Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silniční pirát dostal za smrt pěti lidí 10 let

Teplický okresní soud poslal na 10 let za mříže Tomáše Horáka. Ten v dubnu způsobil u Bystřan vážnou dopravní nehodu, po které zemřelo pět lidí. Mezi mrtvými byl i jeho mladší bratr. Sám Horák skončil s těžkými zraněními v nemocnici, ale nakonec jako jediný přežil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fuches

Jen tak na okraj
Paní právní zástupkyně uvedeného mladíka jest advokátem, jennž za příslušný obnos bude hájit kohokoliv a v jakékoliv kauze. Je to její profese a taky její svědomí.Nic víc nic míň.  Mimochodem doufám, že odvolací soud potvrdí rozsudek v plném rozsahu  JUDr. čapek zabodoval
0/0
18.11.2004 21:12

tasos

Re: Jen tak na okraj
Dobře, to máte pravdu. Ale každopádně by mě zajímalo, co by paní advokátka říkala na to, kdyby její dítě jelo v autě a nějaký "takový její klient" by ho zabil. Asi už by v televizi neříkala, že "spravedlnosti dojdou"!!! To je celé. Vím, že je to její práce a stoprocentně dostala velmi dobře zaplaceno. Šlo mi jenom o tu větu, co řekla. Nic víc.
0/0
19.11.2004 17:37

Warťan

Ničemu nevěřím!
Stejně ho další soud osvobodí a bude jezdit i nadále. Justice u nás je značně úplatná a pokud se nechala uplatit rodina jeho zraněné přítelkyně (jak jsem se dočetl z příspěvků), nechá se uplatit i zcela nezainteresovaný soud. Nejhorší je, co jsem se opět dočetl, že svého činu nelituje a je schopen ho tedy kdykoliv zopakovat, s řidičákem, nebo bez, takže musíme jen doufat, že ho nikdo nepotkáme, protože je jasné, že jezdit tímto stylem bude i nadále a to možná už v dohledné době. Otázkou zůstává, zda pozůstalí nevezmou spravedlnost do svých rukou, pokud by odvolání prošlo a trest nebyl uznán. (jako že nebude)
0/0
18.11.2004 17:58

tasos

Omluva... III.
Nemůžu si pomoct, ale slyšeli jste, co říkal Tomášovo zástupkyně? Že se odvolají a snad dojdou spravedlnosti.  To snad nemohla myslet vážně, ne? To si teda vybrala špatného klienta.
No nic, už toho radši nechám, začínám z toho být zase na větvi. Chtěla jsem se hlavně omluvit.
0/0
17.11.2004 20:27

mikejmaus

Re: Omluva... III.
Říkala to ale s nejistotou v hlase. Až se jí z toho divně zkřivili ústa... Vypadalo to trapně.
0/0
18.11.2004 8:32

Warťan

Re: Omluva... III.
I já jsem byl Vámi před časem atakován...
0/0
18.11.2004 18:00

tasos

Re: Re: Omluva... III.
Ano, to máte pravdu. Proto jsem hned v úvodu psala, že se chci omluvit VŠEM!!! Snad je to teď už lepší. Omlouvám se tedy i Vám.
0/0
19.11.2004 17:34

tasos

Omluva... II.
S postupem času už jsem si říkala, že je vážně dobře, že nestihl nikam utýct a že ho zavřeli. Samozřejmě, že být ve vězení musí být něco strašného, ale viděli jste ho v televizi?  V tu chvíli jsem si říkala, jak jenom jsem mohla být tak naivní a bránit ho. Výraz jaký měl v obličeji mě uchvátil tak na pět minut. Jako by říkal: "No jo, jen si kecejte, deset let ve vězení stejně nebudu. Táta mě z toho vyseká." A víte co? Doufám, že ne. Doufám, že to nepůjde a těch deset let si vážně odsedí. A vážně se budu modlit, abych ho    NIKDY  na silnici nepotkala a ani nikdo z mých blízkých. I kdyby o řidičák přišel, tak by stejně řídil a i když mu ho teď seberou, tak řídit stejně bude. Je to zbytečné.
0/0
17.11.2004 20:14

tasos

Omluva...
V době, kdy se stala "ta nehoda" jsem sem psala několik věcí, kterých teď lituju. Proto bych se chtěla všem omluvit, především: milos74, 2Mac7, mohyO. Víte, v té době, co se to stalo mě zajímalo hlavně to, že můj kamarád umřel. Nešlo ani tak o to, že bych se chtěla dohadovat, nebo tady někoho přesvědčovat, že jen ten můj názor je ten správný. Bylo mi především hrozně. Cítila jsem se tak, vypadala jsem tak a život najednou dostal úplně jiný rozměr. Začnete přemýšlet úplně jinak. Snažila jsem se Tomáše omlouvat, že za to třeba nemohl a podobně. Prostě jsem tomu nechtěla uvěřit a bylo mi ho líto. Jenomže, když jsem při každé příležitosti lezla na most, kde se to stalo, a jednou si tam přečetla dopis, co psal bratrovi, tak to jsem byla docela zdrcená. Nejenom, že nevyjádřil žádnou lítost nad tím, co způsobil, ale navíc mu bylo fuk, že zabil bráchu.
0/0
17.11.2004 19:58

milos74

Re: Omluva...
v pohode, omluva prijata :)) Jsem rad, ze jsi zpetne pochopila proc jsem psal tak drsne a odsuzujici prispevky. Kdyby mi bylo tolik co tobe a zabili se mi pri takove nehode kamaradi, asi bych jednal stejne jako ty. Ale s pribyvajicim vekem roste odpovednost a na spostu veci mam uz jiny nazor. Nekdy asi hodne drsny, to priznavam, ale je to dano svetem okolo nas. A pokud nekdo neni ochoten se prizpusobit danym pravidlum a opakovane je porusuje, mel by byt trest co nejprisnejsi. V americe by vzhledem k podmince a predchozim prestupkum dostal 100% trest smrti. V porovnani s tim je tech 10 let smesny trest, navic jak sama vidis, tezko muzeme doufat, ze behem te doby dojde k nejake naprave odsouzeneho. Nebo ty snad veris tomu, ze ten, kdo neni schopen vyjadrit litost nad zabitim sveho bratra, nebude po odebrani ridicaku dale jezdit? Preji ti at na nasich silnicich nepotkavas bezohledne vrahy a do zivota trochu lepsi kamarady, nez ty o ktere jsi prisla. Ja vim, zni to drsne, ale jiny uz asi n
0/0
17.11.2004 23:25

zo

pro reala
Tak hele ty zastánče práva, takovej magor zaslouží jen kulku do hlavy.Tvoje názory jsou stejně ujetý jako nějaký holčiny co tu brečela nad tím 17 letým pitomcem co v jednosměrce couvá, je bez papírů a možná ještě ožralej.Horší je že to odskáčou vždycky nevinní.Takže i takovej parchant Bulawa je podle tebe absolutně nevinnej, jenom proto že jel po hlavní.To že jel bez světel, ožralej a rychlost téměř o polovinu vyšší neřešíš že jo?Ty jseš ale trouba.Nepřál bych ti pak takovýhohle blba potkat až budeš řídit ty a on tě sejme.Pak ti bude houby platný že ty jsi jel dle předpisu a on překročil rychlost jen o 30% jak neustále zdůrazňuješ.Dej si led na hlavu nebo někoho popros ať ti vrazí pár facek ať se vzpamatuješ.Asi jseš stejnej osel jako tenhle mladíček v podmínce.
 
0/0
17.11.2004 11:27

R-e-a-l

Re: pro reala
Tak copak se ti v životě nepovedlo, že tady takhle zvracíš ? Asi to bude už ze základky, něco špatného s četbou, viď. Přečti si nejdřív můj první koment a pak se tady realizuj. Vůbec jsi nepochopil, o co mi tady šlo. Bohužel jsi nebyl sám.
TAK JÁ VÁM TO VYSVĚTLÍM POLOPATICKY.
Proč se musí takový grázlové, právě jako Bulawa nebo dement Horák posílat ze silnice nebo z vězení až potom, co provedou něco tak nezametelnýho pod koberec ? /Pro 2Mac7- i řidiči Palase nebo Svobody atd./
Je tady k zamyšlení ta trapnost v dohánění chyb, záměrných opomenutí našich legislativců, korupce a nemohoucnost celého aparátu silových složek. Pak přichází veliký spravedlivý soudce s aurou nad moudrou hlavou a odsoudí řidiče za překročení rychlosti o 30 % oproti povolenému limitu S PŘIHLÉDNUTÍM K PŘITĚŽUJÍCÍM OKOLNOSTEM. Tak a spravedlnosti je učiněno zadost.
ALE KDE BYLA TA RUKA ZÁKONA PŘEDTÍM ? V kapse s úplat
0/0
17.11.2004 11:59

R-e-a-l

Re: Re: pro reala
...tak to je k pousmání, přes polovinu komentu mi zmizelo do nikam. Přestala jsi mne bavit, milá iHeute. TSCHUS, liebe genossen.  
0/0
17.11.2004 12:02

xaron

Re: Re: pro reala
R-e-a-l  se snaží všechny jen vytočit. Vždyť pokud má IQ větší než pokojová teplota, pak musí rozlišovat příčinu a následek. Vrah přeci není souzen za to, že si koupil pistoli (příčina), ale za to, že s ní zabil (následek). Zrovna tak pan Horák není souzen za překročení rychlosti o 30% (příčina), ale za zabití (byť asi neumyslné) 5 lidí (následek). A kdo neodpovídá za následky svých činů, ten má být ze společnosti izolován (věznice, ústav), neboť svým jednáním škodí nejen společnosti ale i sobě samému.
R-e-a-l-a nechte být. Buď si to dobře uvědomuje a jen diskutující provokuje a má z jejich rozhořčených reakcí radost, nebo si to neuvědomuje a pak s ním nemá vůbec cenu diskutovat. Co je pravda pozná každý podle jeho slovníku.
0/0
17.11.2004 12:48

zo

Re: Re: pro reala
Real je něco na mytí nádobí ne?
0/0
19.11.2004 14:49

zo

Re: Re: pro reala
Apropó.Vidím že tvoje oblíbené číslo je 30%.To by mě zajímalo proč?
0/0
19.11.2004 14:51

zo

Re: Re: pro reala
Ale tak to brečíš na nesprávném hrobě.Přesvědč lidi ať jdou volit ty správné zástupce lidu a není co řešit.Ty musíš bejt nějakej zkrachovalej podnikatel kterýmu zabavili majetek.Vše souvisí se vším.To máš recht.Jenom mi prosím tebe nepiš že nevíš koho bys volil.Založ vlastní stranu přesvědč lidi o svém programu a pak tě zvolej.A můžeš tvořit ty správný zákony a prosazovat jejich uplatnění v praxi.Ale takhle blbě to psát to nesvědčí o moc velikým IQ REALE.
0/0
19.11.2004 14:54

duc

uz od pohledu
je to magor, kterej neměl vůbec řidičák dostat. psychopat. mozna si ho koupil od ty policajtsky urednice, ktera je prodavala jako na trhu a urcite s ni v tom jeden nekolik soudruhu od policie...
0/0
17.11.2004 10:21

mikeel

Trest
Nehodlam rozebirat trest za nehodu, ale podle toho co jsem se rovnez docetl v odkazu na starsi clanek, --a to ze pobodal jineho ridice za to ze ho predjel, mi zustava rozum stat, jak je mozne, ze takovy clovek neni zavren v psychyatricke lecebne a neleci se (prip. je izolovan -- pro takovehle typky vyuzovat klece!). Diky tomu si nejsem jist, ze i tech 10 let neco vyresi. Ne ze by to bylo malo, ale zmeni to tohle cloveka? Nezmeni, za 10 let bude na svobode, ridit bude at uz mu ridicak nechaji nebo ne a my se mame zase na co tesit! Takze za 10 let (nebo mene pokud mu vyjde odvolani) nashle u diskuse o dalsi nehode s x mrtvymi.
0/0
17.11.2004 9:43

Prokurator46

Trest
nepochybně co do druhu-tedy nepodmíněný-zcela správný, předpokládám, že soud uložil i trest zákazu řízení motorových vozidel (zřejmě v horní polovině trestní sazby, přičemž výkon tohoto trestu ne pobytem ve věznici přerušen), otázkou však je právní kvalifikace, podle níž soud pachatele odsoudil. Podle výše trestu přichází do úvahy § 224,odst.3 trestního zákona, pro jeho aplikace se však vyžaduje ze strany viníka hrubé porušení dopravních předpisů. Mělo by se jednat minimálně o porušení tří a více příslušných ustanovení zákona č. 361/2000 Sb., ovšem každé musí být v příčinné souvislosti s nehodou. Podle dostupných informací jel viník rychlostí vyšší než je povoleno, byl v mírně podnapilém stavu, a třetí porušení mi jaksi uniká. Z původních zpráv lze snad dovodit, že skla jeho vozidla byla tmavá v intenzitě nepo-volené, ovšem tato skutečnost není při hodnocení zavinění rozhodující - stejně jako např. stav pneumatik, světel a pod. Jsem přesvědčen, že obhájkyně pachatele bude při odvolacím
0/0
17.11.2004 9:32

Roumen

Re: Trest
Jeste se tam da schovat "nespravny zpusob jizdy". Do toho se zakukli leccos a je to zaroven nejcastejsi pricina nehody...staci aby nedal blinkr...
0/0
17.11.2004 10:01

Maxtor

Trest
Pokud např. v USA může, a někdy i jde, člověk za dopravní přestupek třeba jen krátkodobě do vězení, tak proč to nejde obdobně u nás!? S předchozím příspěvky v zásadě souhlasím, jen mi není naprosto jasné, proč magistrát v Teplicích nebyl schopen při takovém množství nehod a přestupků tohoto člověka mu aspoň sebrat řidičák. Takovéhle záležitosti ale asi moc pana primátora a senátora Kuberu nezajímají (nebo se mýlím)?!?!
0/0
16.11.2004 23:05

zrzavej

Re: Trest
A pomohlo by to? U takového hovada těžko..
0/0
17.11.2004 16:27

pliseka

smesne malo
Myslim, ze vzhledem k minulosti tohoto hovada je tech deset let jeste malo. Co je ale neuveritelne, ze zavinil pred tim nehodu s tezkym ublizenim na zdravi a dokonce jednou pobodal ridice nozem za to, ze ho predjel - stale ale byl na svobode, to proste nechapu, benevolence nasich soudu je proste naprosto neuveritelna, za tohle vsechno by tady, v USA, dostal dozivoti. Obcas me prepadava strach se na ty nase silnicni bojiste vratit....
0/0
16.11.2004 23:00

REapocalypse

Re: smesne malo
Ted v USA soudili toho vraha sve manzelky co vzplavala na brehu nekde. Pry rikal ze ji nezabil a ze cely den rybaril. A dostal za to bud dozivoti nebo smrt. Za vrazdu manzelky a jedniny zivotni prohresek. Pokud dostal smrt jsem moc rad. Nedodival jsem to. JSEM PRO SMRT ZA VRAZDU
0/0
16.11.2004 23:08

iq-tyqe

Chudák táta
jeden syn mrtvej druhej na 10 let zavřenej... znám ho a je to úplně pohodovej člověk... horší situaci si ani nedokážu představit
0/0
16.11.2004 22:57

co_je_Vám_do_toho

Re: Chudák táta
Kdyby nad synáčkem léta nedržel ochrannou ruku, tak by dnes nebyl chudák.
0/0
16.11.2004 23:14

REapocalypse

Jak bz to mělo fungovat
1. Méně závažná trestná činnost - veřejně prospěšné práce. 2. středně závažná trestná činnost - veřejně prospěšné práce + věznice. 3. Závažná tzn. cílená plánovaná vražda - nadoživotí ve věznici s maximální ostrahou + těžké práce pro stát. 4. Vysoce závážná tzn. seriové vraždy - trest smrti
0/0
16.11.2004 22:44

svobodny clovek

to R-e-a-l
Kdo nikdy neprekrocil povolenou rychlost, je robot. Zrovna dnes jsem rano prekrocil tricitku a nedal prednost autu zprava - tak tak jsem to ubrzdil.
Pochybit, prehlednout auto na hlavni muze kazdy. Nedavno jsem se tu v diskuzi zastaval ricice, ktery nedal prednost, jel trochu rychleji, byl strizlivy a zabil 4 lidi. Tvrdil jsem, ze 6 let je priliz pruisny trest, za jedno nedani prednosti.
Horak je vsak jiny pripad. Je to nepoucitelny frajirek, ktery si neda pozor, ani kdyz ma podminku. Jezdi opily. Boural jiz nekolikrat. Jednou pobodal ridice, ktery ho predtim predjel  Hrak si tech 10 let zaslozi, ale spis mel dostat vic. Je nepoucitelny.
0/0
16.11.2004 22:30

svobodny clovek

vrah za volantem
Precetl jsem si o Horakovi i navazujici clanek. A co jsem se docetl:
"Horák již rok předtím zavinil dopravní nehodu, při které jedna osoba utrpěla těžkou újmu na zdraví. Před dvěma lety zase nožem pobodal jiného řidiče za to, že ho předjel."    
Ten Horak je totalni krypl a hovado. Tech 10 let je fakt malo.    
0/0
16.11.2004 22:23

REapocalypse

změna systemů nezbytná
To je moc naivní. 10 let veřejně prospěšných prací ANO. 10 let věznění NE. To je k ničemu. Soudci asi žijí totalitou.
0/0
16.11.2004 22:09

REapocalypse

Re: změna systemů nezbytná
Pokud člověk spáchá podobnou trestnou činnost, musí zaplatit. Ale proč vězením, kde bude na 0-desetiletí společnosti k ničemu? Zeptám se jinak, platíte za ně rádi? Veřejně prospěšné práce dodají jim více volnosti a ostatním přínos. Důležité je také lépe připravovat deti na ten život. Paní Buzková toho moc nevymyslela kromě menších nader
0/0
16.11.2004 22:18

qazqaz

Re: Re: změna systemů nezbytná
Takovy hovado stejne makat neprinutis! Na 10 let do krimu a tam pekne makat aby si tim vydelal na pobyt a stravu. Pokud nebude chtit makat bude mit jen nezbytne nutne! Ani o drobek vic!
0/0
17.11.2004 1:37

MMarjanka

Viděli jste ho v telce???
Vždyť jemu je navíc evidentně jedno, že ty lidi zabil!!! Kdyby to byla náhodná první nehoda, možná by se dalo uvažovat o nějakých polehčujících okolnostech, ale už byl v podmínce a přesto si klidně jezdí ožralej..... Doufám, že navíc dostane doživotní zákaz řízení motorových vozidel!!!! A když má ´ještě tu neuvěřitelnou a nebetyčnou drzost se odvolávat tak ať mu přidají!!!
0/0
16.11.2004 22:06

JTB

...no comment
Něco ti povim. Já přes tu křižovatku docela doct často jezdim, odbočuju z hlavní a jestli tam ňákej takovejhle mozek vletí 130, já prostě nemam nárok, vůbec mu nemůžu dát přednost, když ho nevidim. 10 let, to snad sedí, klidně i víc.
Jo, od tý doby radši sjíždim z E55ky o pár set metrů dál na OMVce...
0/0
16.11.2004 21:33

R-e-a-l

HYSTERIE
 Já vám všem chytrejm moralistům něco povím. Hovado to bylo, vytuněnej golf a zaviněné nehody, hovoří jasně. Ale doprdele, abych šel za to, že mi starej nemohoucí imbecilní krátrozrakej důchodce nedá přednost na hlavní, a to jen proto, že  jedu o třicet procent větší rychlostí,  do báně na deset let, to je síla. Ostatní vlivy neřeším, ani je nehájím. Máslo na hlavě má ten, kdo tam neomezil maximálku s patřičnou tolerancí. A teď se tady zase klidně rozepište, ať se pobavím. Ale zamyslete se nad konkrétním přestupkem a konkrétním trestem, a zapátrejte ve svých hříšcích. No ?
0/0
16.11.2004 21:28

svobodny clovek

Re: HYSTERIE
"době havárie byl Horák v podmínce a za poslední dva roky způsobil pět dopravních nehod."
On ten vrah za volantem bude podobny typek jako ty, ze. Otuneny starsi Golf, dva subwoofery a desny frajer a nizsi IQ.
Dostal, to co zaslouzil a tebe ted zere a sere, ze by jsi mohl stejne dopadnou t i ty.
0/0
16.11.2004 21:44

R-e-a-l

Re: Re: HYSTERIE
Nepřekvapils, davovej hysteriku. Zkus víc a lépe číst.
0/0
16.11.2004 21:47

Arny_71

Re: Re: Re: HYSTERIE
Ze byl ozralej a jel 120 ti nevadi? Ty ses proste debil. Doufam, ze az se trefis ty, tak leda do busu, jako tvi kolegove v Praze, a ne do skodovky, jako tohle hovado.
0/0
16.11.2004 21:59

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
JEL PO HLAVNÍ. O 30% RYCHLEJI. DOSTAL 10 let. Ostatní tady teď neřeším, přečti si to znovu. A sáhni si do svědomí, zavzpomínej na svůj tachometr. Nikdy ? Nedělej si p*del...
0/0
16.11.2004 22:11

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
O 30 km/h rychleji, pod vlivem alkoholu a HLAVNE v podmince
0/0
16.11.2004 22:18

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
Takže kdo je v podmínce, je vždy vinen. Vidím, že se budu vážně bavit. Presumpce viny. Typická nižším formám společnosti a méně vzdělaným jedincům.
0/0
16.11.2004 22:20

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
Jsi vazne takovy hnup jako tady predvadis ?
0/0
16.11.2004 22:22

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
zajímavý argument, naprosto potvrzující mojí zmínku o těch jedincích...sám jsi si napsal vysvědčení, gratuluju.
0/0
16.11.2004 22:36

Hosta1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
To je fakt síla doufám že Tě někdo brzo sejme a budem tu moc diskutovat nad presumcí neviny, docela se těším, budu se potom zase cítit o kousek bezpečněji na silnicích...
0/0
16.11.2004 22:37

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
...a to mám jet po hlavní nebo po vedlejší ? Soudce Lynchi ?
0/0
16.11.2004 22:41

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
Ty radsi nejezdi vubec. Pokud se zastavas individui, ktera jezdi ozrala a pobodaji nozem jineho ridice za to, ze je predjel, tak to musis byt nebezpecny na hlavni i na vedlejsi. Stejne jako Horak.
0/0
16.11.2004 22:48

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
Jezdím pětadvacet let, svižně, bezpečně, nezavinil jsem žádnou nehodu. Mne neřeš. Stejně jako jsem neřešil toho páska. Řešil jsem míru zavinění a odpovídající trest.
0/0
16.11.2004 23:45

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
tak jsi to resil spatne ......
0/0
17.11.2004 0:07

gramatikFZS1000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HYSTERIE
ty si sulda, kterymu bych dal v realu nejradsi pres drzku....
0/0
16.11.2004 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.