Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie stíhá muže za samostříl na chatě

Majitele chaty na Plzeňsku stíhá policie za nedovolené ozbrojování a ublížení na zdraví. Nastražil na dveře samostříl, který v listopadu zranil mladého zloděje, když vzal za kliku. Je stále v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ufounek

Tak jeste jinak...
dik za reakce. reknu to jeste jinak. vy co rikate jak je to naprosto v poradku, uvedomujete si ze neprimo navrhujete trest smrti za vniknuti na pozemek, dokonce bez prokazani zleho umyslu???!!!
0/0
10.12.2004 16:15

hzahza

kde se dá sehnat
plánek k tomu samostřílu?
0/0
10.12.2004 13:23

Jonathan 007

:-/
Já bych ho trestal za to, že ho ten samostříl nezabil . . . . . . !
Stát se o nikoho nepostará a trestá lidi, kteří se brání !
0/0
10.12.2004 13:02

paprk

Re: :-/
přesně tak, akdo potrestá supermarket, ve kterém se ve dveřích včera udusil zloděj? Takové dveře se dají kvalifikovat také jako zbraň, jsou součástí zabezpečení budovy. supermarket se zlodějům bránit může a důchodce ne? ten ho alespoň jen zranil, supermarket rovnou zabil.
0/0
10.12.2004 16:23

Nedobrota

To je ten HNUSOHUMANISMUS !
Když jsem v 80-tých letech pobýval v zemích Beneluxu, nikdo tam nezavíral ani dveře od baráku ani auta ! Po pádu komunistických režimů tam vnikla východní kriminalita a idylka byla v pekle !
Jediné řešení je krutá represe ! Kriminály, kde budou v horších nápravných skupinách vězni chcípat ! Vezměme si Thajsko ! Tam 5let kriminálu = peklo a skoro jistá smrt, denně 300g NEvařené rýže a 3 deci vody !! Jó a za tři trestné činy by měla automaticky být poprava ! Žádné televize, akvárka, cigárka a pečená kuřátka ! Jó a při vzpouře ihned do vězňů střílet - samozřejmě při dokumentování kamerami aby nemohlo dojít k excesům !
0/0
10.12.2004 10:21

Blackxxx

To je přeci naprosto v pořádku
Panebože to je přeci v naprostém pořádku. Tento stát, respektivě tato společnost z neznámých důvodů nikdy nechránila a stále nechrání práva napadených jednotlivců. Předpokládám že i ten největší dement si je vědom toho, že vniknout na cizí (soukromý) majetek je nedovolené a proto musí nést následky.  To samé se týká napadení druhé osoby. slogan o přiměřené nebo nepřiměřené sebeobraně je bezduchý blábol. Napadená oběť nemusí být vždy superman a pokud má to štěstí že se stihne bránit, musí být jedno jakým způsobem tak činí. Důležité je když se jí to povede ať pachatel napadení dopadne jakkoli. Tím že vyprovokoval útok na sebe bere toto riziko. Ať už to nepřežije nebo má trvalé následky.
0/0
10.12.2004 9:30

barbudo

Re: To je přeci naprosto v pořádku
... ve které zemi je možno používat ilegálně držené automaticky spouštěné zbraně k ochraně majetku?
0/0
10.12.2004 10:22

Ufounek

Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
To fakt myslite vazne ze je neco takovyho spravny??? Priklad: Chata zacne z nejakeho duvodu horet - je jedno proc. Prijedou hasici, budou se chtit presvedcit jestli vevnitr nekdo neuhoriva a dostanou ranu samostrilem. Nebo ten priklad se zranenim o par prispevku nize. Podle me JAKEKOLIV zarizeni na ochranu cehokoliv ktere funguje na principu ohrozeni 'narusitele' je naprosto spatny a jeho vyroba a pouzivani by mela bejt trestna. Je to horsi nez kdyby se ten clovek proti zlodejum branil pistoli, sedel za dverma a primo je strilel - u automatickyho zarizeni nemuze nijak ovlivnit kam a na koho se bude strilet. A je naprosto jedno jestli si to nainstaluje do soukromyho majetku nebo ne. Nebo chcete rict ze kdyz nekoho zastrelim na chate nebo doma tak je to v poradku protoze je to muj soukromej majetek???!!!!!!!
0/0
10.12.2004 7:40

jajaja59

Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
ANO, je to TVŮJ soukromý majetek a bez tvého vědomí tam nikdo cizí nemá co dělat, nikdy nevíš, co ti případně chce udělat on. Diskutovat se dá o níže zmíněných dětech, ale malé dítě bez dozoru se přece nemá toulat ve vzdálených končinách. Dalo by se povídat i o těch hasičích apod., ale stejně bychom nikam nedošli - to nemyslím zle.
0/0
10.12.2004 9:01

jnovak1

Re: Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Podle me to, ze nekdo nema zkusenosti s vloupanim, neznamena zadnej cejch... Spis to znamena, ze na rozdil od ostatnich, ktery maj vzteky krvi podlity oci, je jeste schopen premyslet racionalne a ne jako psychopat, ktery se chce za kazdou cenu pomstit. Rozumim, ze nejvetsi poteseni by vam prineslo tomu zlodeji rozmlatit drzku, nebo ho verejne lyncovat, jenze tyhle praktiky civilizace opustila nekdy na konci osmnacteho stoleti. A nemyslim si, ze verejne trhane vnitrnosti nejak celkove snizovali kriminalitu...
0/0
10.12.2004 12:33

Ufounek

Re: Re: Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Dik. Ja porad cekam ze se probudim - todle prece neni normalni... ocekaval sem ze tu nekdo takovej bude kdo bude obhajovat - ale to je drtiva vetsina prispevku!!! Fakt to absolutne nechapu.
0/0
10.12.2004 16:20

louis_nerad

Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Hm, to je vidět že Vás ještě nevykradli. Přesně takhle tady píšou Ti co mají plnou hubu humanity s vrahama, zlodějema a jinejma gaunerama, jako že trest smrti je nehumánní, trest pro zloděje příliš velký, každý přece může udělat chybu a podobné blbosti. Ne, vážený pane, já bych mu dal metál, škoda že ten samostříl toho grázla neodstřelil, bylo by o jednoho šmejda co se bude válet na strátní útraty míň.
A souhlasím s reakcí na Váš příspěvek - kdyby tam ten zloděj nelezl, nic by se mu nestalo. A dítě opravdu nikam nemá lézt bez dozoru. A do cizí chaty zvlášť.
0/0
10.12.2004 9:14

jajaja59

Re: Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Dík. Byl jsem nějakou dobu "mimo", jak popisuji jinde a tak pročítám info i několik týdnů zpět, proto vždy nereaguji aktuálně. Pokud chcete, zde by to mohlo být nejčerstvěji, dle mne je to zajímavé a pro MNE to bylo zajímavé! http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A041209_214002_domaci_pol&reakce=3733993
0/0
10.12.2004 9:20

jajaja59

Re: Re: Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Sorry, musíš se vrátit na ten článek o Dostálovi a pak jít na příspěvky - dolů. Pak zjistíš, že nějaký šíp či co v noze, byť je opravdový je naprosté ho.no.
0/0
10.12.2004 9:27

jnovak1

Re: Re: Re: Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Jo, pokud neprtrhne steheni tepnu. A mimochodem, dite si za to, ze se toula, zaslouzi smrt?
0/0
10.12.2004 12:26

tvaruzek

Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
Mas uplnou pravdu! Pokud Te patnackrat vykradou, policie neni schopna s tim neco udelat, tak samozrejme NESMIS ZLODEJI UBLIZIT! Vzdyt bys porusil jeho nezadatelna lidska prava. A nejen to: brzy bude prijat zakon, podle ktereho bude trestne, kdyz pro vykradace nepripravis obcerstveni (vcetne alkoholu) a/nebo kdyz ti tvou vinou nebude moci ukrast veci za vice nez 10.000 Kc. Ale vazne, mame takove zakony, jake jsme si sami (nebo prostrednictvim nami volenych vysoce kvalifikovanych nebo aspon vysoce placenych zakonodarcu) ustanovili. Pokud jsou v zakone veci, ktere chrani haj.ly a ne slusne lidi, dekujme za to sami sobe a ptejme se sveho lokalniho nack..-- NEE vlastne poslance, co udelal pro to, aby se tento stav zmenil.
 
0/0
10.12.2004 13:01

Jonathan 007

Re: Proboha lidi vy si snad delate srandu...?
OK. Řeknu ti jiný příběh. Každý den ráno ti nějaký kretén ukopne zrcátko u auta. Škoda do pěti tisíc a tvá spolu účast 20 tis. tě staví do role platícího kreténa. Po pěti dnech "frajera" trefíš u auta a do konce života se mu bude točit hlava a ty se nedoplatíš. Je to normální . . . . . ???
0/0
10.12.2004 13:05

wwwand

Nový hit v ochraně majetku
Pořiďte si naše bezpečnostní automatické dveře "S K Ř Í P A Č K Y". Zloděje pěkně "skřípnou" a váš majetek bude bezpečně ochráněn! Doporučuje i odborná právní komise: "Případná smrt uskřípnutím není vaše vina" Spolehlivost odskoušena v síti supermarketů. !!! SKŘÍPAČKY na každou chatu a chalupu !!! Velký výběr, nízké ceny! K dostání v našem superobchodě WWWAND, nebo u našich partnerů
0/0
9.12.2004 23:52

jajaja59

?
Co je komu do toho, co si já umístím do SVÉHO soukromého objektu?!?!?!? Pokud to samozřejmě nebude ohrožovat okolí.
0/0
9.12.2004 23:01

barbudo

Re: ?
... představte si, že když ve svém soukromém objektu budete vařit pervitin nebo nitroglycerin, případně skladonat kulomety, dostane se Vám dlouhodobého internátního školení na státní náklady ...
0/0
10.12.2004 9:16

frstejn

Méně krutosti
Každý má právo a povinost chránit si svůj majetek proti nezvaným návštěvám,ale myslím že tento způsob je dost přehnanej jsou přece i jiný možnosti a méně zranitelné.
0/0
9.12.2004 22:23

old fashioned Vince III.

Re: Méně krutosti
máš naprostou pravdu: bez dalšího zranění jednou ranou machetou useknout palici...
0/0
9.12.2004 22:25

louis_nerad

Re: Méně krutosti
Jasně, jenom abychom chudáka zloděje nezranili. Že si tam ale ti "chudáci" zloději podávali dveře aby se tam chodili najít a vysr-t to už je Vám jedno co. Ach jo, kdy už tady konečně přestaneme litovat grázlů a trestat spořádané občany za to že chrání svůj majetek. Když už si tolik bereme příklad z američanů a lezeme jim pořád do pr---e, tak tam když majitel zastřelí zloděje na soukromém pozemku, tak se mu nic nestane.
0/0
10.12.2004 9:17

old fashioned Vince III.

to je fakt zajímavý:
...při srážce s rychlíkem přišel cikán do hospody  a vytáhl z řeky dítě v kočárku  Tomu já třeba říkám světový žurnalismus jako noha...
0/0
9.12.2004 22:17

Peek

Super
Pokud ten hajzl už nebude chodit, tak nejspíš nebude ani krást. Pro jistotu bych ho ale dorazil. Jeden nikdy neví... A vynálezce samostřílu by měl dostat licenci na prodej tohoto zařízení.
0/0
9.12.2004 22:14

old fashioned Vince III.

Re: Super
 v zemi, kde já žiju, je to normální postup
0/0
9.12.2004 22:18

barbudo

Re: Re: Super
... ve které zemi je možno používat ilegálně držené automaticky spouštěné zbraně k ochraně majetku?
0/0
9.12.2004 22:37

old fashioned Vince III.

Jediné adekvátní řešení:
nechat shnít v septiku... (Už tam mám tři )
0/0
9.12.2004 21:48

svobodny clovek

slusni lide jen doplaceji
Zlodeji stoji celou spolecnost strasne moc:
okradeni prijdou o majetek,
musi se platit policie,
musi se platit soudy,
lide si plati pojisteni proti vykradeni
To vsechno stoji penize. Vetsina zlodeju jsou recividisti. Melo by platit 3x a dost (opratka nebo kulka do hlavy)
0/0
9.12.2004 21:47

svobodny clovek

Z celeho srdce
Zceleho srdce preji tomu svinskemu zlodeji jeho zraneni. Pokud zdechne, bude to jeste lepsi.
Ten majitel chaty by mel byt vyznamenan za dopadeni zlodeje a ne byt stihan.
Je treba rozlisovat pricinu a nasledek.
Pricina zraneni toho hovadskeho zlodeje je, ze kradl. Krast je nepripustne, takze neni co resit.
0/0
9.12.2004 21:35

sud_Starobrna

Re: Z celeho srdce
0/0
9.12.2004 21:38

djdave2

Re: Z celeho srdce
neni to trochu moc, smrt za obycejnou vloupacku ... ?
To me vic teda serou komunisti, nacionalisti, vandali, pejskari a kuraci. S nima v tom pripade zatocit stejne ...
0/0
10.12.2004 11:13

sud_Starobrna

**********
A může mi někdo říct jak se občan může bránit proti zlodějům, když je policie naprosto, ale naprosto na nic? Bych si počkal až toho postřelenýho zloděje pustí z nemocnice a dorazil bych ho. Pokud se v tomto státě nezačnou zloději bát o život tak se bude krást zvesela dál.
0/0
9.12.2004 21:31

juton

Nevím proč.
, Nevím, proč mi vytanul na mysli Čapkův aforismus: Hlášení: Nepřítel zákeřně střílel na naše letadla, pokojně svrhující bomby na jeho město.
0/0
9.12.2004 21:02

Irish Stout

Dobře mu tak,
parchantovi. Ve všech normálních zemích (zvláště pak anglosaských) je soukromý majetek nedotknutelný. A tady, když zloděj uklouzne na mým mokrým dvorku, kde nemá co dělat, by mne naše pseudojustice nejraději odsoudila na deset let do Valdic.
Opakuju, dobře mu tak, na soukromém pozemku neměl co dělat. Jestli to takhle půjde dál, budou okradení souzeni za to, že nenechají zloději v klidu "poctivě" krást. Hanba!!!
0/0
9.12.2004 20:49

Jesuslives

.
To se policie zase vyznamenala. Ten zlodej tam v prvy rade nemel co delat, tak basta fidly
0/0
9.12.2004 20:41

aadler

nevim, ale profi's rikaji,
ze mirit na hlavu je koledovat si o neprijemnosti. Rikaji tomu "strilet do semise". Je to nejisty. Rada odbornika je dve za sebou, rychle, na trup. Pak overit vysledek a pokud je to pochybny, rychle zblizka treti, kamkoli.
Jinak souhlasim s tim, ze kdo je okradan, ma se branit. Ale je to jak u blbejch. Kamarad nachytal vloupace, vrazil mu kleste kombinacky do zad a rek: hni se a mas magnum .44 v zadech. Odved ho na policii, tam ho vyslychali jako grazla a malo chybelo a musel tomu hajzlovi platit psychotherapii, protoze on se strasne lek a trpel pak posttraumatickou neurozou.
Chapu moc dobre, ze v tech zemich, kde ma majitel domu jednu semiauto pod polstarem a brokovnici pod posteli, je zlocinnost 10x nizsi nez tam, kde je zakazano vlastnictvi vodni pistolky. Vim, o cem mluvim, v jedny takovy zemi ziju. 
Pokud vim, ze majitel domu ma po ruce solidni artilerii, sakra si rozmyslim lezt mu do domu. Jsem hodny, mirumilovny clovek,  neperu se, nemam r
0/0
9.12.2004 20:15

old fashioned Vince III.

Re: nevim, ale profi's rikaji,
agree nedělám to jinak...
0/0
9.12.2004 21:41

Haaja

Tak to nesouhlasím
Jednou jsme s manželem byli v lese a já uklouzla na listí a zlomila si nohu. A protože to bylo na Šumavě, a nikde nikdo, manžel se musel vloupat do jedné hájenky a zavolat saniťáky. Ti nám také potvrdili, že jsme to udělali dobře. Stěžoval si majitel, ale bezpečnost mu jasně naznačila ať si nestěžuje, že by mohl o ten telefon přijít. A teď si představte že by mě samostřílečka ještě ťafla do nohy. Zlodějnu příliš nepodporuju, ale stojí tohle vše za to že ten kluk bude třeba chromý? Dyť těch pár piv si mohl napracovat. Zkuste porozumět lidským osudům!
0/0
9.12.2004 20:09

Romanus Eunt Domus

Re: Tak to nesouhlasím
dovolím si upozornit soudružko, že doby ze příslušníky SNMB jsou už za námi...
A to že neumíš chodit, je jen tvůj problém - navíc dneska už exisují i mobily a číslo 112. A nevěřím, že i na Šumavě by do pěti km nebyl signál jakéhokoliv operátora....
0/0
9.12.2004 20:21

svobodny clovek

Re: Re: Tak to nesouhlasím
Spravne.
Vniknuti do nejake hajenky za ucelem privolani pomoci (a ne kradeni) je jiste spravne. Pokud by toho manzela trefil samostril do nohy, tak by to byla proste smula. Majetek je treba chranit. Kdyby neexistovali zlodeji, tak by nebylo nutne instalovat samostrily.
Zlodeji stoji celou spolecnost strasne moc: okradeni prijdou o majetek, musi se plati policie, musi se platit soudy, lide si plati pojisteni. To vsechno stoji penize. Vetsina zlodeju jsou recividisti. Melo by platit 3x a dost (opratka nebo kulka do hlavy)
0/0
9.12.2004 21:46

Zwerg

Re: Tak to nesouhlasím
No, v tvém případě bych mu dal vyznamenání za třetí - protikomunistický odboj!
0/0
9.12.2004 21:53

louis_nerad

Re: Tak to nesouhlasím
Víte kdyby tam nešel krást, nebyl by třeba chromý. Jednoduchá logika. A jak víte že tam šel jen pro pár piv ?
0/0
10.12.2004 9:20

_m-

Re: Tak to nesouhlasím
Ten kluk si to zavinil sám. Jestli bude chromý, je jen jeho problém. Ten pán - starší a invalidní by zase při zjištění, že jeho chatu už po 16 vyloupili mohl dostat infarkt. To mi přijde spravedlivější chromý zloděj. madla
0/0
10.12.2004 10:26

Romanus Eunt Domus

Adresa toho postřelenýho "chudáka"
Pokud chcete vědet jméno i adresu toho chudáka s prostřeleným stehnem, doporučuji zakoupit časopis Týden, kde ho -mafy- jednoznačně identifikuje. (a trefně komentuje stávající tristní stav naší judikatury...)
0/0
9.12.2004 20:08

Bidlic

Re: Adresa toho postřelenýho
Který číslo, to by mně docela zajímalo!!!
0/0
9.12.2004 21:02

juton

Je to paráda.
, Policie jedná podle zákona a nemá jinou možnost, než majitele stíhat. Že je to na blití je jiná věc. Pořád se mluví o posvátnosti soukromého majetku, ale když mi na něj někdo vztáhne ruku, zákon chrání jeho. Smutné.
0/0
9.12.2004 20:03

Zwerg

Chránil svůj majetek
Co je na tom špatného ? Nikdo přece toho zloděje nenutil, aby se mu do chaty vloupával.
0/0
9.12.2004 20:00

zvo

Za podobny "samostril"
by musela sedet cela komunisticka strana vcetne jejich "prezidenta".
0/0
9.12.2004 19:56

barbudo

nedovolené ozbrojování, obecné ohrožení ...
... to nebude podmínka ...
0/0
9.12.2004 19:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.