Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Kulínského šla hrůza, vzpomíná studentka

Svědectví o praktikách sbormistra Bambini di Praga Kulínského se rozhodla zveřejnit další dívka. "V novinách jsem zahlédla jméno své tehdejší kamarádky. Překvapilo mě, že byla jediná ochotná zveřejnit jméno. Proto jsem se rozhodla ji podpořit," napsala iDNES Barbora Kodymová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
HEHEHE ztohohle obryleneho "Kuliferdy" sla hruza?Toho vzit do presu tady cernoska tak to neprezije soude podle te jeho vyzaze! Ten by byl tady ve vezeni popularni stima jeho vlaskama!O toho by se tady cernousci asi poprali!  Tady i ty dvanactilete by se nanej vrhli "kolektivne" a mozna ze by i prosil o smilovani!
0/0
4.12.2004 8:06

maxip

DĚLÁTE ÚČET BEZ HOSTINSKÉHO!
Celá tato diskuse dokazuje, jak snadné je podlehnout mediální kampani a zcela vážně uvěřit čemu-si bez věrohodných důkazů, jen na základě čí-si nenávisti, intrik a špinavého konkurenčního boje. Bez ohledu na to, že obětí intrik bude přední český umělec a vrcholný soubor. A že platí až do rozhodnutí soudu presumpce neviny.
0/0
3.12.2004 19:11

naaasty

Drzim Barbore palce!
Pro Murjel a ostatni zastavajici se B.K.: Pokud bych zjistila, ze me pubertalni dceri nekdo saha na bricho a je nucena chodit naha do sauny, okamzite bych na tohoto uchyla podala trestni oznameni. Proste to neni normalni, o tom snad nemuze byt zadna diskuze. Nedelejte z obeti viniky, protoze to neoznamily driv. Pokud se detem stane neco takoveho, vetsinou se samy stydi a maji pocit, ze to zavinily, pozdeji se snazi co nejrychleji zapomenout. Naprosta vetsina zneuzivani proto nikdy nevyjde na svetlo. Mne samotnou ve veku 11-14 let nekdo 2x fyzicky obtezoval a 2x jsem narazila na exhibicionistu. A reknu vam, ze kdyz prede mnou ve 12 letech masturboval uchyl v prazdnem vagone (v poledne), tak to byl hodne drsny zazitek. Dlouho jsem brecela, pripadala si "spinava", ale rodicum jsem se nesverila, prave proto, ze jsem se stydela a mela pocit, ze jsem si to snad nejak zavinila sama. A pokud se jedna o velevazeneho, slavneho a obdivovaneho Mistra, tak se snad nelze divit, ze se baly sverit
0/0
3.12.2004 16:22

Kleki Petra

Re: Drzim Barbore palce!
Dávám . Hvězdičky tu nejsou.
0/0
3.12.2004 16:25

Nedobik-

Re: Re: Drzim Barbore palce!
Ty bys ten palec taky strkal všude, kam se ti pochtívá
0/0
4.12.2004 10:32

Zorrrrrro

Pro studentku Barboru
Verim Ti, diky za odvahu ozvat se!
0/0
3.12.2004 13:20

irxx

názor
neřeším stalo se či ne, jen mně děsí možnost že je to vše přibarvené, nakrmené, ze sahání na břicho se dělá prasárna, pomalu abych se bál pohladit vlastní dítě, o cizích ani nemluvě.Proboha nenapadlo nikoho z Vás, že by to mohlo být vykonstruované? a že ho stejně noviny a veřejnost už odsoudila? A´t už to skončí jakkoliv, Kulínský je na dně ze kterého se nevyhrabe a BdP taky ne. A co když je nevinný ?ať už to zní jakkoliv.......
Pokud se to prokáže, trestejme, opovrhujme, ale teď? to je mediální lynch, nic jiného.......
0/0
3.12.2004 12:14

old fashioned Vince II.

Re: názor
jsi zaslepený hloupínek, hochu...
0/0
3.12.2004 13:24

Isbjoerna

Re: názor
Sexuelni zneuzivani deti dospelymi z duverneho kruhu (rodice, ucitele, sportovni a hudebni instruktori) je velice rozsireny jev, ktery je striktni tabu.
Lide jako Vy (nemyslim tim nic zleho) jste chodicim duvodem, proc je tak obtizne tyto odporne zlocince postavit pred soud a dosahnout pro ne spravedliveho trestu.
Protoze dospeli detem neveri, kdyz si tyto stezuji na osahavani ucitelem (nebo otcem, strycem), zpochybnuji vypoved ditete (co si to vymyslis, to by tatinek nikdy neudel!), zamlkne dite na dlouha leta a je bez pomoci vystaveno tomutu ukrutnemu zlocinu. Sexuelni zneuzivani znici tomu diteti (nekdy i cely) zivot.
 
Saha-li ucitel hudby 13ti-lete divce na bricho, je to sexualni zneuzivani ditete, a ten ucitel by mel byt postaven pred soud a odsouzen k nekolikaletemu vezeni.
0/0
3.12.2004 13:54

_m-

Re: Re: názor
Promiň, ale trochu se pleteš. Učitel hudby nemá jistě nikomu co sahat na břicho, učitel zpěvu to je něco jiného, ten možná potřebuje kontrolovat při dechových cvičeních břicho, nebo spíš bránici. ovšem ne nahé a ne v sauně. Přesto si myslím, že na té kauze je hodně zvláštního a že by měla být velice pečlivě prošetřena, aby nedošlo k poškození kterékoli strany. madl
0/0
3.12.2004 18:14

Isbjoerna

Re: Re: Re: názor
, Ma dcera mela delsi dobu vyuku zpevu u jedne renomovane svycarske operni pevkyne (ma dcera byla tehdy asi kolem 13-15 let). Tato ucitelka zpevu ji nesahala na bricho, ona sahala na sve bricho, predvedla NA SOBE a popsala SLOVY me dceri, jak ona (ma dcera) ma hmatem kontrolovat sve bricho. Obdobne zkusenosti ma i ma pritelkyne, ktera jiz nekolik let bere vyuku zpevu u zenske ucitelky.
0/0
4.12.2004 10:27

karoten

Re: Re: Re: Re: názor
Jasně, takhle to jde taky. Ale tenhle způsob nácviku dýchání zpěváka hraničí s orientální praxí lékaře. Ten se taky nesmí ženy dotknout, podívat do tváře. Maximálně je povoleno za asistence poručníka-manžela změřit puls na zápěstí
 
Ne, dobře, přestávám zlehčovat protože je to vážná věc.
Můj kamarád má dceru která už taky nechodí do sboru (smíšený Rolnička), nebyla tak dobrá aby postoupila.
Chci říct že "ruka na břicho" je normální pracovní metoda jak zjistit zpětnou vazbu při hlasové výchově.
Ve zmíněném sboru byli vždy písemně přizváni rodiče na určitou hodinu! Jinak dítě hlasovou výchovu jednoduše ten den nemělo.
Kamarád říkal jak ho to štvalo - neměl čas a považoval to za takřka buzeraci rodičů, Dneska uznale souhlasí
0/0
4.12.2004 12:00

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: názor
, Nevylucuji, ze u MALYCH deti je tato "sebekontrola" obtizna-nemozna, a proto musi ucitel/ka pomoci dotykem, avsak deti pres 12 let jsou schopny abstrahovat a uplatnit verbalni popis do praxe. Nehlede na to, ze je dulezite, aby se dite teto sebe-kontrole naucilo samo (tedy svym vlastnim vnimanim sve ruky na svem tele, a ne chapanim cizi ruky na svem tele). ------- Obdobne osahavani DIVEK muzskym ucitelem je mozno pozorovat pri vyuce Reiten (=uceni ditete jizde na koni). V techto skolach tvori divky ve veku 12-16 let asi 80% vsech "skolaku". Je nekdy zajimave pozorovat jak ROZDILNE jeden a tyz (muzsky) ucitel pomaha na kone divce a chlapci, zatimco (zenska) ucitelka pomaha obema (chlapci i divce) stejnym zpusobem. Neminim tim VSECHNY muzske ucitele, ale jen NEKTERE.
0/0
4.12.2004 12:19

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: názor
To musí být opravdu zábavné sledovat, tu pomoc při nasedání na koně
S tím se nedá nic moc dělat, mladá slečna je vždy v potenciálním ohrožení. Chlap je ve skutečnosti slabej tvor ve vleku testosteronu. Potřebuje oporu okolí a svojí ženy - pokud nemá dojít ke katastrofě
 
Vysvětli mi ale proč je mezi děvčaty takovej zájem o koně?? 
0/0
4.12.2004 12:29

osvetitel

<><><>
Cim to je "maxipku" ze pokazde kdyz otevres pusu ze si do ni strcis nohu? Myslim ze jsem na jine strance napsal o tom "M.J" ,(jinak detinskem uchylkovi o kterem se to vi )dost ,abys nemusel klast tak hloupe otazky , i kdyz je mozne zes to jeho "znamenko "videl na tom "bimbasu" osobne protoze "proletari k tem cernejm vzdy "tahli"!Ale opravdu se stim milionarskym detinou neda nic delat obvzlast kdyz mu nekdo  leze pod ruku jen aby ho mohl pumpnout a pak odvolat a on navic se zacne cejtit "cernym muslimem" vid ty bambulo?
0/0
3.12.2004 6:48

maxip

Re: <><><>
Děkuji za upozornění a omlouvám se, ale skutečně nejsem takový webofil, abych pročítal vše, takže mi snadno tvé erudované pojednání o jistém dětinském úchylovi M.J. uniklo.
0/0
3.12.2004 18:53

maxip

Jen zlikvidujte Kulínského i s Bambíňaty!
Aspoň už nebudou mít ti flanďáčtí řiťopichové Dobrých Chlapců žádnou konkurenci.
0/0
2.12.2004 21:22

hovnival-

@@
kde je ta sauna?
0/0
2.12.2004 16:54

osvetitel

<><><>
0/0
2.12.2004 9:28

saldo

Kolik
Tady se pořád předhatuje, proč že to dotyčné oznamují až teď. Je to přece snadno pochopitelné. Kdo z nás má tolik občanské statečnosti, aby se nechal vláčet bulvárním tiskem, televizí atd., chodil po soudech a vypovídal na policii, když z jeho hlediska nešlo zase až tak o závažný trestný čin? Jiná situace nastane, když to někdo prolomí a zveřejní. Ty, nebo ti další už pak mají přece jen psychycky snazší cestu.
0/0
2.12.2004 8:59

osvetitel

Re: Kolik
No mozna ze to mel nekdo prave "prolomit" uz drive a nemuselo to dojit tak daleko ze?A o tom asi to "predtahovani "je vid?
0/0
2.12.2004 9:05

saldo

Re: Re: Kolik
Jistě že měl, ale to je právě obsahem mé poznámky.
0/0
2.12.2004 10:32

Araspen

Re: Kolik
A co se jich teď hlásí. I jména poctivě zveřejňují.
0/0
2.12.2004 22:13

jirha

Nevím co je na dotecích břicha
od sbormistra špatného. Pokud totiž dýcháte špatně tak právě dotekem přes břicho se to dá vypozorovat a dá se s tím něco dělat. Chodit do sauny v plavkách je humus pro všechny ostatní co tam jsou (navíc by se to pak dalo posuzovat jako obnažování se před druhým). Když je s tím takový problém, proč není u sboru psycholog jako soustavný dohled. Nikdo ho nikdy nepožadoval a najednou je z toho problém.
0/0
2.12.2004 7:20

Jouda-

Re: Nevím co je na dotecích břicha
Sauna je jistě to správný místo na kontrolu dýchání
0/0
2.12.2004 10:46

marzena

Re: Nevím co je na dotecích břicha
chozeni do sauny v detskym sboru mi nepripada uplne OK.. ale budiz - k tomu se vyjadrovat nebudu, protoze nikdo zatim nevi, co je pravda a co ne. Kazdy druhy sbormistr detskeho sboru je tak trochu psychoterorista, taky jsem to absolvoval, takze vim, o co jde.. ale hudlani na dobrou noc se nastesti nekonaly, bozinku
jinak, co se tyce sahani na bricho (mimo saunu) je naprosto bezny a normalni a sbormistr to v podstate delat musi, pokud chce deti naucit zpivat, o coz v Bambini jde urcite predevsim. Je to stejny jako kdyz telocvikar dava oporu pri stojce a saha pri tom holkam na stehna.. taky by ho (pouze) kvuli tomu zaloval jen blbec
0/0
2.12.2004 12:03

maori

Re: Nevím co je na dotecích břicha
Vysvetli mi nekdo dostatecne srozumitelne, proc vlastne vubec chodi sbormistr s dospivajicimi divkami do sauny? Proc podle svedectvi byla jedinou omluvou absence povinne  sauny menstruace? Proc byla vlastne sauna vubec povinna, pripadne hodne casta zabava pro Kulinskeho a desitky nezletilych holek? Jestli na tomhle neni nekomu neco divneho, tak byl mel nejspise vyhledat sexuologicke vysetreni.
0/0
2.12.2004 13:00

Isbjoerna

Re: Re: Nevím co je na dotecích břicha
Protoze ten sbormister je pedophil a sexuelne zneuzival tyto divky.
0/0
3.12.2004 13:58

logar

Re: Nevím co je na dotecích břicha
správně, chce to psychologa do sboru. Pomohlo to u hradní  stráže, proč by to nemohlo fungovat u Bambin z Prahy
0/0
2.12.2004 14:52

maxip

Re: Nevím co je na dotecích břicha
Heč, to mě si paní učitelka-logopedka, když mi v 8 letech napravovala výslovnos r a ř, posazovala na klín tak šikovně, že jsem měl ručiku rovnou uprostřed jejího klína.  
0/0
2.12.2004 21:19

VENDULA

Studentka
Copak Kulinsky. Nevime presne co delal nebo nedelal. Proto musime cekat az nam soud da nejake dalsi informace.
0/0
2.12.2004 3:02

Dedek NY

Nevím,
ale některé až hysterické reakce mě dost udivují. Myslím, že o tom co se skutečně stalo či nestalo víme všichni velký kulový a tak bych, než někoho napadnu snad raději počkal co se z toho vyvrbí. I když mám o schopnostech policie a soudů pochybnosti, věřím, že snad když jde o děti si snad dají záležet a případ neodloží např. pro nedostatek důkazů
0/0
2.12.2004 0:38

osvetitel

<><><>
Pokud se to hned neoznamilo tak bych nechtel byt v kuzi te dnesni CR "justice" ktera to ma vysetrovat kdyz v dnesnich letech v CR "frci "horsi veci za prachy a jine duvody!Evropa pokud jde o "sex "z "nezletilejma je vice benevolentni jako celek nezli amici , kteri jsou na sex "nezletilich "nekdy az moc puritansky! A i kdyz jsou vyjimky jako treba "Mormoni" tak plnoletost je tu az v 21!Jinak take nechapu proc nekomu trvalo tak dlouho se ozvat pokud jde opravdu jen o tu "mravni" stranku! Ale zrovnatak jako se nekteri kluci stydeli zamlada priznat ze je nekteri "tepli" katolicti  farari zneuzivali ,tak ty holky muzou mit podobny problem , navic motivovany strachem ze ztraty kariery a to ja chapu!Ale asi se to bude v dnesnim CR tesko dokazovat!
0/0
2.12.2004 0:23

maxip

Ami-puritáni
A ten největší puritán je černobílej Michael s mateřským znamínkem na bimbásku, že?
0/0
2.12.2004 22:49

bimbo222

Opočenský,Kulínský a spol
..jo umělci !
0/0
1.12.2004 22:55

marzena

Re: Opočenský,Kulínský a spol
no ty se vyznas
0/0
2.12.2004 12:04

Rajma

A co na to Miloš Zeman ..
 
Mlčí ?????
0/0
1.12.2004 22:23

Stone_temple_pilot

Re: A co na to Miloš Zeman ..
Podle důvěryhodných zdrojů se měl Miloš vyjádřit v tom smyslu, že k saunování s dívkami přemluvil Kulínského Špidla, bílé maso sháněl Gross za pomoci jedné nejmenované podnikatelky - rodinné přítelkyně.
0/0
1.12.2004 22:45

maxip

Re: Re: A co na to Miloš Zeman ..
A co ten nejvyšší odchovanec souboru?
0/0
2.12.2004 23:26

maxip

P.S.
Vlastně už si vzpomínám: Nepřístojnosti se v Kulínského(st.) souboru děly už když ještě Venda nosil na krku červený šátek: Jednou se v rádiu pochlubil, že se svojí ženou Lívií se seznámil právě na společných soustředěních DRDS a Kulínského sboru (na co se s Lívií nejvíc soustřeďovali, diskrétně pomlčel) 
0/0
2.12.2004 23:33

murjel

Hysterie je nemoc.
Jak vyplývá z Blesku, tak je zde uvedeno následující:
Jestli ale Kulínský skutečně děti obtěžoval, proč to Losová neoznámila mnohem dřív? "První skutek se měl stát v roce 1988 a poslední v roce 1996. Podrobnosti neznám. Policie mi nedovolila nahlédnout do spisu," řekl advokát Kulínského Tomáš Sokol. Překvapují ho rovněž tvrzení státní zástupkyně, že sbormistra z pohlavního zneužívání usvědčují i policejní odposlechy.
Tolik citace. Co dělaly ty "dámy" tak dlouho?  Co si má každý, kdo to dnes čte mylset o oněch tzv. postižených, které jsou dle slov státní zástupkyně dnes již ženy ve středním věku? Jak je vidět, tak první poznámky a komentáře typu - je to pomsta jeho bejvalky jsou více než nasnadě, protože píšeme rok 2004.  Ženy se totiž dle můžů dělí na dvě skupiny: na "dá mi" a "nedá mi".  
0/0
1.12.2004 22:17

bimbo222

Re: Hysterie je nemoc.
Vážený , pokud je pro Vás článek v bulvárním Blesku ,jako "vzor informací" , které zde předkládáte ,tak to je skutečně velice smutné.
Pokud je Váš pohled na svět a dění prostřednictvím Blesku ,nemá smysl ani Váš příspěvěk číst.
Hysterie je možná tak ze strany BDP , podívejte se jak cenzurují příspěvky na jejich oficiálním webu.Každý příspěvěk musí projít ,jak uváději "korekturou".Když obyčejná cenzura je pro ně "korektura",tak co je obtěžování a zneužívání dětí " jaký pro toto mají termín ?
a pak by vše bylo v pořádku,nemělo by smysl nic cenzurovat...jen se podívejte na příspěvky na tomto webu...
0/0
1.12.2004 22:53

murjel

Re: Re: Hysterie je nemoc.
Vážený. Fakt je, že jsou v současnosti vyslýchány malá děcka bez přítomnosti zákonných zástupců-rodičů, i když to rodiče požadují a to výslechy trvají až tři hodiny! Tedy mi z toho plyne pouze to, že se policie snaží vyšťourat něco, co asi není. Jak jinak si vysvětlit i skutečnost, že ačkoliv obhájce má právo do spisu nahlížet a činit si poznámky, případně výpisy ze spisu, tak tohle mu umožněno nebylo-jedná se o trestní řízení. To je totiž úplně jasné porušení práv nejenom obviněného, ale hlavně porušení práv dítěte a deklarace dětských práv, kterou ctili i komunisté v době v totality. Navíc dovedete si představit jaké trauma díky dnes dospělým ženám, tehdy tzv. obětí, musí dnes prožívat malé 10ti-12ti leté holky u výslechu zvláště po tom, co se nedávno provalilo tiskem, že policajti obtěžovali školačky? Ony dámy by zasloužily dát pár facek dnes za to, co způsobují jiným - dnes dětem!
0/0
1.12.2004 23:04

jorda

Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
Kulinsky, radsi utec a nevysedavej tady na diskusi...
0/0
1.12.2004 23:14

Stone_temple_pilot

Re: Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
0/0
1.12.2004 23:30

Isbjeorna

Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
to je jeho máma vole
0/0
1.12.2004 23:45

René, já a Rudolf

Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
hele, ty "experte"....az budes chtit priste neco vykladat o trestnim rizeni, tak si o nem nejdriv neco precti.... Deti (i male) se zasadne vyslychaji bez pritomnosti rodicu, za pritomnosti psychologa ci pedagoga. Delka vyslechu obecne stanovena neni, pokud by byla neprimerene dlouha, je to vynuceny dukaz a tudiz neucinny. Do spisu muze obhajce nahlizet, jen pokud mu tu Policie dovoli. Teprve pred podanim obzaloby ho vyzve, aby si prostudoval spis... a o tom, ze nejaka prava ctili komuniste i v dobe totality, si nech zdat...
0/0
2.12.2004 12:06

murjel

Re: Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
Píšete, že pokud mu to policie dovolí. Nemáte pravdu. Obhájce má právo být přítomen výslechu svědků, pokud není, je následně celé řízení včetně svědectví značně zmatečné. A kde mají rodiče záruku po medializaci policajtů, kteří osahávali školačky, že se s jejich dětmi zachází stejně, nehledě na článek v novinách, kde i mluvčí policie přiznává, že právem rodiče je být přítomen výslechu svého dítěte, protože děcko pak lépe spolupracuje. Zřejmě jste asi také zaastáncem toho, aby si policie dělala co chce!
0/0
3.12.2004 5:29

murjel

Re: Re: Hysterie je nemoc.
A ještě jedu poznámku - nečtu jenom Blesk, ale idnes, lidovky a podívejte se např. na:http://www.nedelnisvet.cz/default.asp?rid=0&tid=5253, kde je rozhovor s psychiatrem, který údajné oběti léčil. Co si mám myslet o lidech, kteří věděli a mlčeli tak dlouho? Jak omluví svoje mlčení a možné pokračování trestného činu? A to se týká i dnes dospělých žen! Neomlouvá je strach, je to v podstatě neomluvitelné! Kolik děcek mohlo být ušetřeno podobného stresujícího zážitku a dnes dalšího z policejních výslechů! Vám není líto dnešních obětí, které doplácí na to, že si tzv. dospělí začali mezi sebou vyřizovat dávno nevyřízené účty?!
0/0
1.12.2004 23:10

Stone_temple_pilot

Re: Re: Re: Hysterie je nemoc.
Prosím vás, můžete se vyjádřit jasněji? Vaše příspěvky jsou tak zvláštně psané, že nechápu, jestli vám vlastně vadí víc, že ty ženy nalezly v sobě odvahu oznámit zneužívání  až po několika letech nebo jestli vám vadí, že to vůbec oznámily, čehož důsledkem jsou pak logicky výslechy současných nezletilých sboristek. Myslel jste si snad, že Policie přijde za Kulinským a zeptá se je: "Mistře, osaháváte někdy nahé školačky" On řekne "Ne", oni mu poděkují, řeknou postiženým, že Mistr vše popírá  a bude to uzavřené???? Na mou sestru se v jejich 10 letech lepil nějaký úchyl v MHD. Řekla to doma mamce a rodiče to okamžitě nahlásili Policii a - světe div se - policajti začali výslechem mé 10-til leté sestry! Díky tomu toho chlapa ještě ten den měli! Prostě normální policejní práce, ne?
0/0
1.12.2004 23:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.