Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT spustí dva nové kanály

Sport, zpravodajství či dokumenty budou mít v příštím roce v televizi vlastní kanály. Bude to stejná "televizní revoluce" jako v roce 1970, kdy Československá televize začala vysílat na dvou kanálech. Přesné datum jejich startu ještě není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dastik

A nakonec: Další? Za jakou cenu?
pokr:
(2) Rozhlasové a televizní poplatky vyplacené poplatníkem poukazuje MF provozovatelům bez jakékoliv srážky.
§ 4 Sazba poplatků
Měsíční výše rozhlasového poplatku činí 37 Kč, měsíční výše televizního poplatku činí 75 Kč za osobu bez rozdílu zda vlastní přijímač nebo ne.
§ 5 až § 8 se ruší v celém znění. § 9 Odměna poště a další povinnosti pošty
(1) Odměna poště za vedení evidence přijímačů a za vybírání poplatků se ruší. (2) Pošta stornuje (fyzicky zlikviduje) veškeré údaje o dlužných poplatcích a údaje z evidence přijímačů. Pošta z této evidence již nadále nesmí poskytnout žádný údaj ani provozovatelům ani žádné jiné instituci z důvodu ochrany osobních údajů.
4) Uvedená citlivá data byla získaná od fyzických nebo právnických osob na základě dnes již neplatného zákona nedobrovolně a proto se jejich jakékoliv využití tímto zákonem zakazuje!!!
0/0
12.11.2004 22:51

dastik

Znovu: Další? Za jakou cenu?
pokr: občan neměl jinou možnost než sledovat program ČRo anebo ČST, nyní ČT a ztratil svoji důležitou funkci a nyní již nemá své opodstatnění. Příjmy ČRo a ČT je třeba financovat jako veřejnoprávní média z veřejného rozpočtu daňových poplatníků, t.j. obyvatel a státních i soukromých firem a podniků sídlicích na území ČR. § 2 Dosavadní poplatník
(1) Dosavadní poplatník, fyzická nebo právnická osoba, která byla držitelem rozhlasového nebo televizního přijímače, bez dalšího zkoumání se zprošťuje povinnosti platit poplatky. Důvod:
(2) Vybírání poplatků je složité, nákladné a nesmí je provádět státní podnik za odměnu.
Kontrola přijímačů jinak než porušením domovní svobody je neakceptovatelná a navíc, náklady by se tím jenom neefektivně zvýšily na úkor občanů ČR.
§ 3 Nový poplatník
(1) Poplatníkem se nově stává MF z veřejných rozpočtů a to částkou odvozenou od sazby poplatků dle § 4 tohoto zákona schválenou parlamentem ČR.   
0/0
12.11.2004 22:47

dastik

Další? Za jakou cenu?
Přijatelný zákon o TV /R poplatcích od agenta (možného 011 / 2004) prostřednictvím netu jako předloha našim poslancům
:Nově se má schválit::   
§ 1
Předmět poplatků (1) Rozhlasový poplatek se platit již nebude ze zařízení technicky způsobilého k příjmu a následné reprodukci vysílání Českého rozhlasu (dále jen „rozhlasový přijímač"). (2) Televizní poplatek se platit již nebude ze zařízení technicky způsobilého k příjmu a následné reprodukci vysílání České televize (dále jen „televizní přijímač"). Důvod:
3) zařízení technicky způsobilé k příjmu a následné reprodukci vysílání Českého rozhlasu (dále jen „rozhlasový přijímač") a zařízení technicky způsobilé k příjmu a následné reprodukci vysílání České televize (dále jen „televizní přijímač") již přestal plnit svou funkci z dob, kdy běžný ob
0/0
12.11.2004 22:42

Utopenec

Další kanály?
To snad ne! Už teď mám pocit, že tam není na co koukat a čím chtějí vyplnit čas těch dalších? Kdyby za ty peníze raději zakoupili nebo vyrobili kvalitnější náplň těch prvních dvou !! Takhle se dle mně finance na zakoupení práv ke sportovním událostem ještě výrazně ztenčí a proto je budou vysílat NOVA nebo PRIMA. Na ČT pak zbudou zápasy druhé ligy nebo se bude muset najít sponzor, jako v případě BIATLONU. A o filmech ani nemluvě.
0/0
12.11.2004 14:53

dado prso

Sláva
Koněčně nebudu muset čumět na fotšus jen na hovně a primusu.Stejně to ale zprovozněj bůhví kdy.
0/0
12.11.2004 12:18

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Konečně.
Konečně bude český kanál, kde se dozvím vše o sportu, od golfu až po hokej a myslím si, že na kvalitní úrovni. Tam určitě nebudou takové geniálnosti jako v Titelbachárně, že naši hokejisté vedou 1:1 nebo že Jágr nastřelil míčem finskou branku. A koncesní poplatek? 75,-Kč měsíčně je směšná taxa. Zkuste si spočítat kolik kdo dá za cigárka, pivečka nebo SNSky. Mě by nevadilo ani 100,-Kč, ale na druhou stranu je fakt, kontrolovat jak s títo rancem ČT hospodaří.
0/0
12.11.2004 8:39

opravak

Už vysílá
Na satelitu ASTRA už vysílá ČT3 svůj program.Dokonce volně-nekodovaně.Přenos z poslanecké sněmovny.Ať celá Evropa vidí ty naše slavné blbečky!!To jejich chrápání,čtení novin a telefonování a nakonec hádka o č... a hovado.To bude síla pro celou Evropu.Tak herci v parlamentu a senátu.Hrajte pořádné svoje divadlo!Uvidí Vás  celá Evropa.  
0/0
12.11.2004 8:04

millsew

Skvělá zpráva...
0/0
11.11.2004 21:04

ngtrx

20%??
Rádio hlásilo, že 1/5 občanů chce se vrátit do režimu totality. Za bolšánů to byla 1/15, neboť v ČSSR bylo 15 milionů lidí a 1 mil bolšánů. To dnes znamená 3x vyšší odhad. Je neuvěřitelné, že by se nám rozmnožili lidé s narušenou duší takovou měrou. A to ani tehdy, kdyby do ankety Komáři zapojili svou Ransdorf-jugend. Prý se lidé bojí o práci. Ale tu práci vám, miláčkové , berou Bolšije načalniki z rodné partaje bolšánů, cssd. Ano, komáři se vylíhli v socanské kolíbce r. 1920. Práci vám nedají ani socani a tím míň bolšáni. Vzpomínám, že když se u nás v podniku vrátila milice ze "cvičení ", vymetali flašky od chlastu z jejich "vétřiesky". Zatímco oni cvičili někdo plnil jejich úkoly v podniku. Totiž v té vysněné totalitě byl člověk placen za přítomnost v práci a nikoliv za ni. Vyjmul bych z toho horníky, a ostatně všechny profese, kdes musel opravdu pracovat. Jsou-li v těch pochybných 20% mladí lidé, pak vězte, že KSČ věznila a mučila ve svých vězeních lidi jako to bylo za jakého koliv
0/0
11.11.2004 20:59

Gargy

V roce 2005 je ubohost
ČT vysílat na 4ech programech. 2 stačí a ostatní kanály by měli mít soukromé tv. Tím nemyslím novu, nebo primu. Určitě by se jich našlo více.
0/0
11.11.2004 19:52

Berg1

Viva ČT
Ať si třeba hospodská Dědečková, tajtrlík (viz výrok Železného) Štěpánek či Langr třeba puknou vzteky. Nechci mít jenom žumpu typu Nova s intelektuály vzor Tuna.
0/0
11.11.2004 19:25

opportunity

Ještě jeden
Měli by si jeden kanál vyčlenit pro reklamy, ať s nimi neopr***jou během vysílání, nebo je vyřadit úplně, když se tak ohánějí svým přínosem pro informovanost, vzdělanost a kulturu národa!
0/0
11.11.2004 18:47

Thyronx1

Re: Ještě jeden
A jak by sis predstavoval ze by se mela TV platit???? Ze by jako pracovali zdarma? Tak to bys mohl zacit hned rano i ty a pracovat zdarma.... Beztoho takovy mozek nemuze nic vytvorit. Spis mi pripada ze nekdo chce CT znicit a odstranit a zavest soukrome TV typu Nova. Inu proc ne? Mozna by se Vam dost brzy zastesklo. Jako Amik mam moznost kazde leto sledovat vsechny Vase TV a samozrejme skoro po cely rok mistni. Mohu Vas ubezpecit ze ani Nova a uz vubec ne CT1 se nemohou merit v delce reklam za cely vecer. Az Vam bude Vase TV prerusovat 2 hodinovy film rekneme 20 vstupy s reklamou, zasteskne se po stare dobre CT1 ba i po Nove.Umelecka hodnota poradu CT1 mne stale fascinuje. Vecerni TV Novu v pohode porovnam s kteroukoliv americkou stanici. Jednim uchem tam a druhym ven. Specialne zpravodajstvi na Nove a lacine americke filmy ktere by tu do TV nemohly.Ale jo da se to tu pujcit na kazetach.
0/0
12.11.2004 5:07

celtic

ČT...
ČT je prestižní evropská televize, Fandím jí! Ostatní ať si pouštěj ty své telenovely a Rexy...nebo ať si puknou
0/0
11.11.2004 18:28

millsew

Re: ČT...
Souhlas.
0/0
11.11.2004 21:03

Nou_coment

"Co s prachama
tak je dáme b*bečkům na hry  (další TV "anály"), alespoň přestanou prudit a lépe se nám bude vládnout"= nepublikovaný odposlech .
0/0
11.11.2004 17:55

HEROSTRATOS

Zrušit ČT !!!
Daň za televizi má být zvýšena z důvodu rozjezdu digitálního vysílání. OKAMŽITE ZRUŠIT ČT !!! Na co ještě rada pro televizní vysílání čeká?  
0/0
11.11.2004 17:51

pasik00

to snad
proc jenom 4 kanaly? Proc ne rovnou 10?
0/0
11.11.2004 17:38

hasmen

No a tak to bude potom vypadat...
http://www.evangelik.cz/pic/2002/van-08-televize.jpg
0/0
11.11.2004 17:09

nevende

POUZE DVA ? ? ?
KOPÝTKO---KLEPÝTKO,, ALE KDO JE TEN DRUHÝ ? ? ?
0/0
11.11.2004 17:07

nevende

Re: POUZE DVA ? ? ?
K A N Á L
0/0
11.11.2004 17:07

krabi

státní televizi privatizovat
vzhledem k tomu, že digitalní technika umožnuje vysílat  souběžně desítky programů, myslím, že "veřejnoprávní" televize by něla být zrušena a vysílání televize necháno soukromým subjektům. Nemáme také "vládní" noviny, nevím proč bychom měli mít vládní televizi. 
0/0
11.11.2004 16:42

Xaver01

:-)
To neni zas taková revoluce a navíc by stačilo zdražit max o 15,- Kč měsíčně. Daleko větší revoluce by býval byl vysokorychlostní internet, kdyby tady nesmrděl Český Telecom, který si jako prase ve chlévě vydržuje sociálně demokratická vláda.
0/0
11.11.2004 15:48

JanTleskac

CT do plynu
Na co kdyz nejsou schopni naplnit ani stavajici dva.
0/0
11.11.2004 13:45

56xjf

?
Chcete tím říct, že nevytáhnu paty z domu a budu jen čumět na bednu? A tomu říkáte pokrok?
0/0
11.11.2004 12:55

HAL9000

2 Kanáli?
Jednoho "kanála" znám, to je Adam Komers, kdo budou ti dva další?
0/0
11.11.2004 12:33

houba_

az 20 novych TV kanalu ??
a jak si medialni analytici predstavuji, ze se na malem ceskem trhu uzivi??
a propos: Nova i Prima pripravuji digitalni vysilani take a nepotrebuji k tomu ani koncesionarsky poplatek, ani vysilat Horsta Fuchse  5-6 hodin denne
0/0
11.11.2004 10:52

Premik78

Re: az 20 novych TV kanalu ??
srandisto kolik si myslíš že Nova i Prima vysílají reklam a teleshopingu? denně to bude takovech těch tebou napsanech 5-6 hodin
 
0/0
11.11.2004 10:56

houba_

Re: Re: az 20 novych TV kanalu ??
jo, ale na rozdil od CT si nehraji na ochrankyni vzdelanosti a kultury v CR a netahaji mi penize z kapsy.
a krom toho, CT me reklamou a Fuchsem otravuje na dvou kanalech
0/0
11.11.2004 11:02

geroc

Re: Re: az 20 novych TV kanalu ??
Pro změnu ČT z každého pořadu usekla 5 minu během  kterých se z obrazky culí Horst  (což mně u Toulavky a Objektivu docela dost sejří).
0/0
11.11.2004 11:51

Nou_coment

Re: Re: Re: az 20 novych TV kanalu ??
A na Nově jsou profíci? "24 hodin" titulky s komentářem v začátku vlastního děje filmu. Je ovšem pravda, že si klidně můžu číst třeba knížku.
0/0
11.11.2004 18:01

MEKIQ

Re: az 20 novych TV kanalu ??
Vy jste buď neskutečně bohatý nebo neuvěřitelně nudný člověk, když máte čas měřit kolik reklamy v televizi dávají
0/0
11.11.2004 11:14

houba_

Re: Re: az 20 novych TV kanalu ??
kdybych to meril, tak napisu presny cas,
ale schavalne si zkuste projit program CT1 a CT2, pocitejte  5-10 minut reklamni blok mezi jednotlivymi programy a  k tomu ruzne teleshopingy v prubehu dne a noci (z nich nektere vicejak hodinove jsou take uvedeny v programu a jine 15-20-ti minutove tam nejsou a o kterych nedavno mluvci CT prohlasil, ze je jiz nebudou davat v hlavniim vysilacim case)
0/0
11.11.2004 11:27

Matys3

3000?
TV krabička má stát 3000,-Kč? V sousedním Německu stojí toto zařízení údajně v přepočtu kolem 1500,-Kč, při jejich příjmech je to za hubičku. To si zase někdo namastí kapsu.
0/0
11.11.2004 10:45

Lukr2000

Re: 3000?
Proc si stezujete? Vyvinte svoji TV krabici, vstupte na trh a vyhrajte konkurz napriklad tim, ze budete konkurovat nizsi cenou (treba za 1.500,- nebo i mene, aby jste si nenamastil kapsu). Nebo je-li to pro Vas prilis prace a starosti, tak si ji jako spotrebitel proste nekupujte a svym hlasem date jasne najevo, ze cena je vysoka. Treba svym postojem dosahnete toho, ze cena pujde dolu. Mate pravo volby. Tak se zamyslete:-)
0/0
11.11.2004 12:31

jiras60

Re: 3000?
Vždyť si to přece koupit nemusíte, všechno je to jenom o potřebách a možnostech... Přestože bydlím v Praze, mám mizerný signál a jediným řešením pro mne byl digitální pozemní přijímač, který jsem si za 8 tis. pořídil loni v květnu, abych mohl vůbec sledovat české programy. A nelituji toho. A taky jsem nemusel...
0/0
11.11.2004 13:03

sherman

Re: 3000?
bezne stoji 60-120 ojro. takze nejlevnejsi spis kolem 1800. Ovsem DBV-T muzete mit i za 30 s predplatnym nejakyho casopisu...
0/0
11.11.2004 18:13

MEKIQ

Pokrytcům stačí horní roh!
Přátelé já když se dívám na televizi tak je mi úplně šuma fuk jetli je v horním rohu nasáno Nova, Prima, ČT. Já mám prostě jediné řešení, dívám se na to co mě zaujme.
0/0
11.11.2004 10:23

iuos

hmm
přesně tak
0/0
11.11.2004 10:26

Páťa Tlučhoř

čt3a4 ok ale
nechtěla by "veřejnoprávní" čt konečně zrušit komerční kanál čt1 a přestat plýtvat našimi penězi za to, co mi můžou přinést komerční televize....???
0/0
11.11.2004 10:11

redback

hydra ČT ...
se rozrůstá. Bude třeba zaplatit další státní zaměstnance, zvyšovat daně a poplatky. Budou nová místa pro kamarády, manželky poslanců a policajtů. Je houšť soudruzi a větší kapky
0/0
11.11.2004 10:09

dezidor

Zruště ČT 1 a ČT2
Proti těm novým kanálům nic nemám. Zpravodajtví bude zase nic moc, ale sport a dokumentární filmy mi nevaděj. Teda pokud se nebude jednat o tvorbu ČT - to by byla samozřejmě katastrofa. Každopádně by se měly zrušit ČT 1 a většina věcí na ČT 2 (supidní snaha hrát si na Novu / stupidní vlastní tvorba / debility typu "Velký vůz").
0/0
11.11.2004 10:00

Petr1234

Re: Zruště ČT 1 a ČT2
oooo, ješte bych rzušil novu a primu, a zakázal video, a pak bych si na svoji televizi s uhlopříčkou 137 cm dal kytky a na sklo bych namaloval obrázek. TAkhle to chceš? Nějak se musí živit každá televize, a je jedině dobře že se otvírají možnosti digitální televize.
0/0
11.11.2004 10:04

xolotl

Re: Zruště ČT 1 a ČT2
Správně. Zrušte ČT. Nám hlupákům stačí Nova. A je nás většina
0/0
11.11.2004 10:11

iuos

hmm
kdo se bude chtít dívat na televizi, tak si to koupí, kdo ne, tak si to nekoupí. v čem je problém? mít doma televizi není povinnost
0/0
11.11.2004 8:45

davexx

Re: hmm
Přesně tak, jen nezapomeňte platit koncesionářské poplatky, k tomu televize tak není vůbec potřeba.
0/0
11.11.2004 11:41

iuos

hmm
no, to je taky fakt
0/0
11.11.2004 11:55

opily_poslanec

Tak to je fajn
Bylo by dobré,kdyby byl jeden kanál vyhrazen přenosům z parlamentu,či politickým diskuzím!Už se moc těším.
0/0
11.11.2004 8:45

V2kt0r

Re: Tak to je fajn
Myslis pro poslance? Aby usetrili za letenky z Ostravy, mohli zustat doma, byli uplne stejne produktivni a PRESTO neprisli o nejnovejsi drby? To by mohlo stat za to :-)
0/0
11.11.2004 8:49

mesky26

Re: Tak to je fajn
Tak přesně tenhle kanál začíná od 17.11.2004 nekódovaně na Astře 19,2 a jmenuje se 24.cz.
0/0
11.11.2004 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.