Diskuze

Ve vykolejeném vlaku zemřelo šest lidí

Šest lidí zemřelo při železničním neštěstí u Londýna. Mnoho cestujících je zraněno, jedenáct z nich vážně. Vlak večer vykolejil poté, co se na přejezdu srazil s autem. Vykolejená souprava se převrátila na bok. Vyprošťování obětí trvalo několik hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PeteF

7. 11. 2004 22:18
Vykolejeni
Tak to nejspis vypada, ze se lokomotiva nevykolejila ihned po narazu do toho auta, avsak pokracovala po dalsich asi 100-200m. Dle simulaci BBCse k vykolejeni nakonec doslo na vyhybkach.
0 0
možnosti

Demeter

8. 11. 2004 9:21
Re: Vykolejeni
No a nemůže vlak vykolejit a přesto si zachovat víceméně přímý směr (viz starší případ u nás, kdy lokomotiva udělala z betonových pražců karatistův odpad). Samozřejmě to pak na vekslu dopadne špatně.
0 0
možnosti

PeteF

7. 11. 2004 17:45
dalsi info
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/3990545.stm jak to vypada tak to byl osobak. Abych priznal cekal jsem tezsi rozpoznani toho vraku.
0 0
možnosti

Zkazius Catrix

7. 11. 2004 18:31
Re: dalsi info
No jo, pekny video tam maji... heh a udelat takovouhle buckovinu na srankach jeste policajtovi pred nosem... A dobrej je ten stan na prikryti vraku, z toho by TV Nova po prijezdu na misto urcite trefil slak .
0 0
možnosti

Zkazius Catrix

7. 11. 2004 17:32
auto?
Kdo vi, s cim se to vlastne srazili. V clanku to neni nijak upresneno, mohlo to byt i neco vetsiho, nez osobak, kdyz to masinfira nerozchodil a celej vlak je v talute. Co treba UFO?
0 0
možnosti

turista-

7. 11. 2004 15:10
?
Zdalipak na skodu staci povinne ruceni pravdepodobneho vinika nehody?
0 0
možnosti

menzl

7. 11. 2004 17:00
Re: ?
Záleží na tom, jestli má to nový pojištění u Český. Jó, to si holt nesmíte nechat ujet vlak
0 0
možnosti

Warťan

7. 11. 2004 14:30
Důsledky nových trendů
Jak už o tom tady padla zmínka, nové soupravy jsou neustále odlehčovány, původní materiály jsou nahrazovány hliníkem, plasty a ošizenými spoji v podobě snadno skladatelné stavebnice. Na pohled to vypadá úžasně moderně, ale když to do něčeho narazí, nebo vykolejí, rozsype se to a lidi nemají šanci. Pokud se u nás srazí vlak s osobákem, poškodí se tlakové zásobníky a pár drobností, pokud s něčím větším, rozbije se i část čela, s tím, že strojvedoucí je stále chráněný, natožpak když stihne utéct do strojovny! Je to jako se starým autobusem Škoda RTO a novým Neoplanem (Karosou, Setrou...). RTO udělalo pár kotrmelců,odřel se lak a rozbila okna, dnešní autobusy se rovnou zbortí a střecha skončí cestujícím na hlavách, nebo se rovnou utrhne o větev, která pak pokračuje přes cestující...
0 0
možnosti

maxip

7. 11. 2004 19:28
Jak kdy a jak do čeho.
Viděl jsem stopatnáctitunového Čmeláka (T 669.0, dnes 770) ležícího hezky na boku poté, kdy rohem brnknul o vůz na přejezdu. Tím vozem ovšem byl podvalník s panely, tažený tatrou 141. Stalo se na nechráněném vlečkovém přejezdu za takové mlhy, že řidič neviděl vlak a fíra neviděl auto. Bez zranění, takže ta bytelná kastle lokomotivy je k něčemu dibrá. Což se bohužel nedá říci o laminátových střídavých elektrikách. 
0 0
možnosti

PeteF

7. 11. 2004 13:50
u Londyna?
Od ktere doby se 65km od Londyna povazuje za vzdalenost blizskou Londynu? Pani redaktori by si meli navleknout pohorky a jit se projit, aby poznali zac je toho loket :) Mozna presnejsi by bylo u Readingu....nebo 30 minut od Londyna.
0 0
možnosti

Pribinacek

7. 11. 2004 13:23
Rozdíly
Buď maj v Anglii lehčí vlaky, nebo těžší auta, než u nás. Tady, když vlas smete osobní auto, většinou zůstane na kolejích a z auta je šrot.
0 0
možnosti