Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřování Hlinkovy nehody se protahuje

Vyšetřování příčin nehody hokejového trenéra Ivana Hlinky nebere konce. Soudní znalec v oboru silniční dopravy potřebuje více času na posudek. Karlovarský státní zástupce Pavel Dvořák proto opět dal policii nový prostor na uzavření případu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kip

Z KV na golf, ne Z LITVINOVA DO KV
Ježiši, tolikrát se o tom psalo a furt to někdo drmolí! Kdyz uz vysetrování trvá tak dlouho, tak prosím uvádějme všichni správná fakta. Pan Hlinka jel z Karlových Varů na golf u Karlových Varů = cca 2 km od cedule "konec města". Nehoda se stala asi 150 m za touto cedulí. Rychlost 160 km/h nasvědčuje tomu, že již v obci jel řidič rychleji než 50 km/h (ala povolená rychlost). Takže ještě jednou pan Hlinka NEJEL Z LITVINOVA (jezisi, zapamatujte si to, je to uplne jiny smer!), ale Z VARU NA GOLF U KARLOVYCH VARU!
Vím to, pač jsem z Varů a bydlím 400 metrů od nehody!
 
0/0
13.12.2004 11:28

oticek

To je fofr
170 km/hod.=47,2 m/s   90 km/hod.=25m/s
0/0
12.12.2004 12:07

harlejicek

vana Hlinku
 nezabila vysoká rychlost , ale magor při odbočování na místo kam jezdil asi jen on a nikdo jinej.
0/0
12.12.2004 11:40

René, já a Rudolf

Re: vana Hlinku
Samozrejme... az na to, ze podle odborniku mohl odbocit.... ale i kdyby to soud desetkrat rekl, tak stejne bude spousta primitivu, kteri si budou mlit dal to svoje... kdyby to ve 170 narval do stromu, tak za to budou moct silnicari, ze tam ten strom nechali stat, ze?
0/0
12.12.2004 11:49

politic

Re: Re: vana Hlinku
sklapni ty ubozaku
0/0
12.12.2004 20:02

Sig-Sauer

Odškodnění
Je to jasné: Za Hlinkovu nehodu může stát a proto by měla vdova po Hlinkovi dostat odškodnění 95 milionů korun, aby uživila početnou armádu svých amantů.
0/0
12.12.2004 11:09

Kleki Petra

Re: Odškodnění
Aleplosimtebe, fááákt?
0/0
13.12.2004 11:33

Elev

sakra
jen jestli nemel proslou lekarnicku.. mozna ty nuzky mely jine zakriveni nez urcuje vyhlaska..
0/0
12.12.2004 8:55

rostman

170? Tak to je dobrej
Nejezdím v tom místě víc než 130, když mně někdo předjíždí, tak jen lehce rychleji. 170 bych si tam netroufnul, Hlinka to asi vážně dost řezal...
0/0
11.12.2004 20:33

cbx

Re: 170? Tak to je dobrej
Superb je "jiná třída" auta a Hlinka byl evidentně "jiná - lepší třída" člověka, což tedy znamená, že klidně mohl jezdit rychleji. Navíc bych se vsadil, že nikdy neplatil pokuty, protože i mezi policisty je hodně fandů, takže vlastně neměl potřebnou řidičskou výchovu...
0/0
11.12.2004 21:28

René, já a Rudolf

Re: Re: 170? Tak to je dobrej
nojo, jenze fyzikalni zakony plati i pro "lepsi tridu"... :-/ receno s Petrem Ctvrtnickem: "drzost chodcu dnes nezna mezi, ridic se nemuze citit bezpecne ani za volantem silneho vozu" :o))
0/0
12.12.2004 11:46

cbx

Re: Re: Re: 170? Tak to je dobrej
Samozrejme mas pravdu, ja to taky myslel ironicky
0/0
12.12.2004 12:40

warning

Vlastni Cesko krome nemehel nejake sensibily?
A co sensibilove? V USA jsou velmi uspesni tam kde si policie nevi rady.
0/0
11.12.2004 19:39

cbx

Re: Vlastni Cesko krome nemehel nejake sensibily?
koukáš moc na americké seriály
0/0
11.12.2004 21:29

lurtz

realita
Hlinka zrejme zemrel jak na vlastni chybu - jel prilis rychle a pak na chybu aviatika, ktery v tom useku prejizdel prez dvojitou plnou caru na svoji chajdu.
0/0
11.12.2004 17:32

Kristine.Z.Kochanska

Re: realita
Je tam jednoducha cara, vzdyt to na tech fotkach, kterych je tu plno, je jasne videt. Dve cary jsou videt az od nejake te promile alkoholu v krvi. Je mi Hlinky lito, ale jel jako prase. Riskovani na silnici je jine nez riskovani pri hokeji. Kez by to bylo (vim ze nebude) vystrahou vsem tem sebevedomym zavodnikum.
0/0
11.12.2004 18:27

Warťan

Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
Od začátku jsem si to myslel, neboť znám myšlení sportovců, většiny herců a slavných lidí. Buď jim řízení auta říká jen to, že musí držet volant, nebo zase proklamují, jak jen je baví jezdit rychle avšak nepřiznají, že za volantem kromě sešlápnutí plynu ve skutečnosti umí h... Nedivil bych se, kdyby Hlinka jel 170- dobrá silnice, 2 pruhy, poměrně stabilní a odhlučněné auto, možná spěch. Sice mě zaráží, jak by projel zatáčky, ale budiž, takovou rychlostí tam nejezdím, tak nevím... Šofér Avie to samozřejmě nemohl zachránit, pokud na něj vyletí ze zatáčky auto, tak přirozeně řekl, že mu odešly brzdy-kdo za jízdy odhadne přesně rychlost protijedoucího? Začal asi uvažovat, že Hlinka jel normálně a úpravou se chtěl zbavit viny, které se sice možná zbaví i teď, ale za cenu ztráty důvěryhodnosti, hlavně, že ho všichni coby řidiče náklaďáku (samozřejmě ti můžou za všechno a vždycky že?) odsoudili dříve, než by stačil po nehodě umístit trojúhelník. Tomuto případu se věnuje příliš
0/0
11.12.2004 17:31

Warťan

Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
...mnoho pozornosti a pokud bude Ivan Hlinka shledán viníkem vlastní nehody, bude to dvojnásobně sprosté vůči ostatním nevinným obětem na silnicích, kterým se dostane kolikrát menší péče, než v tomto značně kritizovaném případě a aby se kvůli ostatním navrhovaly personální změny v nemocnicích, to už vůbec neexistuje, prostě se jede a případně umírá dál, jenom proto, že ten táta 4 dětí, nebo mladí manželé nejsou osobnosti jako Hlinka a podobní... Kdo se jich ve skutečnosti zastane?
0/0
11.12.2004 17:32

MekGajvr

Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
I tak to podle mého názoru nezbavuje řidiče Avie viny. Pokud tam neměl co odbočovat, tak riskoval nehodu úplně stejným způsobem jako rychle jedoucí Hlinka. Snad jen s tím rozdílem, že Hlinka by měl na své polovině silnice přednost, i kdyby tam ten aviatik náhodou odbočovat mohl...
0/0
11.12.2004 18:27

cbx

Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
Pořád tu někdo nechápe, že kdyby jel Hlinka předepsanou rychlostí, tak ho samozřejmě řidič té avie mohl zavčas vidět a také zavčas zareagovat. Pokud ovšem on nic nevidí, protože je tam zatáčka a začne v místě odbočovat, což je povoleno, a pak se z té zatáčky vyřítí 170i kilometrovou rychlostí auto, tak už toho asi moc nezmůže, když už jednou je napříč přes ty dva pruhy, co asi s tou avií může dělat. Naopak možnost - sice minimální, ale - zareagovat měl Hlinka, který mohl ještě brzdit nebo to zkusit strhnout jinam, ale nejspíš si ho všiml pozdě i on. Dodejme, že z fotek by i malé dítě poznalo, že kdyby jel Hlinka s bezpečnostním pásem, skončil by asi jen s nějakými odřeninami nebo otřesem mozku... Je mi ho taky líto, ale i on byl jen člověk a udělal chybu, tak jako desítky jiných "neznámých" lidí každý den. A zabývá se někdo půl roku vyšetřováním jejich nehod? A jaktože nelze použít údaj, že jel v tom místě takovou rychlostí u soudu? Je třeba se trochu zamyslet a pak vám dojde, kam se t
0/0
11.12.2004 21:23

cbx

Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
... kam se toto vyšetřování snaží dostat... A snad jen na závěr: Hlinka nebyl Bůh, jak si tady někteří myslí, zřejmě včetně vyšetřovatelů, kteří se ho evidentně snaží zprostit viny jakýmkoliv způsobem...
0/0
11.12.2004 21:25

rostman

Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
Není mi jasná jedna věc. I kdyby jel 170, ten aviatik ho neviděl nebo neodhadnul, začal odbočovat a chovali by se oba v tu chvíli normálně, tak by ho Hlinka maximálně nabral do boku. Jenže ta Avie nabrala Hlinku. Takže,
1. Kdyby aviatik odbočoval a až při manévru zjistí, že se na něj řítí superb, tak buď šlápne na plyn (to když už je v protisměru), nebo na brzdu (když ještě není úplně najetej v protisměru), případně neudělá nic, protože jako každý řidič když už je v protisměru sleduje to, kam jede a nevníma auta v obou směrech (zamyslete se i nad sebou, co všechno v tu chvíli sledujete). V každým případě by Hlinka nabral jeho, i když je tu možnost...
2. Kdyby se Hlinka řítil silnicí a na poslední chvíli zjistí, že má v cestě Avii - dupne na brzdy a pokusí se a) narazit co možná nejvíc kolmo nebo ji b) objet, díky ABS by to měl zvládnout, případně sjet ze silnice (občasje to nejbezpečnější varianta). Avie ho v tomto případě nemůže trefit, trefí on ji.
0/0
11.12.2004 22:43

Warťan

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
To je manévr pro profesionálního řidiče, Hlinka se zabýval něčím jiným a zřejmě ani nedomýšlel, co způsobí jeho zcela zřejmé překročení rychlosti. Naopak, tento manévr, pokud by byl uskutečňován za daných podmínek (suchý asfalt) bude lepší zásadně bez ABS, ale to je opět akce pro profesionály s autem, které o sobě dává vědět a ne s obývákem na čtyřech kolech, kde v kabině není slyšet ani začínající blokování kol...
0/0
11.12.2004 23:33

cbx

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
Kdyby jsi někdy jel s nebo alespoň v Avii, tak víš, že když šlápneš na plyn, nestane se během prvních sekund celkem nic... Navíc Hlinka si v tu chvíli klidně mohl ještě například "štelovat" rádio nebo psát smsku, kdo ví.... Tudíž se vůbec nemusel v těchto sekundách dívat na cestu, každý řidič tohle zná. To je ovšem jen domněnka a nikdo už to nezjistí.
0/0
12.12.2004 12:45

rostman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
V Avii jsem jel strašně dávno, takže už si nepamatuju, jak reaguje, ale to je jedno, stejně mi pořád není jasný, co se muselo stát, že ho trefila z boku.
Dnes jsem zažil podobnou situaci - jedu po čtyřproudovce ve městě, vnitřním pruhem (není tak rozflákanej jako vnější, kde jsou navíc cik-cak kanály) a zleva mi tam v předělu najíždí auto (po směru, do mýho pruhu). Bylo to už za tmy, takže kdyby se ten proletář se škodovkou díval, musel by mně vidět a tohle by neudělal. Kdybych se naopak nedíval já, tak ho rozsekám na kousky a nemá to šanci přežít, já to tam naštěstí dost sleduju i kvůli chodcům, jel jsem 90 na 50 (kecy na tohle si prosím nechejte, budu tak jezdit i dál a jsem si toho překročení plně vědomý, dodávám to jen proto, aby bylo jasný, že jde o podobnou situaci a nehodlám se tady tvářit, že jsem jel 60), ale i tak mně překvapil, protože i když jsem jel rychleji než tam je předepsáno, byl jsem jen pár desítek metrů od něj. Ten sebevrah ani nepřibrzdil, normálně
0/0
12.12.2004 21:50

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Tak to snad bylo jasné, neříkal jsem to?
Ale tam přece nejsou DVA pruhy, stačí se podívat na foto. A kdyby tam nebyl nebyl žádný pruh - jak rychle Hlinka jel se ví. Samozřejmě, že je mi jej líto, ale proč má něco od.rat někdo, kdo za to (snad?) nemůže?
0/0
11.12.2004 23:58

Pucmeloud007

170 kilacku
pokud jel tak rychle, tak dostal co mu patri. A tak by meli skoncit vsichni co si mysli, ze jsou kasta lepsich lidi sam pro sebe
0/0
11.12.2004 17:04

fooggyy

nečtěte iDnes
jsou to udavači rudí
0/0
11.12.2004 17:02

plutonium

avie mela jednoznacne prednost
ma totiz vetsi chladic
0/0
11.12.2004 16:11

Nedobik-

Von už zase boural Hlinka??
Kulínskej je ve vazbě tak teď zas něco vo Hlinkovi, to už tu dlouho nebylo, nemá žumpa vo čem psát!  
0/0
11.12.2004 15:53

rejpalik

zadnej alkohol u nikoho,
a stejne se srazili. Ovsem chtel bych videt tu obrovskou protialkoholni kampan, kdyby nekdo z nich v krvi neco mel. Jak by vsichni tady placali o tom, ze by bylo treba alespon dozivoti za kazdou kapku alkoholu. A jak ted doufam konecne vsichni vidi - 0% v krvi, a presto nikdo spravne nezareagoval. Stejne to je i u vetsiny "opilych" nehod. Stihnout se to neda tak jako tak.
0/0
11.12.2004 15:04

vcelkapepa

Re: zadnej alkohol u nikoho,
0/0
11.12.2004 15:11

Ghort

Re: zadnej alkohol u nikoho,
Pokud vim, avie jela celkem pomalu a Hlinka se ritil tech stopade, dejme tomu. Zkus s Avii v maly rychlosti a se Superbem ve stopadesati zareagovat, blazinku :)
0/0
11.12.2004 16:27

Yaroukh

Re: zadnej alkohol u nikoho,
Z toho, ze se vyboural nekdo bez promile alkoholu v krvi, vyvozujes, ze alkohol na rizeni nema vliv? nebo co jsi svym prispevkem chtel svetu sdelit? U "opilych" nehod by MOZNA "nestihal" ani clovek bez alkoholu v krvi; co ti ovsem nejspis uniklo je skutecnost, ze do tech nebezpecnych situaci by se "cisty" ridic vubec NEDOSTAL. Uz jedno pivo ma vliv na rychlost tvych reakci :: lhostejno, zda budes (a ty asi BUDES) tvrdit, ze prece poznas, kdy se poziti zacina projevovat. (Dalsim "kouzlem" alkoholu je totiz i to, ze k tomu zpomalovani reakci jako-na-potvoru zveda sebevedomi.)
0/0
11.12.2004 16:39

rostman

Re: Re: zadnej alkohol u nikoho,
Ano, jedno pivo má vliv na rychlost reakcí. Podle většiny testů dělaných různými časopisy,, které lze nazvat amatérskými, ale nelze je ignorovat, jsou řidiči po jednom až dvou pivech schopní reagovat na různých slalomových dráhách přesněji a ve větší rychlosti než za střízliva. Podle odborníků je to proto, že s alkoholem ztratíš zábrany, ale u tohoto malého množství více dbáš na to, že se ti nic nesmí stát - takže jeden mnohem rychleji a reaguješ podvědomně a víc se soustředíš, protože jsi pil. S větším množstvím alkoholu pak rychlost reagovat rapidně klesa, roste pouze rychlost, se kterou se vrhají na trať, ovšem ta už neumožňuje reagovat vůbec. Problém ale u těchto testů je, že nemusíš vnímat tolik podnětů jako na silnici a situace se narozdíl od reálu nemění. To je při řízení s alkoholem riziko. Nicméně trvdit, že střízlivý řidič jede lépe než po jednom pivu či obráceně, to rozhodně nelze, to záleží na řidiči.
0/0
11.12.2004 20:31

DrBlilbych

Hazardér
Jestliže jel Hlinka skutečně tak rychle, tak byl nejen hazardér se svým životem, na což doplatil, ale také riskoval životy ostatních. Můj známý si také myslel, že může jezdit jak uzná on za správné, dnes už po něm zůstala vdova, která za nim chodí na hřbitov.
0/0
11.12.2004 14:04

Smil

Re: Hazardér
On se stal hrobníkem?
0/0
11.12.2004 16:58

svobodny clovek

Re: Re: Hazardér
Kdyz po nem zustala vdova, ta se stal nebostikem, ne hrobnikem.
0/0
11.12.2004 19:45

CheHumrevara

???
Takže veřejná poprava řidiče Avie a ošetřujících lékařů se nekoná? To musí spoustu místních přispěvatelů mrzet, že jejich idol dojel na svou vlastní nebetyčnou blbost ...
0/0
11.12.2004 13:33

Nedobik-

Re: ???
         
0/0
11.12.2004 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.