Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Google udělal z Grosse Velkého bratra

Správci webových stránek Úřadu vlády museli řešit žert na adresu Stanislava Grosse. Na premiérův oficiální životopis totiž směřovaly odkazy z vyhledávače Google po zadání hesla "Velký bratr". I přes snahu webmasterů však vyhledávač na Grossovu stránku opět odkazuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

nejvyšší čas balit a
odsunout se třeba na Kypr trvale....
pokud politik má takové poradce a specialisty, je to pro něj ideální útočiště, nemusí topit a stačí mu kraťasy....
jinak lidu této země.pane před.sedo.
radí
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
14.11.2004 15:31

edelweiss

Re : ODSneprohrava
tak to je naprosto vzorovy pripad priznivce, nebo clena toho bratrstva, jak je znam ja. V detstvi vychovavani ateisticky, proto zadna etika, ve skole outsideri ,ale fyzicky silni dost na to ,aby to dali vyzrat sopluzakum , pro "velky "uspech ve vzdelani vetsinou pinglove,pak vyhazovaci v bordelech ,no a pak se nasli v politice a ODS. Jo, kdyz se luza dostane do politiky a pociti moc, tak to vsichni poradne pocitime. Napred v projevech a pak v ekonomice. To co clenove ODS provedli ceske ekonomice, to se doposud nepodarilo nikomu jinemu. Pred luzou v politice varovali snad vsichni znami filozofove uz z dob Spartakova povstani a je tomu venovana dokonce jedna z mala praci, Lenina, ktera stoji za to cist. Ceska politika je ukrutne smetiste a rynek pro povl.Stale je opomijen zakladni problem a ten je  hospodarstvi v pokrocilem rozkladu a fakticky pred bankrotem, doprovazeny naprostym uvolnenim spolecenske moralky. Kdokoliv rozumny se timto bude zabyvat, musi uznat, 
0/0
14.11.2004 15:17

edelweiss

Re: Re : ODSneprohrava
ze jedine reseni situace v CR ma vypracovane CSSD a ma k tomu i prostredky a lidi. Sice ne naprosto optimalni , sice ne sympaticke lidi , ale je to v teto dobe jedine, co je k mani. Ac jsem priznivce cehokoliv jineho, myslim si, ze je nutne CSSD podporit, a to i takovou, jaka je dnes. Myslim si, ze si v te strane dnesni vedeni udela poradek pomerne rychle, ono nejde rychle zpretrhat vazby vznikle za desetileti . Snad za nejakych pet, deset let tady bude nejaka pravicova strana, kvuli ktere mi bude stat za to jit k volbam.
0/0
14.11.2004 15:24

HAL9000

Re: Re: Re : ODSneprohrava
Prosím tě, buď tak hodný a přestaň tady oblbovat s těmi tvými kecy. Nežiješ tady a podle všeho vůbec nevíš, co se tady děje, jinak bys nemohl pořád vychvalovat ČSSD. Posledně si tady pěl chválu na Grosse a podívej se, kam to dotáhl. Tvrdíš že jsi za  mořem, podnikáš a daří se ti dobře. Přeju ti to, buď si kde chceš, ale nekomentuj něco, do čeho nevidíš a čeho nejsi účasten.
0/0
15.11.2004 8:03

pjotrrr

Spíš
Velký hnup
0/0
14.11.2004 12:17

fvagner

RECEPT PRO VŠECHNY KTEŘÍ JDOU DNES SLAVIT !!!!
Tak jsem včera od kamaráda vyfasoval první dávku přípravku ANTIETHANOL 07 a musím konstatovat, že potom co jsem včera vypil mi ten přípravek asi zachránil život!! Vypil jsem 6 panáků vodky a před tím ještě 3 piva a nějaké panáčky. Dneska jsem se probudil a je mi fajn . Testoval jsem už asi všechno co se testovat dá, ale tohle mi zafungovalo. Normálně se mi po pití druhý den chce rozkočit hlava. Konečně naše věda objevila  něco co potřebuji já osobně k životu ve 21 století!!!!!!!!!F.Vágner www.antiethanol.com
0/0
13.11.2004 20:59

edelweiss

Re: RECEPT PRO VŠECHNY KTEŘÍ JDOU DNES SLAVIT !!!!
Vsechno ,co tvoje telo potrebuje, je jit dvanact hodin denne kopat za Telekom a ne si vyvalovat sunky na bytove komisi na prazskem magistrate. To vis, kdyz dostavas uplatecky flasticky jako zavdavek, pak mas problem je rychle konzumovat. Zacni pracovat a na chlast si ani nevzpomenes, magore.
0/0
14.11.2004 15:30

HonyaDj

Pro ODS neprohrává...
Hezké...chcete říct, že se v ODS používá takovýhle slovník, aby oslovila mladé...že byste chtěli oslovit mladé dlaždiče (nikdo jiný není tak sprostý)... A pokud jiné mladé lidi, co nemají stejný názor jako vy, nazýváte tak jak nazýváte, myslíte si, že vás pak budou volit...Z vašeho příspěvku vyplývá, že si ODS myslí o voličích, kteří je nevolí, že jsou tedy póvl, bezdomovci...? Takže takové mínění má ODS o 80% českého národa (přibližně, vychází mi to z toho jaká byla volební účast a z toho kolik zúčastněných volilo ODS)...... Nicméně děkuji, že jste mi otevřel oči, pokud jsou poměry v ODS takové jaké píšete, pak bych se měl příště více zamyslet koho budu vlastně volit.
0/0
13.11.2004 16:53

vladino

Velký bratr?
Sto pro!!! A k tomu velký peetchus!!!
0/0
13.11.2004 13:01

jirka04

Velký bratr Gross
     Tento "žert" snad ani žertem není. Pan Gross se skutečně jako "Velký bratr" chová. Ne proto s podivem, že se tyto stránky objevily a to dokonce na tak významném světovém portálu jako je GOOGLE!
     Souhlas
0/0
13.11.2004 11:30

dzzin

PROVOKACE
Prosim, zamyslete se nad motivy a pruzracnosti prispevku od "ODSneprohrává" a uvedomte si, ze se jedna bud o naivni (lec castecne ucinnou) provokaci majici za cil ODS poskodit, nebo o projevy demence naprosto vymasteneho ubozacka, ktery nevi co cini. Myslim ze jakekoli dalsi reakce na jeho pubertalni vylevy jsou naprosto zbytecne a nema smysl stavat se obeti jeho provokaci.
0/0
13.11.2004 6:06

jirka04

Re: PROVOKACE
     Připojuji se také!
0/0
13.11.2004 11:31

vladino

Re: PROVOKACE
Takové průhledné provokatérství mně nechává úplně klidným. Kdo tomu nerozumí, ať neleze na Internet!
0/0
13.11.2004 13:03

hulibrk1

ods a ti druzí.
Nazdar chlape, řeknu ti jen tohle, nebudu volit ani ksčm ani lidovce ani čssd a ani ODS. nemyslím si, že politici ods jsou jiní než ti ostatní. je to stejná pakáž. lepší by bylo, kdyby všichni táhli do řitě a to včetně z-rdů z ods. čusky.
0/0
12.11.2004 23:57

HAL9000

Re: ods a ti druzí.
Úplně nejlepší by bylo,kdybys táhl do řiti ty, i s těmi svými debilními názory,  k o k o t e ! Čágo belo. 
0/0
13.11.2004 0:43

Ccecil

Re: ods a ti druzí.
Ano, vol nezávislé na čemkoli, včetně svědomí. TO JE TA SPRÁVNÁ VOLBA.
PS nebo se na to vyse... a pak nadávej ty zhovadilče...
0/0
13.11.2004 1:00

ODSneprohrává

Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
ODS je jediná strana, která skutečně hájí české národní zájmy a která udělá vše pro to, aby nám ve státě  nevládli hnusní komouši, socani a sudětáci.
Největší kreténi jsou ti 3 socialističtí kandidáti - Tesařík, Hejná a Kázeňský. Já bych jim dal přes čumák pořádnou ťafku, až by se z toho posrali. Hejná vypadá, jako by šukala s každým ožralým cigošem a bezdomovcem. Tesařík se zas na plakátech tváří, jako by mu jeho stará ukousla péro a museli mu tam místo toho našít umělé. Navíc vypadá jak největší imbecil z blázince.
   Zkrátka vám chci připomenout, abyste dnes a zítra nezapomněli volit v senátních volbách kandidáty ODS, protože je jediná strana, kterou může duševně zdravý člověk volit. ČSSD a KSČM - to jsou kreténi, které volí imbecilové, kreténi a  teplouši a cigoši.
Pokud mi to smažou, bude to jasný důkaz socialisticko-komunistické cenzury na tomto serveru. Protože původně jsem to měl napsáno mnohem razantněji, ale
0/0
12.11.2004 17:22

Cert_Bertik

Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Vzhledek k tomu,že nehodlám pokračovat ve způsobu, že pro jistotu píšete vše dvakrát,upozorňuji Vás na svou reakci pod Vašim původním příspěvkem.
Myslím,že podobnými příspěvky pomáháte ČSSD a KSČM více než zvládnou sami.
0/0
12.11.2004 17:30

ODSneprohrává

Re: Re: Volím ODS.
 
mám několik přátel, kteří jsou členy ODS. 2 z toho dělají zastupitele za ODS ve velkém městě, jeden dokonce volebního manažera ODS v jednom senátním obvodu. pomáhal jsem i s roznosem volebních letáků. Když mi to dovolí, tak třeba v pondělí tu uveřejním jejich jména a můžete si to ověřit.
Ale jinak do konce voleb žádná jména říkat nebudu, i když je to 100%-ně pravda, co je výše, právě proto, abych jejich postävení neohrozil.
0/0
12.11.2004 17:53

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Volím ODS.
No ti musí mít radost. Myslím,že tyto příspěvky spíše odrazují volit ODS. Jinak je Váš příspěvek kapku mimo mísu. V předchozím jste pomluvil vše,na čem není modrý pták a použil jste přirovnání, který by mohl vytvořit  komunistický novinář v padesátých či sedmdesátých létech minulého století. Chtěl bych upozornit,že zkratka ODS je Občanská demokratická strana a proto by alespoň otevřeně neměl její příznivec používat praktiky diktátorských režimů.
0/0
12.11.2004 18:03

ODSneprohrává

Re: Re: Re: Re: Volím ODS.
mám několik přátel, kteří jsou členy ODS. 2 z toho dělají zastupitele za ODS ve velkém městě, jeden dokonce volebního manažera ODS v jednom senátním obvodu. pomáhal jsem i s roznosem volebních letáků. Chci rovněž do ODS vstupit. Když mi to dovolí, tak třeba v pondělí tu uveřejním jejich jména a můžete si to ověřit. Ale jinak do konce voleb žádná jména říkat nebudu, i když je to 100%-ně pravda, co je výše, právě proto, abych jejich postävení neohrozil. Jednak ve volbách a jednak v rámci strany. Také by na ně mohl být vyvíjen mediální  tlak. Mí přátelé - i z ODS používají stejný slovník jako já, když se bavíme. Když chcete oslovit mladé, je potřeba  i stejně mluvit jako oni , no literárním 100 let starým slovníkem je neoslovíte.  Nebo takoví bývalí republikáni. Tak zůstanou doma. A já je přitom mohu oslovit. Ale to vyžaduje jiný než archaický literární slovník.
Jinak slova jako k r e t e n   vadí hlavně těm, co si přejí návrat minulého režimu.
0/0
12.11.2004 19:21

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Volím ODS.
Jeden dotaz, mají opravdu modré ptáky? Prosím odpovědět opět 2x.
0/0
13.11.2004 1:04

petrusus

Re: Re: Re: Re: Re: Volím ODS.
TO JE DĚSNÁ ÚCHYLKA !
0/0
13.11.2004 14:23

Johny_S

Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Proboha, co ty jses za hovado? Neslo by to bez tech urazek? Co treba nejaka fakta. Podotykam, ze jsem clen ODS, a stve me, ze podle tebe budou soudit nas ostatni.
0/0
12.11.2004 17:49

Vaclav Hanus

Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
To je zajimave. A jindy mas stejny slovnik jako on....a nevadi ti to.
0/0
12.11.2004 17:53

Cert_Bertik

Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Máte pravdu. Lepší pomoc pro KSČM než pronáší pan předřečník snad ani není možná. Letos do senátu nevolím,ale pokud bych před volbami četl tato slova, asi by mi nikdo nedonutil volit stranu,která má tyto zastánce.
0/0
12.11.2004 18:16

ODSneprohrává

Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
mám několik přátel, kteří jsou členy ODS. 2 z toho dělají zastupitele za ODS ve velkém městě, jeden dokonce volebního manažera ODS v jednom senátním obvodu. pomáhal jsem i s roznosem volebních letáků. Chci rovněž do ODS vstupit. Když mi to dovolí, tak třeba v pondělí tu uveřejním jejich jména a můžete si to ověřit. Ale jinak do konce voleb žádná jména říkat nebudu, i když je to 100%-ně pravda, co je výše, právě proto, abych jejich postävení neohrozil. Jednak ve volbách a jednak v rámci strany. Také by na ně mohl být vyvíjen mediální  tlak. Mí přátelé - i z ODS používají stejný slovník jako já, když se bavíme. Když chcete oslovit mladé, je potřeba  i stejně mluvit jako oni , no literárním 100 let starým slovníkem je neoslovíte.  Nebo takoví bývalí republikáni. Tak zůstanou doma. A já je přitom mohu oslovit. Ale to vyžaduje jiný než archaický literární slovník.
Jinak slova jako k r e t e n   vadí hlavně těm, co si přejí návrat minulého režimu.
0/0
12.11.2004 19:23

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Blahoslaveni chudí duchem,neboť jejich je království nebeské
0/0
12.11.2004 20:50

petrusus

Re: Re: Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
SPRÁVNĚ, PRAVÉMU A SPRÁVNÉMU, HRDÉMU KRETÉNOVI, SLOVO KRETÉM OPRAVDU NEMŮŽE VADIT.
0/0
13.11.2004 14:25

Cert_Bertik

Re: Re: Re: Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
No nevím. Nick ODSneprohrava se snad snaží napomoci své oblíbené straně,moc nechápe,že se jedná o medvědí pomoc. Tipuji,že to bude třináctiletý hoch,který nadšený,že ho lidé z místní ODS nechali roznášet letáky,chce udělat vše pro jejich vítězství. Bohužel,snaha je to krásná,bohužel výsledek je poněkud jiný
0/0
13.11.2004 14:54

dzzin

Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Vzdyt je to jen naka socanska provokace; to nestoji ani za komentar.
0/0
13.11.2004 5:58

oldcanis

Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
A Ty jsi debil, který snad ani nemá mozek!
0/0
12.11.2004 20:28

PavelKoran

Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Člověče, ty musíš být úplný a totální  i d i o t. Těmi svými příspěvky zdařile ODS poškozuješ, protože mít takové příznivce, jako jsi ty, to je fakt záhuba.
0/0
12.11.2004 21:56

steevee007

Jo?
Tak Google udělal z Grosse Velkého bratra A co ze sebe tenhle expert udělal sám http://www.humorous.bloguje.cz/63075_item.php Končïm, musim už na TrAmway http://www.humorous.bloguje.cz/79952_item.php 
0/0
12.11.2004 17:09

ODSneprohrává

Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
ODS je jediná strana, která skutečně hájí české národní zájmy a která udělá vše pro to, aby nám ve státě  nevládli hnusní komouši, socani a sudětáci.
Největší kreténi jsou ti 3 socialističtí kandidáti - Tesařík, Hejná a Kázeňský. Já bych jim dal přes čumák pořádnou ťafku, až by se z toho posrali. Hejná vypadá, jako by šukala s každým ožralým cigošem a bezdomovcem. Tesařík se zas na plakátech tváří, jako by mu jeho stará ukousla péro a museli mu tam místo toho našít umělé. Navíc vypadá jak největší imbecil z blázince.
   Dnes jsou senátní volby a ODSje je jediná strana, kterou může duševně zdravý člověk volit. ČSSD a KSČM - to jsou kreténi, které volí imbecilové, kreténi a  teplouši a cigoši.
Pokud mi to smažou, bude to jasný důkaz socialisticko-komunistické cenzury na tomto serveru.
0/0
12.11.2004 16:42

Cert_Bertik

Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
Mám pocit,že nesnesete jiný názor,než Váš. Není to zase v historii nic nového. To už nesnesl Lenin,Stalin, Hitler a vlastně žádný diktátor. Pokud vás rozčiluje,že  kandidují i členové jiné strany,než Vaší,jste na úrovni Klementa Gotwalda a jeho soudruhů. ten to nesnesl taky a proto se přes padesát let volila "Jednotná kandidátka NF". Demokracie je o něčem jiném. Ale musím přiznat,že Váš projev zrovna tak vychvalované ODS nijak nepomáhá. Spíše naopak. Myslím si,že svým projevem jste silně pomohl ČSSD a KSČM.
Jen tak dál.
0/0
12.11.2004 17:27

ODSneprohrává

Re: Jde mi o oslovení mladých a bývalých republikánů
mám několik přátel, kteří jsou členy ODS. 2 z toho dělají zastupitele za ODS ve velkém městě, jeden dokonce volebního manažera ODS v jednom senátním obvodu. pomáhal jsem i s roznosem volebních letáků. Chci rovněž do ODS vstupit. Když mi to dovolí, tak třeba v pondělí tu uveřejním jejich jména a můžete si to ověřit.
Ale jinak do konce voleb žádná jména říkat nebudu, i když je to 100%-ně pravda, co je výše, právě proto, abych jejich postävení neohrozil. Jednak ve volbách a jednak v rámci strany. Také by na ně mohl být vyvíjen mediální  tlak.
Mí přátelé - i z ODS používají stejný slovník jako já, když se bavíme. Když chcete oslovit mladé, je potřeba  i stejně mluvit jako oni , no literárním 100 let starým slovníkem je neoslovíte.  Nebo takoví bývalí republikáni. Tak zůstanou doma. A já je přitom mohu oslovit. Ale to vyžaduje jiný než literární archaický slovník.
 
0/0
12.11.2004 18:06

ODSneprohrává

Re: Re: Volím ODS. socani a komouši jsou k r e t é n i
mám několik přátel, kteří jsou členy ODS. 2 z toho dělají zastupitele za ODS ve velkém městě, jeden dokonce volebního manažera ODS v jednom senátním obvodu. pomáhal jsem i s roznosem volebních letáků. Chci rovněž do ODS vstupit. Když mi to dovolí, tak třeba v pondělí tu uveřejním jejich jména a můžete si to ověřit.
Ale jinak do konce voleb žádná jména říkat nebudu, i když je to 100%-ně pravda, co je výše, právě proto, abych jejich postävení neohrozil. Jednak ve volbách a jednak v rámci strany. Také by na ně mohl být vyvíjen mediální  tlak.
Mí přátelé - i z ODS používají stejný slovník jako já, když se bavíme. Když chcete oslovit mladé, je potřeba  i stejně mluvit jako oni , no literárním 100 let starým slovníkem je neoslovíte.  Nebo takoví bývalí republikáni. Tak zůstanou doma. A já je přitom mohu oslovit. Ale to vyžaduje jiný než literární archaický slovník.
0/0
12.11.2004 18:12

_Esprit_Fort

Zkuste to ...
... z Google z cache :-)
 
0/0
12.11.2004 16:17

ipm

IT specialisti to už vyřešili
změnili Staníkovi ID, takže odkaz na google již neplatí. Ale to vůbec nevadí, však si to google zase najde :-)
0/0
12.11.2004 16:07

_Sandstorm_

Hm
Doufám, že není moc vysokoškolsky vzdělaných lidí, kteří vystudovali jako Standa Gross. Jeho rigorózní práci nikdy nikdo neviděl, není v univerzitní knihovně k nahlédnutí a prý to opisování ze zpráv ČNB zajišťovala Grossova asistentka. Úplnej Perry Mason, ten Standa s kolejnicí pod paží...
0/0
12.11.2004 13:56

D-o-c

Re: Hm
Jinými slovy, chceš titul, ale jsi úplně blbej? Dej se na politiku...!
0/0
12.11.2004 14:48

Lucius_Malfoy

Úroveň vládních informatiků
nejlépe zdokumentuje toto: http://wtd.vlada.cz
0/0
12.11.2004 13:28

D-o-c

Re: Úroveň vládních informatiků
Teď si vem kolik si za tuto "odbornou úroveň" měsíčně řeknou...
0/0
12.11.2004 13:55

Lucius_Malfoy

Re: Re: Úroveň vládních informatiků
Nemáte někdo hodinku čas, doplnit jim tam nějaký neskriptovaný obsah ? Já bohužel za chvíli vyrážím na Slovensko .. . 
0/0
12.11.2004 14:00

Obracec_kalendare

....
Žertovný odkaz ve vyhledávači Google řešili i v Úřadu vlády...................... my stále směřujeme k tomu abysme se staly rozvojovou zemí a na vládě se staraj o takový hovadiny
0/0
12.11.2004 13:22

X236K

Re: ....
Rozvojovou zemi se stavame i urovni mluvy:
 
abysme se staly
 
Tohle se uci na prvnim stupni zakladni skoly, ne?
0/0
12.11.2004 14:17

Septisin

Re: Re: ....
Chybí ti tam háčky a čárky, mluvko...
0/0
12.11.2004 14:41

Septisin

Re: Re: Re: ....
A ještě bych ti rád připomenul, že se na internetových serverech zatím ještě nemluví...
0/0
12.11.2004 14:43

dzzin

Re: Re: Re: Re: ....
No ty ses taky hrdina.Tak za prve; diakritika je nepovinna soucast projevu na Internetu a do jiste doby bylo naopak soucasti jiste pocitacove gramotnosti se jejiho pouziti vyvarovat; obzvlaste v e-mailove komunikaci. Ted to jiz sice neplati, ale rozhodne je stary dobry zvyk hacky a carky na netu nepouzivat lepsi, nez pravopisne hrubky. Za druhe; to s tim mluvenim na serveru bylo sice hodne vtipny, ale "mluva" se da povazovat za termin oznacujici obecny zpusob vyjarovani. Navic; pro vyjadreni onoho pohorseni neni potreba zachovat primou souvislost mezi tvrzenim o mluve a poukazanim na hrubku-neni duvod si domyslet, ze pisemny projev byl tou "mluvou"-mohla to byt neprima souvislost.
0/0
13.11.2004 6:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.