Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce autobusů zemřel jeden řidič

Na okraji Kladna se srazily dva autobusy. Oba řidiči jsou těžce zraněni. Cestujícím, kteří v obou autobusech jeli, se nic nestalo. Jeden z vozů vjel do protisměru. Podle policie může být příčinou náledí. Místo nehody je neprůjezdné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

špatná pověst izraelských autobusů
napadaných teroristy je zřejmě překonána, u nás stačí řidiči sami....
možná je na čase, pokud se nepodaří sehnat zahraniční šoféry pro takový náročný úkol, změnit vozový park za menší či ještě raději za hromadná taxi.....
příčiny tu byly jmenovány již mnohokrát, překvapuje snad jen tupost vezoucích se na jatka, kteří šoférům tolerují skoro všechno, možná dodatečně si vzpomenou, že se řidič choval divně...
ani firmy nekrachují, pojištění platíme všichni a tak mohou ještě pár let řádit podle svého vkusu..konečně vrchnost jezdí v offroadech, lůza v autobusech ji zajímá málo...
0/0
26.12.2004 14:05

Michalll

Re: špatná pověst izraelských autobusů
zákon je dokonce tak důmyslný, že kdyby někdo chtěl uchránit alespoň sousedy, tedy nabídl jim svezení do města či práce a čekal přirozeně i podíl na nákladech takové společné cesty, berní úřad si na něj došlápne, "nezdaněný příjem!! jje sousedská výpomoc...tak může na vsi i obchodník zvyšovat ceny na zisk nutný pro provoz svých mercedesů....že by se lidé domluvili i mimo rodiny a jezdili do měst bezpečně, nehrozí.....
0/0
26.12.2004 14:08

Skutak

Čsad Kladno
Mno... nevim jestli jste někdo z Kladna, ale ta zatáčka kde se to stalo je docela ošklivá. Tam stačí trocha nepozornosti - malá chybka řidiče, mokrá  silnice a jste v protisměru hned.Už asi třikrát sem viděl auto obtočený kolem lampy na chodniku na druhý straně tý zatáčky.  S ČSAD Kladno jezdim 2 roky denně do Prahy a nemůžu si prakticky na nic stěžovat - 98% busů je "nových" a řidiči mi přijdou jako slušní chlapi.
0/0
26.12.2004 3:35

MilanMilanMilan2

Re: Čsad Kladno
Ta zatáčka je blbě klopená, navíc vedle lesa (možnost námrazy). Ale námrazu v době havárie nepředpokládám, bylo dost teplo. Spíš se někdo nevěnoval řízení a prostě to nevybral. Jinak celkem souhlas s těmi autobusy ČSAD. Doby, kdy do Prahy jezdily Ikarusy snad na 1000% odepsané už jsou naštěstí pryč. Možná si ještě někdo vzpomene na pana Loma a jeho divoké jízdy po náledí s rozhrkaným Ikarusem, kdy dokázal na ledovce předjet do kopce kolonu Tater 613... Kde jsou ty časy. Dnes jezdí s vraky spíš oba soukromníci.
0/0
26.12.2004 17:05

Skutak

Re: Re: Čsad Kladno
No hele ted jsem v blesku videl fotku a vypada to ze do protismeru vjel ten ridic z druhe strany - ten co by mel teoreticky vlitnout do lesa a ne ten ktereho ta zatacka mela vynest - tek nevim.
0/0
27.12.2004 15:17

MilanMilanMilan2

Re: Re: Re: Čsad Kladno
Jo, ale ta zatáčka stojí za houby na obě strany. Přes plot kolem školy není nic vidět. Tam je nebezpečné se prostě netrefit do toho svého směru. Stačí nedotočit volant nebo přetočit o něco víc a je průšvih. A právě to se tam patrně stalo. Trochu podobná zatáčka je i před nádražím ČSD.
0/0
27.12.2004 18:59

petrumr

přesčasy
Vedení chce ušetřit,vždycky to odsere dělník.To je všady.Manažeři jsou v pohodě a řidič musí dřít.
0/0
25.12.2004 22:51

black_hawk

Re: přesčasy
No jiste a kdo jiny by to mel odsrat nez nejaky povl delnicky!! Svine, to maji za tech 50 let diktatury proletariatu!!
0/0
26.12.2004 0:33

Cert_Bertik

Re: Re: přesčasy
V jiném příspěvku se chlubíte svou inteligencí a přesto se skutečně domníváte,že diktatura proletariátu je u nás od roku 1939 a že ti aparátčíci byli skutečně dělníci? Pokud ano,tak to s tou inteligencí nebude tak horké. :-)
0/0
26.12.2004 11:39

MilanMilanMilan2

Re: Re: přesčasy
Na tak krásnou ukázku třídní nenávisti, byť třeba sebevíce předstíranou, by se nevzmohl ani Stalin. Člověče, otevřete si okno a pivo a vzpamatujte se, dokud je ještě čas.
0/0
26.12.2004 17:08

Praotec

!!!!?????
Porad autobusy i na svatky.Sedte doma na zatku kdyz mrzne dest a voda na silnicich. Je to jak na letisti v PARIZI...vice autobusu jak letadel.
0/0
25.12.2004 21:30

michal

Re: !!!!?????
jelikoz jsem ani ne hodinu po te jel okolo se projet , tak bych naledi vyloucil ,bylo 11C  a rano bylo nad nulou
0/0
25.12.2004 21:50

michal

Re: Re: !!!!?????
Jo a svitilo slunicko  a neprselo
0/0
25.12.2004 21:52

Warťan

Zátahy do garáží
Takhle to bývá, každý řidič zatahující do garáže, popř. pokud vyjíždí na linku si alespoň jednou za život sešlápne plyn a přežene to i kdyby ho to nikdy s cestujícími nenapadlo. Zvlášť, pokud má menší zkušenosti nemusí vědět, kde je ona hranice bezpečnosti. Pokud se k tomu přidá únava, tak je vymalováno...
 P.S. Pro správce diskusního fóra: Z jakého důvodu musí být uveřejňovány emaily u příspěvků? To už tady nikdo nebude moci sdělit vlastní názor, aniž by se obával výpadů i na email od lidí, kterým se názor jen trochu může znelíbit!? Nikdy nesedne žádný názor všem, toho nelze docílit!
0/0
25.12.2004 21:10

12freak

Re: Zátahy do garáží
Dobrej nápad, zadat při registraci svoji "ostrou" emailovou adresu.
0/0
25.12.2004 22:14

Tomáš Nemravný

Re: Zátahy do garáží
Co se takhle zaregistrovat znovu a tu registrační mailovou adresu pak prostě nepoužívat :-)?
0/0
26.12.2004 12:44

Vasilanek

Re: Re: Zátahy do garáží
díky, že jste to tady řešili, jinak bych si toho ani nevšiml, taky jsem pak našel svůj email na diskusi, to jsou fakt kreténi
0/0
27.12.2004 9:48

Smil

ANO,ANO
Byll to řídič s mnohaletou zkušeností a bylo mu dvacet let. - dal jsem to neslyšel čt1 udělala střih.
0/0
25.12.2004 19:43

juton

Re: ANO,ANO
, Taky jsem to tak zaslechnul, ale potom na Nově říkali, že to byl řidič s dvacetiletou praxí.
0/0
25.12.2004 20:52

black_hawk

CSAD KLadno = kriminalnici
Za mrize patri vsichni ridici CSAD Kladno. Jsou to pirati silnic. Viz neklok mrtvych a desitky ranenych pri nehode na dalnici do Prahy blizko Stedokluk!!
0/0
25.12.2004 16:40

esmart

Re: CSAD KLadno = kriminalnici
Ale i tehdy to byla přesčasová směna u toho řidiče.
0/0
25.12.2004 17:44

zlobrr

Re: CSAD KLadno = kriminalnici
A ty jsi dement kterej asi neví co píše a už vůbec neví jak to na silnicích chodí.
Ale odhaduju tě na pěknýho debila!
Podpis: řidič autobusu
PS: Můžeš si to zkusit na Kladně tě vezmou a pak budeš přemýšlet jinak!
0/0
25.12.2004 21:15

Cert_Bertik

Re: CSAD KLadno = kriminalnici
Ono je hrozně smutné takto někoho hodnotit. Pokud udělá chybu úředník,vyhodí papír,dělník maximálně vytvoří zdarma opravu či nový díl,ale jsou profese,kde se chyba tvrdě platí. Jsou to řidiči,strojvedoucí, výpravčí a další profese. Tamuděláte chybu jen jednou. A že se stala před léty jedna nehoda zaviněná řidičem ČSAD Kladno a dnes druhá je sice smutné,ale nic to neříká. Možná by bylo dobré ( a vyšetřovatel to jistě udělá) se podívat na odpočinek řidiče a technický stav vozidla. Jinak autobusy ČSAD Kladno a Slaný potkávám denně a rozhodně se nedomnívám,že jezdí hůře než jiné autobusy. A nehoda se dotkne všech spolupracovníků tohoto řidiče a myslím,že ještě je napadat a urážet je sprosté :-((
0/0
25.12.2004 22:51

Pavel46

Re: CSAD KLadno = kriminalnici
Ty hlupáku,určitě nemáš řidičák ani na kolo.Běž na léčení,protože tebe potkat,tak jsem kriminálník já.Takoví nímandi se udělají na neštěstí druhých.Doufám,že tvůj prasečí ksicht je štěstím bez sebe ty zrůdo.Přijď někdy mezi ty řidiče a hoď s nimi řeč,potom poznáš,že jsou to poctiví a svědomití chlapi.Ty na pracáku nepokurvíš nic,protože svěřit něco tobě,by byly národní katastrofa.
0/0
25.12.2004 23:28

black_hawk

Re: Re: CSAD KLadno = kriminalnici
Jsi blbec!! Protoze jsem inteligentnejsi a schopnejsi nez 99 % ostatnich, tak se nemusim zivit jako nejaky povl a ridit autobus!!
0/0
26.12.2004 0:30

Cert_Bertik

Re: Re: Re: CSAD KLadno = kriminalnici
Jak,že to říkal ten Cibulka Václavu Havlovi ? Myslím,že byste to mohl použít i pro sebe. Protože podle chování ten povl jste :-(((
0/0
26.12.2004 11:36

esmart

čsad kladno
Prostor pro to, abychom si zde řekli, že vedení čsad kladno nutí jezdit řidiče nadměrné množství přesčasů, bez odpočinku, někdy i dva dny po sobě od čtyř ráno do noci. Vedení čsad kladno patří za mříže za ohrožení svých zaměstnanců i cestujících.
0/0
25.12.2004 13:03

MilanMilanMilan2

Re: čsad kladno
S těmi přesčasy to bude stejně asi u všech dopravních firem. Spíš se děsím, až se prosadí odchod do důchodu v 65 letech. Zvláště na ty pohotové reakce řidičů autobusů, stále nevyspalých a unavených, pracujících ve věku 63 - 65 let.
0/0
25.12.2004 14:12

Tomáš Nemravný

Re: čsad kladno
Jasně, a když byla částečně uzavřená R7 u Středokluk, tak k pomalé jízdě v levém pruhu a blokování za nimi jedoucích osobáků je taky nutilo vedení ČSAD, ne?
0/0
25.12.2004 17:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.