Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragédie dívek na D1 zatím nemá rozuzlení

Policie stále neví, proč na dálnici ve Velkém Meziříčí zahynuly pod koly terénního vozu dvě 14leté školačky. Řidiče vyslýchali vyšetřovatelé do nočních hodin. Dívka, která vozu jen o vlásek unikla, se zhroutila. Nikdo nedokáže pochopit, co dívky na dálnici dělaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

někdo ušetřil za plot....
má ho možná doma na zahradě, v době této stavby se ještě netunelovalo, spíše přemísťovalo....
0/0
12.1.2005 19:16

antigogo

nadpis?
Co to je zase za "inteligentní" nadpis článku? Koho v idnes zaměstnávají? To už může jít na novinařinu opravdu každý? Co by chtěl dotyčný autor v tomto případě rozuzlit?
0/0
12.1.2005 18:09

hobitek15

Re" černé dny
Od kdy  je na dálnici přechod?  Ač je  zemřeli děcka, ovšem žádným cizím zavinění , jen  jejich blbostí.  Mě by tedy ve 14 letech ,na tož teď  předbíhat  dálnici, když vím, že je to s prominutím o hubu   Stačí jit přes Rokycanskou (PM)   
0/0
12.1.2005 16:28

Kleki Petra

Re: Re
Komlž bleh orpsáh? Alébrž co tím chtěl bjásník řeknout?
0/0
12.1.2005 16:30

mmkk

Re: Re
Dálnici rozhodně nepředběhneš
0/0
12.1.2005 17:10

mikhail

Cajti
Viz camel133
 
Mě už se několikrát stalo na plzeňský dálnici u Berouna směr na Plzeň, že tam na středu postávali cajti a najednou začali přebíhat ... podle rychlosti spíš přecházet. Docela mě pokaždý ranila menší mrtvice, zvlášť jednou když sem zahlíd že jeden z nich má v ruce stopku ... na co by mu byla, když jsem jel 130, to fakt nevím ... pokaždý to bylo docela o fous.
 
COPZ SUX!
0/0
12.1.2005 12:20

ScipioAfricanus

Jeste poad jsem u nenasel tvrzeni
ze kdyz nekdo prejede do protismeru a rozmasiruje toho kdo jel ve svem pruhu, tak za to muze vlastne ten co jel po svoji strane, protoze mel predvidat, ze ten druhej mu tam vline. Coz je celkem divne vzhledem k tomu jaky krkolomy dezinterpretace predpisu tu nekteri prispevatele predvedli
0/0
12.1.2005 10:52

ScipioAfricanus

Jo tak uz jsem to nasel
a skoro na zacatku. Az se bude vyhlasovat nejstupidnejsi prispevek, tak je to muj horky favorit
0/0
12.1.2005 10:54

Sibud

Černé dny
Vzdy je to trgedie,když zemře člověk a hlavně mladý.
Jsem otec 3 dětí a vím co je starost o jejich život. Bohužel v dalničním případě se jednalo o chybu děvčat a není dál o čem diskutovat. Pokud přejede vlak na kolejich chodce, nemůže nikdo vinit strojvůdce z toho,že měl předvídat.  V podstatě je dálnice stejné dopravní těleso jako kolejiště. Zkusme se podívat co se děje mnohdy na přechodech. Dodnes snad většina chodců a řidičů neví jak se má v oblasti přechodu chovat. Zábavou pro děti se mnohdy stává jak to ještě stihnout před autem. Pokud dojde k tragedii,je vždy vinen řidič Mnozí lidé vstupují na přechod aniž se vůbec rozhlednou v přesvědčení, že mají absolutní přednost. Pokud jedete 40km rychlostí a doslova Vám skočí pod kola chodec je to moc prima. řidič musí předvídat ale chodec snad ne?  To už jsme opravdu tak daleko, že si tu dělá každý co chce? Co řeší policie? Proč se píše teren.auto? Se zvěří na dálnici mohu počítat ale,že tam bude někdo přebíh
0/0
11.1.2005 23:44

opas

Re: Černé dny
Řidič má povinnost před přechodem zpomalit a v případě potřeby zastavit. Tak v čem je problém? Jedině v tom, že přechodů je moc, ale za to chodec nemůže.
0/0
12.1.2005 15:21

hobitek15

Re: Re: Černé dny
Od kdy  je na dálnici přechod?  Ač je  zemřeli děcka, ovšem žádným cizím zavinění , jen  jejich blbostí.  Mě by tedy ve 14 letech ,na tož teď  předbíhat  dálnici, když vím, že je to s prominutím o hubu   Stačí jit přes Rokycanskou (PM)   
0/0
12.1.2005 16:27

Ccecil

Re: Re: Černé dny
Jo, ale má to dovětek. Chodec nesmí vstoupit do vozovky, je-li vozidlo natolik blízko a jede-li takovou rychlostí, že nemůže bezpečně zastavit. Případně je-li snížená viditelnost. A v tom je celý kámen úrazu. Chodec si většinou připadá jako nezničitelný nepřehlédnutelný tank, na který neplatí běžné zákony fyziky.
0/0
12.1.2005 16:34

2Mac7

Re: Re: Re: Černé dny
Jóóó? Kde je tento dovětek ? Ostatně termín " vstoupit do vozovky" znamená mimo přechod :-)).
0/0
12.1.2005 21:05

thomas1978

vypada to
podle te rekonstrukce to vypada , ze sli do McDonalda  a vzali to primo , proc to obchazet  
0/0
11.1.2005 22:45

camel133

To já měl větší štěstí
Před měsícem mi takhle v noci přeběhli přes dálnici u JETu před Ćerným mostem tři policajti a bylo to vo fous. Taky v těch černejch kostýmech nejdou vidět dál než 50 m. Co tam ti dementi nacvičovali nevim, ale je mi jasný, jak by to dopadlo, kdybych nějakýho ve 130 trefil. Už bych bručel. Proč to ty lidi dělaj???
0/0
11.1.2005 22:33

bulbaj

Re: To já měl větší štěstí
Třeba zkoušeli nový způsob měření rychlosti . Pokud to stihnou jedeš akorát . Pokud ne jsi příliš rychlý.
0/0
11.1.2005 23:46

animl

Re: To já měl větší štěstí
No pokutu bys dostal asi dost velkou, jelikož kolem Černého mostu je to ještě hlavní město Praha a to znamená, že pokud jste jel 130, tak jste překročil rychlost o nějakých pár desítek km/h
0/0
12.1.2005 13:49

2Mac7

Re: Re: To já měl větší štěstí
Myslím, že je tam dokonce 70 .
0/0
12.1.2005 21:07

camel133

Re: Re: To já měl větší štěstí
Ale kdež, to je směrem od Mladý Boleslavi, poslední pumpa před Prahou. Ale ono by se něco našlo...
0/0
13.1.2005 11:54

AlienDUDE

smutny
Kdyby vlada CSSD místo populistickych gest a reklamnich kampani utracela penize treba za vyssí bezpečnost na silnicích , například budování zábran kolem dálníc v podobných místech aby se tam ty holky prostě nemohly dostat i kdyby chtely mohlo byt dnes spousta mrtvych ještě na živu. V civilozvaných zemích tomu tak obvykle je - po dalnicích se nepobíhá protože to nejde , ale Gross to zase myslí zase upřímě , to je taky hezký......
0/0
11.1.2005 20:17

AlienDUDE

Re: smutny
Lidskou hloupost a lehkomysl si tito mocní dobře uvědomují, ale je snažší jí zneužívat ve vlastní prospech než před ní snažit chránit....
0/0
11.1.2005 20:19

giroskop

Re: smutny
Nechci obhajovat vládu, ale z dálnice je dobré mít možnost uniknout. Dokonce se doporučuje, nezdržovat se ve vozidle, které má např. poruchu a je v odstavném pruhu, nebo při nehodách. Jak to jen jde, nechat auto autem a hurá mimo dálnici. To platí i na normální silnici. Takže bariéry s rozumem. Taky by se při bariérách mohlo z místa nehody stát popraviště, jako je to v tunelech.  A pokud budeš argumentovat unikovými východy, tak ty fungujou zase oběma směry. Tam i zpátky. Zase je tedy někdo bude používat pro přebíhání. Není to tak jednoduché jak to na první pohled vypadá. Příčinou chyby bývá lidský faktor. Ten můžeš omezit (zákony, mechanické zábrany atd.), ale stejně není nikdy stoprocentní. Jo a v civilizovaných zemích to taky jde pobíhat. Rozdíl je vtom, jestli se pobíhá?
0/0
12.1.2005 12:07

Ccecil

Re: Re: smutny
viz italské dálnice. Dva pruhy bez odstavného, ohraničené betonovými svodidly, bez odpočívadel. Nebylo mi dobře po těle.
0/0
12.1.2005 16:37

mmkk

Re: Re: smutny
Dost dobře tam pobíhat nejde, protože dálni bývá nekoli metrů od krajnice oplocená.
0/0
12.1.2005 17:12

Venca12

Re: Re: smutny
treba by pomohly turnikety,...ne ted vazne, je jasne, ze unikovy vycod, nemuze nikomu zabranit v jehou obousmernem pouziti, ale pokud by na jeho vnejsi strane bylo umisteno dostatecna upozorneni, verim, ze by nikdo neriskoval po seznameni s moznymi nasledky
0/0
15.1.2005 11:41

vojta_ze_mlejna

Není mi jasné ...
Proč je uváděno, že se jednalo o TERÉNNÍ vozidlo ??? Vždyť je to jedno, co to bylo za vozidlo. Akorát teď všichni budou na majitele, resp. provozovatele terénních vozidel pohlížet jako na zabijáky.
0/0
11.1.2005 20:03

2Mac7

Re: Není mi jasné ...
Všichni ? No tak, všichni přeci nejsou hlupáci
0/0
11.1.2005 21:08

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Není mi jasné ...
No jo rejpale ... Myslel jsem všechny hlupáky ... A těch je hodně dost moc ...
0/0
11.1.2005 21:25

Kyki

kdyz tohle udela srna
na obycejne silnici, co musely udelat ty dve holky na dalnici? radeji bych to nechtel videt http://www.hermik.cz/srna/index.html
0/0
11.1.2005 19:16

Kyki

dozivoti
jestli prekrocil rychlost, doufam ze dostane dozivoti
0/0
11.1.2005 19:06

Vifon

Re: dozivoti
Zřejmě jsi upadl hlavou na polacatý šutr a způsobil sis otřes mozku!!!! Ty tři slepice především na té dálnici NEMĚLY CO POHLEDÁVAT!!!!!!!!!
0/0
11.1.2005 19:31

Kyki

Re: Re: dozivoti
PREDEVSIM nemel porusovat predpisy. pokud tak ucinil, je VRAHEM dvou deti.
0/0
11.1.2005 20:38

2Mac7

Re: Re: Re: dozivoti
Nevím jestli porušil předpisy ( Vy to rovnou zjevně předpokládáte, na základě kterých faktů ? ) , ale domníváte se , že kdyby ne a jel by 130 , že by dívky, které nehodu zavinily , přežily ? Vážně nevíte , co je to vražda ?
0/0
11.1.2005 21:11

Rada8

Re: Re: Re: dozivoti
no první verze znalců je, že jel 120. co včul? za co mu dáme doživotí? za to, že jezdí v teréňáku?
0/0
11.1.2005 21:20

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: dozivoti
Včul je Kyki vperdeli ... Možná doživotí za to, že tam vůbec jel ...
0/0
11.1.2005 21:29

Rada8

Re: Re: Re: Re: Re: dozivoti
...nebo že se narodil.....
ale beze srandy, je hrůza, kolik lidí bude mít zkaženej život díky tomu, že holky měly hoooooooodně blbej nápad. o nich ani nemluvím, ale rodiče, sourozenci, řidič, jeho nejbližší......doufám, že to aspoň bude výstrahou pro ty, kdo přes dálnice běhají. a je jich dost. bohužel.
0/0
11.1.2005 22:22

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dozivoti
Asi tak Radunko ...
0/0
11.1.2005 22:34

Roumen

Re: Re: Re: dozivoti
Takze kdyby jel 131, tak je vrahem a kdyby jen 130, tak neni? Ty ses vymatlanec...
0/0
11.1.2005 23:49

hobitek15

Re: Re: Re: dozivoti
 Ty si taky pako  vid
0/0
12.1.2005 16:37

Vifon

Re: Re: Re: dozivoti
Zřejmě jsi měl bohatší rodiče, takže znova, i kdyby jel třeba 300, tak si za to ty hlky můžou samy, nikdo nepočítá s tím, že někdo bude přecházet nebo přebíhat díálnici. Jiná situace by byla, kdyby narazil do jiného auta, to auto totiž, narozdíl od chodce, na dálniciu patří.
0/0
12.1.2005 17:05

hobitek15

Re: dozivoti
Jsi zdravej ?? ikdyby jel,  ty holky nemely predbihat dalnici
0/0
12.1.2005 16:34

J.

Co kazdeho zaujme v USA je fakt ze
okolo vetsiny dalnic jsou ploty. Sice kvuli zveri ale evidentne i tady by to pomohlo.
0/0
11.1.2005 18:14

80E-seven

Re: Co kazdeho zaujme v USA je fakt ze
kazdopadne proti tem, co maji iq kvokajici slepice
0/0
11.1.2005 21:25

WomansFace

I dospelý clovek leckdy chybne vkrocí do vozovky
Zde neplatí, ze se máme rozhlédnou na obe strany.  Je to tragedie, která se dotýká mnoha lidí a nikdo to uz nemuze vrátit zpátky.
0/0
11.1.2005 16:18

iuos

hmm
holky si asi myslely, že když je jim 14, tak se na ně nevztahuje zákon.... ten fyzikální, bohužel, ano
0/0
11.1.2005 13:40

conamv

Smutek
Smutek nad zbytečnou smrtí dvou mladých životů a smutek nad některými hloupými "reakcemi" v příspěvcích.  Vzpomínám si, co jsme dělali a jak jsme "uvažovali", když nám bylo 13, 14 let. Jezdím D1 často a občas taky nějakýho toho hrdinu vidím přeběhnout. Bohužel. Nikdo nic neuhlídá, zvlášť lákadlo jako je např. Mc Donald,  že... ..Jen vysoký zábrany kolem takto exponovaných míst.
0/0
11.1.2005 12:42

Zooniverse

Re: Smutek
Konečně rozumný a slušný člověk!!!!
0/0
11.1.2005 12:51

bufalobil

Re: Smutek
souhlas
0/0
11.1.2005 13:10

herulinka

Re: Smutek
Sice to nic nevyřeší, ale podle obrázku běžely od Donalda, jinak by možná u takovýchhle míst mohly být třeba nadchody, pokud je komunikace v osídlené oblasti, tak by se dalo předpokládat, že tam budou chtít i lidi "z druhé strany."
Jinak ale souhlasím s tím, co jsi napsal.
0/0
11.1.2005 17:33

Vifon

Re: Re: Smutek
Milá Herilinko! Podle toho, co jsem viděl viděl v televizi, tak tam ten NADCHOD JE! Alespoň v té reporrtáži na něj extra upozorňovali. Ale komu by se chttělo šlapat do kopce, když jde ta dálnice přeběhnout, že?
0/0
11.1.2005 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.