Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha 11 musí znovu volit do Senátu

Praha 11 musí zopakovat senátní volby. Nařídil to Nejvyšší správní soud. Uznal stížnost neúspěšného lidoveckého kandidáta Antonína Zápotockého. Tomu vadilo, že jeho soupeř z ODS vedl nečestnou kampaň, když o něm v místním tisku vycházely nepravdivé informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cejkis

:)
konečně mám důvod jít k volbám... :)
0/0
5.12.2004 11:35

test

mistni zpravodaje jsou VZDY propagacni platky pro sveho starostu
Nevim jak je na tom s poctivosti AZ, ale Nadvornik je zlocinec (slouzil jsem od nim civilku a bezne zneuzival sveho postaveni ke zvyhodnovani kdekoho, pocitam ze bez protisluzby/platby to nebylo) Predevsim by se ale melo zakonem zakazat vydavani zpravodajum mestskych casti! Zuji na Praze 15 a dostavam tedy ten co PROPAGUJE Nadvornika. Co dve stranky, to jeho fotka, samozrejme za obecni penize. Pokud ostatni zpravodaje jsou na tom podobne (a nektere i proti-AZ reakce tomu nasvedcuji, proc vubec je jednoduse nezrusit?)
0/0
5.12.2004 10:47

Anina2

Re: mistni zpravodaje jsou VZDY propagacni platky pro sveho starostu
Aha. Tohle je čestné a taky upřímné. Mladý muži až budete starostou, lituji občany,ale asi to nebude hrozit. Protože jsi sloužil civilku, asi nepamatuješ, jak je jednoduché totalitně zakazovat vše např. diskotéky, ale také přejezd hranic a samozřejmě i čtení čehokoli. Tak my už jsme to zažili. Zpravodaje samozřejmě jsou noviny radnic a tak propagují radnice, co jsi čekal? Když je nechceš číst, tak čti třeba Právo (dříve rudé). Měj se a užij si až zvítězí Štěpánové a Grebeníčkové to si užiješ... Už se snaží!
0/0
5.12.2004 22:04

jiri

Re: mistni zpravodaje jsou VZDY propagacni platky pro sveho starostu
souhlas s tebou test i ja jsem z phy 15 a ten platek za obesni pryhc dostavam pokazdy kdyz to otevru a VIDIM tak se musim jit vyblejt je to hnus a ten predvolebni pomlouvacnej to je hnus dvojnasobnej
0/0
6.12.2004 20:46

Adélka

Dvojí metr
A to že, že Zápotocký nepovolil Nádvorníkovi předvolební mítink v Křeslicích a že Křeslický plátek vyšel mimořádně také ve více než 50 tis. nákladu je asi podle Baxy čestný způsob vedení boje?
0/0
4.12.2004 12:24

Anina2

Re: Dvojí metr
Díky Adélko, od včera přemýšlím jak vypadá nezávislý soud! Dokonce si asi ani nepřečetl onen zpravodaj, protože na první straně je 9 starostů, kteří ho vydávají v nákladu takovém, jakém předtím starosta MČ (necelých 400 obyvatel) vydal svého Kurýra v 50 tis. výtisku a špinil v něm veškeré okolní MČ,což nečinil poprvé. Nebyl to volební materiál a vyšel v pravidelné periodě. Ale proč by se nezávislý soud na to ptal?! Ano mítink byl zakázán přesto, že to malá MČ vůbec zakázat nemůže - vše je to čestné a slušné, když to řekne ing.Zápotocký, to žijeme ve státě, kde zítra přijdu k soudu, něco si na sebe vymyslím a už se nebude zkoumat podstata, to jsme skutečně dopadli. Takhle směřujeme spíš než do EU do Arabie(a to jim nechci křivdit). Petrovický Zpravodaj přece nebyl o volbách, ale právě o té etice, kterou právě tento čestný člověk užíval do té doby a to už nejméně šest let, kdy je třeba si vzpomenout na minulé senátorské volby. Dodnes jsem si myslela, že byť i správní řízení musí posoudit
0/0
4.12.2004 20:18

test

Re: Dvojí metr
HOLKA CO TO MELES????? NEBO SI SNAD MYSLIS ZE BA NADVORNIK NEKOMU DOVOLIL PREDVOLEBNI MITINK NA PHA 15 ??? TO SEM ZVEDAV JESTLI DOVOLI ... VRAT SE DO REALITY
0/0
6.12.2004 22:09

karoten

fjg
To mám vážně dobrej pocit, zdá se že demokracie pouští kořeny
0/0
4.12.2004 11:14

bernardyn

Lidovci
Lidovci ukázali svoji tradiční tvář. Za každou cenu u koryta. ODS je v tomto nepoučitelná. Pozvou si Kalouska na svůj kongres. Aby se jim to nevymstilo. Lidovci chtějí být vždy u moci. Podrazili Klause, pak Špidlu s Grossem a Topolánek je, zdá se, nepoučitelný, když mluví o koalici s Lidovci. Já doufám, že za 2 roky ve volbách nedostanou ani 5 procent a konečně bude líp.
Tím ale neomlouvám chamtivost a touhu po moci některých činovníků z ODS
0/0
4.12.2004 0:58

Ccecil

Konečně
si připadám, jako v opravdové demokracii, kde lze se domoci práva, ikdyž pouze v jenom případě ze sta. Je jedno, jak ty volby dopadnou.
0/0
4.12.2004 0:14

karoten

Re: Konečně
Přesně tak, taky mě to potěšilo - a překvapilo!  
0/0
4.12.2004 11:08

OldFaker

UKRAJINA NA VÝCHODĚ I V PRAZE....
...a máte oba články odbyté - trochu falírují jména, ale jinak-Orient, jako Orient....
0/0
3.12.2004 22:39

Michalll

fAŠISTI TEDY NEJEN NA UKRAJINĚ,
v obojím případě ale nikdo není vinen, nikdo nemusí nést zodpovědnost, za všechno mohou marťani....
organizovaný zločin dokáže nejen uniknout spravedlnosti ale oč ještě lépe obchodovat s dotacemi... to nejde o hotové peníze, které by se snad vracely úředníkům, to je složitější provoz....
stačí studovat otevřené zdroje...např. projekt vyprojektovaný ovšem zdarma, jak jinak,   na opravu domu na 26 000 000, když ten dům potřebuje střechu za 500 000 a statiku snad za 100....jinak sítě a malování
termíny dotací... předem vyloučení zájemci.....prý hlasováním zastupitelů....a kolem dokola
užijte si to dokonce, přeje
Michal, libčeves, t. 603771186
0/0
3.12.2004 21:23

elvan

to snad ne
s takovým jménem bych myslel,že mu soud zakáže vůbec kandidovat
0/0
3.12.2004 21:09

karoten

Re: to snad ne
No já se jmenovat Nádvorník, tak se taky koštěte radši nepouštím...
0/0
4.12.2004 11:09

elvan

to snad ne
0/0
3.12.2004 21:08

vlákno

ods v praze...
...uz davno obsadila vsechny dulezitejsi statni urady svejma pribuznejma nebo znamejma. Divim se, ze jim spravni soud unikl. Ale jeden senator sem, druhej tam... stejne je to uplne volny. Burgermeistera vodsad tak jak tak nikdo nikdy nevykope, toho nam sem dali z Prahy 1 asi uz nadozivoti (anebo aspon do olympiady v roce 2060). Odesaci na magistratu budou v pohode dal se socanama v koalici nasavat, ze jo pane Steinere? Socialista Paroubek coby prazsky exradni za finance si tu s touto "pravici" skvele notoval. Co je vlastne na tech odesacich v praze pravicovyho? Skutecny pravici delaj svym hrabavym jednanim akurat medvedi sluzbu.
0/0
3.12.2004 18:32

Tyrl

Re: ods v praze...
Já slyšel, že ODS má v plánu změnu loga : místo modrého ptáka bude napříště ve znaku želva korytnačka. Větší průšvih ale je, že jiná rozumná volba zatím není a do r. 2006 nejspíš nebude. Takže pořád lepší tyhle Poldinky než ... a navíc, zdá se, že se z vajíček pomalu líhnou i nadějnější exempláře.
0/0
3.12.2004 18:42

vlákno

Re: ods v praze...
...tema uradama jsem samozrejme myslel ty "nepoliticky", tedy do nichz se nevoli. Urad vlady jim unikl v roce 2002, za ten jediny odsaci zodpovedni nejsou...
0/0
3.12.2004 18:45

Bernard_Wooley

V odůvodnění rozsudku
se píše, že není rozhodující, jestli vítězný kandidát se na ovlivnění voleb sám podílel, důležité je, že volby mohly být ovlivněny ...
... tak to potěš, to je pole neorané, těch možností, co se právě otevřelo ...
Je pravda, že nepostoupil jen o pár set hlasů ... doufejme, že někdy příště, až tutéž žalobu podá nějaký kandidát, který získal jen svůj vlastní hlas, Baxu, Chrastilovou a spol. osvítí Duch svatý a zamítnou to.
 
0/0
3.12.2004 17:59

Hwest

Re: V odůvodnění rozsudku
Nepamatuji si, co stojí v odůvodnění rozsudku, ale jsem rád, že žaloba byla podána. Krom ODS nebyl jediný problém s jakoukoli stranou - a přitom si myslím, že jediná ODS to dělat nemusela, protože pravděpodobnost vítězství jejího kandidáta bylo obrovské...
0/0
3.12.2004 18:16

Tyrl

Re: Re: V odůvodnění rozsudku
jak dva malí Jardové na pískovišti ... akorát jim jde o moooc velký prachy, oběma. Že ? Já bych se teda na takové kampani nepodílel ani náhodou.  Leda .... že by ... to snad ne .... kolik dávaj' ?
0/0
3.12.2004 18:32

Bernard_Wooley

Re: Re: V odůvodnění rozsudku
není rozhodující, jestli vítězný kandidát se na ovlivnění voleb sám podílel, důležité je, že volby mohly být ovlivněny ...
... jinými slovy, rozšiřujte během kampaně o kandidátech lži a pomluvy, a když pak nevyhraje ten Váš, namítejte neplatnost hlasování.
Žalobu může podat každý volič ...
 
0/0
3.12.2004 18:36

vlákno

Re: Re: Re: V odůvodnění rozsudku
hmm... a pokud uspeje ten Vas, tak tu zalobu poda protikandidat. Pekna klicka, bohuzel nedomyslena. Svedci o tom ze jste asi doted nepochopil co je to fairova soutez. Pokud nekdo behem volebni kampane siri v masovem meritku pomluvy na jakehokoliv kandidata a po volbach vznikne po objektivnim posouzeni obava, ze vysledek byl ovlivnen prave touto pomluvou, neni co resit. Je to jednoduchy a prosty ale nekterym lidem to porad nejak nejde do hlavy...  
0/0
3.12.2004 19:14

Hwest

Re: Re: Re: Re: V odůvodnění rozsudku
Jasně - je rozdíl mezi pomluvou, když něco řeknu několika lidem a když to dělám prostřednictvím masmedií...Alespoň v počtu potencionálních voličů
0/0
3.12.2004 23:08

Bernard_Wooley

Re: Re: Re: Re: V odůvodnění rozsudku
Ale jo, já to pochopil ... ale vy nechcete chápat, že žádná kampaň nikdy nebude beze zbytku úplně férová - stačí jeden jediný neférově smýšlející občan ... kdyby se to opravdu mělo brát do důsledků, pak už nikdy nebudeme schopni nikoho zvolit.
0/0
4.12.2004 0:11

Hwest

Re: Re: Re: Re: Re: V odůvodnění rozsudku
Víš, špíny je hodně a je to hnus! Ale využít radnice (tu, co by měla dohlížet na regulérnost voleb) a za její peníze vytisknout trošku větší náklad (z 2500 na 50000) s naprosto fiktivníma pomluvama, opravdu víc než nepatrně ovlivní potencionální voliče - a to je ten důvod, proč uspěl u soudu. Je to poprvé v historii ČR...
0/0
4.12.2004 11:09

test

Re: Re: Re: Re: V odůvodnění rozsudku
No smutnej fakt je, ze tohle v demokracii neplati.Vem si nas velkej vzor a jeho letsoni prezidentsky volby, takovy spiny u nas nenajdes.
0/0
5.12.2004 10:51

Hwest

FUJ, ODS!!!
Jelikož jsem měl tu možnost podílet se na volební propagaci, tak mohu zcela zodpovědně prohlásit, že se místní kampaň VELICE vybočovala z celorepublikového průměru a byla vedena zvláštním způsobem. Kromě již zmíněných naprosto lživých informací v zpravodajích se toho událo ještě hodně. Například ODS vyndavala ze schránek letáky, kde se A.Z. brání pomluvám uvedeným v již zmiňovaných plátcích, a odvzážela je do místa bydliště AZ,... neustále strhávání plakátků , a spousta dalších taktik. Dokonce jsem si zažil i snahu o brutální napadejí mé osoby (při propagaci) . Mohu upřímně říct, že s jinou stranou ani kandidátem nebyl vůbec žádný problém! Jo, holt někteří blízcí lidé ODS mají pozemky okolo případné trasy dálnice. Krom toho bylo v tisku uvaleno embarko na téma: dálnice na jižním městě, takže veškeré lži šli dost problematicky odstanit...Je mi jedno kdo vyhraje, nebude-li to ODS
0/0
3.12.2004 17:24

krabi

Re: FUJ, ODS!!!
takže by měli zrušit i volby na jižní Moravě, kde pomlouvali lidovci Venclíka. Myslíte, že voliči jsou pitomci a neumí si věci přebrat ?
0/0
3.12.2004 17:29

karoten

Re: Re: FUJ, ODS!!!
Někteří ano, nedají si svoje fixace ani vyvrátit ani vymlátit
0/0
4.12.2004 11:12

Tyrl

Re: FUJ, ODS!!!
Pokud byla Vaše dikce a formulační schopnost na úrovni tohoto příspěvku i v době, kdy jste se - coby osoba veřejně činná - podílel na volební propagaci, je snaha o brutální napadení Vaší osoby částečně omluvitelná. Jsem rád, že jste to ve zdraví přežil a přeji hodně dalších úspěchů.
0/0
3.12.2004 17:34

Hwest

Re: Re: FUJ, ODS!!!
No, já nevím jak jste na tom vy, ale já osobně mám času poměrně málo. Když chvátám, tak upadá úroveň psaného textu. Za což se tedy omlouvám. Jinak jsem díky rychlé reakci auta a zpátečky přezil ve zdraví...
0/0
3.12.2004 17:59

Tyrl

Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
Dikce ale většinou zůstává.... Jinak ano, času málo. Takže : neflákat se, zkontrolovat zpátečku ( protože Čelem k masám ! ) a mazat lepit a strhávat plakáty !
0/0
3.12.2004 18:28

von Kleist

Re: FUJ, ODS!!!
Nekteri ODSaci jsou proste militantni typci.... Ale Zapotockeho volebni kampan do SENATU vybudovana na REGIONALNICH zajmech byla/je naprosto zcestna.
0/0
3.12.2004 17:41

kiv

Re: FUJ, ODS!!!
Hmm, tak uz vim, koho jsem to kopal do zadku, kdyz se nam pokoutne pod rouskou sera snazil lepit plakaty na vylohy obchodu, jez na JM provozujeme!! Vezte, ze to nebyla zadna animozita vuci Vani blahoslavenu kandidatu, jen jsem branil  soukromy majetek pred znecistenim!! 
Jestli to ale cely neni trochu jinak, vazeny pane. Pan AZ je podle vseho  v  cechu pratel takovych lidi jako jsou starostove Kvetnice, Sibriny atd. jejichz zajmem je vest trasu obchvatu jinudy jen proto, ze si predem zakoupili pozemky tamtez a ted je chteji prodat na parcely na RD, coz je preci jenom ponekud vynosnejsi byznys nez je nucene prodat statu na stavbu ve verejnem zajmu, ze? 
0/0
3.12.2004 17:48

Hwest

Re: Re: FUJ, ODS!!!
Na výlohy obchodů jsme nic nelepili ...Takže Vaše poznámka je poněkud zcestná...
Jistě, nejlepší obrana je útok. Není až tak složité vymyslet něco podobného, čím bych mohl shodit toho druhého, že
0/0
3.12.2004 18:02

kiv

Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
Ale lepili!!! A nejen na vylohy, ale i na zdi domu. Osobne jsme to sundaval. Nechci nikoho shazovat, jen mi vadi, ze partaj jez hlasa cosi o konzervativnich tradicich nedorzuje ani ty prazakladni jako ucta k soukromemu majetku!!! 
0/0
3.12.2004 18:08

Hwest

Re: Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
Já mužu mluvit pouze a jenom za moji skupinu a my jsme nic takového po VÝLOHÁCH a podobných prostorách NELEPILI!!!
0/0
3.12.2004 18:13

kiv

Re: Re: Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
"Vase skupina" je strana KDU-CSL .
Pokud tato neni schopna zmanagerovat ani takovou trivialitu ,jako aby se   vylepovaly plakaty jen na mista k tomuto ucelu urcena, kde se v teto strane bere ta drzost, ze si mysli, ze je schopna vest cokoli byt pouze na komunalni, nerku-li senatni urovni??? 
0/0
3.12.2004 18:20

Hwest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
Moje skupina není KDU-ČSL!!!Pomahal "pouze" s volebni kampani! Ano, pokud si strana není schopna pohlídat přelepování a lepení na místa, která k tomu není určena, souhlasím s tvrzením. Já jsem však pouze řekl, že mohu mluvit za sebe - respektive svojí skupinu! "Bohužel" se na volební kampani podílí desítky lidí (dobrovolníků) a není mojí starostí procházet "práci" po ostatních a kontrolovat ji...To pláčete na špatném hrobě. To by si měl pohlídat hlavní organizátor volební kampaně. Já jsem byl malá ryba a psal jsem svojí zkušenost!
0/0
3.12.2004 23:06

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FUJ, ODS!!!
To lepení zorganizovala ODS, aby byla větší animosita. Jsou vyčůraní, až to hezké není. Druhý den jiný člen ODS podává stížnost na toto vylepování, aby to bylo "obecně známé". Co si budeme povídat. Viz náhodně odposlechnutý rozhovor dvou "asi členů ODS" odcházejících z jakési schůze.....
0/0
4.12.2004 0:23

krabi

volby zrušit - všichni se pomlouvají
což zrušit volby vůbec. To pomlouvání a aféry jsou po celé volební období - Kořistka, jižní Morava Venclík, Kladno Volf atd.
Místo voleb a "blbého" voliče by rozhodoval soudruh prokurátor Baxa
0/0
3.12.2004 17:12

irxx

to je divný...............
že by se soud nezávisle rozhodl? jak skvělé, kdo půjde volit? proč ne, už tak je tady takovej mazec že pro tu ostudu se nechá nezvolit znovu, aještě se bude tvářit jako morální vítěz. Prdlajs unavuje mně to, a na politiku se vážně dívám jako na špatnej cirkus. Kurnik,neurážím cirkusáky? určitě jo, promiňte........
0/0
3.12.2004 17:01

aspin

Starý známý
Pana Zápotockého znám osobně ještě z jeho působení v Tesle Karlín. Nevím jestli je lhář a podvodník, ale že bych mu hlas nikdy nedal (ani nedám, v Praze 11 bydlím), to vím jistě. Jenom doufám, že v opakovaných volbách dostane na zadek ještě víc, než v těch prvních. Když někdo neumí prohrávat, tak by do politiky vůbec lézt neměl. Mimochodem, řidiči kteří se každý den dusíte ve frontách na jižní spojce, můžete za to poděkovat právě panu Zápotockému a všem těm podivínům z hnutí OptimEko, kteří už deset let napadají všechny varianty jižního obchvatu Prahy a hrají si na ochránce životního prostředí.
0/0
3.12.2004 17:00

bufalobil

Re: Starý známý
Běž si de jchat třeba sra čky u svý prde le a nech jižňák na pokoji zmetku. 
0/0
3.12.2004 17:02

Honza_J

Re: Starý známý
Jezdi VHD a nebudeš tvrdnout v zácpě. Když uděláš obchvat, tak Jižní spojka bude za dva roky tam, kde je teď. Jen aba bude hlásit "jižní spojka 4-5, jižní obchvat 4"
0/0
3.12.2004 17:11

krabi

Re: Re: Starý známý
jsi pako, jel jsi někdy z Břevnovas k Baranďáku než byla Mrázovka a teď - ti ekologové jen způsobili, že je to o několik miliard dražší a několik let to mělo zpoždění a otravovalo ovzduší na Smíchově
0/0
3.12.2004 17:15

turista-

Re: Re: Re: Starý známý
Bohuzel si totez casem rekne vic takovych jako ty. Ucpane to bude brzo taky.
0/0
3.12.2004 17:25

whocares

Re: Re: Re: Re: Starý známý
Ekologisty vystřílet Vlétě jsme projeli půl Evropy, každé město tam má obchvaty a ringy, jen u nás je to nezvladatelný problém ! A to, že není obchvat Prahy,  je ostuda mezinárodní
0/0
3.12.2004 17:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.