Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro stíhání emisarů ODS bylo víc důkazů

Ostravská žalobkyně Zlatuše Andělová, která přikázala zastavit trestní stíhání Dalíka a Večerka v kauze Kořistka, nedostatečně prostudovala policejní důkazy. České televizi to řekla nejvyšší státní zástupkyně Marie Benešová. Podle ní si Andělová vůbec neposlechla policejní odposlechy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clobrda001

Kořistka je jen "malá kost"
Není vám nápadné, že tady všichni řeší "ohlodanou kost" z politických "kšeftů" daných našim poměrným zastoupením a celkovou politickou kulturou? Nejsou náhodou "kořistí" velké domluvy o koryta (obsazení postů (ministerstva, místní pašalíky...), klientské umísťování "zasložilých" (Tvrdík, Špidla...)). Není zajímavé, že se nějak neřeší uplácení u dotací (ministerstvo místního rozvoje..), že se neřeší podivnosti kolem v podstatě všech veřejných soutěží? Nám nízkým se předhodí jen malá "kost" "Kořistka". Není těch velkých "já tobě, ty pak na oplátku mi" náhodou obecně moc? Mám vážné obavy, že pokud tady vítěz nebude brát vše (většinový volební systém), pak kultura (politická) nikdy nebude lepší a vždy půjde o "něco za něco".
0/0
5.1.2005 7:14

Vaclav Hanus

Re: Kořistka je jen
zase jeden s jednostrannym videnim...Kdyz uz, tak ...klientské umísťování "zasložilých" (Klaus,...)
0/0
5.1.2005 7:19

clobrda001

Re: Re: Kořistka je jen
Pokud si přeštete můj příspěvek, pak není jednostanný, ale obecný. A ten "Kořistka" je z pohledu obecného bohužel jen "malá ryba". Já osobně si přeji anglosaský model nejen práva, ale i organizace politického boje. Zde mi v tomto případě připadá, že tato kauza je přímo vytvořena na "politickou objednávku" a odvrací pohled od daleko větších "politických kořistí". A co se týče Klause, pak pokud vím, byl zvolen ve volbách a ty dokonce byly čistší, než ty poslední pana Havla, kdy byl obstarán jeden potřebný hlas pro zvolení naprosto šíleným způsobem (zabráněním hlasování zřejmému politickému protivníku).
0/0
5.1.2005 7:39

nextspace

Jak ještě
někdo může stát za naší antisociální vládou? Stojí nás každým dnem víc a víc peněz. Podívejte se proboha kolik dáte denně státu jen na nepřímých daních. Je to banda tihle socani. Už aby byli pryč.
0/0
4.1.2005 15:01

Tom_upnet

sypaci
odposlech a jako legitimni dukaz? hotovo noukoment pokud vim tak samotny hlas pouzit nelze jako primy dukaz navic to ze nekomu nabidli aby nepodporil tuto s*urvenou vladu, proc ne. uplatna je drtiva cast politiku a myslim ze toto bylo nejmensi zlo, mnohem horsi sou uplatky za nevyhodne zakazky pro stat, uplatky byli sou a budou
0/0
4.1.2005 8:49

bluetake

NEZAVISLA IDNES
Fascinuje mne, jak tenhle platek, ktery sam sebe presentuje , jako "seriozni a nezavisly" ponechava jakykoliv tendencni a jednostranne zamereny clanek tykajici se kausy Koristka na celni strance jiz 10 dni. Nic noveho sice neprinasi ale titulek zni lakave a evokuje k diskusi........Docela by mne zajimalo, zda by podobny prostor dostal opacny nazor, ze si to Koristka cele vymyslel apod. Kde je duchaplny clanek a diskuse o prokazatelne nezakonnych odposlesich predsedy ODS ? Kde je podobne duchaplny clanek o versi, ze je tomu treba presne naopak ? Na zaklade jednoho neprokazaneho blabolu se stale vtlouka lidem nazor "nezavislych" medii o te zlotrile ODS, cokolic opacneho je pro "nezavisle" pany novinare z iDnes neprijatelne.....Nechcete toho uz nechat ? Jste trapni.......
0/0
2.1.2005 10:58

karoten

Re: NEZAVISLA IDNES
Nic Ti nebrání takovej názor napsat formou článku a poslat ho do redakce. Případně přejít někam kde takový názory visej na první straně.....který média to jsou, určitě zjistíš
0/0
3.1.2005 10:38

Jindrich Hojer

Re: NEZAVISLA IDNES
Me spise fascinuje jak se ODS dari zasahovat do vysetrovani. Propusteni tech dvou podezrelych je praci ostravske statni zastupkyne, hrube loajalni vuci maticce strane - ODS. Budouci ministr vnitra dokonce nevaha verejne hrozit tem policistum kteri vec nenechaji "plavat". Fuj, smrdi to tu Italii tricatych let minuleho stoleti.
0/0
3.1.2005 17:43

obcanek

Pokud ostravská
státní zástupkyně udělala chybu v tom,že zastavila celé vyšetřování nesprávně,protože nezkontrolovala všechny důkazy,bude toto vyšetřování obnoveno?Nebo to všechno zase vyzní do ztracena jako všechny případy,kam je zapletená ODS?
0/0
1.1.2005 23:39

detto

Re: Pokud ostravská
Státní zástupkyně chybu neudělala, ona ví velice dobře co dělá. Má ráda ODS, toť vše. Takoví dobří pracovníci udělaji všechno proto, aby to zde nefungovalo jak má, ale jak to vyhovuje ODS. Tito státní pracovníci by měli skládat slib loajality vůči STÁTU nikoli vůči straně. Zatím tomu tak není. Težko si lze jenom představit co všechno provedli (zlého) protii vládám ČSSD a potažmo proti státu. a v důsledku proti lidem. Státní úředníci by neměli volit(slouží státu a ne straně), zatímco ostatní lidé by měli chodit k volbám povinně a pak už by záloželo jenom na nich zda vhodí lístek a jaký nebo ne.
0/0
3.1.2005 19:06

Vaclav Hanus

Re: Re: Pokud ostravská
Ano, povinne volby by byla pro tuto zemi velmi rozumna vec.
0/0
3.1.2005 19:23

radonový

Problematické NSZ
V souvislosti  s paní nejvyšší státní zástupkyní by mne zajímalo, jestli to zase nevyřizoval JUDr. Nedorost  z jejího Nejvyššího státního zastupitelství, známá to postava z causy soudce Berky. Moji stížnost vyřídil tak, že ji poslal, samozřejmě nepřímo, státním zástupcům, na které jsem si stěžoval. Přitom, jak je vidět i na zasahování do rozhodnutí paní státní zástupkyně Andělové, existují i jiné možnosti. Proč je NSZ nevyužila v mém případě, a v cause Kořistka ano?
0/0
1.1.2005 22:35

Irish Stout

Pánové Dalík a Večerek se nejeli do Ostravy bavit o ženských
ani o fotbale. Evidentně "lobovali" (koneckonců je to páně Večerkova profese, že)  a je -v souvislostí s podezřeními- krajně pravděpodobné, že se pokoušeli o to, z čeho jsou podezřelí. Otázkou je, zda lze jejich jednání dokázat.
Vůbec se mi nelíbilo, že do věci vstoupil svého času p. president a prohlásil, že p. Kořistka je osoba nedůvěryhodná. Velmi silně přešlápl čáru. Něco takového presidentu republiky nepřísluší, to je výhradně v kompetenci soudů. 
Suma sumárum si myslím, že oba pánové mají máslo na hlavě. A mají ho tam dost.  
0/0
1.1.2005 1:11

jarini

Re: Pánové Dalík a Večerek se nejeli do Ostravy bavit o ženských
Lépe bych to nevyjádřil. Klaus svojí reakcí navíc trochu asi nechtě podrazil nohy emisarům.
0/0
1.1.2005 1:15

holiday

Tohle má být důkaz spáchaného trestného činu?
"...obvinění ovlivňovali některé svědky nebo se domlouvali na společném postupu. Některé odposlechy podle televize naznačovaly i pokusy o ovlivňování médií..." Tohle je důkaz, že k nabídce úplatku došlo?
0/0
31.12.2004 14:02

Depek

Líbí se mi některé zvlášť frustrované výkřiky.
a myslím si, že od začátku bylo jasné co se nakonec vyšetří. Po Kořistkovi zůstane akorát tak leda smrad.
0/0
29.12.2004 15:22

karoten

CHCÍPNI MODRÁ STRAKO!
Paní Benešová -  
0/0
29.12.2004 8:45

KaktusX

BRAVO pí BENESOVE!
Vyborne, MODRYM STRAKAM, ktere se uz rozlezaji i v justici, je treba se odvazne stavet. Blahopreji pani Benesove a pozdravuji ji!
0/0
28.12.2004 10:52

Johny__S

Re: BRAVO pí BENESOVE!
Nepřipadá ti podezřelé, že si na to vzpomněla teď najednou? To si vážně myslíš, že až doposud poslouchala policejní odposlechy? Mimochodem, o paní Benešové se mluví jakožto o zástupkyni tzv. růžových strak čili lidí nasazených Stanislavem Grossem a sloužících mu.....
0/0
28.12.2004 22:40

Vaclav Hanus

Re: Re: BRAVO pí BENESOVE!
Co se mluvi u vas v rodine zaujate ideologii neni prilis relevantni...Pani Benesova mohla mit pro termin sve reakce milion duvodu. Treba i ten, ktery uvadis. Pani Marie Benesova zajiste nema jediny pripad - pripad korupcniku Vecerku a Dalika a tech kteri je vyslali. Ja take jasne, ze peclive se probrat dukaznim materialem nemohlo trvat mene, nez 2-3 tydny. A nakonec, tva argumentace mi prijde, jako vrtani do neceho nepodstatneho (patrne proto, aby se zakryla podstata). Kolik casu to Pani Benesove zabralo je ciste jeji vec. Postupovala legitimne a v zakonem stanovene lhute. To je podstatne.
0/0
29.12.2004 7:42

holiday

Re: Re: Re: BRAVO pí BENESOVE!
No, možná bys měl hrbáčku pravdu, kdyby v těch odposleších byl nějaký relevantní důkaz! V článku ale nic takového nenajdeš, jen plky, že se domlouvali jak postupovat - a to bys udělal v jejich případě taky. Bez ohledu na to, zda jsi úplatek nabídl nebo ne. Kromě toho těch odposlechů jistě nebyly dlouhé hodiny.....
0/0
31.12.2004 14:07

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: BRAVO pí BENESOVE!
0/0
3.1.2005 11:18

mlada_fronta

Re: Re: BRAVO pí BENESOVE!
Go east Johnny, treba v Rusku by jsi se svym ODSacko-klientelistickym pohledem na vec urcite uspel. Mimochodem, kdyz chces mit takovej kovbojskej nick, zjisti si aspon poradne, jak se to pise. Ale v Rusku se vlastne pouzivaj foneticky prepisy, takze vlastne Dzony je spravne ...
0/0
29.12.2004 11:32

KaktusX

Vláda 1 strany
Nepřipadá. Ale z jiného soudku: toe neni divné, že u nás existuje 1 pol. strana, jejíž lidé jsou pro soudy prakticky nedotknutelní? Jejíž vysocí představitelé v čele s jejich prezidentem repuliky zasahují do šetření policie? Kteří vynakládají oovské úsilí na to, ay jejich člověk neskončil u soudu? když si policie políčila na někdejšího ministra Svoodu (ČSSD), tak ten skončil ez prolémů u soudu a v následně kriminále. když chtěla policie udělat totéž s Novákem(ODS), Železným(proODS) a Dalíkem s Večerkem(2xODS), tak narazila. Když se někdo ojí soudu, tak je u mne dareák.
0/0
29.12.2004 20:01

karoten

Re: Vláda 1 strany
Hezky vyjádřeno, že Vy jste nikdy neprotrhl žlučník při kuchání? Šikovný ručičky i hlava
0/0
30.12.2004 9:11

whocares

Proč tu visí tenhleten nastavovaný a ohřívaný guláš
a ne kauza Berdychova gangu, v němž operovali vysocí policajti a zavírali nevinné lidi
0/0
28.12.2004 9:26

mlada_fronta

Re: Proč tu visí tenhleten nastavovaný a ohřívaný guláš
... protoze to neni zadnej ohrivanej gulas, ale peknej pruser, kterej se ODSacka bojuvka snazi ze vsech sil schovat pod koberec.
0/0
29.12.2004 11:38

KaktusX

Protože tamty zločince nechrání před soudem žádná politická strana
Protože tamty zločince nechrání před soudem žádná politická strana ani prezident. --- Na rozdíl od nedotknutelných modrých bratrů Dalíka a Večerka. --- Nevinní se soudů bát nemusí. (A lháři detektoru lži.)
0/0
29.12.2004 20:06

KaktusX

oprava
poslední věta: "a lidé, kteří nelžou, detektoru lži"
0/0
29.12.2004 20:07

ZlatejTotáč

PETICE ZA VYHLÁŠENÍ REFERENDA KE ZRUŠENÍ DOŽIVOTNÍ IMUNITY
Víte o PETICI ZA VYHLÁŠENÍ REFERENDA KE ZRUŠENÍ DOŽIVOTNÍ IMUNITY ústavních činitelů? Podepište petici, jděte do ulic, vyžeňte tu sebranku, jiná naděje není. Vemte si příklad z Ukrajiny. PETICE JE NA: http://www.freewebs.com/vanek/zruseniimunityposlancu.htm Nové PODPISY (pouze jméno a bydliště) budou zveřejňovány průběžně.
   UŽ TO ZAČLO - NENECHME SI TO LÍBIT!
0/0
27.12.2004 11:18

Bouše

Re: PETICE ZA VYHLÁŠENÍ REFERENDA KE ZRUŠENÍ DOŽIVOTNÍ IMUNITY
Jak tady můžeš s tak pitomým nickem agitovat?
0/0
27.12.2004 16:28

ZlatejTotáč

NENECHME SI TO LÍBIT!
 Víte o PETICI ZA VYHLÁŠENÍ REFERENDA KE ZRUŠENÍ DOŽIVOTNÍ IMUNITY ústavních činitelů? Podepište petici, jděte do ulic, vyžeňte tu sebranku, jiná naděje není. Vemte si příklad z Ukrajiny. PETICE JE NA: http://www.freewebs.com/vanek/zruseniimunityposlancu.htm Nové PODPISY (pouze jméno a bydliště) budou zveřejňovány průběžně.
 UŽ TO ZAČLO
0/0
27.12.2004 11:15

redback

Re: NENECHME SI TO LÍBIT!
Jsem pro zrušení imunity. Je to ostuda. Jejich cílem není služba, ale družba! Kašlou na stát a zajímá je jenom vlastní kšeft
0/0
27.12.2004 18:03

jack24

Zlatuše
Zlatuše odmítla celou záležitost komentovat,čímž přiznala,že odposlechy neslyšela,což je jasné pracovní pochybení,že.
Doufám,že si je budeme moci poslechnout alespoň my,neboť např slovník pana Horníka či Brabce(špičkoví manažeři)mě velmi pobavil a zajímá mě,zda se podobně vyjadřují i špičkoví manažeři politiky...
0/0
27.12.2004 10:03

logar

Re: Zlatuše
už se stalo v případě ministra životního prostředí. Vyjadřují se ještě hůře, než fotbaloví mágové. Holt galérka.
0/0
27.12.2004 12:10

pepe999

Paní Benešová
je obyčejná p..., která nezvládá svou práci a je důkazem neschopnosti ženy v jakémkoliv povolání o něčem rozhodovat. Bohužel jsou tady lidé, kteří z určitých důvodů preferují neschopné(Kolář, Benešová, Emmerová), z důvodů ovlivňování vlastních aktivit, těmi lidmi samozřejmě myslím groSStapo.
0/0
27.12.2004 9:27

celtic

paní Benešová...
paní Benešová je slušná ženská a ani hrozby Narcise a ODS že s ní zatočí jí neovlivňují, a to je vzácné
0/0
26.12.2004 14:27

Johny__S

Re: paní Benešová...
Jasně. Protože ji ovlivňuje Stanislav Gross. To se potom nenechá snadno ovlivnit protistranou.  A jak mně vlastně vysvětlíš, že s tím najednou přišla až teď, ačkoli se celá kauza odehrála před víc než dvěma měsíci? Proč s tím čekala tak dlouho? Chceš mně snad namluvit, že si až do minulého týdne poslouchala odposlechy, protože jich bylo tolik, že to dřív nestihla?
0/0
26.12.2004 22:16

Vaclav Hanus

Re: Re: paní Benešová...
Tech duvodu mohla mit milion. Treba i ten, ktery uvadis. Pani Marie Benesova zajiste nema jediny pripad - pripad korupcniku Vecerku a Dalika a tech kteri je vyslali. Ja take jasne, ze peclive se probrat dukaznim materialem nemohlo trvat mene, nez 2-3 tydny. A nakonec, tva argumentace mi prijde, jako vrtani do neceho nepodstatneho (patrne proto, aby se zakryla podstata). Kolik casu to Pani Benesove zabralo je ciste jeji vec. Postupovala legitimne a v zakonem stanovene lhute. To je podstatne.
0/0
27.12.2004 7:47

Johny__S

Re: Re: Re: paní Benešová...
A hlavně na politickou objednávku. To je nejdůležitější.
0/0
28.12.2004 22:42

Yetti007

Re: paní Benešová...
   Ta je asi tak slušná, jako jako Kájínek. Doufám, že jsem Kájínka neurazil, to by mne mrzelo.
Tato milá, slušná, tlustá žena již vícekrát prokázala své kvality. Jako všichni zaprodanci Grošíka a spol.
0/0
28.12.2004 10:03

kondo

policie
Teda nejsem priznivcem modreho ptactva ale uporna snaha nasi slavne c. a k. policie ty dva zasit do chladku me dojima. Nemam zadne spisy ale myslim si ze PCR ma akorat prdy. Jen me desi predstava ze by takhle vysetrovali pripad obycejneho cloveka. Neni tyden aby se na PCR neprovalilo podezeni z tezkych zlocinu a to je jen spicka ledovce. A pak mame tomu vysmatymu masinfirovi a jeho poskokum verit?
0/0
26.12.2004 3:35

logar

Re: policie
Souhlas s "kondo". Pro policii CR jakekoliv konani ve prospech zakona je velmi namahave az vyloucene, pokud neni politicka vule. Stovky lumpu, gansteru, vyderacu a podvodniku velkeho kalibru se roky vysmiva verejne zakonum za asistence policie. Pokud se to politicky hodi, je to veci minut. Priklad Dalika atd. je jasny. Vsichni si pamatujeme, jak PCR "dorucovala" Sladkovi nekolik let ruzna predvolani, ackoliv byl kazdy den v parlamentu. Kdyz se jednalo o tesne zvoleni-nezvoleni Havla prezidentam, byl zavren Sladek bez pripravy a dukazu okamzite na dulezitych par dnu. Po volbach ho zase nechali bezet. Je to banda zkorumpovanych grazlu v cele se Sta(li)níkem. Bubl(ifuk)an je prihloupla kyvajici loutka. "disident"
0/0
27.12.2004 7:31

rohovka

Re: policie
A opravdu nejsi příznivcem modrého ptáka?!Nemyslím!
0/0
27.12.2004 16:18

Sumecek

SRAZ
Tady si zas dali červený jelita sraz.
0/0
25.12.2004 23:05

karoten

Re: SRAZ
Jelita bejvaj obvykle modrý. Červená je krvavá tlačenka.
0/0
27.12.2004 9:21

Kockodan_Dianin

Tedy:
Příjemný zbytek vánočních svátků všem. Stejně je to pěkný průšvih, když se ukázalo, že státní zástupkyně Andělová nadržuje jedné politické straně. Kdo ví, jaké má ambice?
0/0
25.12.2004 16:34

Bouše

Re: Tedy:
Jaké "ukázalo"? Benešová vaří z vody jako vždycky a navíc je to úplně pitomá slepice, která na svém postu nemá co dělat.
0/0
25.12.2004 23:06

jirka04

Příjemný štědrý večer, bohatou nadílku pod stromeček a trochu duchovna o půlnoční!
0/0
24.12.2004 17:38

Yetti007

Soudružka Benešová zabodovala
   Nevěřím Benešové, Grossovi ani Kořistkovi, i když to všichni "myslí upřímně".
   Ať jdou všichni do hajzlu, to zasem yslím upřímně já
0/0
24.12.2004 17:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.