Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VŠCHT vylučuje studenty kvůli zneužívání kolejí

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze bojuje proti lidem, kteří se na školu hlásí jen kvůli levnému ubytování na kolejích. Škola kvůli zneužívání kolejí zavedla pro studenty prvních ročníků testy z matematiky a začala sledovat, zda studenti do školy docházejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lada123

jak je to doopravdy
Skola nabrala bez prijimacek hodne lidi (co clovek, to penize), bala se spekulaci ohledne koleji a proto dala smlouvy na kolej jen kratkodobe a kontrolovala se ucast na vyuce. Ted by se sice mohli nejaci studenti vyhodit z koleji, ale neudela se to, protoze by pak ty koleje zely prazdnotou... Upresneni kreditniho systemu VSCHT Praha pro akademicky rok 2004/2005 cituji oddil 2, ustanoveni 3: V souladu s clankem 7, odstavcem 3 studijniho a zkusebniho radu stanovuji pro akademicky rok 2004/2005 povinnou ucast studenta na vyuce techto predmetu Obecna a anorganicka chemie I - cviceni Matematika I - cviceni Uvod do studia - prednaska Laboratore z obecne a anorganicke chemie I - laboratorni cviceni Jazyk - cviceni - pokud si student zapise predmet v 1. rocniku Telesna vychova - cviceni Laboratore z biologie - laboratorni cviceni (uci se jen na fakulte FPBT) Zimni nebo letni kurz - tyden v prirode, nutno splnit do tretaku
0/0
16.11.2004 21:35

fvagner

ANTIETHANOL 07
Tak jsem včera od kamaráda vyfasoval první dávku přípravku ANTIETHANOL 07 a musím konstatovat, že potom co jsem včera vypil mi ten přípravek asi zachránil život!! Vypil jsem 6 panáků vodky a před tím ještě 3 piva a nějaké panáčky. Dneska jsem se probudil a je mi fajn . Testoval jsem už asi všechno co se testovat dá, ale tohle mi zafungovalo. Normálně se mi po pití druhý den chce rozkočit hlava. Konečně naše věda objevila  něco co potřebuji já osobně k životu ve 21 století!!!!!!!!!F.Vágner www.antiethanol.com
0/0
13.11.2004 15:55

sebe

Re: ANTIETHANOL 07
můžu ti  věřit, že to funguje, ale jestli ti taková troška tak moc zamotá hlavu, tak je to s tebou špatné... radši se nechlub, kolik toho vypiješ..to bývá u nás na rozjezd, přeji hezké sobotní rána
0/0
14.11.2004 10:36

ZdenekZa

Nechápu,
proč se ješte dnes studenti obtěžují chodit na nějaké přednášky. Slyšel jsem, že se vysoká škola dá absolvovat i bez toho. Začala s tím prý UK a pokračuje nějaká plzeňská univerzita. Nevíte o tom něco bližšího? Prý jsou i nějaké zkrácené kurzy k získání titulu bez námahy.
0/0
13.11.2004 0:40

cukista

Re: Nechápu,
Nejseš náhodou jeden z těch "studentů", kteří dneska spí na hlaváku??? celkem by mi to na tebe  i sedělo...
0/0
13.11.2004 0:53

Johny_S

Re: Nechápu,
Jasně. Jedním z prvních absolventů je soudruh právník Stanislav Gross.
0/0
13.11.2004 1:44

Isabelle

Re: Re: chápu,
AAAjejda Honziku, a zase ponocujes??
0/0
13.11.2004 1:50

Johny_S

Re: Re: Re: chápu,
Zdravím, ano ponocuji. Ani nevím, proč to dělám. Vlastně bych už měl jít spát. Ale ještě to chvíli vydržím. Tak jak je?
0/0
13.11.2004 1:53

Isabelle

Re: Re: Re: Re: chápu,
"je" celkem dobre, vetsinou vyborne, nevim ale proc mi neodpovidas na email?? Jo!!! a proc nejdes spat.. ..zjistila jsem to...mas spatne svedomi, ze mi neodpovidas!!! ...nemuzes ani usnout....ta chrice te asi porad strasi...neboj ...chrice je zkrocena v Canade!!
0/0
13.11.2004 2:00

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: chápu,
Jé, tak to se omlouvám. Vzpomínáš posledně, když jsi mě tady objevila? Ptal jsem se tě, jestli jsem ti už odeslal e-mail, protože jsem se k tomu chystal, ale už jsem si nedokázal vzpomenout, jestli jsem to pak opravdu udělal. Nechtělo se mi to posílat dvakrát. Tys mně ale už neodpověděla. Ale co, teď už vím, takže to při nejbližší příležitosti napravím (dneska ale už ne, nějak mně to už nemyslí, a tak se mi nechce nic dlouhého psát). Chřice je dobrá k červenému vínu, ale musí být dobře opečená, pomazaná česnekem a grilovacím kořením.
0/0
13.11.2004 2:08

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chápu,
Tak si ted v klidu usni, posilam ti polibek na celicko...je velice jednoduche tuknout na email box , dozvis se tam co jsi posilal a nebo neposlal??? je to tak?? ...dobrou a klidnou noc.....
0/0
13.11.2004 2:21

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chápu,
To není tak jednoduché. Posílám to přímo z email.seznam.cz, bez pomoci jakéhokoli dalšího programu, a tam si člověk při odesílání může zrušit zaškrtnutí, aby se příslušný dopis uložil mezi odeslané. Dělám to tak automaticky, takže druhý den už nevím nic.... No, ale jinak máš pravdu, už musím jít spát. Zvlášť po tomto týdnu, měl jsem ho pěkně rušný, vyplněný nočními flámy, a už jsem nějaký unavený. Inu, člověk nějak stárne, či co... Polibek na čelíčko budiž příjemnou poukázkou ke sladkému spánku.  Něco podobného přeju i tobě. Tak zas někdy (a já napíšu). Dobrou.
0/0
13.11.2004 2:29

qventin

Re: Nechápu,
Jo, znam jednu skolu, je to nejtezsi gympl v praze. VSE - vysoka skola ekonomicka. Ale VSCHT nemuzes studovat z pohodli domova. Tedy pokud nemas doma laborku :-) BTW myslis ze nekde existuje titul bez namahy?
0/0
13.11.2004 16:30

Irish Stout

Hledání děr v systému
je symptomem podnikavosti. Ale na druhou stranu jsem ještě neslyšel, že by takový problém řešili třeba v Oxfordu. Buď mají prefíkanější pravidla nebo vyšší obecnou úroveň lidu (pseudo)studentského. Na VŠCHT jsem také nějaký čas docházel, ale bydlel jsem doma :-). To ovšem může znamenat, že jsem byl poněkud retardován.
0/0
13.11.2004 0:01

Johny_S

Re: Hledání děr v systému
Myslím, že problém je v nedostupnosti bydlení obecně. Když existují levné koleje, tak proč to nezkusit. Člověk zdaleka dostane kolej, pak ji pronajme někomu jinému a sám bydlí někde jinde. Ten dotyčný mu platí kolejné a ještě třeba nějaké prachy navíc. Kdyby oxfordští studenti žili čtyřicet let v ekonomickém úpadku, asi by se chovali jinak.
0/0
13.11.2004 1:47

test

Re: Hledání děr v systému
mozna to bude tim, ze tam se plati skolne a to je pravdepodobneji vyssi nez cena ubytovani, takze se nevyplati skolu "fiktivne" navstevovat ;)
0/0
13.11.2004 16:29

Pucmeloud007

Me ty pravidla prijdou ferova
Nechod si na prednasky, ale kdyz neudela stest letis. Udelas ho je to OK. Chodis na prednasky....nemusis udelat test. jelikoz hlavnim cilem je zamezit zneuzivani koleji, tak mi to prijda vazne ferovka.
0/0
12.11.2004 23:46

bombai

hmm, ryba a VŠCHT smrdí od hlavy...
Když o sobě vysoká škola takto veřejně prohlásí, že je jako žumpa a smrt - beru všechno, tak a´t se jde vycpat. Na Masaryčku jsem měli přijímačky pěkně vostrý a holt dojíždím až z Prahy... A od kdy jsou přednášky povinné...
0/0
12.11.2004 23:17

cukista

Re: hmm, ryba a VŠCHT smrdí od hlavy...
No já myslím, že přednášky povinné nejsou a ani ten test z matematiky povinný není. Možná by stačilo jen si ten článek prvně přečíst a až poté se zapojit do diskuze... Je zajímavé, že nad "vychcaností" lidí (a v tomhle případě to asi nebudou studenti školy) se nikdo nepozastaví, zatímco nad výborným nápadem školy jak problém vyřešit už jo... 
0/0
13.11.2004 0:49

qventin

Re: hmm, ryba a VŠCHT smrdí od hlavy...
Povinne prednasky nejsou. Tohle to neni povinna skolni dochazka. Pokud jsi na vysoky, tak vis je to na tobe, jestli chodis nebo ne. VSCHT v zadnem pripade neudelala prednasky povinne. Takovy zblebt ...
0/0
13.11.2004 16:27

JfV

Chudáci !
A oni se tak důkladně připravují na život ! A protože to bez podvodů nejde, tak i o tom život je. A teď nám to v týdnu svojí pochůzkou po Praze vysvětlí, jak to vlastně s demokracií myslí... Jsou to ti praví, nezkažení minulostí.
0/0
12.11.2004 22:09

fr-mottl

co je to prednaska na ceske ''vysoke' skole
je to zvlastni seance, kde osoba nespravne v lidove mluve oznacovana jako vysokoskolsky pedagog predcita z knizky zvane skripta a prepisuje ji na tabuli. Zpitomneliu pritomni zvani studenti se snazi to vse z te tabule opsat do vlastnich poznamkovych bloku. Kdo ma cas na tuto nesmyslnou cinost by mel byt jako prvni ze skoly vyhozen - samozrejme az po tom tzv. pedagogovi...
0/0
12.11.2004 22:08

Daniik_12

Re: co je to prednaska na ceske ''vysoke' skole
Přesně, jsem ve čtvrťáku a v podstatě nevím, co to přednáška je. Radši se vyspím.  Chodím jen na volitelný, který mě opravdu zajímají a jsou už vymezený k určitýmu oboru a mají nějakou úroveň. Obecný opisy nesmyslných matematických a jiných vzorečků ze skript vážně nemusím.
btw. spousta lidí to řeší zvýrazňovačem, prostě vezmou skripta a zaškrtnou, co přednášející opsal, to je teprve HUSTÝ , ale co, všichni víme o čem je VŠ, že?
0/0
12.11.2004 22:15

_Esprit_Fort

Re: Re: co je to prednaska na ceske ''vysoke' skole
Přesně o takových vychcanech (jako jsi ty) to dnes je! Snaží se připravit do života pouze k tomu, aby uměli akorát dobře švindlovat, ale nikoliv k tomu, aby uměli něco poctivého vykonat.
0/0
12.11.2004 23:24

me2di

Re: Re: co je to prednaska na ceske ''vysoke' skole
jo jo..........taky zvyraznuju :-)..nejlepsi je si kopit starsi uz zaskrkany skripta :-D
0/0
13.11.2004 11:13

Dr. Wily

fuj!
Na VŠCHT vedou docházku na přednáškách?! Tam bych teda nechtěl chodit
0/0
12.11.2004 21:50

John Nowak

Re: fuj!
Na vscht nejsou povinné přednášky ani cvičení. Povinné přednášky zavedli až letos a to pouze pro prváky ...
0/0
12.11.2004 23:38

qventin

Re: Re: fuj!
Proboha, nic neni povinneho. Nemusis tam sedet. Je to vysoka skola jako kazda jina. Prvaci nemusi nikam 'povinne'. Jenom musi napsat testy. Kdo je nenapise A ZAROVEN nechodi, tak ma smulu.
0/0
13.11.2004 16:24

qventin

Re: fuj!
Dr. Wily, tak si to prosim precti jeste jednou. Nemusis tam chodit, jenom musis napsat test z matiky a take z anorg. chemie. Je to na tobe, kdyz si veris, tak te nikdo nikam nenuti. Lepsi reseni neznam.
0/0
13.11.2004 16:23

juton

Ale?
, Že by konečně bič na vychcané flákače?
0/0
12.11.2004 21:18

Abitur

Tyhle formální přjímačky jsou humus.
Nevíte někdo jak je to na teologické fakultě? Blíží se zkouškové, tak bych si ji mohl pro cvik udělat.
0/0
12.11.2004 21:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.