Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vraždu nenarozeného dala porota smrt

Porota soudu v kalifornském Redwood City poslala na smrt dvaatřicetiletého Scotta Petersona. Už před časem ho uznala vinným ze dvou vražd. Před dvěma lety zavraždil manželku Laci, která byla v osmém měsíci těhotenství. Trest tak dostal i za vraždu nenarozeného syna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LimonadovyJoe

A nizozemští lékaři chtějí utrácet
již narozené děti - a beztrestně.
0/0
14.12.2004 23:03

breberaksuper

krypl jeden dobre mu tak
a soudy at se uci
0/0
14.12.2004 16:53

RejpALL

Skvělá příležitost
Skvělá příležitost k inspiraci pro náš (  a prozatím - ne)právní systém .
0/0
14.12.2004 15:52

hovnival-

@@ nadpis clanku
nadpis clanku je velice zavadejici. soud nejednal o vrazdu nenarozeneho. jednalo se o to, ze ten chlapek zabil svoji manzelku, ktera byla tehotna. porota doporucila trest smrti, ted zalezi na soudci, jak s tim nalozi.
0/0
14.12.2004 15:51

Lucy@.

Re: @@ nadpis clanku
Naprosty souhlas.A jak tak koukam na nektere prispevky a odkazy,tak mam pocit,ze nekteri chytraci si precetli jenom ten nadpis :-(
0/0
14.12.2004 16:34

tajemník létajícího cenzora

0/0
14.12.2004 12:44

-rejpal-

Re: .
Zajímavý. Proč mě připadá, že jsou v Holansku před světem vo tolik dál?
0/0
14.12.2004 14:55

milchama

Re: Re: .
Zřejmě proto, že jsi nácek nebo něco podobného....
0/0
14.12.2004 14:59

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: .
proc by mel byt nacek? Dyt ma pravdu, v holandku jsou v mnohem skutecne nejodvaznejsi a nejpokrokovejsi a meli by si z nich vzit vsichni priklad... na to nevidim nic nackovskeho... meles hovadiny
0/0
14.12.2004 23:11

milchama

Holanďané jsou jen Adolfovi epigoni..
http://deathcamps.org/euthanasia/pic/big180839.jpg Rozkaz Říšského miniterstva vnitra z 18.8.1939 o povinném hlášení postižených dětí do 3 let věku, které pak byly likvidovány, byl následně rozšířen na dospělé nemocné, kteří měli podstoupit "Gnadentod" http://deathcamps.org/euthanasia/pic/big010939.jpg. Akorát v Nizozemsku začali  naopak dospělými či skoro dospělými (od 16 let)... Nizozemská stejně jako kdysi německá nacistická společnost nechtějí nést emocionální a finanční břímě postižených lidí http://deathcamps.org/euthanasia/pic/bigpropaganda1936.jpg
0/0
14.12.2004 23:38

milchama

Holanďané jsou jen Adolfovi epigoni..
Tragické je, že ty ani nevíš, že to, co považuješ za nejpokrokovější a nejodvážnější, je v podstatě Hitlerův patent....
0/0
14.12.2004 23:44

tajemník létajícího cenzora

Re: Holanďané jsou jen Adolfovi epigoni..
 Dyt ty argumentujes uplnejma nesmyslama   Zadnej hitleruv patent, ocividne postizeny a nemocny novorozenata se usmrcovali od dob co je lidstvo lidstvem, ty blbe
0/0
15.12.2004 7:19

milchama

Re: Re: Holanďané jsou jen Adolfovi epigoni..
Ano, postižené děti se zabíjely i dříve. Legalizaci těchto vražd však v moderní době zavedl právě nacistický režim, který pro ně používal podobné ospravedlnění, jaké zde zaznívá od tebe a tobě podobných immoralistů...
0/0
17.12.2004 23:58

Martin Horák

jasně - nejpokrokovější
jsou, jako kdyby mi to něco připomínalo, co by to jen mohlo být?
0/0
15.12.2004 9:57

vampan

Re: .
To je super, někdy mi Holanďani  připadají jako jediní myslící lidé ma této planetě. Zaostalé Američany  beru jen jako krmivo pro zvířata.
0/0
14.12.2004 15:10

Flat Vamp jr.

Re: Re: .
...tak aby se ti nevzpříčili v krku.
0/0
14.12.2004 16:50

milchama

Re: .
http://deathcamps.org/euthanasia/pic/big180839.jpg Rozkaz Říšského miniterstva vnitra z 18.8.1939 o povinném hlášení postižených dětí do 3 let věku, které pak byly likvidovány, byl následně rozšířen na dospělé nemocné, kteří měli podstoupit "Gnadentod" http://deathcamps.org/euthanasia/pic/big010939.jpg. Akorát v Nizozemsku začali  naopak dospělými či skoro dospělými (od 16 let)... Nizozemská stejně jako kdysi německá nacistická společnost nechtějí nést emocionální a finanční břímě postižených lidí http://deathcamps.org/euthanasia/pic/bigpropaganda1936.jpg. A v Austrálii zabíjení postižených dětí hlásá už dlouho prof. Singer, který si cení více života zvířete než defektního dítěte....
0/0
14.12.2004 23:53

tajemník létajícího cenzora

.
jakto ze panna marie byla panna, kdyz porodila jeziska?
0/0
14.12.2004 12:23

solidus

Re: .
...dobra otazka...  
0/0
14.12.2004 12:26

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: .
0/0
14.12.2004 12:28

jardahorak

Re: .
Jedine logicke vysvetleni je umele oplodneni. Nenapada me jina moznost...
0/0
14.12.2004 12:31

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: .
a cisarsky rez k tomu
0/0
14.12.2004 12:33

MeowMan

Re: Re: .
Mě ano.
Umělé oplodnění nebylo před 2000 let zdaleka tak rozšířené jako židovská coura a naivní hlupák Josef, co jí uvěřil že to s nikým nedělala i když má bříško
0/0
14.12.2004 12:34

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: .
0/0
14.12.2004 12:35

solidus

Re: Re: Re: Re: .
Za toto nas upali jako kacire
0/0
14.12.2004 12:36

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: .
na hranici s nama
0/0
14.12.2004 12:39

80E-seven

Re: Re: Re: .
mno voni si asi pomohli oba. muze bejt, ze on to byl homo, co ji hral tatinka a ona ho mu za to delala alibi-zenusku - a to s tou courou muze souhlasit taky......
0/0
14.12.2004 12:51

milchama

Re: Re: Re: .
Tak to asi špatně čteš (pokud jsi vůbec příslušný text četl). Josef chtěl totiž Marii propustit (tj. zrušit zasnoubení). Neučinil tak ovšem ne na základě její výpovědi, nýbrž na základě zjevení ve snu.... 
0/0
18.12.2004 0:07

milchama

Re: .
A ono se snad někde v bibli píše, že zůstala pannou po jeho porodu?
0/0
14.12.2004 15:00

MeowMan

Re: Re: .
Je tam pořád uváděná jako Panna Maria.
A protože tam není nic o tom, že by změnila jméno, tak ano, je to tam všude.
0/0
14.12.2004 15:09

milchama

Re: Re: Re: .
Můžeš mi, prosím tě, uvést nějaké místo, kde se v bibli píše o tom, že by Marie zůstala pannou i po porodu Ježíše   Pozn.: nějak to tu blbne, na stránku nelze umístit text... 
0/0
15.12.2004 0:06

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: .
panna marie pokud vim zustala pannou marii i po porodu... a i po poceti... mozna ale ze to do ni joska napumpoval uchem, ne? :)))
0/0
14.12.2004 23:14

Anuta

Dokoncení
ze je to pro ne pohodlné resení. Ono je jednodussí ríct "dej to pryc", prípadne "at se stará sama, já ríkal, ze to nechci, at to dá pryc", nez se k nenadálé situaci postavit celem a zenu podporit a prijmout svuj díl zodpovednosti, aby se nemuselo sahat k tomuto nenávratnému resení.
0/0
14.12.2004 11:51

tajemník létajícího cenzora

Re: Dokoncení
:))) takze nakonec o potratu rozhodujou chlapi... hezky
0/0
14.12.2004 11:55

Anuta

Re: Re: Dokoncení
Já neríkám, ze o potratech rozhodují jenom chlapi. Ale jejich názor muze bezpochyby situaci ovlivnit, ne vzdy pozitivne. Stejne tak je sporné, kdyz muz díte chce a zena proste chce jít na interrupci. Muze jí ten muz obvinovat, ze chce zabít jeho díte? To je tezký ríct. Nekdo bude tvrdit ze ano, nekdo ze ne. Asi by fakt spolu meli sexuálne zít jenom jedinci, kterí uz mají dopredu v té veci jasno. Bud ze díte chtejí, nebo nechtejí, ale v prípade nehody si ho nechají, nebo jsou oba pro prípadnou interrupci.Ale samozrejme pouzívají antikoncepci, ne s interrupcí pocítat dopredu.  Jinak se pak logicky muzou cítit obe strany ukrivdene - on me donutil k interrupci, ona sla na potrat s mým dítetem.
0/0
14.12.2004 12:37

MeowMan

Re: Re: Re: Dokoncení
Ty seš taková mudrlantka, co? Já vím, život je těžkej, ale taky trochu krátkej na bezcílný tlachání  nic ve zlým.
0/0
14.12.2004 12:40

Anuta

Re: Re: Re: Re: Dokoncení
No za mudrlantku se zrovna nepovazuju. Na zivot si také zatím nemohu stezovat. Ale co ti na tom mém príspevku prislo tak popuzujícího? Znám prípad, kdy manzel díte moc chtel, ale manzelka sla na potrat, protoze uz jedno meli, a ona uz dalsí nechtela. Tomu chlapovi bylo hrozne, zkus si tu situaci predstavit. Tak nevím, proc by to melo být bezcílný tlachání... Tak by se koneckoncu daly nazvat vsechny tyhle diskuze...
0/0
14.12.2004 12:44

solidus

Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
Asi k tomu mela vazny duvod. Myslis si snad, ze je to tak jednoduchy, jako jit si koupit rohliky nebo co.
0/0
14.12.2004 12:46

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Dokoncení
ano, hezky ideal, bohuzel zijeme v realite...
0/0
14.12.2004 12:41

solidus

Re: Re: Re: Dokoncení
A co takhle rozchod, he? To ji pak asi nikdo uz nutit nebude.
0/0
14.12.2004 12:42

Mozkovrt

Re: Dokoncení
Ano, tak by to mělo být, s těmi potraty. Jsme divní živočichové, když zabíjíme svá mláďata. A mnozí to ještě obhajují. Já například souložím, jen když dítě chci. Asi víte, ke komu patřím, nechci dělat propagaci. Samozřejmě záleží na dispozicích. Někomu o zabíjení můžete vykládat hodiny a on vám nakonec řekne: A vysvětli mi, co bychom s tolika dětmi dělali... Nu což, zabijeme je...
0/0
14.12.2004 11:59

MeowMan

Re: Re: Dokoncení
Většina lidí souloží, když chce souložit.
0/0
14.12.2004 12:04

andy_star

Re: Re: Re: Dokoncení
Bohužel menšina tehdy, když to dovolí pan farář, nebo ekvivalent. No co, třeba vyhynou a konečně bude od fanatiků pokoj.
0/0
14.12.2004 12:07

Mozkovrt

Re: Re: Re: Re: Dokoncení
Možná bude od fanatiků pokoj. Ale kdo zbyde? Lidé, kteří zabíjejí nenarozené děti. A ty se, prosím, nazývají jak?
0/0
14.12.2004 12:10

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
 prosim te, potrat se nazyva potratem proto, ze se nejedna o zabiti ditete ale o potrat, tak si nech ty svoje srdceryvny vetny spojeni... kazda zena ma pravo rozhodnout o tom, jestli dite chce nebo ne...
0/0
14.12.2004 12:14

Mozkovrt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
Je to dítě v určitém stupni vývoje. To snad nepopřeš. Nebo už jsi tak daleko, že si nalháváš i toto?
0/0
14.12.2004 12:17

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
je to plod... dite v urcitem stupni vyvoje muze byt treba trilety capart, nikoliv nenarozeny plod...
0/0
14.12.2004 12:20

Leczo

Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
Jednoho znám. Je to MUDr. J.K.
0/0
14.12.2004 12:14

andy_star

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
Ježíš Kristus ?
0/0
14.12.2004 12:18

miromax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokoncení
je to možné.
0/0
14.12.2004 12:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.