Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Bambini di Praga čelí obvinění ze zneužívání

Ředitel a sbormistr dětského pěveckého sboru Bambini di Praga Bohumil Kulínský čelí obvinění ze zneužívání nezletilých dívek. Policie ho zadržela na základě trestního oznámení z konce léta. Na sbormistra byla uvalena vazba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bajeasar

V Bambini se rozhodně nezpívá pro radost
Jo, kdysi jsem taky chodil do Bambín. Nevím, jestli je velkej šéf úchyl. Ale každopádně ta atmosféra, kterou ty holky popisují je přesná. Rozhodně si tam nikdo nezpívá pro radost. Kulínský řval, často i zesměšňoval. Je vůbec otázka, jestli existence takového sboru má význam a jestli nenapáchá víc škody (na dětech) než užitku (republice).
0/0
1.12.2004 14:23

SEMTAM

Přoč s tím nic ta spousta lidí nic neudělala?
Prvně buď  "šokována" sama ze sebe!
Právě kvůli takovejm lidem jako jsi ty s tím žádná nic neudělala. Kvůli takovejm pochybovačům, přesně jako ty! Protože pokud by v tom, aby s tím něco udělala měla být sama, tak by jste se na ni vrhi viz. co píšeš: ...chjtějí se zviditelnit.., ...vykonstuovaly si to ..., ... jsou úchylní že to neřekli dřív..., .. obvinění není jednoznačné..., ... mstí se za to že nikam nejeli...
 
Jistě každé trvalo než se z toho vzpamatovala, a pak neš našla odvahu to oznámit, protože je spousty lidí napadnou těma tvejma výpotkama.
 
A rozhodně je velmi jednoduché odsuzovat ostatní co měli udělat. A odsoudit někoho že se nerozhodl pro podání trest. oznámení hned?? Jo, ad odsoudí i tebe, chodila jsi tam, a ted tvrdíš že jsi nic neviděla. Bud jsi se nedívala, nebo jsi to nechtěla vidět, takže na tom máš úplně stejnou vinu!
0/0
29.11.2004 16:09

persongeorg

Radeji hospodu nez kriminal
Proste, dneska je pro muzskyho nejlepsi sedet v hospode nebo doma na prdeli, a na nejakou praci s mladezi se pekne vykaslat. Jak tvrdi klasik: Za kazdy dobry skutek nasleduje pekně prez drzku. Pri soucasnem honu na pedofily staci, aby vedouci, trener, (sbormistr), pohladil svou sverenkyni po hlave, nedej bůh ji vzal kolem ramen, a okamzite je uchyl. U vedouci zenského pohlavi se to pochopitelne bere jako maminkovske, pratelske, kamaradske, sesterske a hlavně prirozene jednani. Pak se divte, ze je napriklad skolstvi prefeminizovano a o chlapa nezavadis. ( Jsou v tom pochopitelně hlavne prachy, ale kus pravdy na tom take je). Je mi z toho vesho nablití. A policie? Vim co dokazou udelat pri výslechu se skolnima detma. Vystrasi a vystresujou je takovým způsobem, ze se nekterz strachy i pocuraj a pak priznaj i to co nevi. Udelaj vse proto aby meli cloveka v chladku a premie na ucte.
0/0
29.11.2004 12:14

polarniliska

Re: Radeji hospodu nez kriminal
Já vím svoje (tedy v tomhle konkrétním případě), ty víš taky svoje, raději počkáme , co na to řekne soud.
0/0
29.11.2004 12:52

Bedas

Loby pedofilů
I přes to co probíhalo okolo Dutrouxa a podobných v televizi jsem před dvěma roky zjistil, že zde existuje velmi silná loby pedofilů. Toto je typická argumentace (persongeorg). Znám spoustu případů ve svém okolí (a teď zůstanu nekonkrétní), kdy to rozhodně u vzetí kolem ramen či pohlazení po hlavě neskončilo. Z těch dívek jsou dnes dospělé ženy a mají problémy. Těm pedofilům se dodnes nic nestalo, protože pod tlakem okolí se dívkám nikdy neuvěřilo.
Věřte tomu, že holky pod tlakem toho, že když jen trochu ceknou, tam mají útrum, ať se jedná o sbor, divadlo, sport atd.
Ce týká Kulínského, stačí mi si přečíst článek na iDnes http://zakony.idnes.cz/zak_tema.asp?r=zak_tema&c=A041129_063000_zak_tema_4846(Podle psychiatra bývají sboristky i znásilněny ) a mám jasno.
Očekávat, že pedofil bude kát je opravdu bláhové.
0/0
29.11.2004 14:48

persongeorg

Re: Loby pedofilů
Ja preci netvrdim, ze je Kulinsky nevinej a ze se takovýhle zverstva nedejou. Ja jenom rikam, ze je lepsi si jit ozrat drzku, nez by clovek riskoval takovyhle narceni. Precti si to poradne. Ja o voze a ty o koze. Apropo videl si nekdy trenink malych gymnastek, nebo baletek, ktere navic trenujou chlapi a kdyz trenujou nebezpecny figury napriklad na bradlech, tak jim vzdycky dávaj zachranu, tedy polopaticky, sahaj na ne a chyta je do naruci? A predstav si, ze tohle nahodou uvidi absolutne neinformovanej clovek, trenera uda, a je tu pruser jako vrata. O tom to cely je a ne o tom ze tady nekdo mluvi za loby pedofilu. Premejslej trochu.
0/0
29.11.2004 16:23

Bedas

Re: Re: Loby pedofilů
Ale tady se nebavíme o gymnastice, ani o náhodných dotecích, které může uvidět kolemjdoucí. Tady je řeč o soustavné, opakované, vědomě skrývané a velice dobře ukryté pedofilii! A co se tou pedofilií myslí se mi ani nechce psát. A ta hra se od pedofilů hraje takhle: jsou u toho jen dva, tak kdo má pravdu já světoznámý sbormistr nebo puberťačky a zhrzená manželka?
A naprosto s Tebou nesouhlasím, že je lepší si ožrat držku. Naopak si myslím, že nepedofilové (tedy ti, kteří o sobě ví, že pedofilové nejsou) vůbec, ale absolutně vůbec nemusí mít strach s dětmi pracovat, nic jim nehrozí a naopak měli by dětem ukázat, jak se k nim má chovat normální dospělý.
0/0
29.11.2004 16:49

papullus

Re: Re: Re: Loby pedofilů
Kdysi jsem se učil nejen zpívat,ale hrát na klarinet.Oba pedagogové v začátcích mého studia mnohokrát sahali na mé břicho,jestli jsem se již naučil správně dýchat.Při zpívání ženská,při klarinetu chlap.V životě by mě nenapadlo,že by to mělo nějaký sexuální podtext nebo kontext.Tolik k podobnosti s gymnastikou.
0/0
29.11.2004 17:01

babog

Re: Loby pedofilů
Aha. Tak tedy podle clanku, ktery jsi uvedl, pan psychoterapeut Pothe o problemu vedel uz koncem 90 let a nic nenahlasil. Hmm a ted si prihriva polivcicku. A do toho Baudysova. Najednou jsou vsichni strasni moraliste.
Bohumil byl vzdycky na holky. Problem je v tom, ze jak sel cas a on se sborem zustaval (a starnul), osazenstvo sboru se menilo (a mladlo). Vekovy rozdil mezi nim a clenkami sboru postupne narustal. Netroufnu si ho zde obhajovat, ani odsuzovat. Ja osobne jsem nikdy "sexualne obtezovana" nebyla. Je pravda, ze jednou mi byl verbalne sbormistrem sex nabidnut, ja jsem bez obalu odmitla a tim to zhaslo. Musim na tomto miste podotknout, ze v tu dobu mi bylo 19 let. Zadny natlak, at primy ci neprimy, na mne kladen nebyl. V souboru jiz nejaky ten patek nejsem, takze nemohu mluvit o soucasne situaci. 
0/0
29.11.2004 20:01

X-M

vzal si příklad
Kulínský si vzal příklad z Opočenského a podobně to vypadá, že na to taky dojede.
0/0
29.11.2004 11:31

Kleki Petra

Re: vzal si příklad
...jsem nevěděl, že K. začal sochařit.
0/0
29.11.2004 11:33

leonel

Re: Re: vzal si příklad
K. sochařit?
0/0
29.11.2004 14:50

houbeless

navstevnost
to je pekny, jak se jim behem poslednich dvou dnu mohutne zvysila navstevnost stranek
0/0
29.11.2004 10:51

Bedas

Pro nás je to stará vesta
U nás se to samé událo cca. před dvěma roky: dlouholetá šeptanda, obvinění vedoucího divadelního kroužku, vystoupení manželky na obranu pedofila, vystoupení několika holek na obranu pedofila, řvaní jeho kolegů něco o vymýšlení si pubertálních holek atd. Naštěstí (pro ty ubohé děti, které byly vystaveny nepředstavitelnému tlaku veřejnosti) si to ten debil natáčel a jednoho dne se mu zasekla kamera a tak si jí nechal spravit (tak se na to přišlo). Veškerá předchozí obvinění od děvčat se buď zametla nebo se zametlo s děvčaty. No a policajti našli pak dalších pár pěkně nechutných kazet u něj doma.
Ale děvčat z Bambini je mi líto, ty tolik štěstí mít nebudou.
 
0/0
29.11.2004 10:31

leonel

Re:
kde u nás??? když jsou všichni takoví jako ty tak, tak se to kecá...
0/0
29.11.2004 10:35

xsally

Re: Re:
Kde u nás??? Určitě má na mysli divadelní soubor Hudradlo ze Zlivi. Mirek Slavík už má odkroucené skoro tři roky z trestu. Je pravda, že o něm to kolovalo v průběhu činnosti divadla několikrát a vždy se to zametlo... Až se ucho utrhlo.
0/0
29.11.2004 11:47

Bedas

Re: Re:
No u nás... Zliv u Českých Budějovic, soubor Hudradlo, viz např.http://blesk.cz/Clanek30345.htm
Ten doveda už dnes sedí.
0/0
29.11.2004 11:52

leonel

Re: Re: Re:
děkuji za upřesnění a omlouvám se
0/0
29.11.2004 14:52

kuroprd

Bambinot Bohouš z Bambini
Všichni přece dobře víme, co tihle vrcholní umělci bývají za pošuky. Zvlášť u takových sborových těles, které normální člověk vydrží poslouchat tak deset minut. Yaponi budou valit šikmá očka, až před ně vystoupí místo Bohouše bába Kulínská a bude synka omlouvat z nedorozumění.
0/0
29.11.2004 9:35

Kleki Petra

Vždyť nikdo nic přesného neví.
S Dalíkem to taky vypadalo pomalu na trest smrti uvařením. Kdo ví... třeba je jen tak popichoval...  Ne, ale vážně. Dokud mu nebude soudem prokázána vina, nemají zdejší komentáře valný význam. A pokud některé z dnešních žen takové zážitky skutečně mají, je jejich povinností se o ně podělit s policií. Jinak z toho skutečně zbude jen pomluva a pachuť na jazyku.
0/0
29.11.2004 9:16

xaeris

Umění
Jo pánové, kde je prava.Ovšem nesvázanost umění a civilizační normy jdou těžko  dohromady.Hollywood také není žádná mateřská školka, a co svět světem bude, pudy a zvrácenost mají přece jenom v bohémském prostředí největší šanci (a pak ještě třeba na hlavních nádražích), ale tam už zpravidla nejde o meidálně vydělávající VIP známá jména.Podívejte jak se cpe   přes svůj obnažený rozkrok do pop byznysu ta NOVA porno figura Ládrová, a jsem přesvědčen, že kdyby tu šanci dostala třeba v čtrnácti, bude postupovat strejně................
0/0
29.11.2004 8:25

lom01

to nemají?
To tam nemají nějkou kategorii juniorek? Ro by měl beztrestný a japak by si užil....
0/0
29.11.2004 8:17

SigSauer

Svědci
Byli jste u toho? Nebyli. Já taky ne. Stejně si myslím, že se jedná o smyšlenou akci.
0/0
28.11.2004 22:53

SEMTAM

Re: Svědci
Ano, a protože ho vzali do vazby, tak je to připravené od GroSStapa
0/0
29.11.2004 11:13

maxip

Žurnalokracie.
Žijeme v žurnalokratické společnosti. Novináři i čtenáři, kteří se k nim svými příspěvky rádi přidají, mohou zničit, koho si zamanou, na základě neprokázaného obvinění a vláčet ho nejhnusnější špínou bez ohledu na presumpci neviny.
Řekl bych, že v tomto případě kdo-si šikovně využil mentality materiálu, s nímž Kulínský pracuje. Pro věk těch holek je typické, že mužský, představující jejich autoritu, se stává zbožňovaným idolem, tudíž na něj žárlí a jsou schopny se mstít, přičemž nejsou schopny posoudit míru dopadu své msty. Ta žárlivost je tu ještě umocněna tím, že se jedná o špičkový umělecký soubor, kde každá chce uplatnit svoji ctižádost.
Jak snadné je u nás zničit skutečného umělce i vynikající umělecké těleso. 
0/0
28.11.2004 22:24

qoknu

Re: Žurnalokracie.
Dneska je snadné zničit každého, kdo je v nějakém slušnějším postavení. Je to všude a rozlézá se jako mor .Ani to snad už nikdy nepůjde zastavit.
0/0
29.11.2004 7:29

leonel

Re: Re: Žurnalokracie.
0/0
29.11.2004 9:28

MonikaX

Re: Žurnalokracie.
No, je fakt, že ať je pravda jakákoliv, podle obecného mínění "není šprochu ..." si tuhle aféru p. Kulinský bude užívat  asi až do smrti - zaslouženě nebo taky ne.
Ale nedivila bych se, kdyby na tom "něco" bylo, otázka je, co a v jaké formě. Strávila jsem taky dětství a pubertu v "holčičím kolektivu" (sportovním) a proto dost souhlasím s výše uvedeným o autoritě, ctižádosti a pod. a vím, že za určité situace může být "zneužívání" v takovém kolektivu třeba i otázkou prestiže a dokonce závisti - "vybral si zrovna mě" nebo "co na té druhé je, že s ní něco mít chce a se mnou se o nic nepokusil" ... Tím samozřejmě nechci nikoho hájit, na holku pod patnáct prostě nemá žádný sbormistr ani trenér apod. co šahat,  jen tím chci říct, že se v tom celém kolotoči ten "trestní" aspekt může lehce ztratit a nikomu to ani nepřijde, až třeba časem ...
0/0
29.11.2004 9:11

paja99

Re: Re: Žurnalokracie.
Moniko, myslím, že jste uhodila hřebík na hlavičku. Dětem ve čtrnácti zákon moc neříká a nějaké datum v kalendáři má pro ně úplně jiný význam než hranici pro několik let vězení tomu, kdo se jich dotkne o den dřív. Tím nechci obhajovat případné násilné chování některých pedofilů, ale na druhé straně, pokud v kolektivu dětí dojde ke spontánnímu vzniku atmosféry jakou popisujete, tak se domnívám, že život těch dětí nemůže být vážně poškozen. A že je to dostatečný důvod pro snížení případného trestu .....
0/0
29.11.2004 17:18

TheGod

0/0
28.11.2004 17:23

Michalll

Pro práci s dětmi je zřejmě nezbytné i solidní
např. rodinné zázemí....to může identifikovat a řešit i stinné sklony....výměnami manželek se to asi moc neřeší...
snad kromě policie je poblíže i někdo, kdo dětem pomůže zranění zvládnout a uzdravit i jinak, než jen budoucí legalizovanou prací prostitutky....majetek sbormistra k tomu může sloužit....jde totiž i o poškození mimovolná, která pseudopedagog třeba nechtěně působí, která mění prostředí, znejis´tují zpochybňují....jistě TV zneužívá mnohem silněji a záměrně....
0/0
28.11.2004 15:55

HAL9000

Re: Pro práci s dětmi je zřejmě nezbytné i solidní
Toto byl obzvlášť zdařilý výpotek. Jak vidím, raději už ani neuvádíš svou rodnou Libčeves a číslo mobilu.
0/0
28.11.2004 22:31

SigSauer

Re: Re: Pro práci s dětmi je zřejmě nezbytné i solidní
Kdo by taky platil 120 Kč/min.
0/0
28.11.2004 22:52

milos74

stranky Bambini
Tak tohle je dost dobry ! Nekomu se pres tvrdou cenzuru na strankach Bambini podarilo vlozit nasledujici text: Kdyz jsem tu zpravu dnes zaslechl, byl jsem sokovan. Uz samotne obvineni mi prislo smesne. Lzive a vykonstruovane. I ja jsem mel moznost videt, co p.Kulinsky s detmi dokazal. Neco tam nadherneho jsem uz dlouho neslysel. A chtel jsem si to ted o vanocich zopakovat. Kdo chce ublizit souboru? Je to jenom zavist? Ekonomicke duvody? Protoze neverim, ze by byl pan Kulinsky neceho takoveho schopen. Rozdaval radost detem i nam posluchacum. A ted by mel byt potrestan? S takovym rozhodnutim nesoulasim. A nejsem sam, jak vidim dle ohlasu. Kazdy by mel ted prispet k tomu, aby bylo jmeno pana Kulinskeho opet ocisteno! A ted si prectete jenom prvni pismeno kazde vety a schvalne co vam vyjde:))))
0/0
28.11.2004 15:18

Michalll

Re: stranky Bambini
jednostarmnné pozitivní vidšní lidských potencialit je jen slepota k polaroitě celé věci....
nejde jen o pocit vyjádřený výše překotným nekontrolovaným psaním a tedy i s chybami a překlepy, ale i o náhled, strukturu...tradiční etiku atd....a to jre zpráva o větší složitosti lifdskéjho bytí....
0/0
28.11.2004 16:31

jorrge

Re: stranky Bambini
jojo, rozdaval toho trochu vic.. znam od byvale clenky pekny historky.. jen me prekvapuje, proc vsichni tak dlouho mlcely..
0/0
28.11.2004 17:22

yxarinka

Re: stranky Bambini
Tos tam dal sam,ne? Jak jinak bys zrovna tohle mohl rozklicovat? 
0/0
28.11.2004 18:32

Rada8

Re: Re: stranky Bambini
ale celkem se mu to povedlo
0/0
28.11.2004 18:37

21rex

Re: stranky Bambini
věř si, či nevěř čemu chceš. Postav se do řady s těmi křiklouny co řvali , že Opočenský nikdy nic neudělal, a že se jedná o závistivý útok na známého umělce. protože s ním nejsi 24 hod. denně tak akorát můžeš věřit. A protože znám zmetka, který dělal to z čeho je Kulínský viněn, počkám si co policie. A pokud je to pravda, nechť mu dají pořádnou nálož, i přes popularitu jeho a Sokola.
Zajímalo by mě, kdo z těch "zasvěcených" zde přispěvatelů se vůbec kdy s něčím takovým zblízka potkalo. 
0/0
28.11.2004 20:16

Prubojny__kapitalista

chachá
Tak to vypadá, že sbormistr sprznil bambínos, co?  Námět na nové porno: Los Pedos a Bambinos.  Dle mého názoru, velice skromného - pokud nejsou jasné důkazy o zneužívání nebo pokud se nepřiznal, považujme jej za nevinného. Do skončení soudu. Hin sa ukáže. Ono už předem odsoudit člověka na základě tvzení bývalé manželky, hmm, bejvalky jsou pěkné swině. Když jsem před 2 lety dal kopačky jedné huse a začal chodit s její kámoškou, resp. začal jsem se scházet s její kámoškou z jejími zády a pak když to prasklo, jsem jí dal kopy, taky pěkně pomlouvala a intrikovala. Docela jsem se bavil, hotovej Dallas v reálu.  Pravidlo zní, nevěřte bejvalkám. Howgh.
0/0
28.11.2004 15:18

mashley

Re: chachá
Tak s tim se chlubit,jsi se ukazal,skoro jako clanek v BRAVO... joudo
0/0
28.11.2004 20:39

Prubojny__kapitalista

Re: Re: chachá
Cha cha, typická reakce s pachutí závisti od zakomplexovaného, počitačového chudinky, který si pro celoživotní hraní her a klábosení na netu zapoměl hledat buchtu k přefiknutí a tak se utápí v sebelítosti a kromě onanie se zmůže tak akorát na nějakou virtuální. Joudo
0/0
28.11.2004 22:52

mashley

Re: Re: Re: chachá
Musim te zklamat,ale tohle jsi zrovna netrefil.Ale mozna te bude zajimat tohle.V mladi jsem tise zavidel tem co se chlubili,ze meli tu nebo tam tu.Jenze s postupem casu pochopis,ze ti co se nejvice chlubi,to jsou prave ti zakomplexovani chudaci,kteri jsou radi za kazdou smudlu,ktera roztahne nohy.Chlape,sex neni o kvantite,ale o kvalite.Takze hlavu vzhuru,ty prubojnej kapitalisto.Na zaver si vzpomen na prislovi:"Ticha voda brehy mele..." Nicmene dale trvam na tom joudovi
0/0
29.11.2004 0:34

TheGod

Dob*tek
Hele ho, pánečku co se tam u těch řídících pohybuje dobytků. A myslí si že když mají o cár papíru ze školy navíc nebo rodinnou velkofirmu, že jim to neprojde. Nechal bych ho v tom vězení schnít dobytka, pokud to vážně to č*ně provedlo.
0/0
28.11.2004 13:36

TheGod

Re: Dob*tek
oprava* projde, shnít .
0/0
28.11.2004 13:39

pat&mat

dobrá příprava
dívek na vstup do showbyznysu
0/0
28.11.2004 12:54

murjel

Jsem šokována tím, že
spousta lidím jak vyplývá z příspěvků o tom věděla a neudělala od roku 1977 vůbec nic! Tedy mám za to, že podle trestního zákona ČR se dopustili také oni a to včetně rodičů napomáhání trestného činu a stejně by měli být obviněni, souzeni a odsouzeni. Copak nikoho nenapadlo, že takovéhle obvinění se dá lehce vykonstruovat jenom tím, že se domluví tři puberťačky a po vzoru Lewinské (ta si schovávala leta šaty se spermatem v šatníku nevyprané- jaký dobytek) se nyní bude cítit slavná a ukřivděná! Je až k nevíře, že trestní oznámení podala jeho bejvalka se svým manželem, ale nikoho nenapadá, že se tím potřebuje jenom psychiatr zviditelnit, když nejde soukromá praxe? A na co od léta vyšetřovatelé čekali? Až zahřmí? Nebo čakali na další poškozené dítě? Co si mám myslet o tehle úchylných lidech, kteří čekají a vyčkávají?! Ne, nemohu souhlasit s tím, že je obvinění jednoznačné. Může se jednat i o pomstu těch, které nikam nejeli a tak se mstí tímhle způsobem, dost nechutným!!!!!!
0/0
28.11.2004 12:11

robert_2004

Re: Jsem šokována tím, že
souhlas
0/0
28.11.2004 12:16

bluewind

Re: Re: Jsem šokována tím, že
"je to sice zločinec, ale působí kladně, tak ho nechaj"
0/0
28.11.2004 12:21

Rada8

Re: Jsem šokována tím, že
taky mě dost šokuje drzost těch, co sem píšou, že samy byly zneužívaný sbormistrem jako děti. co si o nich myslet, když jako dospělé dopustily, aby v tom pokračoval na dětech?  
0/0
28.11.2004 12:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.