Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policejní analýza: Odposlechy jsou OK

Policie zveřejnila analýzu odposlechů, které provádí. Vznikla poté, co praxi policejních odposlechů loni kritizoval mimo jiné i prezident Klaus. Policejní experti v analýze došli k závěru, že je vše v pořádku. Odposlechy jsou prý efektivní a používají se v souladu se zákonem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nick0nyx

IPcka
hehe...a odesilate policii seznam IPcek tech, kteri v anktere o zneuzivani telefonu klikli na "ano" ? :))
0/0
9.1.2005 10:30

celtic

kdo?
Kdo se bojí odposlechů ODS+KSČM, ale z různých důvodů, ODS protože jsou moc levicové a komunisti, protože jsou moc pravicové... , ale jinak opět totožný názor jako téměř na vše
0/0
8.1.2005 17:04

vaclavj1

Re: kdo?
Vladni strany se jich bat opravdu nemusi, maji je pevne pod kontrolou.
0/0
9.1.2005 12:32

WomansFace

Slovo "odposlechy" mi pripomíná dobu totalitního rezimu.
Takze v klidu nejsem. Kdyby policie a soudy plnily své poslání, tak by se nestávaly takovéto hruzy: http://okresy.mojenoviny.cz/ostrava/zpravodajstvi_wd/WD20050107000017.html
A naopak vrazi a vyderaci tezkého kalibru by nebehali na svobode i v prípade, ze dukazy existují.
0/0
8.1.2005 16:37

lemax

Budme v klidu, odposlouchava se i v Australii.
Odposlochavani je snad stary jako prostituce, tak se hned nezlobme nad timto malym zlocinem na demokracii. Ale vazeni ctenari, policicie odposlouchava podle narizeni a sem tam neco vedle, ale zeptej me se nasich spojovatelek jak nam tam odposlouchavaji a to bez jakyhokoloiv narizeni soudem. Ovsem na omluvu temhle zvedavym, ale hlavne radoby vyplnenim casu ve spojovatelne, to je snad vsude na svete kde telefony existuji. V Australii neni nic neobvykleho, kdyz spojovatelka takto se bavici, zachyti rozhovor smerujici k trestnymu cinu. A to ceho jsme se po leta obavaly v dobe "realneho socialismu" toho se uz nemusime obavat, rict neco proti rezimu. Tak nam take spojovatelky pomahaly "oznamit nekale politicke zivly". Nikdo to z nas nezmeni natoz, kfyz se prosadil zakon (australii) v boji proti terorismu. Ted snad mohou odposlouchavat snad i vasi sousedi. Ale ruku na srdce vazeni, pokud mate vse ciste tak vam to snad vadit nebude. A ani vam nikdo neublizi, kdyz znamemu reknete neco vtipneho
0/0
8.1.2005 10:17

j@ck

Re: Budme v klidu, odposlouchava se i v Australii.
no jiste, to vadi jen pseudopravicovym kryptofasistickym kleptomanskym stranam typu ODS a zfanatizovanemu stadu suporteru a lobbistu, kteri si hraji na pravicaky. a taky jednomu prezidentovi se spoustou kabatu v satniku, hbitou karierou za dob komunismu, bezbrehou studnou ctizadosti a jesitnosti ve svem prohnilem srdci a totalne prazdnou hlavou, se kterou byl schopen presvedcit vyse zminene stado o sve genialite. zustan radeji v australii
0/0
8.1.2005 10:45

zlej

Re: Re: Budme v klidu, odposlouchava se i v Australii.
ty musíš bejt ale zapšklej a nenávistnej člověk....chudáci lidi ve tvém okolí
0/0
8.1.2005 10:49

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Budme v klidu, odposlouchava se i v Australii.
proc by mel byt zapsklej? Ja to tak take citim. Mam spis z tvych prispevku dojem, ze jsi nenavistnej, egoistickej a lakotnej.
0/0
8.1.2005 13:41

Satros

ráj na zemi
Už se těším,až tady bude vládnout ODS,to bude ráj na zemi.To nám budou závidět  i v USA.!
0/0
8.1.2005 8:41

nick0nyx

Re: ráj na zemi
loooooooooooooooooooooooooooool
tak ted jsem se zasmal jako nikdy jindy :))) ikdyz je fakt, ze takovou schopnost vsechno rozprodat, nam bude zavidet kdekdo ;)
0/0
9.1.2005 10:33

callibro

Proč?
Tady lidem tak strasne vadi odposlechy? To, ze je to standartnim nastrojem pro potlacovani tezke kriminality(a to vsude ve svete) uz bylo zmineno. Me by bylo jiste neprijemne, kdyby mne nekdo odposlouchaval, ale jelikoz mam ciste svedomi, tak by me to v podstate nevadilo. Ale lide (obvzlaste politici z ods) kteri proti tomu broji asi NE .... A argument, ze se to zda i panu prezidentovi nemistne, je dost chaby. Vzdyt by se mohlo prijit, ze jeho kamaradicci(ktere dnes omilostnuje) jsou pekne svine. A ohanet se ochranou osobni svobody .... nejvice kejhaji ti potrefeni....
0/0
7.1.2005 20:05

zlej

Re: Proč?
Každý totiž není úchylný exhibicionista a voajer. Jsou lidi kteří ctí soukromí své i jiných aniž by byli zločinci. Ale to ty a tobě podobní stejně nepochopí.
0/0
8.1.2005 10:22

Karel Pipin

Re: Re: Proč?
Samozřejmě, když se každé ráno probudím jako průměrný občan, slyším klapnutí v telefonu, jsem si jist, že policie jde po mých politických názorech, každý den vstupuje plíživě do mého soukromí. Rozežraní soudci ve spoluprácí se státními zástupci vydávají povolení k odposlechu jako housku v krámě. Chápu, že máš strach o naši demokracii Horníku, běž si koupit kapříka.
0/0
8.1.2005 11:26

zlej

Re: Re: Re: Proč?
Jelikož ty jsi nula tak opravdu mít strach nemusíš. Zkus si ale představit že jsou lidé kteří něco znamenají, mají určitou rozhodovací pravomoc a nejsou zločinci.
0/0
8.1.2005 11:48

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Proč?
Horníku ,no jestli je pro Tebe průměrný občan nula, tak snad nemůžeš být ani příznivec ODS, protože její název začíná na Občanská ... Samozřejmě, že problematika odposlechů je velmi citlivá v každé demokracii. Všimni si jenom prosím jak určitá část naší společnosti znervózněla po průvanu, který začal nasazením odposlechů do fotbalu. Že člověk, který se motal okolo obludné kauzy H SYSTEM si telefonuji s prezidentem. Já nevím nic o jeho vině nebo nevině, ale na zapád od nás je to povážováno jako skandální. Stejně, když si Standa najme Přibyla. Ohledně významných osob - v dnešním věku různých špičkových agentur pro odposlech si nedělám iluzi s průmyslovou špionáži. SHRNUTO - NECHÁPU O CO TI DOOPRAVDY JDE.
0/0
9.1.2005 12:07

Isbjoerna

Re: Re: Re: Proč?
, Tve politicke nazory nikoho (tak zavratne) nezajimaji, ale ne kazdy podezrely je opravdu zlocincem, navic: Podezrely telefonuje se spoustou bezuhonnych lidi (tyto privatni nebo obchodni hovory jsou take odposlouchavany), ma rodinne prislusniky, jejichz hovory jsou take odposlouchavany - dimensi tohoto opatreni nemuze nikdo realisticky odhadnout, ale je to podstatny zasah do soukromi nevinnych lidi. :-/ O hospodarske spionage pod zavojem "nejakeho podezreni" se radeji nezminuji.
0/0
8.1.2005 13:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Proč?
Vsak je take nikdo nestiha kvuli tem "nahodnym" telefonickym kontaktum...myslim, ty poctive obcany, kteri v dobre vire si telefonuji s podezrelymi, a v mnoha pripadech i odsouzenymi spoluobcany. Jde pouze o to, ze v pripade, ze jsou temi "poctivymi" "obetmi" "nahodnych" telefonickych kontaktu politikove, at jsou tyhle skutecnosti verejnosti zname. Nikdo je za ty kontakty nechce posilat k soudu...pokud ty kontakty nebyly "v zajmu causy "
0/0
8.1.2005 14:12

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Nejde o stihani, jde o zniceni privatniho (pripadne i pracovniho) zivota naprosto nezucastnenych lidi! Znazornim na prikladu: Muj otec je nejaky "podezrely". Nas domovni telefon a mobilni telefony (nejen otcuv, ale i muj a meho bratra, protoze bezi pres otcuv ucet a na jeho jmeno) jsou odposlouchavany. Cela nase rodina nema zadne soukromi, protoze jsou odpouslouchavany VSECHNY nase privatni/pracovni hovory. Mimoto: muj bratr pracuje na jedinecnem vyzkumu - ani zde nema jistotu duverne predavky dat. Ja pracuji jako psychotherapeutka nebo lekarka. Protoze NEVIM, ze muj telefon je odposlouchavan, "zrazuji" (nevedoma) sve patienty, kteri maji pravo na duverny (i pred polici tajny) rozhovor se mnou. Dusledky odposlouchavani muzes libovolne rozsirit. ------- Jina vec by byla, kdyby policie rekla, ze telefony nasi rodiny jsou odposlouchavany, ale to bohuzel policie nesdeli. :-/
0/0
8.1.2005 14:28

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Ty jsi asi necetla radne muj prispevek....Zadna z zivotnich roli a profesi, ktere zde popisujes, neni politicka. Mohl bych se nad nekterymi vecmi zastavit i dal (bratr a jedinecny vyzkum - nemoznost predani duvernych dat...tak je to utajovany vyzkum, a nebo neni?) Pravo na ochranu osobnich udaju pacientu a odposlouchavani je vzajemne pravne osetreno, to se neboj....ale tohle podstatne nebylo. Ja jednoduse chci jako volic vedet, zda si muj politikk telefonuje s lidmi, kteri jsou vysetrovani.. nikoli odsouzeni...ale vysetrovani. Pro tyto politiky to z pravniuho hlediska nic neznamena. A ja mam pravo utvorit si na to nazor podle svych kriterii ...t.j., pro spoustu volicu to take znamenat nic nebude...
0/0
8.1.2005 14:37

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, U vas neni tajny vedecky vyzkum legalni? ------- OK. Ty chces odposlouchavat "sveho" politika. Ale ten pan politiker ma (nepolitickou) RODINU. Ja, jeho dcera, jsem psychotherapeutka. Me telefonni hovory jsu odposlouchavany nejakym policistou XY - nahodou je jeho zena (nebo nejaka jina prominentni zena) mou patientkou (suicidum, depresion v dusledku nasili jejiho manzela). Tyto duverne hovory jsou odposlouchavany (pripadne i) jejim manzelem. Jiz fakt, ze tyto hovory slysela treti osoba, je tezkym zlomem duvery mezi patientkou a lekarkou, avsak ja (jako lekarka, ktera NEVI, ze jeji telefon je odposlouchavan) nemam moznost tomu zabranit. Pokud se dostane na verejnost, ze se me duverne hovory s patienty dostaly do usi tretich osob, jsem jako psychotherapeutka navzdy "vyrizena". A to proto, aby ty ses doslechl, ze muj otec telefonoval 16x tydne s nejakou BarDame. :-/
0/0
8.1.2005 15:00

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Rodina politikera s tim bude nejak dotcena? Vzdyt se to provali na politikera, nikoli na jeho rodinu. I v teto veci si asi neporozumime. Ty totiz neuznavas jedno kriterium, ktere je pro me zakladni pro verejnou cinnost - kdo chce byt verejne cinny, musi byt pripraven vzdat se velke casti sveho soukromi.
0/0
8.1.2005 15:13

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Jestlize je odposlouchavan telefon nejakeho politeker, je narusen soukromy zivot cele jeho rodiny. Nejde o to, ze se neco provali, ale o to, ze nevinni lide nemaji pravo na soukrome duverne hovory! Nevim, proc by se mel politiker vzdavat sveho soukromeho zivota! A uz vubec nechapu, proc by tim meli trpet jeho deti! Tve kriterium opravdu neuznavam. I verejne cinny clovek ma pravo na soukromy zivot. ------- Obavam se, ze nechapes rozsah odposlouchavani soukromeho telefonu. Mozna je ti lhostejne, kdo posloucha jake hovory. Mnê to lhostejne neni.
0/0
8.1.2005 15:32

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
V opacnem pripade se politicka korupce nikdy nevymyti. Nikdy.
0/0
8.1.2005 15:39

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Tam odposlouchavani nepomuze. Je treba vymenit ty politikery, vzdyt jsou to (v ceske vlade) ve sve vetsine nejaci "byvali" komuniste (posluhovaci komunistu). Komunisticke regime se zakladalo na tezkem zlocinu proti lidskosti, jak chces ocekavat od techto lidi nejakou moralku? To stejne plati pro ceskou justici (vsichni, kterym je 40 a vice, jsou byvali "komunisticke exekutive slouzici"!). Az se dostane k moci vase nova, svobodne vyrustajici generace, je nadeje na moralni hodnoty a lidskost. :-)
0/0
8.1.2005 15:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
ehm...nova svobodne vyrustajici generace jsou jeste vetsi hajz..pardon...ja koncim. Mej hezkou nedeli!
0/0
8.1.2005 16:53

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Tobe preji take hezkou nedeli a - mej vice duvery a optimismu ve vasi mladez :-), nad nami nasi rodice take lamali hul - ale nezlomili. ;-)
0/0
8.1.2005 17:06

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Apropo's : "... jde o zniceni privatniho (pripadne i pracovniho) zivota naprosto nezucastnenych lid..." Jak bude zivot tveho bratra znicen. kdyz bude nahodnym telefonnim kontaktem, ktery odposlouchava kriminalka????? Tomu nerozumim. Nejspis se to na verejnost vubec nedostane. A i kdyby...? Pokud tvuj bratr neni politik, tak predpokladam, ze jeho profese neni zalozena na ziskavani duvery verejnosti..ledaze by byl agentem pojistovny a nebo nahoncim Stavebni sporitelny..
0/0
8.1.2005 14:40

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Muj bratr, syn toho odpouslouchavaneho PODEZRELEHO, provadi vedecky vyzkum pro nejaky svetovy konzern. Kdo ma jako prvni vysledky tohoto vyzkumu, necha je patentovat a zajistuje si tak na pristich 20 let patentni pravo na svetovem trhu (v penezich se muze jednat o milliardy!). Jestlize nejaky (korruptni cesky) policista vyslechne o tomto vyzkumu, muze tyto informace velmi dobre zpenezit (hospodarska kriminalita, ktere se dopousti USA odposlouchavanim vsude na svete jiz po desitky let). Muj bratr a ten konzern vyjdou naprazdno. :-/ (=> milliardove skody).
0/0
8.1.2005 15:09

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Noo, ja jsem zakony upravujici odposlechy nestudoval, ale mam za to, ze tyto zalezitosti - hospodarska kriminalita, jsou tam osetreny..a ze odposlouchavat nemuze lecjaky policista - pochuzkar, ale peclive provereny a registrovany clovek a navic, ze musi byt zdvojeni az znekolikanasobeni pri praci u kazde causy...
0/0
8.1.2005 15:17

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, Zakon je jedna vec, jeho dodrzovani je vec jina. ;-) ------- P.S. Ja pracuji v top-secret vyzkumu. Divil by ses, jaka ochranna opatreni mame! Zde se jedna konkretne o USA-spionage dat z internetu ;-). ------- Mas nejakou predstavu, jak by mohla nejaka (evropska) firma aktivne postupovat proti USA-spionage? Kdyz vlada USA se nedrzi ani mezinarodnich dohod, smluv, prav a zakonu, a ma nejsilnejsi armadu na svete?
0/0
8.1.2005 15:48

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
Ja jsem byl presvedcen, ze povoleni k odposlechum vydavaji evropske soudy a provadi je organy pod pusobnosti ministerstev vnitra evropskych statu....ale umimm si predstavit, jake erozi jsou tito pracovnici (krininaliste) vystaveni pod vlivem nabidek v dolarech...
0/0
8.1.2005 15:58

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
, USA nepotrebují povoleni k odsavani internetove site, protoze neni ve svete sily, ktera by je za to mohla potrestat. :-( ------- S nemeckymi (evropskymi) "odposlouchavaci" nemame problemy, ty se drzi zakonu. ;-)
0/0
8.1.2005 16:03

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč?
V jednom mas pravdu. Ja jsem v pokuseni suplovat pomoci prace kriminalistu to, co by normalne meli delat investigativni zurnaliste..
0/0
8.1.2005 16:02

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Proč?
Přijde mi, že cíleně skládáš fakta lehce ochucena SCI-FI. Z mnohým se dá souhlasit, ale Ti významní budou asi často odposlouchaváni specializovanými firmami, to je v dnešní době hospodářské soutěže realita. Odposlechy jsou u nás podobně regulovány jako na západě, taky asi občas existuje riziko, že soudce schválí něco co není OK, ale celkově ty principy máme nastaveny. A určitě není na škodu KONSTRUKTIVNí diskuze, jestli to nechce nějaké úpravy. Tvůj strach ze zničení soukromí mi přijde, že už fakt předjímáš něco, co nemá s dnešní realitou nic společného. Kromě toho asi předpokládáš, že každý polda jdouci po Horníkovi, Zejdovi se bude perverzně pást na detailech s Tvého života či života Tvých pacientů. Je to práce na hraně, ale společnost ji do určité míry potřebuje.
0/0
9.1.2005 12:20

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Proč?
Nezlob se neznámá, Tvá konstrukce o dopadu současné míry odposlechu mi přijde jako hodně ujetá. Nevím jestli to děláš cíleně demagogicky nebo si sama potřebuješ lehnout na pohovku, což není zas tak na ostudu. No skutečně se může stát, že policajt odpouslochávající Tvůj rozhovor na základě činnosti Tvého otce, rozpozná svou ženu, že ona právě Ti říká jak ho např. podvedla. Ale ten policajt nenese odpovědnost za svou práci, za své jednání? A aby tato vysoce nepravěpodobná možnost nenastala, by jsi odposlechy musela defintivně zrušit. Devalvuješ práci spousty lidí v procesu vyšetřování (policie, soudy, zast.) Už to, že předjímáš takovou možnost, hodně napovídá o způsobu Tvého myšlení. Toto riziko vždy existuje, ale sama nevěříš, že je zde normou. A jinak existujou firmy, pro které není žádný odposlech problém. Takže Tvé myšlenky ne zcela chápu.
0/0
9.1.2005 13:58

racional

Vážení.........
Budu člen organizované zločinecké skupiny a budu-li žít v tomto policejně-totalitním státě (to myslím skutečně smrtelně vážně!). 1/ budu používat přísnou konspiraci a telefonem si zavolám tak manželce, staré mamince, případně milence, aby si ti úchylové užili. V případě skutečně nejkrajnějším zavolám přes scrambler (se 4kilovým klíčem) s akustickou rušičkou vlastního okolí z náhodně zvolené telefonní budky do druhé se stejnou výbavou. Jinak stačí komunikovat přes net a posílat "velké fotorgafie" se subliminálním kanálem. Z tohoto je patrno, že to opět odnesou slušní lidé a pár primitivů, co ze zákonu postavili do cesty z vlastní blbosti.
0/0
7.1.2005 18:29

12freak

Re: Vážení.........
Otázkou je, jak efektivní by tento způsob řízení byl - pořád dokola domlouvat nový budky, měnit na netu adresy a místa odkud budeš připojenej ... .
0/0
7.1.2005 18:38

Prubojny__kapitalista

Vysvětlení
Odposlechy každého ho....a podporují pouze fanatičtí příznivci SOCdem, komouši a bývalí STbáci, pionýři, svazáci (pro které to byla před r 89 bežná věc) a levičáčci, kterým bohatý tatínek koupil internet, aby nechodili po večerech po squatech a neufetovali se k smrti.  Tvrzení, že se odposlouchávají zločinci je směšné, policie chytne tak každého 10 a soudy jich 50% osvobodí..Kdyby to tak fungovalo, krimoši by si z lochu nevolali domů.
0/0
7.1.2005 17:19

Karel Pipin

Re: Vysvětlení
Zapoměl jsi se pod to významné dílo podepsat.
Vzhledem k argumentům bych to viděl například jako
Kapřík, Horník, Zejda  .....
0/0
7.1.2005 17:25

JTR

Re: Vysvětlení
Dle jazyka a používaných obratů tak vypadáš max. na 15 let a co je kapitalismus tak to ti vykládal tatínek  - člen strany. A až dospěješ, tak budeš volit ODS, protože to je tvoje představa pravicové politiky, že!!!!
0/0
7.1.2005 17:28

12freak

Re: Vysvětlení
Motat dohromady policejní odposlechy a problematiku pronášení a následného volání z mobilů ve věznicích může jenom pravicovej demagog - ale to vlastně jsi, takže se není čemu divit. :-DDD
0/0
7.1.2005 18:14

JTR

Re: Re: Vysvětlení
Pokud usuzuješ pouze z nicku o tom, že to je pravicovej demagog, tak to také u tebe není zrovna slavné! . Dle mého názoru je to zastydlá puberta - jak jsem již napsal dříve
0/0
7.1.2005 18:20

12freak

Re: Re: Re: Vysvětlení
Průbojnej modropták zatím nic jinýho než pravicovou demagogii na iHeute nezplodil.
0/0
7.1.2005 18:31

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Vysvětlení
Nesouhlasím s Tebou. Nevidím jeho názory jako moc pravicové. Spíše sprostý lotr, který si libuje v sám sobě.
0/0
8.1.2005 11:20

breberaksuper

klaus sedí v chrámu sv.víta a modlí se za oběti tsunami čt2 živě
doufám že to policie monitoruje co když s. klaus bude mít hovor a bude pomlouvat kardinála.spíš nechápu že s. klaus se modlí.co by neudělal pro lepší popularitu.jen pozor policie je všude i v chrámu sv.víta mějte oči otevřené
0/0
7.1.2005 17:13

petsuch

mě atˇsi poslouchají---
jak chtějí. A propo, Ozývají se většinou lumpi a podvodníci.
0/0
7.1.2005 17:02

zlej

Re: mě atˇsi poslouchají---
U mě jsou lumpi a podvodníci ti kdo bez pádného důvodu lezou lidem do soukromí a ti co to schvalují.
0/0
8.1.2005 10:27

Prubojny__kapitalista

K smíchu
Analýza grosstapa, zda je to či ono legální je stejné, jako analýza SS v roce 1943 , zda je legální vraždění židů.. Na druhou stranu, jaký národ taková vláda, vy jste si zvolili bolševická hovada.
0/0
7.1.2005 16:50

celtic

Re: K smíchu
Neboj, příšte si zase zvolíme bolševický hovada z ODS a bude to stejný, ne-li horší
0/0
7.1.2005 16:53

Prubojny__kapitalista

Re: Re: K smíchu
Odposlechy narostly za vlády ODS? Nebo jak horší? Odpovídám, pro flákače a socky horší - budou muset dělat.
0/0
7.1.2005 16:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.