Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průzkum: Klaus nezná problémy občanů

Prezident Václav Klaus nezná problémy svých občanů. Jeho kontakt s nimi dopadl v hodnocení Klausova působení na Hradě nejhůř. Podle průzkumu CVVM se jeho vztah k lidem nelíbí téměř 40 procentům Čechů. Naopak většina lidí si myslí, že dobře reprezentuje Českou republiku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack24

IKONA
Napíšu jen tolik:Havel byl a stále je ikonou našeho státu.Klaus se mu v tomhle prostě nikdy nemůže vyrovnat.Je to takové to když řekneš v cizině,že jsi z ČR,hned uslyšíš: "Jááá,Cháável,Jáágr,Nééédved"Když vám dám otázku na jména prezidentů sousedních států-kdo je z hlavy zná?Ale Havla prostě znali všude.I dnes by možná řekli jeho jméno spíš než Klausovo.S tím nic nenaděláte,ani kdyby jste rozkousali klávesnici.
A taky s tím,že se Havel osobně přáítelí s papežem,Dalajlámou nebo Clintonem,což prostě jsou ikony tohoto světa,je to tak a pro ČR to mělo obrovský význam.
Americký kongres v roce 90 věděl co dělá,když poctil Havla standig ovations,jako 2.cizince po Churchilovi...
 
0/0
3.12.2004 12:57

Kleki Petra

Re: IKONA
Zapomněl jsi jmenovat ještě Dolly Buster. A koženého Viktora taky mnohde znají. Ikona...ikona...něco jako "blbě vydlabanej svatej"?
0/0
3.12.2004 13:00

jack24

Re: Re: IKONA
Ano,Koženého znají díky Klausovu dítěti jménem privatizace.O tom,komu byla šitá na míru svědčí třeba to,že to co tady zkoušel Viktor ještě v Azerbajdžánu.Nebo to,že ji obdivuje prezident Kirgistánu(při Klausově návštěvě).
Ale to už je o politice.
Prostě:dělej co chceš,ale jméno HAVEL bude vždy reprezentovat naši zem lépe.
Klause lze obdivovat snad jen za jeho buldočí vytrvalost-vyhodíš ho dveřma,příjde oknem(viz 3xúčast ve volbě prezidenta).Jde za svým,bojuje za to,klidně se i spojí s ďáblem(=KSČ při volbě).Jen za komoušů seděl doma a učil se jazyky...
0/0
3.12.2004 13:09

Kleki Petra

Re: Re: Re: IKONA
Alois Havel třeba. Ten se vyznamenal. V bugině převálcoval celou Evropu. Ale vážně. Já Vendovi neupírám, že ho všichni všude chválí. Ale takováhle náboženská litanie už mi připadá srandovní. Já mám Klause za schopnějšího. Ale oslavné ódy na něj nepěju. Ani na pivo bych s ním asi nešel. S VH bych ale na pivo nešel zcela určitě.
0/0
3.12.2004 14:29

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: IKONA
Jen prosím, abys nereagoval obligátní stupiditou, že totiž Klaus je schopen všeho. Podobných velmi inteligentních výpotků už jsem se dočkal mnohokrát, i když, nepopírám, od méně inteligentně působících protějšků.
0/0
3.12.2004 14:31

maxip

Takže už nám Havla nikdo neodpáře?
A jak se tedy dá takový pytel národní ostudy, taková skvrna na štítě českého národa smýt?
0/0
3.12.2004 19:49

maxip

Re: Takže už nám Havla nikdo neodpáře?
Král Václav jedna parta je
  se šmelinářským šmejdem,   pod střechou velký partaje  se u koryta sejdem.                                  Karel Kryl
0/0
3.12.2004 19:51

MilanMilanMilan2

Re: IKONA
K té ikoně: tak nějak si představoval prezidenta už Antonín Švehla - jako monstranci, která se jednou za čas ukáže lidem a pak zase šoupne do skříně. Takovouhle ikonou může klidně V. Havel už dnes být; alespoň v cizině, protože doma stejně nikdo prorokem nebyl, není a nebude.
0/0
3.12.2004 20:39

Vaclav Hanus

pan president je rocker
a pan poradce jakl je chucpe
0/0
3.12.2004 11:50

Kleki Petra

Re: pan president je rocker
Áááá, Vencl konečně objevil jidiš!
0/0
3.12.2004 11:55

Vaclav Hanus

Re: Re: pan president je rocker
Aaaa, kleki petra konecne potvrdila svuj puvod..
0/0
3.12.2004 12:17

Kleki Petra

Re: Re: Re: pan president je rocker
Za ten bych se nestyděla, ani kdybych byla ženská.
0/0
3.12.2004 12:37

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: pan president je rocker
a..proc te to napadlo? proc by jsi se mela stydet?
0/0
3.12.2004 12:43

Kleki Petra

Tento článek je nehoráznou manipulací.
Včera večer jsem udělal tu chybu, že jsem vzal do ruky MF Dnes. Jaké bylo mé překvapení, když jsem se dočetl, že 9 z 10 Čechů hodnotí Klause jako prezidenta kladně, že v otázce znalosti problémů občanů přesvědčil 44% obyvatel a opačné stanovisko mělo 17% z respondentů, že v žádné oblasti nehodnotilo Klause záporně ani dvacet procent, že tato kategorie byla jediná, kdy se nedostal přes polovinu a že překonává svého předchůdce, který měl při svém odchodu z úřadu podporu 58% respondentů téže agentury. Doporučuji všem pečlivé prostudování posledního sloupce tabulky pod článkem, ze kterého je zřejmé mizivé procento negativních hodnocení. Tuto manipulaci pokládám za příšernost odpovídající práci s masami v husákovské éře. Je to absolutní hnus!
0/0
3.12.2004 9:58

karoten

Re: Co se Ti nezdá?
Za a) je v posledním sloupci chyba -  + / -  mají prohozený čísla právě v kolonce znaslost problémů občanů,
a za b) se ten článek shoduje s tím papírovým - speciálně jsem se šel do knihovny na to fčerejší číslo MF podívat.
Pokud jde o manipulaci, ta je titulkem, to jistě, jenže to se u bulváru jaxi běžně dělá
0/0
3.12.2004 11:38

Kleki Petra

Re: Re: Co se Ti nezdá?
Ano. Ty články se shodují, pokud přistoupíme na to, že když po závodě mezi dvěma běžci (jak už tu někdo psal) jedny noviny píšou, že ten pomalejší doběhl na krásném druhém místě, zatímco o vítězi prohlásí, že byl předposlední, je to totéž jako uvedení reálného pořadí konkurenčním listem.
0/0
3.12.2004 11:48

karoten

Re: Re: Re: Co se Ti nezdá?
No jestliže se shodují vyjma titulku, tak nevím co řešit.
 Titulek má upoutat, a to se dělá zřejmě na iDnes jinak než v MF Dnes. Příjem z reklam je vázanej právě na nás ublafaný denodenně přítomný jedince!
Jak nás upoutá titulek "Prezident má vysokou podporu veřejnosti" ??
I když....jakejkoli titulek o Klausovi vyvolá vášně docela dobře
0/0
3.12.2004 11:57

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Co se Ti nezdá?
Aby nebyla mýlka: skoro stejně mi vadí titulek o tom, jak ochranka Šárky Grossové ohrozila chodce. Nemám rád jí, ani toho jejího infantilního Lojzíka, ale v tom článku prakticky nic takového není. Redaktoři idnes jsou prostě trotli.
0/0
3.12.2004 12:00

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Co se Ti nezdá?
Souhlas
0/0
3.12.2004 12:04

karoten

Re: Soráč...
Čísla nejsou prohozený mezi +/- ale mezi -/neví.
0/0
3.12.2004 11:43

menzl

Je to pitomost.
Jak přišli na to, že Klaus nezná problémy občanů ? Tím, že se zeptali občanů ??? Až budou chtít zjistit, kolik toho vím o psech, půjdou udělat průzkum mezi jezevčíky ??
0/0
2.12.2004 20:28

novyvaclav

Re: Je to pitomost.
Souhlasím s váma. Je to blbost ptát se někoho so si myslím. Původně jsem si myslel že to bude rozhovor s presidentem a titulek je jen komentářem k tomu co řekl. Ale už musím končit, jdu se optat sousedů jestli jim rozumím.
0/0
4.12.2004 2:17

Bo X Be

Titulek neodpovídá obsahu
Stručně. Titulek článku hlásí. Klaus nezná problémy občanů. Jeho autor může od hodiny pracovat v Blesku. V článku se jasně hovoří o 44% kladných odpovědí. 16% neví. V článku se hovoří o nejhorším výsledku ve srovnání s ostatními. Ovšem kde autor titulku článku přišel ke své interpretaci mi zůstává záhadou.
0/0
2.12.2004 16:43

Kleki Petra

Re: Titulek neodpovídá obsahu
Psal jsem v tomto duchu redakci výtku pro nevyrovnanost tvorby titulků, ale nepředpokládám, že by z toho mráčku zapršelo. Ďábel Klaus si přece nic jiného nezaslouží.
0/0
2.12.2004 16:53

Rychlý G.

Re: Titulek neodpovídá obsahu
Přesně kvůli toho jsem chtěl taky do diskuse přispět. Takže jen souhlas.
0/0
3.12.2004 9:42

merrygold

problémy občanů
Pan Klaus tyto problémy dobře zná ale jsou mu naprosto šumafuk. On zná totiž pouze pravicově fašistický zákon silnějšího, ti slabí mohou třeba chcípnout - modrý fašismus.
0/0
2.12.2004 16:28

Ferpo

Re: problémy občanů
Ty jsi rudý hlupec.
0/0
2.12.2004 17:35

martixy

Klaus a komunisti
Havel je celosvětově známý a vážený. Klaus je vážený jen mezi českým obyvatelstvem. Ovšem minimálně pětina Čechů volí komunisty, takže není o co stát. Řada komunistů podporuje Klause pro jeho národovecký, nacionalistický a proticírkevní přístup. Také se jim líbí jeho vstřícnost ke komunistům a odpor vůči EU. Však ho taky zvolili prezidentem. Kult osobnosti nikdy nebyl komunistům proti srsti.
0/0
2.12.2004 16:05

Kleki Petra

Re: Klaus a komunisti
Člověče, kam ty na to chodíš! Kult osobnosti! Národovecký, nacionalistický a proticírkevní přístup!
0/0
2.12.2004 16:10

martixy

Re: Re: Klaus a komunisti
Navíc narcisismus, nulová sebekritika a jalové ploché dokolečka opakované "názory" bez dostatečně průkazných argumentů (ovšem působí na prostý lid jako rázný a reprezentativní politik)
0/0
2.12.2004 16:13

Petrfredy

Re: Klaus a komunisti
Každý prezident je ve světě známý a vážený. Přece o něm nebudou psát že je to ....... .  Řekni to třeba do očí těm lidem, kteří přišli o někoho blízkého rukou vraha, kterému předtím otevřel bránu z věznice zrovna Havel.  A těch vrahů je několik.  
0/0
3.12.2004 11:37

novyvaclav

Re: Klaus a komunisti
Havla volilo 100% komunistů (rok 89 prosinec) Kdo myslíš že v tom roce byl poslanec parlamentu. A Klaus kolem sebe nemá komoušský poradce a mluvčí jako Havel. A Klaus by nikdy (aspoň do teď) neřek o komoušovy - je to můj přítel,- jako to řek Havel o Čalfovi. A to že začal jednat s komunistama je důsledek krátké paměti národa (20% hlasů), a opět Havla že je nezakázal už v roce 89. Že by je na něco potřeboval? Jó, na to zvolení, že? 
0/0
4.12.2004 2:43

skajwolkr

obcane neznaji problemy Klause
takze je to vlastne 1:1.
0/0
2.12.2004 13:55

Kleki Petra

Re: obcane neznaji problemy Klause
Musíš být přesnější, než idnes. 44% občanů nezná problémy VK. 56% je jasné, že jeho hlavním problémem je těch 44% méně přemýšlivých!
0/0
2.12.2004 14:02

novyvaclav

Re: obcane neznaji problemy Klause
Souhlas
0/0
4.12.2004 3:01

zlejcitron

Požíračí daní
Tato země nikdy neměla prezidenta kterého by bylo možné si opravdu a dlouhodobě vážit.Vašek na občany čůral ,tenhle tak nějak kaká.Třeba to nějakým deviantům dělá dobře!
0/0
2.12.2004 12:51

celtic

ankety...
Kde to žiju? Nikdo z mých přátel Klause nemusí, přesto ho má rádo 90% obyvatel!....Skoro všichni moji známí nadávají na NOVu, přesto má jasně největší sledovanost! Nikdo z  mých přátel nevolil komunisty ani socialisty, přesto tyto 2 strany mají v parlamentu většinu! Kde se bere ta většina  Kde to žiju  Takový rozdíl mezi mými zkušenostmi a výsledky průzkumů je divný....asi žiju na Marsu
0/0
2.12.2004 12:16

Bouše

Re: ankety...
Co je na tom tak divného? Každý si vybírá přátele k obrazu svému, takže je pochopitelné, že pak mají na hodně věcí dost blízké názory. 
0/0
2.12.2004 12:24

celtic

Re: Re: ankety...
Asi jo, připadám si jako 4% menšina, asi jsem divnej, když tolik lidí má opačný názor než já...
0/0
2.12.2004 12:26

karoten

Re: Re: Re: ankety...
V klidu celto, nás normálních lidí je valná většina, akorát se každej 1 nemá potřebu zviditelňovat ve zdejší kompostárně
0/0
2.12.2004 13:14

Bouše

Re: Re: Re: Re: ankety...
Nějak jsem vydedukoval, že ty tu potřebu máš. Co tě k tomu vede, svěř se.
0/0
2.12.2004 13:56

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: ankety...
Goooool! To je moje věc, co mě vede k plýtvání časem na zdejším hnojišti....řekněme - ze studijních důvodů
0/0
2.12.2004 13:58

Dan 1

Re: ankety...
Pochopitelně, to už říká staré přísloví o vranách. Také ve svém okolí nemám černoprdelné kolaboranty a politické prostituty, kterým z paměti pro jisototu dávno vypadla jména pátera Plojhara a Aloise Petra a dnes horují pro socdem a zároveň si připravují půdu pro vládnutí s ODS.
0/0
2.12.2004 12:27

celtic

Re: Re: ankety...
Podle tvého slovníku jsi buď volič ODS nebo KSČM..že jsem se trefil
0/0
2.12.2004 12:30

Dan 1

Re: Re: Re: ankety...
Ano, já budu ODS volit, na rozdíl od tebe, který jim polozeš do prd3le, jako jsi dříve lezl komunistům a nyní socialistům. Buch s tebou!
0/0
2.12.2004 12:37

celtic

Re: Re: Re: Re: ankety...
0/0
2.12.2004 12:46

Ccecil

Re: Re: Re: Re: ankety...
Chlape, ty seš opravdu mimo mísu. Oháníš se "znalostmi", které spíše ukazují na tvou totální neznalost. Jako příklady uvádíš věci, které se staly jinak, než by se ti hodilo, jen se to trochu pokroutí a hned se to hodí, že? No prosím, neškodilo by trochu ověřit reálie, jednak z roku 1948 a i z padesátých let. Co se týče doby přelomu 1989 tam snad jen bude stačit účelově nezapomínat.
A jenom jedna otázka, opravdu si myslíš, že v roce 1986 bylo být řadovým členem strany lidové nějaké terno? Komunistická společnost se k nim chovala hůře jak ke chartistům. No a ty ted naprosto idiottsky budeš prohlašovat, že dělali kariéru. Asi stejně jako Havel ve vězení. Klaus za bukem ve svám prognostickém ústavu si žil jako v bavlnce. Nevykládej tady nic o věcech o kterých nic nevíš a jen máš jakýsi pocit.....Jako hloupé rozmazlené děcko.
0/0
3.12.2004 9:45

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: ankety...
O chartisty se neotírej, fašoune.
0/0
3.12.2004 13:02

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankety...
Kolaborant si hraje na největšího odboráře - to miluju.
0/0
3.12.2004 13:03

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ankety...
Mělo být "odbojáře", pochopitelně. Bodejť bych nedělal překlepy, když jsem vytočenej na maximum. Tehdy jsme na vás spoléhali jako na sílu, která je schopná pomoci s něčím pohnout. Darmo mluvit... Raději už nevzpomínat na to co, bylo a snažit se, aby váš vliv na společnost byl co nejmenší. Zatím se daří...
0/0
3.12.2004 13:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.