Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenská vláda sečetla škody po vichřici

Slovenská vláda vyčíslila škody po listopadové vichřici, která zničila i Vysoké Tatry. Nepřízeň počasí podle ní napáchala škody za 7,8 miliardy slovenských korun. S žádostí o úhradu nákladů na obnovu Tater se vláda obrátí na Evropskou komisi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pucmeloud007

Byt EU komisi
tak je poslu do prrdele......skody takoveho rozsahu musi byt zeme schopna zvladnout sama. JV Asie mapriklad potrebuje takove penize mnohem vice nez cobolaci na Vysoke Tatry. A propo, slyseli jste, ze by Svedove byt jen uvazovali o zadot EU o uhrazeni skod po vichrici, ktera byla rozsahem skod radove horsi nez cobolacka?
0/0
12.1.2005 19:02

Vifon

Re: Byt EU komisi
Jo natahovat ruce na všechny světový strany to umí!!!! Samy by chtěli ode všech jen brát, ale sami sali na Asii ušnudlaný 4 melouny!!!
0/0
12.1.2005 20:25

botomie

Re: Re: Byt EU komisi
kolik si dal ty?
0/0
13.1.2005 10:18

boroloka

Re: Re: Byt EU komisi
nazdar "Štedrý brat spoza Moravy"
" sami sali na Asii ušnudlaný 4 melouny" - skôr ako niečo napíšeš, zistí si pravdivé informácie.Tlachať sprostosti vie každý.Tá suma bola podstatne vyššia aj keď nie taká vysoká ako u vás.
"Jo natahovat ruce na všechny světový strany to umí!!!!" - myslel si našich politikov alebo obyčajných občanov ?
p.s.: ak by si nahodou nerozumel jazyku "cobolo",
rad ti to prelozim do jazyka "jovole"
p.s.2: o pomoci Slovenska Prahe počas záplav asi veľa nevieš ? Slovensko poslalo pomoc bez toho aby Česko od nás niečo žiadalo.
0/0
13.1.2005 11:04

Vifon

No comment
Slováci váhajů s pomocou pre Áziu Pravda, 4.1.2005 Až do včerajška u nás organizovala zbierku na pomoc postihnutým cunami jediná organizácia - Slovenský Červený kríž. " Za necelý týždeň prispeli prevažne drobní darcovia 35-tisíc korunami, ďalších 50-tisíc od istej firmy je na ceste," uviedla hovorkyňa Margita Škrabálková. http://spravy.pravda.sk/sk_domace.asp?r=sk_domace&c=A050103_185313_sk_domace_p02 Ukázka diskuse: (Em.Hadr, 04.01.2005 6.21) Osobne nedám ani korunu - nemám z čoho, som dôchodca. Ale keď sa pozrieme, kto to tam vlastne lenošil, zistíme, že to neboli nejakí chudáci, ale ľudia, ktorí si to mohli jednoducho dovoliť. Ergo kladívko : NECH CVAKAJÚ TAKÍTO !!!
0/0
13.1.2005 16:24

Vifon

Ukázka diskuse z PRAVDY
Otázka ( Psycho, 05.01.2005 12:35 ) - vlákno Dal niekto niečo len tak zadarmo niekedy vám? Prečo by ste teda vy mali dačo len tak dávať. V živote ste v JV Ázii neboli, podaktorí by to mali aj problém nájsť na mape, tak na kerú máriu sa máme o nich starať? Však ich tam je už aj tak dosť. Tých 150 000 mŕtvych si tam zreprodukujú za týždeň... Keby zomrelo 150 000 napríklad Frankfurťanov, tak by to bola iná strata lebo sú tam finančné institúcie a rôzne veľké spoločnosti zamestnávajúce špičkových ľudí vo svojom obore, ktorých je problém zo dňa na deň nahradiť... Ale nejaký thajčan nikomu chýbať nebude...
0/0
13.1.2005 17:53

Vifon

Re: Re: Re: Byt EU komisi
Možná, že jsi nečetl (nebo nečítal) tenhle příspěvek z VAŠEHO tisku: http://www.sme.sk/c/1889364/Nase-narodne-symboly-a-sukromne-peniaze.html
0/0
15.1.2005 21:47

zeff

Re: Re: Re: Re: Byt EU komisi
Cital som a je to len dalsi z mnohych nazorov na vec.To ze ked slovaci prispeli menej neznamena ze su zli alebo skroby, vies treba sa na to pozerat komplexnejsie. A neznamena ze ked cesi prispeli 200 mil. ze slovacci musia za kazdu cenu dat 201mil. Co tak prestat porovnavat a venovat sa svojmu.
0/0
16.1.2005 23:26