Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: Napadnu arbitráž o Novu

Vladimír Železný oznámil, že napadne výsledek arbitráže ve sporu o Novu. Vadí mu, že je v rozsudku jako spolupachatel. Škodí to mé pověsti, tvrdí. Vybídl také český stát, aby se domáhal prohraných 10 miliard. Česko totiž podle Železného prohrálo arbitráž kvůli špatné práci právníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Houn

zločinec se nezapře
Ten lump nejenže nelituje svých činů, ale chce ještě očistit svý jméno, aby to vypadalo, že za těch 10mld nemůže!
0/0
28.12.2004 9:40

Kereme

Dobrá pověst?
škoda na dobré pověsti - to by nejdřív musel nějakou dobrou pověst mít - a o tom nic nevím. Je to vejtaha a člověk, kterému se zalíbily peníze, moc a manipulace veřejností.
0/0
24.12.2004 16:12

bowb

Re: Dobrá pověst?
   Železný bude žalobu podávat právě proto, že důkazem ztráty dobré pověsti je například také názor mnoha Keremů a podobných. Ti svůj postoj nezískali díky osobním známostem s Železným, ale právě díky (lekckdy zavádějícím) informacím ze sdělovacích prostředků.
0/0
26.12.2004 11:09

Navěky komunista

Žid okradl žida.
Proč tolik povyku? Židi ovládají Sněmovnu i Senát,a přiklepli něco jinýmu Židovi. Jednomu pomohli jinému ne. U arbitráže nedělali nic,aby se Židi poprali mezi sebou. Jestli mě Židi budou drtit na daních nebo ne, stejně s tím nic neudělám a pár tisícovek za židovslý spor mě již nevytrhne. Aláh je věčný, a p o s t a r á se o ně.Historie se bude opakovat. Krásnou chanuku a vepřové se zlím.
0/0
23.12.2004 15:44

mibury

Re: Žid okradl žida.
Vy nejste starý komunista, ale velký ubožák
0/0
25.12.2004 16:53

Dr No

Ať je Železný darebák nebo ne,
ta "arbitráž" byla neskutečně drzou loupeží erárních peněz, kterou zorganizovalo a provedlo několik státních úředníků spolu s několika právníky. I když největší díl zřejmě dostal Lauder, pro ty, kteří se o to zasloužili určitě zústalo pár pořádně velkých "drobků". Z desetitisíc milionů korun se dá bez problému dobře zaplatit i stovkám lidí, kteří se o to zaslouží. Když se vezme zřetel na skutečnost, že nepoctiví státní úředníci (a jiní asi ve státních službách ani nejsou) a vypráskaní právníci v našem kocourkově při vykrádání erární kasy absolutně nic neriskují, pak se není čemu divit. Jsem si jistý, že podobných loupeží (i když nešlo v jednotlivých případech o tak astronomické částky) už v tichosti proběhla pěkná řádka a další a další právě probíhají, nebo se připravují. I známá kauza Diag Human měla původně proběhnou bez vědomí veřejnosti a nebýt častých výměn politiků v inkriminovaném období, asi by to tak také dopadlo. Je legrační, jak se páni posr..nci při schvalování rozpočt
0/0
22.12.2004 23:01

rakosnicek_2003

Re: Ať je Železný darebák nebo ne,
obycejne tady umiram nad konspiracemi prispivajicich, ale tentokrat ti musim dat zcela za pravdu !!!! DiagHuman nesleduju, ale Nova je celkem jasna a jeste vic se to obnazilo pri znovukoupeni Novy firmou CME .... mimochodem asi neni uplne nahoda, ze PPF vychazi se statni spravou .. ehm ... nadstandartne dobre, ze?
0/0
23.12.2004 8:57

jarda II

darebák
Darebák a kdo ho volil je taky darebák a pověsil bych vás všechny- volili jste zloděje a napoleona-hlupáci.
0/0
22.12.2004 22:00

bojler

Re: darebák
az me reknes koho jinyho, tak mluv b-l-b-e-c-k--u!!
komunistu, lidovce-vojenskyho rozvedcika, nebo socana?
0/0
23.12.2004 23:07

jajaja59

Ale,
uvědomte si, že Vovka čeká na rozhodnutí EP o imunitě, tak prostě vypouští vše, co může ovlivnit pohled na jeho osobu. Kolik z poslanců EP zná tu kauzu ? To spočítáte na prstech jedné ruky, kolik se s ní bude podrobněji seznamovat ? Prostě jim tam začal plakat kolega - úspěšný podnikatel, kterého (dle něj) všichni poškodili ! Věřte, Železný je nesmírná (a chytrá) ku.va ! A to vytečknuté slovo je pro něj VELKÁ lichotka.
0/0
22.12.2004 21:46

Volten

Železný:napadnu arbitráž o Novu.
---obdivuji se tomuto národu jak se lehko dá jeho myšlení zmanipulovat  medii ale i politiky.Ač panu Železnému nebyl doposud  prokázán žádný trestný čin,řada lehko zmanipulovatelných hlupáků,na něj dští síru.Asi si neuvědomují že by v tomto nedokonalém právním státě s řadou skorumpovaných soudců a policistů,mohlo dojít i na ně samotné.Dnes jak je vidět,vina není třeba,stačí být jen nepohodlný  a poštvat na něj  "veřejné mínění."Není se ale ani čemu divit.Současná vláda nám jistě připraví ještě více různých překvapení která se zákonností nebude mít nic společného.Holt co jsme chtěli,máme .Nero dal lidu hry,Hitler kanony místo másla,Stalin ideologii a ČSSD  stát ve kterém bude  neradostno žít.
 
 
0/0
22.12.2004 21:41

rakosnicek_2003

Re: Železný:napadnu arbitráž o Novu.
Nero dal lidu hry,Hitler kanony místo másla,Stalin ideologii a ČSSD všem lidem levicového smýšlení jedinou možnost : volit komouše ............ a za to bych jim rozkopal hlavy !!!!! VŠEM !
0/0
23.12.2004 8:59

Kereme

Re: Železný:napadnu arbitráž o Novu.
Podívej, soudruh Železný roky a roky žvanil ve Volejte řediteli proti pravidlům. Dostal licenci na stanici, jejíž program neplnil. Stačilo poslouchat pět minut jeho výplody, a člověk zjistil, že Železný je megaloman, arogantní, člověk posedlý úspěchem za každou cenu, mocí, penězi a chtěním manipulovat veřejné mínění. Zakomplexovaný, řešící si pomocí své popularity své neuvěřitelné mindráky. NOVA je symbolem všeho špatného, co po listopadu vzniklo - konzum, komerce, výplach mozků, letargie, pokleslá hulvátská sprostá zábava. To je pro mě Železný, spolu s jeho oporou na maloměšťáckém klausovském hradě. Jak dopadnou jeho spory, to ať rozhodnou soudy, do toho já nemám co mluvit. Ale Železný každému z nás vytuneloval 1000,- Kc.
0/0
24.12.2004 16:18

Johny__S

Re: Re: Železný:napadnu arbitráž o Novu.
Ano, Nova může za vše špatné..... Český národ byl národem kultivovaných inteligentů, dokud nepřišla Nova, která jeho vkus beznadějně nezkazila. Nenapadá tě, že kdyby to od začátku neměl Vláďa, ale přímo Lauder, že by bývala byla Nova úplně stejná? To je prostě komerce, trh si žádá, takže mu to dáme. Komerční stanice to jinak dělat nemůže. Byla zde poptávka po debilních estrádách, dostali jsme debilní estrády. Už tomu rozumíš? Je to trh - a tak to funguje po celém světě.
0/0
25.12.2004 0:09

jajaja59

!
Ve filmu je třeba zabít Sekala, ve skutečnosti je třeba zabít Železného !
0/0
22.12.2004 21:34

backmilk2

zloděj volá- chyťte zloděje
Fe je zmr d všech zmr dů!
0/0
22.12.2004 21:32

Leva

10 miliard
O deset miliard z našich daní nás připravili socani, ano volové, socani!
0/0
22.12.2004 19:49

Kereme

Re: 10 miliard
Dobrej fór. Ty si asi myslíš, že tohle čtou jen hlupáci.
0/0
24.12.2004 16:13

Swooppy

..no to je gol!!
Pan Želelezný nejdriv bojovnik za povest a potom bojovnik za narod./odhad retoriky jeho volitelů/...No to je GOOOLLL!!!! Někoho mi to připomíná.Pan Berlusconi.:)...No to je gol:))
0/0
22.12.2004 16:20

VITA11

Olověný
Olověný nebo jaký to je patří dávno za katr
0/0
22.12.2004 13:44

dukeprvni

Železný: Napadnu arbitráž o Novu
"V rozsudku jsem jmenovaný jako spolupachatel. Tím mi byla způsobena škoda na dobré pověsti," prohlásil před novináři
 
nemel jsem tuseni, ze ten "Z..D", ma jinou reputaci nez podraznika
zase na druhou stranu se ptam, kteri vol*ve jej zvolili do senatu a evropskeho parlamentu, nevi nahodou nekdo  na voly byl odjakziva nejlepsi karabac
0/0
22.12.2004 10:17

paxxtor4u

Stát prohlál zbytečně!
Mohu jen souhlasit s názory,že stát HRUBě podcenil zmíněnou arbitráž.Ostatně za toto přinejmenším formálně nese odpovědnost bývalý premiér.
0/0
21.12.2004 23:50

Jurasek54

Zloděj volá chyťte zloděje.
Je až neuvěřitelné,jak je Železný otrlej.Místo aby po právu seděl v kriminále,hrabe peníze v EU.Teď prý utrpěla jeho pověst. Jak může utrpět pověst gaunera,prolhaného podvodníka,který tomuto státu dluží deset miliard,to tedy nevím.
0/0
21.12.2004 23:20

Johny_S

Re: Zloděj volá chyťte zloděje.
Kdes prisel na to, ze Zelezny dluzi statu 10 miliard? Mozna sis toho nevsiml, ale prohral stat - a mohl si za to sam. Zelezny tu svou arbitraz vyhral. Stat ovsem vinou vlastniho amaterismu musel vyplaznout 10 miliard. Otazkou je, zda-li to nebylo zamerne.
0/0
22.12.2004 17:49

Bouše

Všichni nadávají Železnému
a vyčítají mu prohraných deset miliard. Zajímalo by mě, jestli už někdo spočítal, kolik náš stát získal tím, že několik let neplynuly zisky do kapes Laudera a TV Nova odváděla daně v ČR.
0/0
21.12.2004 22:07

jajaja59

Re: Všichni nadávají Železnému
Milý VOLE a Lauder by tz daně odváděl asi komu ?
0/0
22.12.2004 21:37

Kereme

Re: Všichni nadávají Železnému
Seš trapnej.
0/0
24.12.2004 16:19

LimonadovyJoe

CHe che, jste banda dementů
Tady na Železnýho nadáváte, předháníte se, kdo o něm napíše lepší příspěvek, pseudoliberálové ho spojují s Klausem, ale že jste ho vy pitomečkové zvolili do senátu a potom do toho, co si řáká evropským parlamentem, to jste už asi zapomněli . Já vím, že ohlasy budou tipu: "já jsem ho nevolil" atd., ale kdo ho teda volil? Jo, on se zvolil sám  
0/0
21.12.2004 21:51

opelgirl

Re: CHe che, jste banda dementů
přesně tak
0/0
21.12.2004 22:04

DrHorak

Re: CHe che, jste banda dementů
Tak v tom s tebou souhlasím. Jsme prostě národ blbců, kterýmu stačí ke spokojenosti seriály v TV
 
0/0
21.12.2004 22:55

dukeprvni

Re: Re: CHe che, jste banda dementů
absolutni  souhlas
0/0
22.12.2004 10:09

Kereme

Re: CHe che, jste banda dementů
Víš kdo ho volil? Lidé, kteří léta čumí na Dolejte řediteli, a jejichž mozek není schopen analyzovat, že teď mluví profesionální manipulátor. Volili ho ti, které si svým protilicenčním působením sám vychoval, za příhlížení soudruha ODS Štěpánka, soudruha ODS Langra, soudružky ODS Dostálové atp.
0/0
24.12.2004 16:22

DrHorak

Drzost
Hele, Ironmane, moc nežvaň a buď rád, že jsi v tom Bruselu!!! Bejt tady a tohle říct, tak do hodiny napadne někdo tebe (ale pod krkem )!!!!!
0/0
21.12.2004 21:18

redback

s těmi Klausovými pohůnky ...
je taky problém. Chápou svět podobně jako komunisti. Myslí si, že vše, co řekl Mao a Klaus je neměnná pravda. Mimochodem licence na televizi je podle zákona nepřenosná. Samozřejmě, že stát prostřednictvím Klausovy mediální komise (Langra) měl zabránit zmaření investice Laudera, ale taky Rada pro televizi mu tu licenci neměla prodlužovat.
0/0
21.12.2004 20:34

klausomil

Už moje ...
bába říkala: "Chlapče, Židů si važ, ale nepouštěj si je k tělu! Dávej si na ně pozor, Žid Žida nepodrazí a když, tak to zaplatí hlupák gój". Má zlatá babičko, už nás to stálo 10 miliard, kolik ještě budeme muset vysolit...??
0/0
21.12.2004 20:18

Johny_S

Re: Už moje ...
Deset miliard je vinou amatérismu vlády. Podobného jako v případě Diag Human. Jak je možné, že arbitři rozhodli zejména podle padělaného dokumentu dodaného samotnou naší vládou? Zvláštní, že? Skoro by až jeden řekl, že to bylo připravené. Vláda získala výbornou záminku, jak odvolat radu a jmenovat si tam lidi, kteří budou poslouchat ji, a skrze ni posílit kontrolu nad médii. Tento kalkul nás stál deset miliard. Nikoli Železný, ale až podezřelý amatérismus vlády (a propos, jak je možné, že jinou arbitráž ve stejné věci ČR vyhrála?).
0/0
21.12.2004 21:41

Bouše

Re: Re: Už moje ...
Přesně tak. Kdyby byla vina našeho státu ve věci ochrany Lauderovy investice tak jednoznačná, nemohl vyhrát arbitráž ve stejné věci v Londýně. Myslím si, že to pěkně smrdí.
0/0
21.12.2004 22:00

Johny_S

Re: Re: Re: Už moje ...
Bavil jsem se s jedním kamarádem právníkem. Údajně se mezi nimi traduje, že vláda tu arbitráž přinejmenším hrubě podcenila. Na rozdíl od současné arbitráže s Nomurou, kde stát zastupuje špičková kancelář, na Laudera si najala nějakou druhořadou. Skoro až jako kdyby chtěla prohrát. A ten podvržený dokument dodaný přímo českým státem je rovněž zajímavý.....
0/0
21.12.2004 22:10

Bouše

Re: Re: Re: Re: Už moje ...
Zajímalo by mě, jaký postoj by veřejnost zaujala k Železnému, kdyby se ta arbitráž ve Švédsku vyhrála.
0/0
21.12.2004 22:28

dukeprvni

Re: Re: Už moje ...
Deset miliard je vinou amatérismu vlády.
 
nevis nahodou kdo tu vladu zvolil  to museli bejt hodne velci amatersti  VOLOVE
0/0
22.12.2004 10:23

Johny_S

Re: Re: Re: Už moje ...
Ja jsem ji nevolil. Pokud ty jo, tak je to taky tvoje chyba. Ma urcite ne.
0/0
22.12.2004 17:47

amos77

Zelezny je medialni maser a tohle je zase jedno placnuti do medialnich vod....
Zelezny je medialni maser a tohle je zase jedno placnuti do medialnich vod....voda se ceri, ale rybnik se ani nehnul.
Kam Po Skole . cz
0/0
21.12.2004 19:37

boubinsky prales

cas je mocnou silou
 financni nahradu  Dalo se cekat ze jesitny kalkul mistra Zelezneho nenecha reakci na deni poslednich dni dlouho cekat - verim ze je solidnim krokem ke konecne sebelikvidaci
0/0
21.12.2004 18:14

m123m

snadné prohry
Je pravdou, že stát snadno prohrává a platí různé náhrady. Vůbec bych se nedivil, pokud se ukáže vina různých zkorumpovaných úředníků a politiků. Když si vezmeme, jakého právníka (rozvodového lokálního nýmanda) si socanská ministryně Součková vybrala na také miliardovou kauzu Diag, jakou smlouvu na výstavbu dálnice do Ostravy uzavřel Zeman, jak stání nemovitosti pronajímal ministr Lachnit, jak Grossův kamarád vede Čepro (taky miliardy státu v ohrožení) tak to není určitě jenom socanská blbost, ale velký růžový tunely. Držím Železnému palce, ani ne tak kvůli jemu samému, ale kvůli pravdě, která by měla se dostat na světlo. Někde si "upřímný Standa" na ty bilboardy musí vydělat.
0/0
21.12.2004 17:55

breberaksuper

za 1 kg železa dávaj 5kč kolik může asi vážit železný
0/0
21.12.2004 17:40

eman3

To je od Vovky hezké!
Goebels taky napadal, ale na nohu.
0/0
21.12.2004 17:23

celtic

spojenci...
Železnýho budou podporovat ODS+KSČM+Klaus+NOVA a to je jsou silní protivníci...  Toto seskupení už dlouhá léta jedná v jednotě  jejich protivníkem je svoboda a demokracie
0/0
21.12.2004 17:11

Thyronx1

Re: spojenci...
Ver ze za lumpa se nepostavi ani jeden z nich. Neni duvod. Tady bych ale obvinil vladu CSSD ktera prihlizela k okradeni firmy CME Zeleznym. Celou situaci ale zapricinila Vase medialni rada. To ze vlada neudelala vubec nic, Vas vsechny stalo po 1000 Kc na hlavu vcetne deti i duchodcu. Kdyz uz beres v potaz politiku, podivej se ktera politicka strana to zavinila. Vami kdysi opevovany Chytry Honza v pohadce "Jak napalit Americany" prisel o Novu, prisel temer o vsechno a o Vami zboznovany porad "Volejte rediteli". Nema nic a hrozi mu vysetrovani ze zpronevery. Vase soudy ho ovsem osvobodi.A politika v tom nebude. Jen neschopnost ceske justice.
0/0
21.12.2004 19:09

celtic

Re: Re: spojenci...
ODS+KSČM+Klaus+NOVA
0/0
21.12.2004 19:11

Johny_S

Re: Re: Re: spojenci...
Zase jsi měl vlhké sny? Něco na způsob sympatií Novy a ODS existuje (otázkou je, nakolik je to sympatie pravicově zaměřených redaktorů k pravicové straně a odpor k levicové vládě a nakolik skrytá koalice - mimochodem, značně vrtkavá poté, co Lauder koupil Novu zpátky), nicméně nechápu, kdes tam vzal KSČM. Jak se projevuje ona skrytá koalice NOVA-KSČM? (a nesnaž se mě přesvědčit, že v tom, jak se komunisté objevují v Sedmičce - pokud vím, bývají i v Otázkách Václava Moravce, aniž bych chtěl ČT vinit ze skryté podpory komunismu, prostě je to opoziční strana a podobné diskuze jsou o střetu opozice s vládou, tudíž je nesmysl, aby tam byli dva vládní zástupci, případně aby tam pokaždé byl nějaký ódéesák). To jsou vaši přátelé, nezapomínáš trochu? Tebe a tvé ČSL.
0/0
21.12.2004 21:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.