Diskuze

Nikoho jsme nepodvedli, tvrdí Carrefour

Tisíce lidí, které v pondělí oblehly s vidinou levného nákupu hypermarkety řetězce Carrefour, podlehly klasickému obchodnímu triku. Prodejce je nalákal na masivní slevy, od každého výrobku jich však měl jen několik a ty se rozprodaly během několika minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Al Ladin

5. 1. 2005 13:03
Jen vymýšlejte další předpsy
Poručte obchodníkům, že zboží z letáku musí mít 2 dny a on ho mít bude - ale nebude prodávat. 2 dny ho bude ukazovat, a pak opravdu začne prodej. Mohlo by to vypadat jako kdysi v jedné nejmenované zemi - když nějaké zboží za to stálo, tak bylo neprodejné: "éto vystávka". Dalším trikem bude "ilustrační foto", "ceny od ...", "slevy až XX%" apod. Český člověk (a nejen on) se vždy rád nechá na nějaký ten trik nachytat. Znáte to: "nechci tu slevu zadarmo".
0 0
možnosti

SocPredator

5. 1. 2005 13:41
Re: Jen vymýšlejte další předpsy
Špatně sis to přeložil. Zboží nestačí mít, musí ho i prodávat. Ty ostatní triky už dávno fungují, nic nového
0 0
možnosti

jajaja59

6. 1. 2005 9:08
Re: Re: Jen vymýšlejte další předpsy
Ale vždyť je to nesmysl ze socanského Německa. Nikdo ti přeci nemůže poručit, za jak dlouho máš své zboží mít vyprodáno, ani ti nemůže přikázat, že když si postavíš obrovský obchoďák tak nabídneš k prodeji pouze jednu ponožku. To je tvoje věc, tvoje riziko, tvůj zájem získat zákazníka, který přijde i zítra. Do takových věcí nemá stát co kecat. To jsme tu již měli a nebyl ani haj.l papír.
0 0
možnosti

SocPredator

6. 1. 2005 15:14
Re: Re: Re: Jen vymýšlejte další předpsy
Samozřejmě neobhajuji smysl toho nařízení. Jen jsem reagoval na to, že to lze obejít - nelze, když se dobře formuluje. Nikdo by také nemusel nic nařizovat, prostě by jen neexistovaly tyhle stupidní reklamní akce, prodávalo by se normálně.
0 0
možnosti

jajaja59

6. 1. 2005 15:25
Re: Re: Re: Re: Jen vymýšlejte další předpsy
Jsem rád, že se nehádáme. Myslím, že reklama (propagace) být musí, jde o formu. Také si myslím, že na debilní reklamu alespoň jednou v životě skočí i ten největší génius. Nejlepší je prostě poučit se na vlastní kůži. Ony ty velkoprodejny nejsou pitomé a dobře ví, že takové "podfuky" opakovat nemohou, taty není socialistické (ne)hospodářství, ale tvrdá konkurence. V každém případě jsou (nejen tady) debilové, kteří potom v TV brečí, že už po páté přišli o všechny úspory, protože jim zase někdo sliboval zhodnocení vkladů o
0 0
možnosti

jajaja59

6. 1. 2005 15:27
Re: Re: Re: Re: Re: Jen vymýšlejte další předpsy
50 % a nakonec jim nedal vůbec nic. To jsou zdokumentované případy lidské blbosti, která je věčná, nezničitelná a vždy bude. I tím se prostě lišíme od zvířat.
0 0
možnosti