Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chválí se. Ale za cizí peníze

Zneužití radničních zpravodajů ve volební kampani, kvůli němuž soud zrušil senátní volby v jedné části Prahy, vůbec není ojedinělým případem. Pokušení vylepšit svůj obraz v obecních novinách (placených z veřejných peněz) podlehlo před senátními a krajskými volbami více politiků v několika městech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

nacismus komunismus jako z čítanky
stejně tupé publikum, co jim to toleruje
0/0
16.12.2004 16:09

KarlaEgon

Baxa
Ten pan nema co vubec vykladat a aplikovat pravo. Ten pan v dobach nedavnych vykonaval funkci soudce Krajskeho soudu v Plzni a soucasne funkci namestka ministra spravedlnosti CR. Neslucitelnost funkci jak vysita a Baxa nic, nez se v tom nezacali vrtat media. Dva platy, poruseni zakona a pan Baxa je jeste vys, predseda Nejvyssiho spravniho soudu. Clovek, ktery vedome porusil zakon. Takto to chodi v CR.
0/0
9.12.2004 7:58

Bouše

Dělají z komára vola
Zkusil někdo vyčíslit, na kolik přišlo daňové poplatníky zveřejnění fotografie, či oslavného článku v radničních plátcích?  Myslím, že by nula od nuly pošla. Většinou tam stejně nemají o čem psát. V době, kdy státu utíkají miliardy za prohrané arbitráže a milióny za jalové výlety poslanců a zastupitelů, mi připadá dost směšné bazírovat na pár tisícovkách.   
0/0
9.12.2004 6:59

krabi

lidé nejsou takoví blbci
standa Gross byl taky všude a čssd krajské volby projela na celé čáře.
A pokud by se mělo tohle kritizovat, tak musí být zrušeny volby po celém světě. Parlament by mohl jmenovat soudce Baxa (třeba po poradě s Miloušem Jakešem - má v tom praxi)
0/0
9.12.2004 1:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.