Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakovina ministra Dostála se vrátila

Ministr kultury Dostál bude znovu bojovat o život. V pondělí nastoupí na několika týdenní protirakovinovou léčbu v Masarykově onkologickém ústavu v Brně, kam jej po vyšetřeních poslali lékaři z Ústřední vojenské nemocnice v Praze. Ti mu v polovině září odoperovali zhoubný nádor slinivky břišní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

bojuje i národní kulturní dedictví
movité i nemovité zejména se spirituální tématikou...
kdo proti komu?
přesto obojímu přeji uzdravení, snad se nevylučuje
0/0
16.12.2004 16:05

Karboxyl

Diskuze
Největší nedostatek diskuzí je ten, že nikdy nevít s kým se vlastně bavíte. Mnozí by byli totiž překvapeni, že se tady většinou baví s adolescentníma blbečkama, kteří ví o životě povětšinou naprostý ho*no a myslí si, že jsou nejchytřejší na světě. Jejich názory jsou hodnotově pod úrovní kýble s hnojem a jediná možnost, jak se jim vyhnout, je zcela  je ignorovat, protože jejich podkůži se deroucí kretemismus má mnohdy až ubíjející charakter.
0/0
11.12.2004 0:10

Macek.Klacek

Je to tak
Zcela s vámi souhlasím. Je mi trapně, že jsem se vůbec nechal vyprovokovat k reakci a napsal, ale nemohl jsem si pomoct.
Už to tu někdo psal, že většina takto nechutných přispěvatelů právě dosáhla svého pubertálního věku a diskuze je potom vedena za účelem léčby pubertálních mindráků. Kdyby to bylo aspoň tak, jestli ale takové příspěvky píšou dospělí lidé, je mi z toho dost zle.
Seděl jsem ve vlaku, který včera sešrotoval nákladní vojenskou Tatru u Prostějova. To, co jsem viděl byla hrůza a nechce se mi o tom ani zmiňovat. V této souvislosti mi takovéto ubohé příspěvky připadají jako výsměch lidství a něco, k čemu nedokážu být tolerantní.
0/0
10.12.2004 19:02

2Mac7

Re: Je to tak
Tak se raději ani nekoukejte na diskuzi k té tragické nehodě . Protože některé příspěvky tam už ani nelze nazvat léčbou pubertálních mindráků. Úroveň mnoha diskutujících je k pláči ..a nebo spíš na facku dotyčnému.
0/0
10.12.2004 19:32

Macek.Klacek

Re: Je to tak
Bohužel už jsem se tam podíval.
 
Stál jsem nad těmi kluky jako bych stál v nějakém filmu. Čtyři byli mrtví. Chtěl jsem nějak pomoct, ale nešlo to(naštěstí tam bylo pár duchaplnějších lidí, kterým strašně děkuji za to co udělali a že můžu pořád věřit lidem). Čtyři byli těžce zranění, měli rozbité a krví potečené hlavy, krví nasáklé maskáče, strašně vyděšené a bolestné pohledy. Sténali.Byli neuvěřitelně bezbranní ale snad právě proto tak nádherní a v tu chíli moc a moc důležití lidé.
 
Dovedeme si vůbec pořád uvědomovat, jak můžeme být z ničeho nic neuvěřitelně nezbranní?
 
Co můžu říct na příspěvky "taky" lidí, typu: "Profíci?Neviděl vlak na přehledném přejezdu, fušeři jsou to, patří jim to." Co na to lze říct?
 
Takový přispěvatelé jsou lidmi jen zvnějšku, uvnitř jsou to, jak už tady psala jedna slečna nebo paní, hyeny, ubohé zmrzačené hyeny.
0/0
10.12.2004 21:52

boubinsky prales

etika
 .... otevirat vubec diskusi na podobne tema je dost nestastny krok
0/0
10.12.2004 18:45

DrHorak

Velmi nepříjemná situace
Metastáze, ... játra, .... Rychlý konec. Táta na to dojel taky a bral to hezky fofrem. Pravda je, že on nebyl ministr a dnešní medicína je o kousek dál, ale i když se přístup lékařů a léčba pacientů liší , jsou věci a záležitosti, na který jsou všichni krátcí.
0/0
10.12.2004 18:15

Macek.Klacek

Je tu plno mrzáků
Tak teď to teprve detailně pročítám, veše příspěvky, to je neuvěřitelné, co se tady člověk dočte, autoři se přitom oháněji termínem "vlsatní názor", nebo "právo na vlastní názor".
Řeknu vám, to je pro mě šok. Copak někdo může tak nenávidět člověka, kterého viděl maximálně v televizi? Každý, kdo je schopen takové nenávisti je schopen i jiných nenávistí, stačí jen vhodné podmínky. Někteří z vás přispěvatelů, určitě se najdete, by možná za určitých okolností byli "výtečnými" esesáky. Jde mi z Vás mráz po zádech. Přát si smrt člověka s odlišnými názory?Připadá vám to lidské? Všichni, kdo jste tady v tomto duchu něco podobného napsali jste mrzáci nebo hlupáci, kteří tlachají bez uvědomění si eventuálních konsekvencí.
0/0
10.12.2004 18:11

Macek.Klacek

Další mrzák
Teď tady čtu, že podobným mrzákem bude asi i přispěvatel s pžezdívkou  jarda II.
Skoro správně vám již někteří doporučili návštěvu psychiatra. Já si ale myslím, že je to marné, když někdo nemá zábrany něco takového napsat do veřejné diskuse, bude asi taková deformace hluboce zakořeněná v charakterové struktuře takového mrzáka. Máte se na co těšit pánové. Je mi vás skoro líto.
0/0
10.12.2004 17:56

Macek.Klacek

Mrzák
Pro pana TomášM:
Vážený pane, jste duševní mrzák, zřejmě nekrofilně orientovaný. Jestli opravdu myslíte vážne co jste dole napsal o panu Dostálovi, at už k němu máte výhrady jakékoliv (já sám mám výhrady veliké), úpřímně vás lituji a myslím, že jste se už dost sám potrestal a ještě potrestáte.
Jste ubohý mrzák.
0/0
10.12.2004 17:51

herulinka

Tak tohle
vůbec není hezký, tyhle případy většinou dobře nekončí
0/0
10.12.2004 17:49

jarda II

Před kmotřičkou všichni rovni
Tuto nemoc nikomu nepřeji, také jí v tomto stadiu málokdo přežije-alespoň tady jsem si všichni rovni i pan ministr tady priority mít nemusí.
0/0
10.12.2004 16:23

otylie

záhuba
Život je to nejcennější co máme. Musíme si vážit života jako takového a to nejen svého, ale i těch ostatních. I když nemám někoho  zrovna v lásce, tak mu přece nepřeji   n i k d y smrt ! Kdo to dokáže, je horší než hyjena a ono se mu to jednou vrátí! Proto je mezi našimi lidmi nevraživost, nenávist , arogance, protože vše přepočítáváme na hmotné statky a strašně, strašně dokážeme druhým závidět. Věřím, že takovéto lidi čeká zaloužený trest v podobě sebezáhuby.
0/0
10.12.2004 10:32

Sig-Sauer

Profil
Když už se tady někteří pustili do hodnocení schopností Dostála, osobně považuji za alarmující, že ministr kultury neovládá ani jeden cizí jazyk. S onemocněním rakovinou to ovšem nijak nesouvisí.
0/0
10.12.2004 9:53

Thyronx1

Az dostanu rakovinu ja
Az dostanu rakovinu ja a nebo Vy - nikdo o nas nenapise do iDnes.cz - Staraji se o neho spickovi lekari - jak k tomu prijde moje mama (dej ji panbu nebe) kyz musela zemrit v okresni nemocnici na mrtvicku? Mozna ze by ji spickovy lekar vcas zachranil...holt nebyla ministryne. Jen obycejna duchodkyne z vesnice. Lide se rodi i umiraji a je jedno jestli umiraji chudi ci bohati, mocni ci poddani. "Tam" jsou si vsichni rovni.
0/0
9.12.2004 23:47

iuos

hmm
v usa chodí politici do obyčejnejch nemocnic?
0/0
10.12.2004 9:25

eman1

Re: Az dostanu rakovinu ja
Tem si rovni rozhodně nejsou.Protože už nejsou.
0/0
11.12.2004 21:31

Thyronx1

je to smrt.
Tady neni vychodisko. Rakovina Pancreasu je 97% smrtelna.Neni sance.Je jen sance to natahnout o mesice, mozna rok. Koureni je velmi skodlive, a kazdy kurak by mel vedet ze si zkracuje zivot o dobrych 10 let. Alkohol zase nici jatra. Metastazovani rakoviny je zla vec. Proste se rakovnne bunky roztahnou na skoro vsechny organy a lekarska veda je bezmocna. Bez znalosti pricin vzniku tohoto druhu rakoviny nelze najit spolehlivou lecbu. Veda se jednou dopracuje k leceni snad vsech druhu rakovin.. Lide vsak mohou hodne udelat sami. Nekourit a neholdovat alkoholu a drogam je to nejmensi. Dostala znam jen z fotek.Jaky to je clovek nevim. Jedno je jasne: Dusevni pohoda,nervovy system,optimismus,usmev a dobre slovo jsou zpravidla soucasti dlouheho zivota. Jestli to byl nazlobeny vztekloun, mozna si k nemoci pomohl sam. Kouril a jiste i rad pil.
0/0
9.12.2004 23:40

Rada8

Re: je to smrt.
Dusevni pohoda,nervovy system,optimismus,usmev a dobre slovo jsou zpravidla soucasti dlouheho zivota - dovolím si nesouhlasit. maminka byla veselý člověk, optimista a úsměvem zářila pořád.nekouřila, nepila. rakovině v poměrně mladém věku se nevyhnula.
neteř byla velmi usměvavé milé mimino. o optimismu a podobných věcech ve věku 3 let nelze mluvit. nekouřila, nepila, stejně tak jako její rodiče.rakovina se jí nevyhnula.
rakovina si prostě nevybírá. kosí jak ty usměvavé milé hodné optimisty, tak bručouny a zlý lidi. psychická pohoda snad pomůže při léčení, ale rozhodně nezabrání onemocnění.
0/0
10.12.2004 19:28

TomášM

Chci aby veřejnost věděla
Jsem přitel sestry která se o Dostála starala když ležel na JIPu A vojenské nemocnice a rád bych vám sdělil že k personálu se choval povýšeně, protivně, namyšleně, na sestry řval že k němu pustily návštěvu (jako by byly jeho sekretářky) atp.
Pro tyto důvody jsem rád za drakonickou úmrtnost na tento typ rakovinu a řeknu vám, co jsem věděl už před 2 měsíci : nemá šanci a já po něm brečet nebudu a rovněž ti co se o něj museli za mrzké prachy starat a odměnou jim byly jenom nadávky namyšleného hajzla. Sejdeme se v pekle Dostále, ale ty tam budeš už hodně brzo a budeš se smažit za to jaká si byl svině
0/0
9.12.2004 23:02

Bouše

Re: Chci aby veřejnost věděla
To, že se někdo chová povýšeně, protivně, namyšleně a řve na sestry, ještě není důvodem k tomu, abychom mu přáli smrt. Ještě se musíš hodně učit, hochu.
0/0
10.12.2004 0:05

jarda II

Re: Re: Chci aby veřejnost věděla
Ale je to dost velký zadostiučení nařvanýmu socanovi a basta fidli.Chtěl jsem být hodnej ,ale socany nemám rád ani mrtvý.Je fakt , že má"špičková pracoviště ,špičkové lékaře" ale bude mít i jistou obyčejnou smrt jako ti kdo nemají všechny ty socanský výhody.
0/0
10.12.2004 16:27

klajpeda

Re: Chci aby veřejnost věděla
ty si zralej na odstrel...
0/0
10.12.2004 0:21

Sig-Sauer

Re: Chci aby veřejnost věděla
Já Dostála sice opravdu nemusím, ale tohle je docela hustý.
0/0
10.12.2004 9:17

Kleki Petra

Re: Chci aby veřejnost věděla
Tak upřímnou soustrast té sestře k takovému volovi. Běž se léčit, psychopate.
0/0
10.12.2004 9:21

Flat Vamp jr.

Re: Chci aby veřejnost věděla
...ty prase.
0/0
10.12.2004 11:10

Kacenkin1

přeji mu uzdravení....
a až bude vyléčený, tak by se mohl omluvit celému národu, za svoje předchozí rozhodnutí...
0/0
9.12.2004 21:44

fr-mottl

Re: přeji mu uzdravení....
kdyby mel Klaus denne 2 hodiny na omlouvani, tak by tu musel byt do 120 let, aby se stacil omluvit alespon za ty nejhorsi svinarny...
0/0
9.12.2004 22:30

jarda II

Re: Re: přeji mu uzdravení....
Ty jsi teda pěkně blbej.
0/0
10.12.2004 16:32

Karboxyl

Re: Re: přeji mu uzdravení....
Naprostý souhlas. Klaus nadělal víc zla, než všichni polistopadoví politici dohromady.
0/0
10.12.2004 23:57

Sig-Sauer

Zdraví
Měl by se co nejrychleji uzdravit, aby mohl podat demisi.
0/0
9.12.2004 20:35

antigogo

no comment
Přát někomu rakovinu a bavit se o stupni dosaženého vzdělání  vzhledem k lidské tuposti, je neuvěřitelně nechutné a ubohé. To snad není ani možné, že takto jsou někteří schopni klesnout. To je až neuvěřitelné.
0/0
9.12.2004 18:23

Dan 1

Re: no comment
Dotyční se pravděpodobní cítí silní, mladí a nesmrtelní. Kdyby si mnozí z  nich nechali udělat různá vyšetření, ještě by záviděli ministrovi těch pár měsíců, které mu zbývají. Až se budou sami válet ve vlastních výkalech v LDN a dožadovat se pozornosti ošetřujícího personálu, možná si na své výroky vzpomenou.
0/0
9.12.2004 18:32

Sig-Sauer

Re: Re: no comment
Po nástupu ODS k moci to bude mnohé čekat.
0/0
10.12.2004 9:15

Dan 1

Re: Re: Re: no comment
Tohle bylo hodně slabé. Nejsi ve formě.
0/0
10.12.2004 9:23

Sig-Sauer

Re: Re: Re: Re: no comment
Cožpak tomu tak není? V (relativně) bohatých USA nemá zdravotní pojištění 17% obyvatel. Kolikpak to asi bude u nás?
0/0
10.12.2004 9:36

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Nevím o tom, že by se ODS chystala měnit zákony po ami vzoru. Podrobnosti o právní úpravě zdravotního pojištění a financování zdravotnictví ti s radostí sdělí pink.
0/0
10.12.2004 9:41

Sig-Sauer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Tak co, Dane, mám ho popravit, nebo ne?
0/0
10.12.2004 9:51

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Nepopravíš. To, co se chystáš udělat, tady není zvykem a uděláš-li to, jenom zvýší jeho popularitu a odrovnáš se sám. Osobně je mi jedno, jak se jmenuje a kde bydlí. Intelektem převyšuje drtivou většinu přispěvatelů a jestli je Kamil realita nebo fikce mě nevzrušuje.
0/0
10.12.2004 9:58

Sig-Sauer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Pink má štěstí, že jsem Moravák, protože u nás opravdu tohle není zvykem, proto to neudělám. S tou popularitou bych si nebyl moc jist, protože po tom, co tady pink předvedl, by se tutově našel nějaký šílenec, který mu šel minimálně srovnat ciferník.
0/0
10.12.2004 10:06

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Já myslím, že na budku bychom dostali i my dva. Naše názory jsou také obecně asi dost nestravitelné.
0/0
10.12.2004 10:14

Sig-Sauer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Moje určitě. Ale to barevné dole se vztahuje na všechny, na nás i na pinka. Měj se jdu pracovat.
  1. Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
  2. Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
  3. Cenzura je nepřípustná.
0/0
10.12.2004 10:26

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no comment
Jen do té míry, než začneš ohrožovat svobody ostatních. Na vyjádření názoru máš právo, dokud nezačneš budit dojem, že ohrožuješ svobodu jednotlivce nebo skupiny obyvatel, dokud nešíříš poplašnou zprávu, pornografii, zobrazující neúctu k člověku apod. Limity svobody jsou jasně dané a mezi demokracii a anarchii není rado dávat rovnítko. Pro mě jsou ty mantinely demokracie dostatečné, pro koho ne, má smůlu.
0/0
10.12.2004 10:35

jarda II

Re: Re: Re: no comment
Že by ODS byla méně geneticky  odolná to se mě nezdá.Ale divím se lidem , kteří v této diskuzi tak brání před smrtí Dostála předtím ho nenáviděli a teď když má karasa , tak z něj každej dělá chudáka.To je typická přetvářka českýho naroda- je to bída já ho šálovýho panáka nenávidím pořád stejně.
0/0
10.12.2004 16:36

jarda II

Re: Re: no comment
Já na soucit nehraju
0/0
10.12.2004 16:33

clidas

už mě to nebaví
furt dokola to psát každému zvlášť. Že vám není hanba. Je mi z vás všech na zvracení. Nepřeju nikomu nic zlýho, ale memento mori - ty mlýny melou pomalu, ale jistě.
0/0
9.12.2004 17:08

2Mac7

Re: už mě to nebaví
kéž by mlely
0/0
9.12.2004 17:10

clidas

Re: Re: už mě to nebaví
jsem o tom přesvědčenej. jen mi je líto, že než domelou, vždycky se vynoří parta takovejchle ťulpasů...
0/0
9.12.2004 17:12

martixy

Je to smutné ale
Faktem je, že pan Dostál zřejmě dost pil. Zdálo se mi vždycky, když s ním byl rozhovor v televizi, že není zcela střízlivý. Je to podobný případ jako Navarová.
0/0
9.12.2004 15:11

Dan 1

Re: Je to smutné ale
U karcinomu pankreatu se souvislost a alkoholem nepotvrdila. Statisticky je častější u osob nad 45 let, u kuřáků, čerchochů, Američanů, Novozélanďanů...
0/0
9.12.2004 17:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.