Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sboristka: Kulínský nás neosahával

"Jen nás občas kamarádsky objal," říkají členky Bambini di Praga o svém šéfovi Bohumilu Kulínském. Policie i žalobce si ale myslí něco zcela jiného. Dosud byl jen uctíván a chválen. Výborný dirigent. Vynikající sbormistr světoznámého souboru, a to už od svých šestnácti let!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alfred_Dunhill

Sboristka: Kulínský mne neosahával
Kdyz ses hnusna jak tago, tak se nedivim sboristko! Soulozil jen s hezkejma..
0/0
6.12.2004 2:51

Nedobik-

Navrhuji prošetřit všechny vedoucí všech kanceláří v celé republice.
Vím o tom, že se všude souloží mezi vedoucími a podřízenými! A co navíc, většinou se jedná o vdané ženy, které podvádějí své muže (paroháče). Ženy musejí mlčky souložit, aby nepřišly o místo. Hanba všem vedoucím a ředitelům, kteří souloží své podřízené! Uříznout, uříznout a uříznout! (řezal Lenin)
 
0/0
6.12.2004 2:30

michal63

Re: Navrhuji prošetřit všechny vedoucí všech kanceláří v celé republice.
no jo, ale tady jde o děti!
0/0
26.12.2004 16:09

pinguinone

Re: Re: Navrhuji prošetřit všechny vedoucí všech kanceláří v celé republice.
..Blijko Knedlik neni dite , ale omezenec...
0/0
27.12.2004 12:47

František Koudelka 4.Kyju

Jo,Jo
Objal jsem ji kolem pasu přes rameno za kozu.
0/0
5.12.2004 14:53

Isbjoerna

Bez komentare.
, "Bohumil Kulínský se narodil v roce 1959. Ženatý je podruhé. Obě manželky byly členkami Bambini di Praga." Prvni manzelka: Margita (37 let), druha manzelka: Linda (29 let).
0/0
5.12.2004 14:49

Nedobik-

Re: Bez komentare.
Čestný chlap je to! Pokud si něco začal se zpěvačkou, tak si ji taky, jako rytíř vzal, aby na ni nepadla hanba.   Mathematicky z toho vyplývá, že měl pouze dvě zpěvačky.
0/0
6.12.2004 2:23

JanZachrtadan

Bez pravidel jde o hru s ohněm
Jako řadový pozorovatel událostí kolem Bambini di Praga se divím, jak jsme stále ještě v této zemi naivní. Nikoho odsud neznám a netrpím bulvární představou, že všichni umělci, potažmo všichni, kdo pracují s dětmi, jsou určitě úchylní. Ale žiji mezi lidmi a je mi jasné, že kdokoliv je v pozici uměleckého šéfa nebo pedagoga, je vystaven velkým tlakům a pokušení. Pokud nemá dopředu stanovená jasná pravidla na dodržování hranic a nemá nikoho, s kým by mohl mluvit o emocích, které v takovém prostředí prožívá, je to otázka času, kdy se dostane do maléru. Být nadřízeným pana Kulínského – a snad nějakého má – pravidelně bych to s ním  rozebíral. Jenže v prostředí závistivého pokrytectví se takové pomoci a podpoře nedaří. Případ je dobrým příkladem postupujícího zrovnoprávnění žen a dětí a klade také otázku, za jakou cenu se vlastně vyplatí bičovat výkony ve špičkovém umění.
0/0
3.12.2004 19:29

Nedobik-

Re: Bez pravidel jde o hru s ohněm
Ty voe, je kapitalismus, takže Kulínský nemá žádnýho šéfa, protože je sám MAJITEL.
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus!
ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus! ÁÁŤ žije kapitalismus!
0/0
6.12.2004 2:26

Pepan11

Uz starej Kulin
Žena řekla Právu, že měla problém s otcem Kulínského. Podle ní bylo nepřijatelné, aby si někdo stěžoval. Letěl by. Zatím se o tom jen neurčitě šuškalo, kolovaly fámy. Včera se však Právu ozvala první žena, 39letá bývalá členka Bambini di Praga, kterou kdysi vedl Bohumil Kulínský starší, otec současného sbormistra. I ten se prý do určité míry podivně choval ke svým sboristkám. Jeho jednání bývalo žačkám nepříjemné, potvrdila žena. Bohužel od pana profesora, jak o něm jeho žačky dodnes hovoří, už nelze získat vyjádření. Je totiž přes šestnáct let po smrti. "Bylo mi asi třináct a zhruba tak po čtyřech pěti jsme chodily na individuální hlasovou výchovu. Profesor chtěl, abychom si mu sedaly na klín. Pak se ptal: máš mě ráda a mohla bys mě pohladit?," vypravovala. "Bylo mi to nepříjemné, cítila jsem se divně, hrozně divně. Ale on tam (ve sboru) pěstoval pocit, že nás bezmezně milují (i s manželkou Blankou) a věnují nám celý svůj život, takže bylo nepřijatelné, aby si člověk
0/0
3.12.2004 11:21

z-lobr

postreh
cist „diskusi“ k jednotlivym clankum daneho pripadu je nekdy taky nad lidske sily. vite, co je na te diskusi   nejzajimavejsi? ze si to tady vyrizuji akorat panove a i kdyz obcas nevybirane slovne napadnou pana kulinskeho, z kazde radky je citit podtext „spolupatricnosti“ k masculinu. krome toho je zrejme, ze vetsina zdejsich prispevatelu jeste nema vlastni dcery.
nevim jak dalece jste cetli i ostatni clanky, ale jedno podani na polici uz slo pred peti lety..do ztracena. slecna kodymova svuj dopis napsala profesionalne. na adresu zaslepenych rodicu...staci si pripomenout jak „vyvadeli“ u superstar.
0/0
1.12.2004 20:56

Michalll

mohlo to být i opačně:
zpěvačky vychované televizními zvyky mohly chtít akcelerovat svoji karieru...nebo jen projevit vděčnost?
atmosféra k tomu je trvale mediálně tvořena, poslední dobou se zapojuje i parlament se svými nejistotami ohledně vhodného věku pro sex resp. využití žen jako prostitutek....ani nemusí člověk žít v modelingu...
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
1.12.2004 20:21

Spaar

Podle mě ...
Vždyť je to úchyl od pohledu !!!
0/0
1.12.2004 14:46

Bajeasar

V Bambini se rozhodně nezpívá pro radost
Jo, kdysi jsem taky chodil do Bambín. Nevím, jestli je velkej šéf úchyl. Ale každopádně ta atmosféra, kterou ty holky popisují je přesná. Rozhodně si tam nikdo nezpívá pro radost. Kulínský řval, často i zesměšňoval. Je vůbec otázka, jestli existence takového sboru má význam a jestli nenapáchá víc škody (na dětech) než užitku (republice).
0/0
1.12.2004 14:22

Nedobik-

Re: V Bambini se rozhodně nezpívá pro radost
Ty vole, jestli jsi zpíval tak blbě, jak tu píšeš, tak se nediv, že tě seřval. Já bych na vás vzal bejkovec! To se dělá, takhle nás, co nám Pán Bůh dal sluch,  trápit? Že se nestydíte, vy skřehotavý slavíci!      
0/0
6.12.2004 2:33

Martin128

Kundinský
Neosahával, ale masíroval !
0/0
1.12.2004 14:21

fedorko

Jablko nepadá daleko od stromu...
...manželka Linda Vágnerová se s Kulínským seznámila ve sboru, kde zpívala... Potřebuje toto ještě nejaký komentář??? Když kdysi začal osahávat svou budoucí manželku a ta se potom manželkou stala, tak jaký další komentář a vysvětlování potřebujete k tomu, že s tímto přestal? Kdyby jedno svědectví jedné vyhozené špatně zpívající dívky, ale devět? Devět svědectví proti jednomu pedofilovi? Kde jsme? Co chcete víc?
0/0
1.12.2004 12:58

jirha

Re: Jablko nepadá daleko od stromu...
A víš kolik je tam těch holčiček a kolik z nich je ve druhém či třetím sboru a nejde to se dostat nahoru? Zkoušejí vše a pak se mstí?
0/0
2.12.2004 7:28

JanZlatousty

Reginalda
Ono jestli ta sboristka co jí Kulinský neosahával, nebyla Reginalda. Reginaldě to začalo být líto a chudáka Kulínskýho naprášila.
0/0
1.12.2004 11:42

Mitchell

Tak nevím.
Jsem velmi zvědavý, jak to celé dopadne. Dokonce se mi to celé nějak nezdá. Ale jedno vím jistě - i když bude pan Kulínský soudem zproštěn obvinění, do konce života se na něho budou někteří lidi dívat skrz prsty.
0/0
1.12.2004 0:33

Nedobik-

Re: Tak nevím.
Na mě se taky dívaj někteří lidi skrz prsty a věříš, že mi to je stejně, jako to bude Kulínskému, u prdele?
0/0
6.12.2004 2:37

kiv

Opravdu?
Lze se duvodne obavat, ze statni zastupitelvi je cca tak stejne kvalifikovane fundovane jako v afere Koristka. Pana Kulinskeho jse mel tu cest nekolikrat osobne poznat a ackoli samozrejme nelze tvrdit, ze "nekdo, nikdy, nic, nemuze" tvrdim, ze ten tenhle clovek ma ponekud jine profesionalni priority, nez se takhle prvoplanovite nechat potopit  na tema, jez se automaticky nabizi. Nejaka ukrivdena megera si ho holt vychutnala a on ma v tomto okamziku smulu. Snad se mu povede debilitu one megery a statniho aparatu preprat...
0/0
1.12.2004 0:08

papullus

Presumpce neviny
se příliš neuznává.Je předem zatracen."Už jsem to o něm slyšel několikrát, ale takhle závažné to nikdy nebylo. Já jsem s ním nikdy neměl žádný problém, ale vždy jsem v něm cítil nějaký rozpor. Jako by měl určitý problém a řešil ho sklonem k různým slabostem. Zejména měl problém s alkoholem," řekl Večerníku Praha ředitel Pražského filharmonického sboru Petr Daněk."Je zajímavé,že tento pán (Petr Daněk) občas postával a mával rukama před sborem Duodena Cantitans.Zdaleka nedosáhl a nikdy nedosáhne uměleckých kvalit pana Kulínského.Nemůže,nemá na to.Tak se po něm svezl alespoň takto.
0/0
30.11.2004 22:57

Bronson

Na obec?
Jestli je nenutil to dělat na obec, tak vo co go?
0/0
30.11.2004 19:42

Jesuslives

Causa
Me zarazi, za na domaci stranku zpravy.idnes.cz da redakce nahoru do "top" clanku, jestli Kulinsky je nebo neni pedofil a ze Vlasta Redl ma nove album. Clanky o ukrajine jsou mezi top az po kliknuti na sekci zahranici. Myslim si, ze je to dulezitejsi. Myslim si, ze i na domaci scene jsou dulezitejsi procesy nez se zabyvat podezrenim z jednoho trestneho cinu, zvlast kdyz jmeno Kulinsky znala jenom relativne mala cast populace
0/0
30.11.2004 19:20

maxip

No to je vrchol!
Souhlasím s tím, že dávat tuto zprávu "do čela" je bulvárismus. Ale co má znamenat, že jméno Kulínský zná malá část populace? Ta větší část snad neposlouchá rádio a nekouká na televizi? Nezná Bambíňata?
Jediné, čím mě před pár lety Kulínský zklamal, bylo jeho dirigování Prodanky v Národním, kde - snad v zájmu toho, aby bylo dobře slyšet a rozumět vokálům (jako by každý neznal Prodanku zpaměti) potlačil doprovd, čímž hudba ztratila ten správný smetanovský šmrnc. Což ale nebyla jediná chyba té zprzněné inscenace, kde se reřisér, kostimér a autor scény předháněli, kdo bude extravagantnější.
Ale to byla odbočka. Kdo řadí Bambíňata do menšinových žánrů, je naprostý ignorant a nechápu, co ho dovedlo na stránku s tímto tématem. Asi zase jen zvědavost na seznaci.
0/0
30.11.2004 22:52

Evaaaaa22

Re: No to je vrchol!
 
0/0
1.12.2004 0:43

accab

Re: No to je vrchol!
No že by ten soubor byl nějak masově populární Ha, Ha to si dovolím pochybovat - opravdu tmu tak asi nebude. NEříkám, že by jej většina obyvatel ČR neznala. Ale rozhodně ne tak dalece, aby každý na počkání z rukávu  sypal jeho dirigenty.
0/0
1.12.2004 8:01

maxip

Re: Re: No to je vrchol!
Hahaha, těch je opravdu taková řada, že ani člověk s IQ tykve si je nezapamatuje. 
0/0
1.12.2004 16:38

nonick

Re: No to je vrchol!
...jako by každý neznal Prodanku zpaměti...  Člověče, proberte se, dokud je čas!!!!
0/0
1.12.2004 16:16

svobodny clovek

Re: No to je vrchol!
Nazev souboru Bambini di Praga je znami snad kazdemu. Jejich produkci vsak posloucha malokdo - je to proste mensinovy, velice mensinovy zanr.
A jmeno jakesiho Kulinskeho slysi vetsina lidi poprve.  Vetsina lidi si jmeno Kulinsky spojuje JEN s pedofilii.
Dirigival, ale skutecne se proslavil pedofilii.
0/0
5.12.2004 13:32

botulin

proc asi pred Japonskem?
Ja nevim co je na tom divnyho ze ho sebrali pred zajezdem. Trestni oznameni bylo podano na konci leta... Vysetrovani asi muselo nakou dobu trvat a kdyz se zjistilo ze to asi nebude pomluva a hrozi ze bude na zajezde zase vopruzovat na pokojich, tak ho sebrali. To je naprosto logicky... Mimochodem to, ze se vetsina tech vochmatavacek a podobne dela na zajezdech je asi taky ten duvod, proc se to tak dlouho neresilo... Kdyz se nekdo vrati po mesici ze zajezdu z japonska kde ho prasobobo volejzal, bude mit mimo to asi plnou hlavu jinejch zazitku nez jenom tohle... A verim tomu ze ani spousta rodicu nema se svejma detma takovej vztah, aby se o tom deti sami zacali bavit... A navic kdo by tomu veril kdyz je to takovej zboznej pan... Zve si na svoje kejcovity a komercni vanocni koncerty kardinala :) ze? Myslim ze starej Kuliskej se musi pri pohledu na jeho produkci obracet v hrobe... Ten mel aspon vkus :o)
0/0
30.11.2004 15:46

JanZlatousty

krucipísek
To je přece jasný mistr žádná děvčata pod 15let neosahával, on na ně rovnou skákal.
Teď si s Opočenským budou moci založit nějaké umělecké těleso za katerem.
0/0
30.11.2004 15:36

redback

já si myslím ...
že pokud jim ošahával hlasivky, tak je to v pořádku. Je to jeho pracovní povinnost!
0/0
30.11.2004 13:40

Kleki Petra

Re: já si myslím ...
Jen pokud volil přístupovou cestu přes dutinu ústní.
0/0
30.11.2004 14:53

pork ass

Re: Re: já si myslím ...
Samozřejmě!
Každý ví, že vztah mezi dospělým a dospívajícím je otázka přístupu!
0/0
30.11.2004 15:04

svecjak

jiný pohled
Ono mezi námi, když se člověk podívá na ty statistiky a mnozí si zavzpomínají na svůj 15-17 rok... Je to jen záležitost zákonné úpravy, realita je dnes často jinde; jako otec si stejně nevyberu - stejně mojí dceru bude někdo osahávat a o panenství přijde třeba v patnácti, pokud po tom bude toužit. Pokud tomu chlapovi bude výrazně víc, než jí, bude to sice nechutný, ale asi to neskončí těhotenstvím.. Jen pro představu, 5 nejhledanějších slov na českém internetu: sex, porno, erotika, freefoto, lolita. Utajené saunování s nezletilou je asi přáním většiny uživatelů internetu a blbost a smůla toho, kdo je slavnej.
0/0
30.11.2004 13:24

Dreky

Re: jiný pohled
Tak na ženský jsem docela dost,ale nikdy nemám představu zavírat se s 15 do šatny.No je to asi tím, že jsem na starší.Když jsi takovej frája,tak až se to stane tvému dítěti,tak je fajn,že si to umíš tak pěkně odůvodnit.
0/0
30.11.2004 14:47

Nedobik-

Zatracení úchylní penzistí
Hel dědo, tak nečum furt na internet a vyjdi si na ulici prohlédnout ty dětské patnáctky. (Stejně se ti nepostaví)
0/0
30.11.2004 15:41

accab

Re: Re: jiný pohled
jo, jo staré dobré pořekadlo říká " na staré pi*i, dobře se cvičí"
0/0
30.11.2004 16:51

Jesuslives

Re: jiný pohled
Jeste Need for Speed. Jsou jeste lide, ktere davaji prednost "virtualnimu" adrenalinu pred "virtualnim" testosteronem
0/0
30.11.2004 19:27

Tindalinda

Je to pravda ...
Před lety jsem byla členkou jiného známého pěveckého sboru. V období zhruba před 10 lety k nám přešla jedna dívčina právě z praktik pana Kulínského. Nikdo o tom tenkrát nevěděl a ani ona se o tom veřejně nerozšiřovala, ale myslím, že si můžu teď dovolit za ní říct, že jsou dnešní obvinění pravdivá a že to trvá už docela dlouho. Rodičům dívek, které jsou členkami Bambini di Praga bych doporučovala si s nimi řádně promluvit. Nebuďte slepí!!!
0/0
30.11.2004 13:23

TakyPavel

Re: Je to pravda ...
To se hezky říká "nebuďte slepí", když je autorka této rady zase němá ... A to ani jednu z vás nenapadlo, že to nejúčinnější je v takové situaci nemlčet?
0/0
30.11.2004 13:32

vismaior

Re: Re: Je to pravda ...
"mlčeti zlato" - staré české přísloví...
0/0
30.11.2004 14:13

Tindalinda

Re: Re: Je to pravda ...
tenkrát jsem byla si moc mladá, abych z toho měla rozum. po čase jsem na to zapoměla. teď se mi to zase vybavilo. pamatuji si, že jsem si nebyla jistá, jestli té dívce věřím. teď už to dává smysl ...
0/0
30.11.2004 18:27

gagaryn

Re: Je to pravda ...
a von mu jí pak zabalil a usek !
0/0
30.11.2004 13:33

aleale

Re: Re: Je to pravda ...
co? koho?
0/0
3.12.2004 12:32

staghorn

Re: Je to pravda ...
Skoro se bojím, že spíše ne. Nechci se nikoho dotknout, ale v téhle kauze až nepříjemně prosvítá ta hnusná česká závistivost úspěchu někoho jiného. Způsob provedení, načasování a další aspekty. I na to že někde v pozadí je ta jeho bývalá by se možná dalo vsadit.
Oznámení o takovéto činnosti se má pokud se nepletu podávat hned a nebo v krátké době, a ne až s mnohaletým zpožděním. Neoznámit trestnou činnost je také trestné, protože tím ohrožovaly další potenciální oběti. Takže by stálo za to si na ty pozdě se rozpomenuvší pořádně posvítit, proč se jim tak najednou vrací paměť. Doufejme, že to média udělají. Vůbec bych se nedivil, kdyby na pozadí byly jejich vlastní nedostatečné schopnosti, které se pokusily u pana sbormistra kompenzovat přes důvěrnosti. No a když to nevyšlo, a hvězdička skončila dříve než pořádně vyšla, tak se začala osnovat pomsta.
 
0/0
30.11.2004 14:42

vismaior

Re: Re: Je to pravda ...
já myslím, že se do dá snadno pochopit. těm kterým se to stalo to buď oznámili, ale nevěřili jim, nebo to neoznámili z toho důvodu, že by jim stejně nikdo něvěřil a ještě by si uřízli ostudu, případně by mohli být nařčeni z křivého obvinění, když své tvrzení nedoložili, a tyhle všechny komplikace jim třeba nestály za to.
0/0
30.11.2004 16:13

SEMTAM

Re: Re: Je to pravda ...
A já se skoro bojím, že spíše ano. Právě způsobem provedení a načasování, jak říkáš..
Tr. oznámení v srpnu, samozřejmě podala to 0, nicka, proti někomu dostatečně známému. Takže policajti moc nevěřili, moc se jim to nechtělo řešit, nechtěli si pálit prsty. Tak to začali okrajově řešit, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Nasadili odposlech atd, a ono jim tam v tom něco skutečně vyplavalo. Takže je to stále 0 proti někomu, ale maj už další důkazy, a tak to dotáhnou do konce.
A to že se za něj staví matka a manželka? no ti jistě nejsou nezaujatí
0/0
30.11.2004 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.