danový únik zpravidla z nelegální činnosti či korupce a tedy nelze s presunce neviny chtít po občanech prokazovat nabytí a je třeba prokazovat porušování zákonů a danových úniků! (když ztratím kupní smlouvu o prodeji mého staršího automobilu jsou moje peníze "černé" a já gauner?!, něco jiného je prokázat mi kšefty s auty se ziskem a danový únik!!!) Je ironií, že majetková přiznání prosazuje právě "Grosova" čSSD...
0/0
19.1.2005 22:41

sandyn

???
Uvědomme si však, že tohle už je jen třešnička na dortu. To co tahle vláda dělá, mluvím hlavně o "šikanování" živnostníků, reformy (nebo spíš nereformy) atd. To jestli Gross zpronevěřil nebo nezpronevěřil 1,2 už mě nějak ani netrápí...
0/0
19.1.2005 17:37

Marusja @ Dusja

Vendula
Soudruzi mebuďte směšní - nejrůznější Konstruktivy a Metrostavy a Skansky (a další firmy stavějící/podnikající převážně za státní) pracují na projektech, kde se bez jakéhokoliv potu schová miliarda a 1.2 mil tam ročně vydělá lepší závozník s dobrým kontaktem na dispečink. Milionová částka je naprosto směšná a nikdo to zde řešit nebude.
To, že Grossová propírá Stáňovo peníze prostřednictvím Amway je samozřejmě do nebe volající a může to bejt jenom tady (krajánci se musí popadat za břicho). Představte si Chiracovu ženu, případně ženu Schroedera, jak "podnikají" v takovémhle švindlu pro prostoduché a Francouzi/Němci to pozorují a tahají se "moudře" za bradu a říkají si, že na tom "Emvej" může přeci jen něco bejt... Only CR
0/0
19.1.2005 16:30

Pongo

Tak jsem zvědav,
jak se Drtikolovy aféry nakonec vyřeší. Malér se strejdou je v porovnání s "Millgate" jen lehoučkým pošolícháním. Takřka každému je jasné, že si pí.Šá Grossová těžko mohla v AmWayi vydělat víc než Drtikol a že s největší pravděpodobností je její "podnikání" jen pračka úplatků. Ale "Millgate" by mohl Srandovi Drtikolu ukončit kariéru. Ukáže-li se, že Sranda použil Policii k politickým účelům a v rozporu se zákony této země (jako bylo třeba sledování Dr.Fe a středočeského hejtmana), kdy jako ministr vnitra nemohl vůbec tým založit a nakládat s výsledky šetření, pak by zcela automaticky měl podat demisi, rezignovat na post korunního prince ČSSD, nechat se zbavit poslanecké imunity a nastoupit do určitého zařízení na Pankráci.
0/0
19.1.2005 14:27

4omega

Jsem zvědavej, s čím na nás Staník přijde příště..
...ještě chybí nějaké bohatá tetička z Ameriky, po které neočekávaně dědil...
0/0
19.1.2005 13:26

ODSakEda

Fú a moje půjčka!
 Fú po mě chtěl prokázat původ peněz půjčky, kterou jsem, kvůli problémúm navýšil jmění firmičinky (já+2 zaměstnanci) a to přesto že šlo jen o 180.000,-Kč!!!!!!!
 Půjčila mi část matka, část kamarád z ciziny. Fú po mě chtěl po mě(!!!!!) doložit, jestli oba měli zdaněný příjem alespon ve výši půjčky!!! Bránil jsem se, že kamarád si nepřeje mi sdělit co kde a za kolik dělal! Nepomohlo moje tvrzení, že at je Fú vyzve sám!!!!!!!! Nakonec jsem máti přesvědčil a kamaráda moooc pokorně uprosil, at mi(!!!) dodají dokumenty kde a za kolik a jak dlouho pracovali. Fú však nakonec neuznal dokumenty kamaráda, prej je cizinec a prej bych vlastne porušil zákon o oběhu valut (neuznali že je český emigrant a dával mi to v Kč). Hrozil mi nedoplatek daně darovací!!!... Máti mi nakonec naoko podepsala celou sumu:-)
0/0
19.1.2005 12:23

ODSakEda

Dodatek:
Fú mi prostě suše jen oznámil, že když jejich příjmy nedodám já sám ve vlastním zájmu, automaticky vyměří darovací dan a tedy tuto částku mi zdaní!!!...
 (peníze věřitelů ale byli jednou zdaněny -tedy jměním=peníze po zadnění)
0/0
19.1.2005 12:27

Isbjoerna

Re: Dodatek:
, Darcovska dan se plati i za prijate ZDANENE penize. :-)
0/0
19.1.2005 12:56

Vaclav Hanus

Re: Fú a moje půjčka!
Jo...to urcite...A jen tak nahodou jsi zapomnel uvest, ze vsechno vyse uvedene bylo az jako konsekvence pote, ajk jsi se pokousel s uredniku delal pitomce, uvadel jsi lzive cisla na priznani, pokousel jsi se vykroutit z dani a choval jsi se k nim vubec arogantne (jako spravny o-deesak..). No, a je to nakonec vytocilo a pouzili proti tobe to, co v bezne praxi neuplatnuji. A...jak to, ze ti nakonec mati podepsala celou sumu? Ta snad nemusela prokazovat, zda jsi na to byla schopna vydelat? Alespon vidis, ze se financak jinak stavi k "janosum Bacsum" a jinak k rodinnym prislusnikum. A navic, se stavi jinak k fyz. osobam (Gross) a jinak k firmam.
0/0
19.1.2005 12:32

ODSakEda

Re: Re: Fú a moje půjčka!
Samozřejmě jsem musel doložit detailně, jestli byla schopna mati vydělat a našetřit(!) ty peníze!
 Ale tady nejde ani tak o mě! Tady jde o princip!!!
Tak se laskavě nenavážejte do mě a mého chování! Soudruhu Hnauši!...
 Jen jsem chtěl říct, že pár tisícovek musíte prokazovat detailně a miliony ne! že také někoho policie nemůže doma zastihnout (třeba celníky co udělali stovky milionů s LTO že?...) a někomu se považuje dopis za doručenej veřejným vyvěšením! Někoho nedožene k placení ani soud a někomu pouze Fú oznámí, že si částku sám odečetl z vašeho konta!!!!!...
0/0
19.1.2005 12:49

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Fú a moje půjčka!
dokdy me budete oslovovat soudruh, do te doby se do vas navazet budu, kriminalniku z o-dees. Neslo o zadne miliony, ale o jeden milion. Asi jste si to spletl a mluvil o objemech ulitych vasimi spolupartajniky...ulitych, ale na rozdil od Grosse peclive papirove posichrovanych..
0/0
19.1.2005 12:52

ODSakEda

Re: Re: Fú a moje půjčka!
Ještě dodávám, že jsem OSVč-fyzická osoba! Nehledě na to, že firma není oficiální termín a navíc mě stejně štve tento druh ekonomického rasismu-diskriminace!
0/0
19.1.2005 12:51

obcanek

Re: Re: Re: Fú a moje půjčka!
Fyzická osoba nemá základní jmění firmy,to mají právnické osoby.Ty asi budeš pěknej matěj.
0/0
19.1.2005 17:36

Vlastys

Re: Re: Fú a moje půjčka!
Hanus, Hanus?  A já proč se do Vás ostatní tak navážej.
0/0
19.1.2005 13:04

George1977

Re: Fú a moje půjčka!
Nejak mi unika, jestli to teda byla pujcka nebo dar. Pokud se jedna o pujcku, tak darovaci dan je nesmysl. Proto si mel s matkou sepsat u notare smlouvu o bezurocne pujcce. Notarsky zapis by pak pro tebe byl dokladem pro FU, matka by svuj vytisk smlouvy "ztratila" a tak by bylo vsechno v naprostem poradku.
A za druhe. Ty nemas co dokazovat puvod penez, ktery ti nekdo pujci nebo daruje. Mam spis pocit, ze prislusny spravce dane si chtel neprimo rict o uplatek. V takovem pripade je dobre poridit diktafon a jit uplatek nabidnout (samozrejme by se jednalo pouze o provokaci). A pak podat trestni oznameni na dotycneho urednika. Myslim, ze bych pouzil ale druhy zpusob a to servat toho urednika na tri doby a podat na nej stiznost jeho nadrizenym. Na tohle jednoznacne nemel narok.
0/0
19.1.2005 16:15

ODSakEda

Danová přiznání a čSSD...
 To bylo hesel, když převálcovala čSSD v parlament. volbách ODS právě i díky tomu!
čSSD &  Zeman: "půjdem vládě po krku!"(nehorázná vulgarita), "ODS chce privatozací rozprodat a rozkrást naše(?!) národní stříbro!" (asi myslel zadlužijící se a nevýhodné a nedobytné úvěru poskytující polostátní banky???...), aby vzápětí po nástupu na premiera prohásil: "musme urychleně privatizovat banky!!!"..., "AKCE CISTE RUCE!" (nejhlasitější volání o majetkových přiznáních!) Stejně se s odstupem času potvrzuje ono Klausovo: "Neexistují špinavé peníze, jen porušování zákona, kdy nelegální činností vzniká danový únik!!! Peníze jsou jen jedny a ty nelze rozlišit! Je nutné tedy prokazovat nelegální činnosti a danové úniky a postihovat je a nikoli, aby všichni z principu presumpce viny, prokazovali původ peněz!" (jinak by dle čSSD platilo např.: když ztratíte např. prodejní smlouvu vašeho staršího os. auta, jsou rázem vaše peníze špinavé?!!!
0/0
19.1.2005 12:02

AYAN

?
Pokud strýc zemře, bude Gross tento dluh vyplácet dědicům svého strýce? Je veřejné prohlášení, že mu strýc půjčil, závazné?   
0/0
19.1.2005 11:29

4omega

Re: ?
Proč to řešíš? Na to splácení prvnímu strýci mu zcela jistě půjčí jiný strýc
0/0
19.1.2005 12:11

Hello Newspapers

Otázka dne: Kdo dodal chechtáky ?
Byl to strýc a nebo "KMOTR"
0/0
19.1.2005 10:23

mashley

Re: Otázka dne: Kdo dodal chechtáky ?
Tony Sopranos
0/0
19.1.2005 16:30

old fashioned Vince III.

Krajani,
už alespoň to zlodějský zabeďarovaný střevo odstoupilo
 
0/0
19.1.2005 9:45

jajaja59

Re: Krajani,
ještě nedostal pokyn od svého řídícího důstojníka (důstojníků)
0/0
19.1.2005 10:05

kontrola

Vadi Vam GroSS? Pripojte se !!!
My nize podepsani projevujeme svoji vuli a vyzyvame sve zvolene parlamentni zastupce, aby ve shode se slibem, kt
0/0
19.1.2005 9:22

kontrola

Re: Vadi Vam GroSS? Pripojte se !!!
http://www.freewebs.com/vanek/index.htm
0/0
19.1.2005 9:23

ODSakEda

Re: Vadi Vam GroSS? Pripojte se !!!
 Nepřipojujte se! Chodte k volbám! Doufám, že mnohým, bohužel ale, to nasrá-ní vydrží krom předchozích krajských voleb i do parlamentních!
 Bohužel ještě skoro 2 roky zapomente na změnu k lepšímu! Viděli jste, jak i drtivá převaha (ODS) ve volbách do nižších samospráv se dají vládou pravomici samosprávy převálcovat zákony, nařízeními a vyhláškami i nezákonnými postupy ministerstev (Součková-zákaz nakládání s nemocnicemi, ale zároven zodpovědnost za jejich chod!...) a ze samosprávy rázem udělat nesvéprávnou a tedy nesamosprávnou, ale přitom zodpovědnou(!) "samosprávu"!!!
0/0
19.1.2005 11:40

Bouše

0/0
19.1.2005 8:08

jajaja59

Re: Docela zajímavé
Je i zajímavé, jak se ta cena bytu proměňuje v čase. Vzpomínám si, že tehdy byl i docela problém Grosse dostat z toho poslaneckého bytu. Buzková to cca za měsíc vzdala a šla, ale on se bránil jako čert, přitom měl bydlení u rodičů. Teď beze srandy - tyto 3 aktuální causy jsou na okamžitou demisi bez přemýšlení. Do pytle to mu to musí schválit jeho řídící důstojník ?
0/0
19.1.2005 10:09

Tukan_c_5

Re: Re: Docela zajímavé
pro demisi je predpokladem svedomi a pro to je zase predpokladem zebricek hodnot, ten Kolotukovi chybi, zajimaji ho jen penize
0/0
19.1.2005 18:59

ondradve

hmm
panecku...ze by se ted taky proletel vrtulnikem do ostravy a nechali mu odposlohuchavat telefon ???
0/0
19.1.2005 7:51

Hello Newspapers

Kde vzal strýc 1,2 miionu ?
No třeba mu jej předtím zase půjčil Standa aby mu později půjčil na byt..  No a kde vzal ty prachy Standa, kyž tak málo vydělává  Možností je více, ale mohl si třeba vzít úvěr od úvěrové socbanky Svoboda & Snopková    
0/0
19.1.2005 7:39

jajaja59

Gross je i |TVOJE ostuda
Která partaj má ve svém vedení samé bývalé komunisty ? ODS jednoho, ČSSD všechny mimo Grosse a Sobotky, kteří to vzhledem k věku nestihli. Která partaj má aktivní poslance, sedící v parlamentu kontinuelně od dob budování rozvinuté socialistické společnosti ? Pouze ČSSD. Která partaj má skoropředsedu, bývalého dlohodobého min. vnitra, který dnes z pozice předsedy "vlády" prohlásil, že aktuální a OBROVSKÝ malér v policii se táhne od roku 93 ? Co jako min. vnitra tu spoustu roků dělal ? A jako předseda vlády si dokonce vzal vnitro do své kompetence.... do haj.lu....
0/0
19.1.2005 7:15

Karel Pipin

Re: Gross je i |TVOJE ostuda
Samozrejmě, že komoušů bude víc v ČSSD, ale v ODS jich těch soudruhů taky není málo.  A myslím, že hlavní dědictví komunismu, které se na nás podepsalo je, že krást je v podstatě normální (nesmí Tě chytit a když Tě chytí musíš začít ŘVÁT jak je to falešné apod.), lhaní, sprostota, bezohlednost. V tom je ODS hodně komunistická. Taky si myslím, že je to poprvé co policie řádně tne do svých řad, tak vidíme humus. Možná, že bychom mohli být rádi, že se něco doufám takového systemového děje.  Mnohým tato policie vadí, která lehce šlápla odposlechy do fotbalu, a hle co vyšlo na světlo. Nebo naší taxikáři, všimni si jak to bagatelizoval vysoký činitel ODS narozdíl od faktů, které přinesli novináři. Nebo úředníci na magistrátech (Karlovy Vary naposled). Prostě naše společnost je zčásti dost nemocná. No teď se dovídáme, že Standa má taky zvláštní manýry.
Takže mi přijde divné bezmezně věřit jedné partaji.
 
0/0
19.1.2005 7:53

jajaja59

Re: Re: Gross je i |TVOJE ostuda
Nechápu to slovo "samozřejmě", od pamětníků však vím, že soczem. byla odporná již za 1. republiky. S dědictvím po bolševikovi souhlasím a předpokládám tři generace než se to vyčistí a dostane alespoň na úroveň záp. Evropy. S radikálním hodnocením ODS souhlasit nemohu (nejsem jejich člen), sviňáci jsou všude, jde o to v jakém poměru. A vtomto suverénně vítězí socZemáci, těsně následováni st. Kalousek Old Boys - zde myslím vedení, nikoli řadové členstvo. Patlat dohr. politiku, taxi a fotbal je vtomto prostoru nesmysl, jde o celkovou úroveň spol. KV jsou dlouhodobě jasné. Standa měl 1. velký průšvih v r. 90 (91?) jako tzv. "Mladý sociální demokrat". Proto si jej tehdy vybrali bolševici v pozadí a jen jej postrkují. Ti ale nejsou vidět. SG má IQ velmi nízko.
0/0
19.1.2005 8:17

Bouše

Re: Gross je i |TVOJE ostuda
A navíc takový Palas byl členem KSČ ještě počátkem 90. let. Tím se v ostatních stranách (kromě KSČM) může  "pochlubit" málokdo. Trvalo mu hodně dlouho než prozřel.
0/0
19.1.2005 8:07

jajaja59

Re: Re: Gross je i |TVOJE ostuda
Vždyť velký Škróma byl aktivní komunista tuším do roku 91 nebo 92 a dle svého oficiální životopisu u nich nebyl ani vteřinu.... stačí se podívat.
0/0
19.1.2005 8:19

jajaja59

Re: Re: Gross je i |TVOJE ostuda
Ještě k s. Palasovi. Když se poprvé stal ministrem zemědělství tak se jej moderátorka ČT ptala jak se vyrovnává se svou kom. minulostí. On na ni velmi udiveně pohlédl a nezapomenutelně prohlásil: "Ale paní redaktorko, vždyť jiná strana tu v té době nebyla." To mne tenkrát opravdu rozesmálo - až k slzám.
0/0
19.1.2005 8:23

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Invalidní ujec
mě půjčil 1,2 milionu. A teď by jsme Stando chtěli tu O ČERENÉ KARKULCE a potom O BAJAJOVI.
0/0
19.1.2005 7:08

steevee007

Další skandál
kvuli nějakýmu tomu melounu  http://www.humorous.bloguje.cz/72199_item.php
0/0
19.1.2005 1:20

Tommis

Ctenari idnes-u
Mam vás opravdu rad, kazdy vecer po praci misto jakekoli zabavy si prectu komentare vas pseudo liberalu z idnes. Tohle snad necte jediny inteligentni clovek. Ale ja vam pouze dekuji, diky vam mohu vydelavat to co vydelavam. Tak vam musim podekovat za to ze ste jaci ste. P.S. Ke clanku: Pan Gross nejspis neni genius, ale urcite je to velmi schopny clovek i politik. Ptam se vas tady co pisete, myslite si ze clovek ktery ma jeho zkusenosti, pohybuje se v politice tak dlouho, mam nformace ktere ma, nehlede na kontakty s lidmi, vazne si myslite ze by jakmile dostane uplatek, tak by takto (nechci rict amatersky, to by totiz neudelal ani amater) jednal a naprosto okate koupil za ty penize byt??? Lidi, myslete.... Prestante cist jen tento "informacni" server, ucte se jazyky, ctete zahranicni tisk, vzdelavejte se, pak by tu 90 procent prispevku nemohlo byt.
0/0
18.1.2005 22:05

Ertyl

Re: Ctenari idnes-u
každý jednou udělá chybu a on jich udělal až dost.
Dost bylo těch jeho úplatků, jeho JUDr., jeho Barková, jeho Amwayjka
0/0
18.1.2005 22:06

K-Leo

Re: Ctenari idnes-u
  Taky jsem v zahranici, obcas si taky prectu nejakej ten mistni platek, ale tady ani snad nikdo nevi, ze nejakej Gros a nebo dokonce Klaus existuje. Jo Havel, toho tu znal skoro kazdej, ale tihle nezajimavi politici jsou pro zdejsi narod a tudiz i zdelovaci prostredky tabu.
0/0
18.1.2005 22:23

K-Leo

Re: Re: Re: Ctenari idnes-u
  Tady ho znaj vsichni jinak a ja se ani nesnazim jim jejich predstavu nejak vyvracet.
0/0
18.1.2005 22:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.