Diskuze

Pašeráci mají šanci na kratší trest

Původně si myslel, že bude ve vězení až do důchodu, nyní je možné, že si užije na svobodě ještě poslední zbytek mládí. Český pašerák drog zadržený v Thajsku Radek Hanykovics věří, že bude do dvou let volný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

15. 1. 2005 15:31
bude dál pašovat nebo dělat něco podobně
nebepzpečného?
a jeho pokračovatelé, jsou jich zřejmě stovky, budou ještě více rozvíjet svoji úspěšnou činnost?   nejde jen o drogy,m občas stačí systematická práce nba černo.....
0 0
možnosti

K-Leo

15. 1. 2005 15:12
Demokracie a Cechach ?
  Pokud vetsina Cechu chape demokracii jako zde na internetu, tak bude cesku hodne dlouho trvat, nez se opravdove demokracie docka. Souhlasim s tim, ze pro zavaznou tresnou cinnost, mezi kterou patri i pasovani drog, by zadna amnestie nemnela existovat. To jen pan Havel po svem zvoleni si spletl pojmy a dojmy a udelil amnestii vsem, vcetne vrahu. Jenze neni jen zavazna trestna cinnost, lidi (pokud nemaj penize na koupi "odpustky") jsou odsuzovani i za vymysly policajtu, bezne prestupky a pod. Pro tyto vezne v Cechach amnestie neni. A pro pana Olafa Ludviga, je treba trochu vic studovat pravo a az pote nekoho upozornovat, ze si plete amnestii s milosti.
0 0
možnosti

honzikrezac

15. 1. 2005 13:39
To je fakt sila
vratil bych je zpatky, on by je ten humor o propusteni presel, parchanty. Nicmene chapu,kdyz nekjdo nemuze poradne pracovat ze zdravotnich duvodu a je krypl, musi si vydelavat pasovani na chleba:-(((
0 0
možnosti

azrael2

15. 1. 2005 10:50
nééé
jenom škoda,že i u nás nejsou takové tresty
0 0
možnosti

Libor76

15. 1. 2005 10:33
šmejdi
neštítí se vydělávat si zločinem, navác jednou z nejhnusnějších forem (drogy) a místo aby byli rádi že nechcípnou v Thajsku, tak je nakonec ještě za 2 roky potkám na ulici. No to snad ne :-(
0 0
možnosti

Sudíček

15. 1. 2005 9:54
›››››››››››› ™
žádný propuštění, nechat je ve vězení zhnít, prašivce,
0 0
možnosti

breberaksuper

15. 1. 2005 10:18
Re: ›››››››››››› ™
opět stebou souhlasím kdo prodává drogy musí hodně opravdu hodně pikat
0 0
možnosti

K-Leo

15. 1. 2005 7:23
Amnestie - pokracovani
  Jsem si vedom toho, ze muj prispevek vyvola velkou nevoli, ale pokud se trochu zamyslite, tak zjistite ze i odsouzeni jsou jenom lidi a maji pravo na dodrzovani normalnich, ve svete beznych zvyklosti. Pokud chce Cesky stat tretat jednotlive prestupky, nic proti tomu, to je bezna praxe ve vetsine statu sveta. Ale nesmi zapominat i na druhou alternativu a to je udelovani amnestie. V celem svete je mnoho justicnich omylu, v cechach je jich asi vic, ale predevsim je v cechach mnoho lidi ve vezeni, za nezakonne provokace policie v letech po "sametove". Predevsim pro tyto lidi je potreba alespon dodrzovat zvyklosti o amnestii. Demokracii je potreba nejen hlasat, ale predevsim ji dodrzovat.
0 0
možnosti

Vifon

15. 1. 2005 10:43
Re: Amnestie - pokracovani
Nevoli nevyvolal, snad jen soucit s tebou, taky marně čekáš na aminu? To je dobře!
0 0
možnosti

K-Leo

15. 1. 2005 7:10
Amnestie
  Mne by spis zajimalo, kdy se ceske pravo dostane na uroven  alespon Thajska. Ano, v udelovani trestu se neustale vyrovnavaj vahy, ale pokud jde o amnestii, je to spis vysmnech celemu svetu. Za 15 let takzvane ceske demokracie, udelil jen Havel pri svem nastupu vseobecnou amnestii. Je pravda, ze tuto amnestii trochu prahnal, ale od te doby uz prakticky zadna amnestie bebyla. Pokud nebudu pocitat dalsi Havlovy vystrelky, kdy udeloval amnestii pro tehotne muze a prastarle zeny, nebo to bylo naopak ? Ale na tom nezalezi protoze dalsi jeho amnestie se tykali maximalne 1-2 lidi v Cechach. Klaus naopak prohlasil, ze zadne amnestie delat nebude. Kde je "demokracie"
0 0
možnosti

Elev

15. 1. 2005 3:29
Zda se to jenom mne?
nebo je to obecny fakt. Maji lumpove navrch pred zakonem dodrzujicim obcanem?
0 0
možnosti