Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Voliči poslali vzkaz špatné vládě

Většina občanů je přesvědčena, že současná vláda nevede zemi správným směrem, myslí si prezident Václav Klaus. Podle něj o tom svědčí výsledky krajských a senátních voleb, ve kterých jasně zvítězila parlamentní opozice. Vzkaz voličů není možné ignorovat, uvedl prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer1

Vašku drž hubbu
Venouši, drž hubu, nepleť se do politiky a pokládej věnce. Jen si vzpomeň že jsi tohle doporučoval Havlovi. A k naší škodě se tím sám neřídíš...
0/0
8.11.2004 21:24

vamberk

Re: neškodilo by autorovi příspěvku trochu slušnosti.....
i když evidentně není příznivec prezidenta Klause, nemusí se vyjadřovat jakoby odcházel z výčepu IV. cenové skupiny po řádné dávce. Podle mého názoru národ očekává, že každý prezident snad nějaký názor musí mít a V. Klaus si dává dobrý pozor (právě proto, že je spjat s ODS) aby byl vyvážený. Jen si vzpomeňte na Havla, který tak rád propagoval "nepolitickou politiku" a přitom národu přímo doporučoval, aby volili jeho kamarády v Unii svobody (kterou inicioval vytvořit) !
0/0
9.11.2004 2:13

juton

Klaus se nezměnil.
, Je stále silně stranický a mnohdy dělá to, co u Havla tak kritizoval - se. , pardon, plete se do věcí, které jsou mimo jeho kompetenci.
0/0
8.11.2004 18:49

gurmet

Konec tajtrlíků
Já doufám, že volby nastartovali proces "Konec tajtrlíků"
George
0/0
8.11.2004 18:39

Borgh

Chtěl bych vidět přímou volbu prezidenta...
snad by přišla volit i inteligentní frakce národa a poslala toho narcistickýho šaška do análu.
0/0
8.11.2004 14:51

Kleki Petra

Re: Chtěl bych vidět přímou volbu prezidenta...
Poslyš, nebydeš ty nejaký rozkolísaný intelektuál? Pozor, aby ses nepřekotil!
0/0
8.11.2004 14:54

kuny

Re: Chtěl bych vidět přímou volbu prezidenta...
Hehe, ten (jak říkáš) narcistickej šašek má docela solidní důvěru obyvatelstva, v dobách parlamentní prezidentské volby dokonce větší než v parlamentu, který ho nakonec stejně zvolil. Takže by asi celkem hladce prošel, a to je dobře, protože Václavu Klausovi tato funkce velmi svědčí a jeho působení svědčí i ČR. Hned bych mu dal hlas. Stejně jako většina inteligentní frakce národa :-)).
0/0
8.11.2004 15:05

Premek Podlaha

Jde to do hajzlu..
Takže je to jasný. ODS jasně zvítězila a asi zvítězí i v parlamentních volbách. Věční kritici ČSSD a vyvolávači GroSStapa, můžete být spokojeni a jenom doufat, že si ODS občas vzpomene i na vás, normální občany, a nebude podporovat pouze velkopodnikatele tak jak to vždycky dělala. Bůh s náma.
0/0
8.11.2004 12:16

SocPredator

Re: Jde to do hajzlu..
Je neuvěřitelný, že tuhle kravinu socanům zbaštilo tolik lidí?!
Možná je teda lepší Argentina a tlupa parazitů na sociálkách, já fakt nevím.
Holt kdo pracuje a zatím je to většina, už se nechce nechat okrádat.
0/0
8.11.2004 13:08

Marťásek

Pro ty co tady nadavaji na Klause
Nesrovnavejte ho s Havlem. Je tu totiz nekolik rozdilu: Klaus volby komentuje az PO volbach, pouze komentuje vysledek, ktery dali volici. Neni mozne takovy vysledek interpretovat jinak. Havel mluvil PRED volbami a verejne vykrikoval, ktere strany jsou jeho a ktere ne. Co si o tom lide mysli, je jasne videt na preferencich US-DEU. Klaus zadnou opozicni ani vladni stranu nejmenuje. Jen rika, ze tato vlada vladne spatne, coz ale rekli volici.
0/0
8.11.2004 10:52

GenLogin

Vtip týdne
Vtip týdne:
 Přijde Pepíček do obchodu a říká: "Václav Klaus je nadstranický prezident ! "
0/0
8.11.2004 9:23

karoten

Re: A prodavač na to....
Indulona došla, ale máme akční modré šátky do průvodu Pepíčku...
0/0
8.11.2004 9:54

Axlboy

Re: Vtip týdne
klaus nikdy neřekl že je nadstranický, ponechal si i čestné předsednictví ODS, nadstranickej prezident je blbost, a je dobře že on takovej neni
0/0
8.11.2004 11:48

jirha

Klaus
Sice nesouhlasím s tím jak to tady socani vedou ale na druhou stranu Klaus na co šáhnul to po- taky. Socani dostali zemi v takovym stavu že mohlo bejt jen líp i kdyby dělali větší boty než které dělali. Důležité ale je že když se v době vlády Klause Havel "vměšoval" do věcí veřejných okamžitě mu Kalus vyhrožoval že ho nadále ODS nepodpoří, že mu odeberou pravomoci atp. Teď se do politiky a věcí veřejných vměšuje Klaus a dělá to naprosto bez jakýchkoliv skrupulí ve prospěch ODS. Ptám se už poněkolikáté nemá náhodou takový president povinnost odstoupit?
0/0
8.11.2004 6:52

krima

VÁŽENÝ PANE
Vaše sprostá vulgarita zcela zřetelně ukazuje, kterou stranu volíte. Na vás jsou v ODS příliš inteligentní a kultivovaní lidé a vy jim občas ani nerozumíte, co říkají (asi moc cizích slov či podobně). Bohužel máme v této zemi pořád příliš mnoho takto tupých jedinců - proto se v tom komunistickém marasmu pořád tak babráme a nemůžeme z něj pořádně vybřednout.
0/0
8.11.2004 1:02

Pivovarov

Re: VÁŽENÝ PANE
Kultivovanost a argumentacni nasycenost tveho prispevku zretelne ukazuje, kterou stranu volis.
Jinak Bendl je na me fakt moc inteligentni a kultivovany. Tupohlavek s gulema taky. Vobcas jim vubec nerozumim (asi moc cizích slov či podobně).
 
0/0
8.11.2004 1:17

Borgh

Re: VÁŽENÝ PANE
Pleteš si inteligenci s vychcaností a kultivovanost se snobáctvím...
0/0
8.11.2004 14:54

osvetitel

<><><>
JOJO lidstvu schazi vdek Havle a rychle zapomeli jak si div drsticky nevykloubili jak rvali "HAVEL" na hrad!Ted mu vetsina nadava ta ktera podporuje Mr.Klause ale zapomina ze to sve dedictvi by musel dostat stejne a kdyby byl Klaus za nim v hodine dvanacte neprisel do toho "jejich spolku" tak byl tesko dnes vyznamnou politickou osobnosti!Jak jsem jiz napsal kvuli svetu si ho tam nemusel nikdo davat protoze svet ho znal dobre i jeho brachu co v USA studoval!A jelikoz to nebyl zadny politik tak tu politiku za nej delali jini a i kdyz se mozna Havel zmenil po te nemoci a smrti te Olgy k horsimu, tak odpovednost za tu politiku nesou ti co se zanim schovavali!Sice se Havel omluvil Sudetakum za to co se jim delo pri tom odsunu "nepekneho "ale Mr.Klaus to udelal take!Havel nepropagoval ani tunelarstvi ani rozpad CSR!
0/0
8.11.2004 0:55

Michalll

změna voleb na mobilizaci,
jak jsem v podání ods četl na kulaťáku v dejvicích, nastavila systém právě takto----běžný člověk se volbám raději vyhne, volí jen silně motivovaní nebo podléhající reklamě...
vláda je bídná, ale varianta zdá se ještě horší, stačí tu opozici poslouchat v jejich projevech... to rehabilituje i  ten příliš přiléhavý a výstižný výrok pana Ambrozka...
0/0
8.11.2004 0:50

Pivovarov

Re: změna voleb na mobilizaci,
skoro souhlas . Politika me sere pausalne ale tady ten adorujici modrej plebs mi vzdycky pripomene, ze fanatismus neni jenom vysada Islamu a ze blbost je vecna.
0/0
8.11.2004 0:56

Pivovarov

Jezis ty modry dementi tu porad tlachaj
Stacilo panove, my vime ze desne zerete Myrdu s gulema a jeho partu manasku, ale i dementi v ustavech by meli chodit spat.
Uz dlouho si myslim ze tadle zeme ze vseho nejvic potrebuje reformu socialni pece. Je potreba uzakonit zrychleny odebirani volebniho prava pripadum s tezkou demenci. Myslim ze tim by se modrej volby-schopnej plebs dost vyznamne zredukoval a vsem by se nam dychalo lepe.
Tak dobrou, Klaun s vami.
0/0
8.11.2004 0:17

HAL9000

Re: Jezis ty modry dementi tu porad tlachaj
I ty mně.
0/0
8.11.2004 0:20

Zajda61

Re: Jezis ty modry dementi tu porad tlachaj
ááááá tlustej čuník ještě nespí,.... voddechni si, rudochu
0/0
8.11.2004 0:44

Zwerg

Jěště pozn. k věhlasu Václava Havla
nepopírám, že Václav Havel měl svou úlohu v porevolučním dění. Jeho věhlas se však podle mě těžce přeceňuje. Před několika lety (když byl ještě president) vyšel ve švýcarském "Neue Zurcher Zeitung" článek, v kterém Havla charakterizovali coby - básníka a řetězového kuřáka.
 
Je to jen jeden článek v jedněch novinách, ale přesto, domnívám se, docela pěkně vystihuje, jak to asi s tím věhlasem v zahraničí bylo.....
0/0
7.11.2004 23:59

Pivovarov

Re: Jěště pozn. k věhlasu Václava Havla
a co ma bejt? Po tom co byl zvolenej Klaun na Hrad zase belgickej le Soir napsal, ze zvitezil populisticky nacionalista. Bohuzel mel pravdu
0/0
8.11.2004 0:20

Pivovarov

Re: Re: Jěště pozn. k věhlasu Václava Havla
jen bych k tomu este par privlastku pridal. Treba ze to je intelektualne vyprazdnenej ekonomickej diletant s vazbami na mafianskou podnikatelskou vrstu osobne zodpovednej za bankovni a hospodarskou krizi zpusobenou nekontrolovanym rozkradenim statniho majetku s osobnim pozehnanim mistra (on tomu rikal  privatizace). Pak bych belgicanum vysvetlil ze byl zvolenej diky KSC. Jenom nevim jestli by to pochopili.
0/0
8.11.2004 0:42

HAL9000

Likvidují střední stav
Všude jinde ve vyspělém světě tvoří páteř ekonomiky vyspělý střední stav, tj. živnostníci, drobní podnikatelé, privátní lékaři a jiíné samostatně výdělečné osoby.  Tuto skupinu ČSSD přímo programově decimuje.  Zato se výborně daří státním zaměstnancům, jak by jistě potvrdil ministerský úředník.
0/0
7.11.2004 23:54

Pucmeloud007

Re: Likvidují střední stav
urcita cast statnich zamestnancu patri do stredniho stavu i ve vyspleme svete na ktery se odvolavas. Napr lekari ve statnich nemocnicich, VS pedagogove, vedci...
0/0
7.11.2004 23:58

HAL9000

Re: Re: Likvidují střední stav
Souhlasím. Mluvil jsem jen o té části středního stavu, který ČSSD decimuje. Bohužel to je právě ta část, která se nejvíce podílí na zaměstnanosti.
0/0
8.11.2004 0:04

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Likvidují střední stav
CSSD stejne tak decimuje i tu cast stredniho stavu zamestnavanou statem samotnym.
0/0
8.11.2004 0:05

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Likvidují střední stav
ČSSD decimuje téměř vše kromě kapes stranického vedení samotného.... vedení se o sebe dovede postarat často až s dojemnou péčí - např. Tvrdík a ČSA, atd. atd.
0/0
8.11.2004 0:09

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Likvidují střední stav
krome sebe samych stale jeste socani pecuji o sve klicove volice. Line socky a pobirace kdejakych davek. Podle vysledku poslednich dvou vleb to bude nejakych 500 000 lidi.
0/0
8.11.2004 0:15

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Likvidují střední stav
Takže decimuje celý střední stav.
0/0
8.11.2004 0:12

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Likvidují střední stav
jasne, ja jsme chtel jen podotknout, ze to neni namireno jen vuci soukromemu sektoru, ale celoplosne
0/0
8.11.2004 0:16

holiday

Co idnesákům jaksi uniklo!
PAHA 7. listopadu 2004 | 15:51 Do předvolební kampaně politických stran letos málem zasáhli také čeští policisté. Jejich pokus oslovit voliče byl ale prozrazen a zmařen zásahem ministra vnitra.
0/0
7.11.2004 23:50

Pucmeloud007

Re: Co idnesákům jaksi uniklo!
cim je chteli oslovit? Pendreky? Vodni dela?
0/0
7.11.2004 23:59

pamesa

prognoza
Je to jasné. Parlamentní volby vyhraje ODS   a ke konci vlády budou vše svádět na ČSSD že jim nechali zemi ve velkém marastu a že líp to prostě nešlo. ( ČSSD   se chovala a chová  stejně a  hořekuje zase na Klausovy vlády) A proto k dalším volbám přijde opět méně lidí a vyhrají to KOMUNISTI. 
0/0
7.11.2004 23:27

Concrete_Donkey

Re: prognoza
Akorat ze socani jsou u vlady uz 8 let, jsou schopni se vymlouvat i na Karla IV. .. ODS samozrejme zemi do rukou zdevastovanou dostane...
0/0
7.11.2004 23:31

Pan_Krbec

Re: Re: prognoza
Celkem přesné hodnocení. S takovým dluhem v roce 2006 to bude skutečně těžké. Je dobré si také všimnout, že některá tzv. ekonomická opatření, začnou platit až v roce 2006, kdy už socdemáci budou v haj*zlu. Budou škodit i po smrti.
0/0
7.11.2004 23:38

LimonadovyJoe

Re: prognoza
Popravdě řečeno na nápravu toho, co zde socky a jejich poskoci zkazili bude třeba tak dvou volebních období.
0/0
7.11.2004 23:36

HAL9000

Re: prognoza
Přinejmenším po socanech zůstane to nestoudné zadlužení.
0/0
7.11.2004 23:41

LimonadovyJoe

Všimli jste si bilbordů ČSSD
s textem zhruba: Za nás bude líp ? Nevládnou oni náhodou právě teď? Znamená to teda, že teď, když vládnou je hrozně špatně, ale za nich bude líp? Není to trochu divné?
0/0
7.11.2004 23:17

krabi

Re: Všimli jste si bilbordů ČSSD
vše to je zaměřeno na blby, kteří nemyslí logicky, ale mají nějaké pocitové pochody
0/0
7.11.2004 23:22

Concrete_Donkey

Re: Všimli jste si bilbordů ČSSD
Neee, to znamena jakoze jim lidi musi dat jeste cas, nejakych tech 10 , 15 ... 30 let, nez tu bude lip.. jen vydrzzet!!
0/0
7.11.2004 23:27

Zwerg

Re: Re: Všimli jste si bilbordů ČSSD
Jojo, pokud by vládli opravdu těch 100 let, tak by stále říkali - za těch 10 měnových reforem, 80% nezaměstnanost, 90% daně... za to vše může ODS, která tady před 100 lety několik let vládla a vše rozkradla.... Musíte nám dát ještě dalších 100 let čas a klid na práci abychom to všechno mohli napravit....
0/0
7.11.2004 23:55

SocPredator

Re: Všimli jste si bilbordů ČSSD
Všiml, ale to má znamenat asi to, že v krajích oni nemají zastoupení, že je tam zvětšiny ODS.
Nicméně ČSSD mě zatím nepřesvědčila, proč bych měl volit právě tuto stranu. Kromě špinění totiž vůbec nic pořádného nenabízí a jen zadlužují stát.
0/0
7.11.2004 23:46

LimonadovyJoe

Buďte rádi za Klause
Řekl bych, že je to osobnost vekého formátu pro tento úřad jak dělaná. Oproti tomu Havel, byl možná dobrej těsně po revoluci, abychom světu ukázali, že to myslíme vážně, tak jsme tam dali disidentský pako, ve světě kupodivu zančně obíbené. Ale potom to byla síla: nic neříkající a zmatené projevy, veřejná podpora liberálně-socialistické vládě, omluvy němcům jak sme jim za 2. sv.války ublížili, touha po práchách za nobelu cenu(považte za mír - člověku, který podporoval snad všechna americká tažení, včetně bombardování Bělehradu), a bombónek na konec: ten rok, kdy byl sice v úřadě a bral prašule v reálu svou funkci nevykonával a kurýroval se v Rakousku nebo ve své vilce v Portugalsku( já mu ji nezazlívám, ale kde jsou ty zlaté časy co se s Rumlem a spol váleli ve sraččkách?).
0/0
7.11.2004 23:08

pavel78

Re: Buďte rádi za Klause
Boze, kde jsi byl, kdyz pan buh rozdaval rozum ? Ty jsi musel stat frontu na sulinka, aby z tebe nebyla zenska nebo kaktus ... ( nic proti zenam )
0/0
7.11.2004 23:15

LimonadovyJoe

Re: Re: Buďte rádi za Klause
Konečně nějakej liberál, kterýmu se můžu smát, já už se bál, že se Veškrny nikdo nezasta  
0/0
7.11.2004 23:19

Pan_Krbec

Re: Re: Buďte rádi za Klause
Milý synu, nebuď hlupák. Všimni si kolik bývalých disidentů se od Havla odvrátilo. Havel se strašně změnil. Pusť si ČT 2 a Kryla. To ti něco dá.
0/0
7.11.2004 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.