Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxikáři hrozí milionová pokuta

Doposud byl taxikář Marian Ledvinka, který sám podniká s vozem číslo 03597, "čistý". Už sedm let, co pražský magistrát vede evidenci taxikářů, nemá žádný záznam, že by okrádal nebo podváděl své pasažéry. Najednou mu hrozí až milionová pokuta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

inazuma

Pro tupý
Tak to shrneme, aby diskutující lopaty na toto téma měli jasno o cenách, které nejsou regulované. Aby i ty největší závistivý socky, který i ten net používaj jako erár pochopily, co je to svobodný podnikání. Zkuste třeba www.acl.cz a možná zavřete pysky. Dobrou noc.
0/0
14.1.2005 0:23

Mirek Bushín

pitkin results
Vážený pane taxikáři, protože se Ti určitě nic nestane, působí toto stádo diskutujích šašků velice směšně a jeho plýtvání energií k tomuto tématu je k popukání . Přeji Ti v zaměstnání hodně unknown Angličanek, vnadných Belgičanek a nadržených Italek ochotných zaplatit jakoukoli sumu
VIVAT BÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉMMMMMMMMMM..
0/0
13.1.2005 21:23

Jurasek54

Pokuta je málo.
Nejen pokuta,ale deset let nucených prací by si zasloužili tyto zrůdy které dělají ostudu všem lidem v této zemi.Jezdit taxíkem a podporovat tyto grázly může jen naivní hlupák a tresty pro ně by měli být vysoké.
0/0
13.1.2005 18:50

trondazhor

Re: Pokuta je málo.
deset let nucených prací by si zasloužili tyto zrůdy které dělají ostudu všem lidem v této zemi................fajne kde začneš?????? ve vládě? nebo na úřadech?Nebo u zahraničních velkofirem podnikajícím na uzemí ČR?nebo u taxikáře!!!!!
0/0
13.1.2005 19:05

pressEU

Německý taxikář by si to nedovolil
O 200 km na západ by si to nikdo nedovolil. Český národ je národem podvodniků. 17. listopad nezměnil myšlení českých lidí a jen tak je nezmění. Ať žije německá povaha lidí.
0/0
13.1.2005 18:15

trondazhor

Re: Německý taxikář by si to nedovolil
Tos tam asi nikdy nebyl, co???Němci jsou větší pras*ta než kdokoli!!!!
0/0
13.1.2005 18:44

Jahod

Re: Re: Německý taxikář by si to nedovolil
Nevim odkud pochazi tvoje znalost taxikaru, ale ja s nima jsem v Nemecku celkem spokojen. Na letisti mas cedulku a na ni orientacni ceny do celeho Mnichova. Ve Frankfurtu ti napisou ucet a jeste vydaji pasku z taxametru na ktere stoji, kde byl taxametr zapnut a kde vypnut. GPS je dobra vecicka. Jel jsem z nadrazi v Düselu na letiste a na semaforu koukam, ze taxametr ukazuje jen -. Jen tak sem se zeptal co to jako ma bejt a ... jel jsem zadarmo, protoze taxametr nebyl v poradku. Zkuste si neco podobnyho v Praze. Na letisti byla na cestu z Ruzyne do Dejvic pevna taxa 500. Zavolany taxi (stejna trasa za 150) nechtel zastavit pod plakatem, ale az na druhe strane parkoviste. Parada ne. A co na to Magistrat: Vasi stiznosti se budeme zabyvat. Za 2 roky se jeste nedozabyvali. a to jsem to urgoval.
0/0
13.1.2005 20:20

K-Leo

Taxametr
  V jinych zemich musi mit taxikar po nastupu do taxi zapnuty taxametr. Ten je evidovany a nemuze s nim nijak manipulovat. Stvrzenu o platbe vydava taxametr a ne taxikar pomoci blocku. Takto se da okradat zakaznik velice spatne. Nevim jak to mate v Cechach, ale podle clanku se da soudit, ze taxametr mozna existuje, ale neni nikde evidovany jako pokladna a nikdo ho asi taky nekontroluje.
0/0
13.1.2005 13:59

demokratic

porkač. "výsledky hovoří...
zřejmě kradou tolik, že se jim to vyplatí... (Proč v jiných temích nekradou a nedělají tak ostudu těmto státům?)
Jen chtít... A nechce-li se, pak je důvod nabíledni... Hlavně ať nikdo neříká, že ty kontroly nechce nikdo dělat... (pokud by ti kontroloři prokazatelně nachytali šmejda, který OPAKOVANĚ někoho okradl, a napařili mu pokutu dejme tomu půl milionu či milion, proč by nemohli mít - podobně jako revizoři v metru - nějaké procento z částky, kterou takto magistrátu opatří? A pokud by taxikář "neměl" na pokutu ? Exekuce na auto, atd., oni by se naučili, že se to prostě NEVYPLÁCÍ být šmejd... Zatím se jim to ovšem velice dobře vyplácí...
0/0
13.1.2005 13:48

Náton

Jednoduché, když se chce
Vždyť by to bylo tak jednoduchý, kdyby v tomto státě fungovalo právo a kontrolní orgány tak jak mají, a byla vůle kontrolovat. Jenže pražský magistrát je prolezlý korupcí od sklepa až po půdu. Normálně by to mělo vypadat takto:
1. načapání - pokuta dle výše předražení, ale každopádně velmi citelná
2. načapání - ztráta licence
3. načapání - oznámení trestného činu neoprávněného podnikání, následně soud s mastnou pokutou a podmínkou
4. načapání - basa z důvodu pokračování v trestné činnosti
Ale magistrát zcela ovládaný ODS nedělá téměř nic. Asi by to pro něj byla ta známá kriminalizace podnikání, před kterou stále varuje pan hradní profesor.
0/0
13.1.2005 12:27

Tessien

Dobře mu tak
Jen ať cáluje, za ty léta byl bez poskvrnky - oficiálně. Kdoví kolik si nakradl.
0/0
13.1.2005 11:52

breberaksuper

když krade at platí pokutu
já bych mu vzal koncesi na vždy.a každému kdo by chtěl okrádat zákazníky to samé.a páni z magistrátu začněte pracovat od toho tam ste už my pijete krev
0/0
13.1.2005 11:24

newbudulinek

pan Blažek
Nedávno se na serveru magistrátu hl. m. Prahy rozběhla dobrá diskuze o fungování radních. Jeden z mým známých, který pracuje u městské policie zde anonymně udedl některé střípky ze zákulisí fungování našich vrcholných představitelů magistrátu. Zaprvé proběhlo šílené vyšetřování - KDO TO BYL !!!! a za druhé ona diskuze, naprosto úžasná diskuze byla smazána a pan Blažek už opětovně lehčeji spinka na oblacích slávy
0/0
13.1.2005 10:47

pražák_schweiz

ČEMU SE DIVÍTE?
Vždyť je to zřejmě regulerní! Před východem z letiště Praha-Ruzyně stojí taxiky "společnosti", která NEMÁ TACHOMETRY, ALE TAXY. Takže za jízdu z letiště do Arabské ulice ve Vokovicích jsme zaplatili KCZ 400,-!
Slušná společnost AAA má vyhražené stanoviště mimo areal východu! Ta to dělá, podle tachometru, za necelé KCZ 200,-
Mám dojem, že vinen je magistrát, jehož úředníky zajímá více teplá židle (možná, i semtam cosi v obálce).
0/0
13.1.2005 10:40

newbudulinek

Všechna navrhovaná řešení jsou špatná
Na regulaci a poctivost Pražských taxikářů nepomůže jakékoli řešení. Problém je v kontrolních orgánech, lidech kteří dohlížejí na přezkušování řidičů vozidel Taxi a ostatních co se pohybují kolem této skupiny podnikatelů. Pokud by fungoval kontrolní řetězec spolu s uplatňovaním sankcí dalo by se doufat v určitá zlepšení, ale jestliže ti pracovníci, kteří mají dohlížet na funkčnost služby nazvané TAXISLUŽBA, budou brát úplatky, dárky či jinak se vlastním prospěchem podílet na "dobře fungující službě taxi" nezmizí z propozic, které dostávají turisté při cestě do ČR varování: Pozor na KAPSÁŘE a na TAXIKÁŘE. Obě tyto skupiny se podílejí na okrádání turistů. To, že pracovníci magistrátu bleskurychle zahájily řízení s oním panem Ledvinkou je dílem medializace celé věci. Pan Ledvinka dostane za uši, možná ho to zrujnuje a ti kteří mu udělí trest se budou dlouhé měsíce bušit do prsou jak s ním zatočili. Ač novináři v tomto směru dělají záslužnou práci, výsledek je nulový, protože úředníci (lou
0/0
13.1.2005 10:35

karoten

Re: Všechna navrhovaná řešení jsou špatná
Buď realista, lidi nevyměníš - nejsou! Když je společnost smířená a podporující zlodějnu, dá se buď rezignovat, nebo jednat.
Spoléhat na jiný, poctivější lidi nemá v tomhle případě význam, sám víš že jde o zločinné spolčení povahy dřevomorky. Musí se odstranit prostředí, když nejde škůdce.
0/0
13.1.2005 10:44

newbudulinek

Re: Re: Všechna navrhovaná řešení jsou špatná
Ano máš pravdu, nyní mě mrzí, že si nepamatuju datum které jsme se učili v Dějepise( byl jsem roznej lajdák). Datum bylo v souvislosti s přímočarým řešením nespokojenosti občanů s prací radních (defenestrace) možná kdyby zákonodárci zahrnuly tuto událost mezi státní svátky a pravidelně by jsme si tuto událost připomínali, třeba i ti úřední iahoooo (koně) by začali nervózně poposedávat na svých teplých židličkách.
0/0
13.1.2005 10:53

Sudíček

No zase se tak moc nestalo
o toho jsou cizinci aby si zaplatili, u nich doma jsou to běžné ceny, tak co když jsme v té EU.
0/0
13.1.2005 10:20

trondazhor

Re: No zase se tak moc nestalo
Pravdu díš, rudý bratře!! Jo jo.
0/0
13.1.2005 10:28

Yello

Re: No zase se tak moc nestalo
Ty si ale debil!!!
0/0
13.1.2005 10:39

Sudíček

Re: Re: No zase se tak moc nestalo
A to je má vozit grátis?
0/0
13.1.2005 10:44

karoten

Je zájem řešit?
Kdyby byl, šlo by to i bez novejch taxikářů.
Co takhle vyhláškou stanovit a zřídit přdplacenej kartovej systém. Stejnej jako má Telecom na automaty.
V trafice koupíš kartu za 5tikilo, zatavenou, s logem magistrátu a poř.číslem, v autě se vrazí do taxametru a jede se.
Pointa je ne v nemožnosti podvádět dál (ta smzř.trvá), ale v absenci hotovej peněz v taxislužbě - platby půjdou mimo ruce taxikáře.
 
Slyšíte, vy bando rudá nenasycená mastná?
0/0
13.1.2005 10:17

Sudíček

Re: Je zájem řešit?
A jinak máš hlavu v pořádku?
0/0
13.1.2005 10:33

demokratic

Re: Je zájem řešit?
Tohlenáhodou není špatný nápad (vážně...)... I kdyby to taxikář upravil (neměl by důvod, peníze by šly stejně mimo něho), nebylo by mu to nic platný...
0/0
13.1.2005 13:39

trondazhor

Re: Re: Je zájem řešit?
Kolik by to asi stálo daňový poplatníky pěněz, co???? Třeba Ty co je jim to u prdel* páč taxikem nejezdí!!!!!
0/0
13.1.2005 18:58

karoten

Re: Re: Re: Je zájem řešit?
No něco by to stálo, hlavně a výhradně městskou pokladnu. A v tomhle případě by to byla chvályhodná INVESTICE do kultury.
0/0
14.1.2005 9:53

Lamin01

no jo
1. jednobarevné taxiky a idealní je i jeden typ třeba octavka a pak nějaký vagon (ja bych chtěl taky jezdit v porche, ale je to koncesovaná, tedy regulovaná činnost)
2. pokud by to nešlo, pak zrušit taxi, převest je pod dopravní podnik a odpovědnost by měl magistrát (tak jako v Londýně)
3. jel jsem jen 3x po brně a stálo mě 6500kč, z toho jednou mě okradl o mobil a jednou mě natáhl na ceně (objel půl města i když jsem byl proti), tak nevím čeho bych si měl na nich vážit, ja a jednou mi tedá ještě slibil, že mi probichne gumy na autě a rozbije držku
4. z 70% je to nejhorší z  téhle společnosti a oni převálcují těch 30% slušných
0/0
13.1.2005 10:08

nonick

Až u nás budou
všechny taxíky žlutý, bude po problému...zatím je jich spousta černých...
0/0
13.1.2005 8:41

inazuma

Taxi
Problém taxislužby v Praze lze v současné době vyřešit cenovou deregulací. Každý provozovatel by nabízel službu za cenu, která je adekvátní provozním nákladům. Levný vůz - nižší cena, luxusní vůz - vyšší cena. Nezapomínejte, že taxík je nadstandard, který k životu nutně nepotřebujete a bude jenom na vás, jestli si připlatíte, nebo pojedete tramvají. Nemůžete očekávat, že taxíkář např. v Mercedesu třídy S, s vámi bude dělat za 25 kč za kilometr kotrmelce.
0/0
13.1.2005 8:09

breberaksuper

Re: Taxi
ty jo 25kč za km to bych chtěl na kamionu to bych pak nemusel troškařit.šetřit na opravách,na gumách,atd.konečně i rodině by se lépe dýchalo.taxi jsou zloději nic jiného
0/0
13.1.2005 8:16

inazuma

Re: Re: Taxi
Vy s tím kamionem musíte lovit náklad po ulicích? Mít vytíženost 25-30 procent? Pokud vím, tak když už se kamion od někud někam hejbne, tak je to placený, nebo to tak neni? A nebo jezdíte 3 až 4 kilometrový rita?    
0/0
13.1.2005 8:31

breberaksuper

Re: Re: Re: Taxi
když neseženu vitížení třeba z Prahy kde jsem vykládal do ostravy tak se vracím za svý prachy tak si to spočti
0/0
13.1.2005 8:42

sud-Urquellu

Re: Re: Re: Re: Taxi
Tak si se mohl lepší učit a nemusel´s bejt VITÍŽENEJ! Lopatko!
0/0
13.1.2005 8:50

inazuma

Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
Já vím, matura, anglina, němčina a ruština není moc, ale mě to stačí. Na dročku až až.
0/0
13.1.2005 9:02

inazuma

Re: Re: Re: Re: Taxi
Pořád je to 50 procent, to není špatný. A mít placenejch  350 kilometrů neni zlý.
0/0
13.1.2005 9:05

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
no jo za 20-22kč nic moc.když máš náklady ,nafta,gumy,plat,atd.
0/0
13.1.2005 9:08

inazuma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
Nemáme si co vyčítat. Náklady na auta vyšší a nejvyšší třídy jsou také obrovské a při každodenním provozu na dlažbě, kolejích a rozbitých silnic překvapivě časté. A to nemluvím o spotřebách velkých motorů, které tato auta většinou mají.
0/0
13.1.2005 9:27

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
chce to zavést jako v LONDÝNĚ jedny auta, jedna cena za km,licence na rok,skoušky jak zná město,jeden prohřešek konec s licencí na vždy.okrádat zákazníky je zločin zavírat do basy ne, vzít licenci ano, to by si potom dávaly majzla přijít o tak jednoduchej chleba
0/0
13.1.2005 9:46

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
mercedes má velkej motor chacha a ke všemu tdi.spotřeba nic nic kapka.kamiony jsou trochu jinde se spotřebou kolem 40 litrů na 100km.pak vydělávaj.to se s taxi nedá srovnávat
0/0
13.1.2005 9:50

inazuma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
Ty troubo, když už diesel, tak u Mercedesu CDI. Jenomže já neměl na mysli Nafťák, ale benzíňák. Například S 500, V 8, 320 koní a spotřeba po Praze 17l. Hold luxus no. A znám dost lidí, který podobnými auty dročku provozují.
0/0
13.1.2005 10:13

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
tak at nebečí že maj málo musí se starat o práci a né BEČET ŽE VYDĚLÁVAJÍ MÁLO že je to podníkání a jestli okrádá zákazníky zrušit koncesi a basta.a mercedesi mě neberou jsou mi u duby jestli tdi nebo cdi je mi to fuk taxikáři jsou ferbeš co kradou a od cikánů kupují čorky rádia a ty prodávají dál
0/0
13.1.2005 10:26

inazuma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
No jo. Došly ti argumenty, tak meleš kraviny. Už podle pravopisu jseš lopata. Na další tvoje výlevy nereaguju.
0/0
13.1.2005 10:40

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taxi
asi se půjdu vyplakat
0/0
13.1.2005 11:21

trondazhor

Re: Taxi
Pravda!!!!!! Ale co v ostatních městech ČR, nebo všechno se točí kolem Práglu????
0/0
13.1.2005 8:18

breberaksuper

Re: Re: Taxi
ostrava je v pohodě.než nasednu řeknu mu kolik mu dám a jedu není problém bez papíru pohoda.oba spokojeni. neznám případ že by taxikář okradl zákazníka.
0/0
13.1.2005 8:28

polarniliska

Re: Re: Re: Taxi
Čecha většinou nijak zvlášť nenatáhnou ani v Praze, tady jde spíš o zahraniční turisty, kteří když se ocitnou v každé ruce s kufrem na letišti a potřebují se dostat do konkrétního hotelu ani jinou možnost, než je taxík, nemají. A právě na takových se pakují.
0/0
13.1.2005 8:43

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Taxi
to je fakt proto by se mělo stím něco dělat třeba pokuty za milion.nebo nová jasná pravidla.
0/0
13.1.2005 9:22

Pribinacek

Re: Taxi
Před asi 5 lety magistrát vyhlásil taxikářům volné ceny, protože to tak chtěli, tak jezdily taxíky třeba i za 100 korun/km, řidiči to měli i na dveřích. Jenže se to nelíbilo těm, co jezdili za míň, tak si zase vydupali pevné ceny, tehdy 17Kč/km. Tak co by vlastně ještě chtěli?
0/0
13.1.2005 8:28

polarniliska

Re: Taxi
Vám ty ceny, které účtují cizincům připadají adekvátní nákladům? Mě tedy ne! Pokud by byla deregulace jediným krokem, který by jste pro zlepšíení situace v taxislužebě udělal, jen by jste jim tohle okrádání turistů posvětil.
0/0
13.1.2005 8:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.