Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD slábne, vládu to zatím nezboří

Ani drtivé vítězství ODS v krajských volbách a evidentní nezdar ČSSD neohrožuje zatím koaliční vládu Stanislava Grosse s lidovci a unionisty. A to i přes Grossovo předvolební ujišťování, že to, jak lidé vnímají ČSSD, je pro něj podstatnější než pokračování nynějšího vládního uspořádání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

je to pouze blahova nadeje
ze modri ptaci situaci zlepsi. prvni 4 roky se budou vymlouvat , ze se neda nic delat, protoze soc-dem tu zemi tak zruinovali a dalsi 4 roky bude zase krize a buhvi co jeste. Bohuzel v te dobe skonci take vsechny ta danove prazdniny pro zahrnicni firmy ktere se busou stehovat na ukrajinu - a v tom pruseru dostanou komunisti 50 %
0/0
9.11.2004 19:29

Volten

CŠSD slábne,vládu to zatím nezboří
..to je dobře ,ať si ty zmetci vychutnají svůj pád do konce.Špatné je že  s nimi sveze celý národ.Což pak to mohlo jinak dopadnout když v jejich čele je opravdový exot.?Těší mě nyní vidět tu jeho protáhlou hubu.Snad se národ poučí v příštích volbách.
0/0
9.11.2004 19:25

Zwerg

Přeji ČSSD hodně zdaru
 do nastoupeného procesu slábnutí.
0/0
8.11.2004 16:04

D-o-c

Re: Přeji ČSSD hodně zdaru
Tak tak, jen bych se ještě přimlouval za urychlení celého procesu... 
0/0
8.11.2004 16:38

fuozx

CSSD prohrala diky
tomu, ze nema zadny program a jeji osobnosti jsou nuly. Na vsechno nastetsi nestaci jen slibovat a klamat kampanemi, nekdy je potreba taky skutecna prace a vysledky. A toho Gross neni schopen, snad si ho tam nechaji co nejdyl. A kdyby ne, tak stejne zadna schopna osobnost se zdravym rozumem u nich nastesti neni (posledni rozumny clovek u nich byl Rusnok).
0/0
8.11.2004 16:00

cekon

Pruzkumy prefernci...
Docela bych se ted zeptal nasich moudrych sociologu a podobne verbeze, kolik dostali od Srandy za tech 24% volebnich preferenci uiiiiiiiiiiiiiiii..
0/0
8.11.2004 15:43

selskyrozum

dle statistiky
Soc.demokracii volí:
- 4,7 % občanů s ekonomickým vzděláním
- 8,6 % občanů s VŠ vzděláním
co k tomu dodat?  
 
0/0
8.11.2004 15:14

JendaPerl

ČSSD slábne, vládu to zatím nezboří
skoda
0/0
8.11.2004 14:22

Sumecek

0/0
8.11.2004 13:42

jenicek25

Myslí to upřímně ?
Drahý Stando Grossi. Myslíš to opravdu upřímně ? Pokud ano, tak si sbal svoje saky paky a táhni i s tou svou podělanou ČSSD hodně daleko od Strakovy akademie. Co jste zku.vit mohli, to jste zku.vili, státní pokladnu jste vydrancovali, nezaměstnanost zvýšili, potřebné reformy neprovedli, jen jste zvedli daně všem a přispěli některým almužnou a nic nového nebo lepšího jste nepřinesli. Navíc jste prohráli dvoje poslední volby, tak sakra jaký důkaz ještě chcete otom, že máte jít do řiti ? Na co ještě čekáte? Už nemáte mandát dál rabovat tuhle zemi, dokonce i ti zasr.aní komunisti mají víc důvěry u lidí (také díky vám) ! Vezměte si svoje upřímné billboardy a vypadněte !!
0/0
8.11.2004 12:16

majklos

Za všechno prý může Špidla a Kalousek !!
Tak analyzoval volební výsledek Sranda Gross
0/0
8.11.2004 11:56

Viados

Re: Za všechno prý může Špidla a Kalousek !!
Odporný Standa to fakt rozštíp! Stejně jako Kalousek za to může třeba krteček. 
Myslím si, že nejpřísněji střeženým dokumentem současné vlády jsou výsledky Standova IQ testu. Osobně tipuju, že jen lehounce překonal Forresta Gumpa.
0/0
8.11.2004 12:07

jarslav

Re: Re: Za všechno prý může Špidla a Kalousek !!
jsi velmi nespravedlivý vuci Forrestovi, který byl navíc i férový
0/0
8.11.2004 14:27

Kleki Petra

Re: Re: Re: Za všechno prý může Špidla a Kalousek !!
Navíc, když ho trefili do zadku, skončil jen v nemocnici. Standu by museli odvézt rovnou na patologii.
0/0
8.11.2004 15:48

_Sandstorm_

Hm
Zisk komunistl mě zas tak neviděsil. Jejich preference se dlouhodobě pohybují těsně pod 20% a tyto volby nebyly výjimkou. Spíš to vypadá, že bývalí voliči ČSSD spíš volili ODS nebo zůstávali doma, než aby přešli ke komunistům.
 
Komunisté byli definitivně zbaveni jakéhokoli vlivu v krajích a těch 9 postoupivších kandidátů v senátních volbách není nic děsivého; pochybuji, že postoupí víc než jeden. (Většinový systém komunistům - jako každým extremistům - nesvědčí.)
 
A navíc i v tradičních levicových krajích posílila pravice.
 
Tyto volby mě potěšily.
0/0
8.11.2004 11:53

mikesi

Grosstapo
Jste v prdeli, myslím to upřímě.  :)
0/0
8.11.2004 11:32

bluetake

Gross
Vite, co znamena slovo Gross v doslovnem anglickem prekladu ? tech vyznamu je vice - Gross=, nechutny, odporny,primitivni.......Ne, ze bych panu predsedovi vytykal jeho jmeno, ale vyznamy jsou to vice, nez trefne.......V nasem okoli se jiz tento vyraz stava pomalu ale jiste nadavkou........
0/0
8.11.2004 11:31

Feda1

Jo, jo ..
Ackoli jsem uz cca 2 roky Unionista, nakonec jsem volil ODS .. ( oststne jako vzdycky ). Tentokrat jsem, ale opravdu vahal jestli podporit US, nebo se drzet toho kam jsem pred 2 roky vlezl. Do US jsem sel kvuli konunalnim volbam, pac si myslim, ze tu delame dobrou komunalni politiku a za tim si stojim. Nakonec jsem se rozhodl zase pro ODS a to z prosteho duvodu. Unionisti se zdrzeli hlasovani pri schvalovani tzn. "zakona o hluku", kam CSSD vpasovala veticku o zakazu premeny zdravotnickych zarizeni na obchodni spolecnosti. A to me opravdu hodne zklamalo. Meli jednoznacne hlasovat PROTI, protoze prevod nemocnic na akciove spolecnosti, je myslim, to nejlepsi co krajsti radni vymysleli za cele 4 roky fungovani kraju. Nemocnice muzou fungovat i jako obchodni spolecnosti a jen jde o to kdo bude vlastnik akcii. 
0/0
8.11.2004 11:01

zab1

Re: Jo, jo ..
Pane, vy jste straník jako bejk, doufám, že navíc komunální politik. A ještě se tím vytahujete. V té US jsou fakt individua....
0/0
8.11.2004 12:27

JendaPerl

Re: Re: Jo, jo ..
Beg your pardon? Copak se vam nelibilo? Ze je v US a volil ODS? Volit US celkem nemelo cenu, vzhledem k jejich preferencim by mohl stejne dobre hodit hlasovaci listky do kanalu.
Nevadi vam spis ciste to, ze volil ODSku a pokousite se to zamluvit?
0/0
8.11.2004 14:29

Feda1

Re: Re: Jo, jo ..
V komunalni politice je uplne jedno, jestli je cela strana ve vlade, ci v parlamentu a tim padem je take fuk jestli ma strana ministra ci dokonce prezidenta.Na komunalni politiky si stejne panove z Prahy vzpomenou jen kdyz jsou volby. Ja v Unii budu, do te doby dokud ji nezrusi a to z toho duvodu, ze jsou tu lidi kteri chteji neco pro mesto udelat. Presne poznaky tohodle typu jsem cekal ... takze jsem se opet nezklamal :-) US ma  dobry program a rozdil mezi ODS a US je pouze v tom, ze US ma jakousi zodpovednost  za to co rozhodne tato vlada. A na tom nikdy nemuze vydelat .. to je snad kazdymu jasny. Davno jsme v tehle vlade nemeli byt, jenomze na to se prave komunalnich politiku nikdo nepta ...... a to kurewsky skoda :-(
0/0
8.11.2004 16:53

krabi

Re: Jo, jo ..
ty jsi asi "osobnost"
0/0
8.11.2004 13:42

Feda1

Re: Re: Jo, jo ..
Alespon se nestydim za sve nazory .. a byl jsem volit . A myslim, ze jako pravicovemu cloveku je sumak jestli voli ODS, nebo US ... protoze obe strany jsou to nejlepsi v tyhle zemi .. ikdyz kazda to dela bohuzel trosku jinak. A vubec nevidim nic divnyho na tom ze jsem Unionista a volil jsem ODS.
0/0
8.11.2004 16:57

anegelito

Je sice hezky, ze soc.dem. dostala na prdel,
ale vypada to, jako by si nikdo nevsim, ze druhy byly uz zase ty komunisticky svine. Jak nemam rad masinfiru, to tluste hovada Skromacha ani ty dalsi lopatacky zlodeje ze soc.dem., urcite by bylo lepsi, kdyby hlasy levejch volicu dostali oni a ne ty rudy skudci
0/0
8.11.2004 10:59

Vladce

Re: Je sice hezky, ze soc.dem. dostala na prdel,
to jo..můžem se těšit na zářícího Grebeníčka udělujícího v TV lekce z hospodářství a politiky..no potěš
0/0
8.11.2004 11:11

alex150

proč socdem nikdo nechce
Přátelé, představte si situaci - pracujete ve firmě. Vedení firmy sice vypadá důvěryhodně a spokojeně, ale - dluhy rostou a rostou a není zádná reálná naděje, že to někdy skončí. Co provedete jako majitelé firmy? Vyhodíte vedení, protože čím později, tím větší zadlužení. Socdem pořád nechápe příčinu neúspěchu. Ty jsou jasné pro žáka základní školy: Snížil se dluh za jejich působení? Snížila se nezaměstnanost? Snížil se počet nespokojených prácechtivých lidí? Zvýšil se počet spokojených nefachčenků?
 
 
0/0
8.11.2004 10:37

1_130_202_135

Re: proč socdem nikdo nechce
Kdyby platilo aspoň tohle "Vedení firmy sice vypadá důvěryhodně a spokojeně", ale ono tak nevypadá...
0/0
8.11.2004 10:40

ondradve

Re: Re: proč socdem nikdo nechce
duveryhodne urcite ne , ale spokojeni uz musi byt docela dost.....ono to korytko nahore nikdy nevysycha.
0/0
8.11.2004 13:38

Vladce

několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
1) Obrovský nárust státního dluhu
2) Přidání policistům, což zatěžuje státní rozpočet teď i do budoucna, kdy bude muset stárnoucí česká populace živit policejní důchodce s vysokými důchody
3) Objevování se starých komunistických struktur na vysokých místech ve státní správě a Grossovy velmi nepřesvědčívé snahy to zamést pod koberec nebo tutlat
4) Odpudivá (pro mě) kampaň se starými pop-zombiemi. Ještě tam mohli přivést Pavla Horňáka a bylo to na útěk za hranice
0/0
8.11.2004 10:30

zab1

Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
No vidíte, a kolik toho bylo na účet "umělců" v kampani napsáno. Jinak v minulosti se ti samí lidé objevovali i v kampaních opzice. Maj to za kšeft, jsou prodejní a já se tomu nedivím. ODS pomáhal zase Novotný se svými ovečkami. Taky nádhera. Nevadí mi to, nechodím tam, ke svému názoru nepotřebuju ani Vondráčkovou, ani Machálkovou s Novotným.
0/0
8.11.2004 10:43

Jarka05

Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
S tím nelze než zcela souhlasit.Ale jaká spása čeká od ODS v podobě rodvné daně,mlhavého programu atd?
0/0
8.11.2004 11:13

D-o-c

Re: Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
Program zase nemají až tak mlhavý. Bude velmi záviset na síle, kterou získají za dva roky v parlamentu a na případných koaličních partnerech.
Pokud by měli málo hlasů, tak je to jako kdyby Šebrlemu před olympiádou osekali prsty a svázali ruce. Sice má skvělý potenciál, ale co mu to bude platné, když bude kulhat...
0/0
8.11.2004 11:18

good_luck!

Re: Re: Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
Dalsi naivni volic ODS?
Jednak nevim, ktery program mas na mysli a za druhe je nutne pro kazdy program ziskat vetsinu. Ne rici nas program je nejlepsi, pouze jste nas blbe zvolili, takze ho nemuzeme pouzit.
0/0
8.11.2004 12:42

D-o-c

Re: Re: Re: Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
Reforma zdravotnictví a důchodová reforma....
Obojí velmi nutné a na co naše současná levicová vláda za sedm let ani nesáhla!
0/0
8.11.2004 13:53

ganek

Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
Ne, on je to volič, který umí číst, ne jen psát na iDnes. Stačí se podívat na web ODS a najdeš tam program, který má i konkrétní body, na rozdíl od bludů CSSD typu - budeme budovat, zlepsovat, ... Mně učili, že plán musí být měřitelný, a ten program ODS na rozdíl od CSSD měřitelný je.
0/0
8.11.2004 14:28

jarslav

Re: Re: Re: několik nejvýznamnějších důvodů, proč nevolit ČSSD:
nevím, jestli to hrajes, ale zase tak naivní snad nejsi. je to proste tak, ze kdo je u moci, tak hrabe. neexistuje nekde seznam o soucasných umísteních drívejsích pravicov ých politiku (príp. s odlozenou rudou knízkou), jako je Dlouhý, Kocárník, Dyba a pod.? Tahle parta uz asi ty bezné politické boje nepotrebuje, napojili se vcas na nepolitické struktury.
0/0
8.11.2004 14:31

zab1

..
Z celého toho předvolebního cirkusu mám pocit znechucení, jako i většina lidí, podle toho, jaká byla účast. Možná se takhle mohou napadat v USA, kde jsou jen dvě strany schopné vládnout a moc rozdílů mezi nimi není. ODS a ČSSD použily taktiku intrik, napadání, pomluv a urážek.  Osobně si myslím, že kampaň na Grosse s dvojitým SS a termíny politických špiček jako grosstapo je silné kafe, za Kořistku z US mohla nakonec taky ČSSD. Akce střídaly reakce a vládnoucí strana si servítky taky nebrala, i když nevím, čím je paní Tlustá. Jedno z toho je mi jasné. Jestli nepřestanou v obviňování všeho a kriminalizování každé fámy, jestli nezačnou s konstruktivní kritikou, bude těch znechucených voličů čím dál víc. Je to sice tlak na nejnižší lidské pudy, laciné získávání sympatií, zároveň velmi nebezpečné. KSČM na tom pouze vydělává. Je zajímavé, že se o nich nemluví, niikoho nezajímají od dob, co umřel starý Grebeníček. Čekají a sbírají body. Jejich příznivci k volbám totiž chodí. Vy strany,
0/0
8.11.2004 10:09

zab1

Re: dokončení
Vy strany, které si říkáte demokratické : tvrdě, ale korektně. Jinak se zlikvidujete navzájem a potom Lenin s námi
0/0
8.11.2004 10:15

sisko1

Strany vládní koalice musí navázat spolupráci s KSČM a zabránit tak nástupu Modrých ptáků k moci !
Jedná se o správnou cestu kdy ČSSD společně s KDU , US a KSČM dokáže zabránit návratu Modrých ptáků do vlády !! Všichni normální a obyčejní lidé tuto strategii budou podporovat , protože ještě mají dobře na paměti tunelování a rozkrádání ze strany Modrých ptáků a podnikatelů !! Vládní koalice by měla najít cestu ke KSČM a jasně deklarovat , v čele s panem Grossem a Sobotkou , snahu o vyhledání a potrestání všech tunelářů z ODS a z řad podnikatelů !!!
0/0
8.11.2004 10:08

Zajda61

Re: Strany vládní koalice musí navázat spolupráci s KSČM a zabránit tak nástupu Modrých ptáků k moci !
to ses hodně rychle oklepal od soboty,... bolševiku připitomělej,.... fakt jsi mi tady dlouho chyběl,..
0/0
8.11.2004 10:29

Axlboy

Re: Strany vládní koalice musí navázat spolupráci s KSČM a zabránit tak nástupu Modrých ptáků k moci !
ty si trouba, copak ti nedošlo že normální lidé nechtějí čssd ale ODS :)
 
já sám se těším na to až budou u moci, budu se mít lépe, sníží se podpora sociálům, zprivatizuje se pošta a nemocnice, budeš si moci platit za úroveň jakou chceš být léčen nebo mít standard
za dva roky hochu, za dva roky, nyní budeš muset obhajovat politiku populismu, neboť ta nastane a takoví jako seš ty ji budou podporovat nadšeně :)
0/0
8.11.2004 10:48

X236K

Re: Strany vládní koalice musí navázat spolupráci s KSČM a zabránit tak nástupu Modrých ptáků k moci !
PROSIM O TVOU REAKCI NA JAKYKOLI PRISPEVEK
at se zase muzem zasmat
0/0
8.11.2004 12:02

sisko1

Zastavme pravicové šílenství !!
Strany vládní koalice musí navázat spolupráci s KSČM a zabránit tak nástupu Modrých ptáků k moci !!! Jedná se o správnou cestu kdy ČSSD společně s KDU , US a KSČM dokáže zabránit návratu Modrých ptáků do vlády !! Všichni normální a obyčejní lidé
0/0
8.11.2004 10:06

xaeris

???
Musí to být zvláštní pocit pro zástupce US, sedět ve vládě, a vědět, opakuji VĚDĚT, že je tam chce pouhé procento voličů.Díky poněmčencům typu Mareše či Rumla se tedy alespoň Češi probrali, a řekli srozumitelně, že chtějí zůstat Čechy.A tak aspoň tím se US může chlubit, že díky jim, řekli lidé jasně , co a koho nechtějí, no a to je taky úspěch,  i když trochu naruby................
0/0
8.11.2004 9:47

VenousekhN

Re: ???
Oni jsou skromní. Oni se s tou nulovou podporou vyrovnají ...
0/0
8.11.2004 10:01

bluetake

no
A ted by meli lidovci naprosto jasne ukazat, kde stoji. Kalousek ma nyni jedinecnou prilezitost ukazat, ze jeho kecy o tom, jak je nemoralni pridavat policajtum nebo jak je neprijatelne zakazovat prevod nemocnic na a.s. nejsou jen prazdne kecy, kdyz je nedoprovazeji jasne ciny. A ty spocivaji v tom, vystoupit z teto vlady a tim ji polozit. Kritizovat umi kdejaky hnup ale udelat neco pro napravu , to uz tak lehke neni. A jediny zpusob napravy,alespon castecne, je shodit tuto vladu, aby nemohla jeste dalsi dva roky skodit. Tak co pane Kalousku ? Podporite sva hrdinska slova skutky ? A nebo budete i nadale "loajalni" , a budete jen zvatlat ? Budou pro vas i ted ,po debaklu CSSD kresla v jejich vlade pro vas dulezitejsi ,nez nazory lidi ? To je nyni na povazenou, mnozi by za dva roky mohli vystavit ucet i vam za to, ze jste sice "nesouhlasili" ale nic jste proti tomu realneho neudelali......
0/0
8.11.2004 9:41

Tyrl

Re: no
Pád vlády neznamená automaticky předčasné volby. Socani už se paktují s komunisty zcela nepokrytě, takže další vláda by byla složena velmi rychle a měla podporu cca 108 poslanců ( tipuji od oka tak 3 slušné v ČSSD ). Co jsme si zvolili, to máme, a doufám, že se to nebude v 2006 opakovat. Radši to nech na Kalouskovi a neraď mu , on umí socany držet pod krkem (viz televizní zveřejnění částky 56mld která se má převést na kraje - socan stěží udržel stolici )
0/0
8.11.2004 11:41

hanibal_lecter

pěkná fotečka
jsem nevýslovně šťastný, že máme tohoto ministerského předsedu. na první pohled silná osobnost, oplývající charismem a nebetyčnou moudrostí.
0/0
8.11.2004 9:35

Axlboy

pro siska
vidíš to vemínko, to je ta tvoje jasná deklarace podpory cSSd :)))))))) cssd miri tam kam ma, do propadliste dejin :)
0/0
8.11.2004 9:09

chachris

Vláda
Vláda se nyní může a hlavně musí opřít o US-DEU :)
0/0
8.11.2004 9:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.