Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odmítněte evropskou ústavu, vyzývá ODS

ODS, která má velkou šanci převzít v zemi moc, vyzve občany před referendem o evropské ústavě, aby ji odmítli. Pokud Češi uposlechnou, nemůže tento dokument, na kterém zástupci všech členských zemí pracovali dva roky, začít platit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

erixis

Odmitnete ODS vyzyvame my))
Dej hlas ODS, nech si rozkrast ves)))
0/0
13.12.2004 17:06

erixis

Evropsti demokrate jsou pro Evropskou ustavu
Je traba se jasne postavit proti populistickym tendencim ODS, ktere vedou jen k zmensovani vahy CR mezinarodne a take pouzek negativnimu vyvoji doma. Pevne verim, ze do 8-12 let skonci ODS jako stranicka na okraji spektra-spise pod okrajem-podobne Le Penovi ve Francii ci Lize Severu v Italii-jen doufam, ze se z tech vychytralych domacich tunelaru nevyvine pod dojmem postupne prichazejicich neuspechu a jejich rozpadu v CR nejaka ETA))
0/0
13.12.2004 11:05

rohovka

Pokud občané
v refrendu euroústavu přijmou.Bude pro ODS jasný signál voličů že ODS nechtějí a strana bude uvažovat o rozpuštění?ODS většinou tyto jasné signály voličů většinou dobře rozpoznává.
0/0
13.12.2004 10:16

karoten

Odmítněte ODS
Stranu arogantních kořistnických asociálních maloměšťáckých sobeckých vyznavačů feudálního materialismu.
K tomu vyzývám já.
0/0
13.12.2004 9:55

tappat

ODS
opet dela bu Bu BU tak to ji vsichni poslechnem a zalezem pod postel nejepsi je, ze se nikde nedoctes, co jim vadi konkretne - jen prazdny kecy o narodni suverenite a omezeni nasich zajmu...
0/0
13.12.2004 9:22

wildge

Ustava
Za prve, neni to Ustava, tak jak ji zname, je to Smlouva o Ustave. I proto je diky sve forme trochu delsi. Velmi podrobne se v ni rozebira pravomoci a povinnosti jak organu EU, tak jejich clenu. Na druhou stranu je psana celkem obecne, tak jak se na Ustavu slusi a patri. Kdyby se prepsala do normalni knizky, byla by pomerne kratka. Narodni ustavy nejsou o moc kratsi. Tech zakladnich veci, ktere se v ni proste musi zminit, je hodne. V Ustave neni nic, co by nas vylozene poskozovalo. Teda, pokud si ODS nepredstavuje, ze by tam melo byt, ze polovinu EP maji automaticky obsadit poslanci ODS. Samozrejme omezeni tam jsou. Ale ta tam jsou pro vsechny stejna.
0/0
12.12.2004 19:16

Vaclav Hanus

Re: Ustava
Duvod, proc o-dees broji proti ustavni smlouve netkvi totiz v teto smlouve. To je take duvod, proc potentati o-dees nevysvetluji volicum, konkretni ustanoveni Smlouvy, ktere by pry mely poskozovat ceske obcany. Ten duvod, proc o-dees utoci na Ustavni Smlouvu je mnohem obecnejsi. o-dees totiz vi, ze dalsi a hlibsi sjednocovani kontinentu znamena umiracek pravicovemu populismu (zatne se tipec brnkani na nacionalni struny..), a proto maji strach, ze jim zvoni hrana. o-dees bude uticit na jakykoli mechanismus a nebo iniciativu, ktera by potencialne mohla vest k hlubsi integraci. Resume. Ten jejich zajem neni, zajem hajit prava obcanu teto zeme, napric socialnim spektrem. Je to zajem ciste egoisticky - stranicky. Presneji hajit zajem svych klientu, klientu o-dees, kterych je realnych asi 10-15 procent (ostatni volici o-dees jsou promyte mozky..)
0/0
12.12.2004 19:26

Johny_S

Re: Re: Ustava
Teda, Vašíku, kdepak jsi přišel na takový nesmysl, že sjednocování zatne tipec pravicovému populismu? Možná sis toho nevšiml, ale pravicový populismus teď sílí po celé Evropě (u nás ovšem s určitou výjimkou, a to je levicový populismus Standy Grosse a jeho komunistických kamarádů). A hrozí to, že s dalším sjednocováním a promícháváním bude populismus a zejména nacionalismus dále vzrůstat. Dále bych tě rád upozornil, že se navíc trochu mýlíš. Nikoli pravice, ale levice je ze své podstaty populistická.
0/0
12.12.2004 23:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Ustava
popis mi tu "podstatu", ze ktere je levice pry populisticka....Dale. O cem to zde fantazirujes? Jaky pravicovy populismus, ze to v Evrope vzrusta? Kde konkretne. Ja jsem se jaksi o nicem nedozvedel..krome sekani se v Belfastu a akciich ETY a statopravnim pnuti na Ukrajine (ktera ma od integrovane Eu zatim dost daleko). V zadnem z uvedenych konfliktu nehraje prim klasicky pravicovy populismus. I kdyz...preci jen, zaznamenla jsem pravicovy populismus v Italii (Forza Italia), v Cesku (o-dees), V Nizozemi (Pim Fortuyn). Ale muzes zaznamenta, ze tito populiste zustavaji ochuzeni o jeden z jejich klasickych nastroju - mezi evropsky sovinismus ..krome o-dees, ti se s existenci nemecky mluvicich sousedu jeste porad nevyporadali...a podobne prvky jsou na Slovensku a patrne i v Polsku a asi castecne v Slovinsku (smerem k Chorvatum..)Ale dulesite je, z eve srovnani s historickymi zkusenostmi, se jedna o pokles mezi evropskych sovinismu
0/0
13.12.2004 7:33

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Ustava
Tim jsem nechtel rict, ze klasicky pravicovy populismus uplne zanika. Jeste porad mu nektera temata zustavaji. Dukazem toho byly vyse vyjmenovane vyskyty teto nakazy. Takze, castecne mas pravdu, v pripade 'zatnout tipec' jsem byl trochu moc optimisticky. Jedna se spise o znacne priblizeni k zatnuti tipce..
0/0
13.12.2004 7:39

tappat

Re: Re: Re: Ustava
johny, johny co jinyho je ptak nez strana tlachajicich mlaticu prazdne slamy. Pim Fortuin byl pravda jinej blazen, ale ODS jsou sladkovci v trochu jinem havu. Panove Langr Tlusty nebo pani Dostalova (ta se opravdu vyjima v teto spolecnosti) jsou naprosto priserni poslanci - nijak neobhajuju CSSD nebo KSCM je to vsechno jedna svoloc
0/0
13.12.2004 9:27

Templ

Re: Ustava
Dejme tomu, že máš pravdu. Ale dokážeš si představit, co s tolika slovíčky dokáží udělat naši vyčuraní právníci?
0/0
13.12.2004 7:47

krawinec

...
politický názor a vidění ODS, potažmo pravicových voličů, že se Evropa, resp. Evropská unie socializuje je legitimní a do jisté míry správný - od 70. let se v západní Evropě prosazuje model sociálního státu / viz Německo / a tudíž odraz tohoto vlivu v pojetí EU je logický ...
 
viděno zvenčí je však přinejmenším směšné, že se o nápravu tohot stavu snaží země, kde pětina (dnešní stav - možná bude hůř) voličů preferuje komunistickou stranu stalinistického typu - z toho pohledu opravdu nemůžeme být ničím jiným, než kašpary - možná švejky...
 
Nevěřte prosím tomu, že západní státy Evropy čekají na nějakou LÉČBU KLAUSEM !!!
0/0
12.12.2004 18:05

edelweiss

Re: ...
Lecba Klausem   . Ten uz je nejenom v Evrope prokoukly . Trapne je to, jak je stale stejne protivny a stale recidivuje, asi jako plisen na nohou. Ze starsi diskuse : http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A011206_100940_eunie_jpl&strana=2 http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A020113_202747_domaci_jkl&strana=2
0/0
12.12.2004 21:55

vlákno

místo aby nám vysvětlili o čem ta ústava je...
...tak nám rovnou říkají, jak máme hlasovat...
0/0
12.12.2004 15:18

fredy

Re: místo aby nám vysvětlili o čem ta ústava je...
To je pravda. Dokonce vláda neměla ještě nedávno český text. I když ani nyní jsem o něm neslyšel. Kdo ví, kde se dá český text ústavy najít? Kdo to četl, tak sem s tím. Pokud to nikdo nečetl, tak všechny chytré i blbé vstupy jsou jen obvyklou dávkou flustrace. Ale alesoň je sranda. Nejraději mám pana Hanuše.
 
 Postup vlády si můžete přečíst na odkazu níže.
0/0
12.12.2004 15:39

vlákno

Re: Re: místo aby nám vysvětlili o čem ta ústava je...
 http://www.evropska-ustava.cz  je tam i vycuc v bodech.
0/0
12.12.2004 16:27

wildge

Re: Re: místo aby nám vysvětlili o čem ta ústava je...
Hledani mi zabralo asi minutu. Plny text je tady: http://www.euroskop.cz/cze/get_file.asp?lng=cz&company=91&news=85&id=6037 A zestrucnena verze (o cem to vlastne je) http://www.euroskop.cz/cze/article.asp?id=41851&cat=5354&ts=10ec39 Doporucuju si nejdriv precist tu zkracenou verzi, aby si clovek mohl z te plne precist jen, co ho zajima. Jinak je to cteni na cele Vanoce.
0/0
12.12.2004 19:08

Vaclav Hanus

ods muze vyzyvat..
...horem spodem, co jen chce. U toho budu ja vzdycky jenom zivat
0/0
12.12.2004 15:09

fredy

Příběh Evropské ústavy
Příběh Evropské ústavy
0/0
12.12.2004 14:30

vlákno

Re: Příběh Evropské ústavy
Ty okonosti jsou zajimave, skoda ze je to na propagandistickem serveru, kterej se musi brat s rezervou. Kazdopadne o Smlouve o Ustave pro Evropu se tam nepise krome nejakych naznaku o hlasovacich pravech v Evropske rade vubec nic...
0/0
12.12.2004 16:25

lemax

Neni duvod pro odmitnuti ustavy.
Vzdy se najde totalni idiot, ktery napada Evropskou ustavu (nejen ustavu). Pokud jde Americkou ta je delana na Ameriku a ne na mnohonarodnostni Evropu. A podle toho je psana a ne jen pro Britanii nebo Nemecko. To by mely radoby odpurci ustavy vedet. (oni to vedi ale..) Tahle ustava je nema praxi a nikdo v Evropskem parlamentu nerekl, ze se stava ustavou nemenou navzdy. Ta se bude stale zdokonalovat a menit podle doby a hlavne zkusenosti.Prosim vas, nebudme stale sasci nejen v Evrope, ale i v zamori. A kdyz uz ty kaspary mame ve vlada, tak mejme rozum alespon my obycejni ale urcite s vetsim prehledem. Na to se nemusime ucit politiku, ti se to snad ani nenauci, i kdysz si to mysli. Tak je nechme myslet a mluvit, ale poslouchejme vlastni nazor na ustavu at rozhodne. A ne co vam rekne "politik." Nastesti par idiotu narod nedela! Rosta
0/0
12.12.2004 13:39

celtic

Re: Neni duvod pro odmitnuti ustavy.
Ústava by měla být schválena! Doufám, že ji budeme schvalovat až v červnu jako poslední země, to pak bude mít ODS+KSČM+Klaus mnohem těžší vysvětlit lidem, proč 24 zemí s ústavou souhlasí a "šašci Evropy" by ji měli odmítnout
0/0
12.12.2004 14:09

Dan 1

Re: Neni duvod pro odmitnuti ustavy.
Napsat takovou slátaninu bez hlavy a paty a nazývat někoho totálním idiotem, to muselo dát práce. Vy budete nějaký polytolók, že? Něco jako celtík...
0/0
12.12.2004 14:24

edelweiss

Me to jako slatanina nepripada
a ty budes asi jedna z tech potrefenych hus.
Za par let se za sve nazory budes stydet. Teda pokud nejsi funkcionar toho rabovaciho komanda ODS.
Skoda takovych lidi jako jsi ty. Nazory na zivot docela dobre ale co se tyce politiky tak u tebe plati " Jdeme vsichni sborem, za tim prvnim volem ". Nekde jinde by jsi mohl udelat kus poradne prace.
0/0
12.12.2004 15:14

jarrry

Re: Neni duvod pro odmitnuti ustavy.
Myslím, že máte velice rozumný názor. Zajímalo by mě jestli oponenti typu (Dan) vůbec ví proti čemu vlastně oponují. Pochybuji, že jí - Dan - četl.
0/0
12.12.2004 17:38

Vaclav Hanus

Odmítněte evropskou ústavu, vyzývá ODS....
MY ODMITAME ODS!
0/0
12.12.2004 13:10

fredy

Re: Odmítněte evropskou ústavu, vyzývá ODS....
Vaše rodinné problémy sem netahejte. I když extremistické názory se najdou v každé společnosti.
0/0
12.12.2004 14:14

Dan 1

Re: Odmítněte evropskou ústavu, vyzývá ODS....
Normální lidé zase odmítají rudý ksindl, který tu vládne, Václave Václavoviči.
0/0
12.12.2004 14:23

wildge

Re: Re: Odmítněte evropskou ústavu, vyzývá ODS....
Rudy ksindl je svinstvo, modry ksindl jeste vetsi. Zvlast, kdyz pod vybledlou modri je jeste rudejsi nez cinska vlajka.
0/0
12.12.2004 19:18

edelweiss

Za bolsevika
jste ve frontach pred Tuzexem snili o tom jak nekdy jednou  mozna....
Ted to nekdy jednou mozna mate a zase si to nechate pokazit temi, kteri se citi stale byt chytrejsimi a rovnopravnejsimi, nez ostatni narod ;komunisti, nebo odeesaci ,zase proste nekym, kdo se citi byt predurceny a povolany rozhodovat o druhych.
V Cesku zije 9 milionu Cechu a dalsi tri miliony ziji mimo Cesko. Kteripak si ziji lepe ?
Ceska republika ma nejvetsi potencial z novych zemi dostat se rychle mezi spicku. Jenom se musi zbavit vsech kriminalniku a vyzirku,kteri se natahli do narodni politiky,v zacatku omezit jejich moc a vystavit je kontrole a pravomoci organu EU..
Naprosto nechapu, jak se lisi zajem Ceske republiky treba od zajmu Francie a take v hlavnich bodech od zajmu Nemecka.
Nejvetsi vtip teto diskuse bylo oduvodneni, proc zdrazily banany.Pokud vim, Anglie a Francie mely kolonie nekde jinde, nez odkud se do CR banany dovazi.
0/0
12.12.2004 2:51

vlákno

Re: Za bolsevika
to s tema bananama napsal asi JohnyS, toho nesmis brat moc vazne, je to pry clen ods a oni maji za domaci ukol nekolik hodin agitace tydne...
Ne, ale vazne, ja bych hrozne rad, aby mi nekdo tu ustavu srozumitelne vysvetlil, prece to nebudu cist, to bych zmagoril. Ja nemuzu jit k referendu a nevedet poradne vo cem to je, to tam radsi vubec nepudu. OK, lidi se stejne spolehnou na politiky a jejich interpretaci, Klaun rika rozhodne ne, Havel jo ale s vyhradama atd... Ja populisty typu Klauna nebo Zahradila neberu v uvahu, ale i tak bych si nekde precet nejaky politologicky rozbory, samozrejme objektivni.. 
No je to tezky, proc tu ustavu nejak nepolidstily (cca 2 stranky), aspon nakej vytah...
0/0
12.12.2004 3:05

Isbjoerna

Re: Re: Za bolsevika
, http://www.evropska-ustava.cz/
0/0
12.12.2004 14:29

vlákno

Re: Re: Re: Za bolsevika
dik, ale i tak tam toho eni (krome teda kompletni ustavy), hledam spis nejake komentare a vycucy.
0/0
12.12.2004 15:36

wildge

Re: Re: Re: Re: Za bolsevika
Kdyz to mas tezke. Jakmile nekde neco napise, hned ho ostatni zdrbnou, ze tohle a tamto nezminil. Zkus Euroskop.cz
0/0
12.12.2004 19:19

jarrry

Re: Za bolsevika
Plně souhlasím.
0/0
12.12.2004 10:26

Buml

Ne EU!
Moje rozhodnutí je jednoznačné NE! Bylo tak již v otázce vstupu, to byl samý med okolo huby, ale skutek utek. To samé je z euroústavou. Její protiústavnost je dána již její samotnou existencí.
0/0
12.12.2004 1:51

jarrry

Re: Ne EU!
Nevím co myslíte tím skutek utek. Necítím se být vstupem do unie nijak poškozen, můj život ani život lidí v mém okolí se nijak nezhoršil. Zajímalo by mě v čem se zhoršil ten váš.
0/0
12.12.2004 10:29

jajaja59

Vážení,
dal jsem si tu práci a pozorně pročetl celou debatu. V názoru na ústavu EU se řídím názorem V. Havla, který ji (narozdíl ode mne) četl a někde na konci diskuze jsem jej vložil. Ovšem až do dneška jsem si myslel, že Celtic je pouze nábož. fanatik (nemám nic proti věřícím), ale on Vám to je VŮL jako ANDĚL!!!!!
0/0
11.12.2004 17:34

vcelkapepa

Re: Vážení,
tak tak
0/0
11.12.2004 17:46

celtic

Re: Vážení,
Ahoj jájo, jak dupou králici
0/0
11.12.2004 17:47

jajaja59

Re: Re: Vážení,
Pravda je ta, že na rodinné zemědělské usedlosti na Moravě mimo psa koní, švagrové a několika dalších milých zvířátek králíky nemáme. A další pravda je ta na kterou Celtiku reagujete. A ještě jednu pravdu si dovolím prozradit - jsem z hluboce věřící křesťanské rodiny, takových mezi členy nynější KDU-ČSL nenajdete příliš mnoho. A jako poslední - na Vaše hlouposti budu reagovat jedině tehdy až mne opět vytočíte mimořádněji než obvykle.
0/0
11.12.2004 17:55

celtic

Re: Re: Re: Vážení,
Zkusím to! Proč si pájo myslíš, že jsem náboženský fanatik, jak jsi na to prosím tě přišel
0/0
11.12.2004 18:00

vlákno

eportal:
EFTA jako alternativa členství v EU se začíná opět diskutovat ve Velké Británii, která pravděpodobně odmítne v referendu euroústavu. Jak napsal britský týdeník The Economist, „Země, které odmítnou novou evropskou ústavu budou mít právo zůstat v EU. Mohou ale také vyjednat nový typ spolupráce. [Economist 8.10.2004]
Byl jsem jednoznačně pro vstup do EU, tehdy byly všechny ostatní alternativy jednoznačně horší, před referendem o "Smlouvě o ústavě pro Evropu" bych ale uvítal nějakou fundovanou debatu odborníků, která by pomocí konkrétních faktů shodnotila výhody a nevýhody. Postoj ods na mě nemá vliv...
0/0
11.12.2004 17:20

rohovka

Re: eportal:
Postoj ODS na Tebe nemá na tebe vliv?V tom případě nechápu že tu reprodokuješ názory právě proklausovského nacionalistického eportalu.Vzpamatuj se.
0/0
11.12.2004 21:21

Dan 1

Re: Re: eportal:
Před použitím cizího termitu je dobré podívat se do slovníku cizích slov na heslo nacionalismus.
0/0
11.12.2004 23:14

vlákno

Re: Re: eportal:
Musim se stydet, eportal si obcas prectu pro pobaveni, ja mam totiz pro narodovce slabost . Hledal jsem tam neco o "Smlouve o ustave pro Evropu" a tohle me docela zaujalo, ten citat je z vetsiny z Economistu, tak jsem to sem hodil do diskuze. Ja bych totiz opravdu rad slysel nejake fundovane nazory na tu ustavu a na moznosti vyvoje po pripadnem odmitnuti. ODS na me opravdu vliv nema (jelikoz omyla to same porad dokola a vetsinou bez jakychkoliv argumentu zalozenych na faktech), eportal uz vubec ne (Klausuv clanek byl taky pouze k pobaveni, jako vzdy), takze nezbyva nez hledat dal...
(Kdybys vedel o nejakym zdroji, kterej by tu ustavu realisticky a objektivne hodnotil, tak sem hod prosim link, kazdopadne dik)
..a za ten eportal se jeste jednou omlouvam...
0/0
12.12.2004 0:05

franciscan

odmitnete evroustavu
Jake diskuse a dohadovani nejlepsi voditko je ,co neni dobre pro  Klause a jeho smecku  je dobre pro narod!
0/0
11.12.2004 16:55

rohovka

Re: odmitnete evroustavu
Dobře řečeno
0/0
11.12.2004 21:23

plutonium

jen blbnete a dopadnete jako socani
0/0
11.12.2004 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.