Diskuze

Matka malého vraha se musí skrývat

Na veřejnosti se od 10. září objevuje jen jednou týdně. Menší, silnější pětatřicetiletá hnědovlasá žena projde parkem psychiatrické léčebny v pražských Bohnicích až úplně dozadu k uzavřenému pavilonu číslo 17. Zamřížovaná vrata tam střeží psychicky narušené zločince.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

libienski

6. 11. 2004 15:23
Hledání viníků
Kdybych si měl udělat profil člověka, který dokáže na ulici napadnout jiného člověka, protože se domnívá, že jeho syn, dcera ...atd. zavraždil někoho ve vsi, našel bych portrét toho "pravého čecháčka". Není to poškozený (rodič nebo obecně rodina zavražděného), ale taková ta hyena co čeká a probouzí se jen když může ničit, fackovat, spílat a různě brojit pro "dobrou, svou věc".
0 0
možnosti

michal

6. 11. 2004 10:33
vina pana Železného
Myslím si ,že to je důsledek divokého rušení zájmových kroužků dětí ve školách z důvodu nedostatku financí a do toho přišla NOVA p. Železného se samými krváky.Dítě dělá to,co vidí v TV a tvrzení p. Železného,že divák si může kdykolkiv přepnou je značně scestné.Honba p. Železného za max. ziskem nese velký podíl na vraždách spáchaných mladistvými.Pan senátor to asi ví,ale nechce se k tomu moc hlásit.Podle mého názoru je p. senátor přímo odpovědný za vraždy provedené mladistvými a doufám,že mu to jednou někdo spočítá.
0 0
možnosti

pasik00

6. 11. 2004 12:21
Re: vina pana Železného
chlapče, ty se dej na politiku
0 0
možnosti

emigrantka

6. 11. 2004 4:33
mali vrazi
bych si nikdy a nikym nenechala zakazovat styk s mym vlastnim ditetem.....jednou je to prece jenom stale jeste dite...
0 0
možnosti

Tyrl

6. 11. 2004 12:22
Re: mali vrazi
Styk rodičů s dítětem byl zakázán nejspíš na doporučení psychologa (teda doufám). Vztah toho kluka s rodiči mohl být až traumatizující, aniž by si to rodiče uvědomovali - dočasné omezení kontaktu může být možná nejlepší řešení. Následující je příklad, nic víc : rodiče nejsou schopni akceptovat určitý typ prohřešku a reagují na něj neadekvátně. Může jít o naprostou maličkost (doma zatajená špatná známka) nebo o něco závažnějšího, ale ve své podstatě je to jedno. Hajzlík šikanér se to dozví a začne kamaráda vydírat : neuděláš-li psa ... nedáš-li stovku, řeknu to vašim. Na začátku je strach "co doma", stupňující se lhaní ho vyhrotí. Na konci v afektu nůž... A teď - doporučit okamžitě styk rodičů s dítětem nebo kluka nechat chvíli si všechno uvědomit a odžít ?
0 0
možnosti

emigrantka

6. 11. 2004 4:31
mali vrazi
Kdo dal pravo tisku vrtat se v lidskych zivotech a v lidskem soukromi. Nechme pribuzne obeti a vrahu na pokoji, obe strany maji stejne casu na to, aby se s tim vyrovnali. Obeti se ztratou syna a matky s tim, ze jejich deti jsou "male bestijky"
Neni lepsi se spis zamyslet nad tim, jak temto lidem pomoct, hlavne se k nim neodvracet zady, vyhazovat je z prace, odebirat socialni davky atd. Je to ubohe... a tisk si do toho jeste rypne a napise to verejne.
Nerikam, ze souhlasim s tim, co ta decka udelala, ale udela vse proto, aby se to s nema tahlo cely zivot...? Je jim 12, mozna si ani neuvedomuji, co udelala. Meli bychom jim dat sanci a ne je hned odepsat. A zakazovat rodicum navstevu v lece ne? No to je uz vrchol. Bez rozdilu na to, jestli je vrach ci ne, i pro to dite je navsteva hlavne matky uklidnujicim prvkem. Jak se asi citi to dite, kdyz je zavrene a nikdo k nemu nesmi...? Ja bych se za sve dite bila jako cert, snazila bych se mu pomoct jak bych umela a hlavne byc
0 0
možnosti

honza_457

6. 11. 2004 8:32
Re: mali vrazi
Si děláš srandu, co? Malý chudáček někoho podřízne a my mu budeme dávat šanci? To přeci nemůžeš myslet vážně??!! Jakou šanci dáš tomu podřezanému nebo jeho rodičům? Rád bych ji viděl. A je úplně jedno, kolik vrahovi je - jestli 12 nebo 56. Jeho obět už prostě žít nebude a tak se na to musíš koukat!
Na druhou stranu - souhlasím s tebou, že pro tu matku, o které je článek to musí být strašné. V její kůži bych být nechtěl. Věřím tomu, že ona takhle své dítě nevychovávala a lidi by ji měli spíš pomoct, než cokoli jiného.
0 0
možnosti

emigrantka

6. 11. 2004 4:23
za vse skutecne mohou jen rodice....?
NE, jednani dnesnich decek ma koreny uplne v necem jinem. V dnesni uspechane dobe na ne proste nikdo nema cas. Misto, aby jsme se jim venovali (rodice, ucitele, dospeli atd.), koupime jim play station, pocitace, decka pak vysedavaji u blbovin, kde se jenom strili, vrazdi, sikanuje. I animovane pohadky jsou plne nasili a ruznych nasilnickych robotu atd. Proc treba ucitele na skolach nevenuji detem vetsi pozornost. Podle nich je cilem je jenom neco naucit a jinak dej pokoj. KOlikrat se stalo, ze si dite chtelo ztezovat na sikanu, nebo jen na neco upozornit, diskutovat o necem. Nakonec za to dostalo jen poznamku. Ve skolach se to vsechno prehlizi, a proc? Aby  nahodou bohati a  vlivni rodice  rozmazlenych decek nesekli s fin. dary pro skolu. Proc jenom odsoudime toho nejblizsiho, v tomto pripade matku toho maleho vraha. Kazda matka pri porodu nevi, co bude za 10 - 12 let i kdyby se o dite starala 24 hodin denne a snesla mu modre z nebe a precetla krabici pohadek... Neni
0 0
možnosti

Ccecil

5. 11. 2004 23:58
Poznámka pro redakci
A co tak napsat článek s titulkem "Jak se žije obětem trestných činů" nebo "Znásilnění si raději nechala pro sebe", či " Oloupený po výhrůžkách stáhl obvinění" respektive "Jak se bude živit rodina, kterou vrah připravil o otce" nebo jakýkoliv jiný článek, dívající se na svět z pohledu právě té většiny, která není ublížená za to, že páchá trestnou činnost, ale naopak proto, že je jí nepáchá? Přestaňte už s lidskými právy naruby, pozitivní rasovou diskriminací a propagací sexuálních minorit. Ne, nemusíte nikomu odepírat jeho práva a možnosti, ale neomlouvejte a nepropagujte zločin či násilí. Vždyť kdykoliv si čtu zprávy, mám dojem, jako by homosexuálů tady žílo 80% obyvatelstva, každý zločinec byl krácen na svých lidských právech a rómové byli utlačováni jen a pouze pro barvu své pleti. Takový ale svět není, alespoň ne v mém okolí. To snad žiji na marsu, nebo čtu marsovský deník?
0 0
možnosti

idemtidem

6. 11. 2004 7:26
Re: Poznámka pro redakci
Co s tim maji spolecneho homosexualove? A ze jsou to zlocinci a nasilnici? Hmm, asi opravdu zijete na Marsu.
0 0
možnosti

wwwand

5. 11. 2004 19:57
Kdo jim dal právo soudit?
Ti rádobysoudci, samospravedliví a samolibě "šikanující" rodiče nezletilých provinilců, by si měly sami oložit otázku - vím já sám jaké dítě já sám vychovávám? Mohu mít opravdu 100% jistotu, že něco podobného se nestane i v mé rodině? A dokonce i pak, i když budu super otec a super matka - co mi dává právo dívat se zvrchu na ty, jinž se to "možná" neovedlo. To "možná" je úmyslně v uvozovkách, protože je také možné, že to vůbec není jejich vina. Není pravdou, že bychom byly jen obtiskem formy výchovy a působení okolí, každý má i velkou prostor pro projekci své vlastní povahy a to se týká i dětí. Takovéto soudy jsou nespravedlivé a pouze vypovídají o hlouposti těch, kdo je pronáší.
0 0
možnosti

leonel

5. 11. 2004 20:07
Re: Kdo jim dal právo soudit?
0 0
možnosti

Theresa82

5. 11. 2004 14:58
Sikana
Vinit pouze rodice je naprosto nesmyslne. Jiste, ze rodice mozna mohli vice sve deti pozorovat, sledovat jaci jsou jejich kamaradi, s kym se stykaji ve volnem case, jakou cinnosti se zabyvaji ve volnem case a jaky to ma vliv na jejich dite, ale co takhle skola? Ta naprosto nic? Tato sikana se nestala pouze jednou, dvakrat,  to bylo systematicke. Melo dite kam si postezovat ve skole a bylo vyslyseno? Resil toto nekdo ve vedeni skoly, ze toto se dnes praktikuje ve tridach? Kdyby ve vedeni skoly stali schopni lide, kteri jsou tam proto, aby nejen zavedli urcity moralni kod,  byli pristupni detem s temito problemy a chteli je resit okamzite, tito sikanari by nemeli sanci. Tim, ze se to na skolach toleruje, deti si nemaji vubec kde stezovat a resi to po svem. Rodice nemohou byt 24 hodin se svymi detmi.
0 0
možnosti

honza_457

6. 11. 2004 8:37
Re: Sikana
Takže, když za něco nemůřou rodiče, tak za to může škola, co? Jestli jsi ročník 1982 (podle nicku), tak tě omlouvá naivita, která k tvému věku ještě může patřit... Člověka (natož dítě) neohlídá nikdo - nikdo s ním nemůže být 24 hodin denně každičkou minutu. A co ten člověk dělá v čase, kdy je bez dozoru, za to nese odpovědnost jen on sám. Každý jsme přeci stvoření, které se umí rozhodovat o tom, co bude dělat, ne? Chudáček maličký vrahounek tak snad za nic nemůže?
0 0
možnosti

RiaZichova

5. 11. 2004 13:44
výchova má vliv...
Jistě, že rodiče jsou odpovědni, výchova má na to, co z děcek vyroste vliv... Různé poruchy osobnosti sice existují a mají svou váhu při takovém skutku, ale dobré rodinné zázemí to přece může potlačit. Dobré zázemí nemyslím rodiče VŠ, vysoké postavení, dítka vždy úlisná a čistě oděná..., ale porozumění, opora, otevřenost, čas na děti, komunikace... a hlavně: sedí-li dítko celý den u TV s akčními filmy nebo u compu s hrami, kde stříli po někom = takové dítě nikoho neotravuje, zdá se být hodné, ale je tedy dobře vychované? Dítko musí vědět, že zabít člověka nesmí. Kde je pravidlo, že to dítě ví automaticky tak nějak od přírody, že by vrozená informace? Příklad: Pokud malého vraha ten kluk šikanoval, kde je chyba rodiče, že se vám synek se svým trápením od spolužáka nesvěřil?
0 0
možnosti

leonel

5. 11. 2004 13:53
Re: výchova má vliv...
A vy si myslíte, že by od rodičů bylo správné učit dítě, chlapce,  fňukat?  V dnešní době? Neříkám kde   se stala chyba, už jenom proto, že    nikdo neví co se vlastně dělo.  
0 0
možnosti

bombai

5. 11. 2004 12:29
samí dokonalí andělé tady
zajisté, že to není správné vinit rodiče malého zločince, odvracet se od nich, špinit je, ale bohužel je to přirozené...jediné, co to vyléčí, je čas. Raději si ani nepředstavujte, jak by vám bylo, kdyby vám někdo zabil dítě a vy jste jeho příbuzné potkávala na ulici...prvotní reakce je, že si vybijete vztek na nim...sorry, ale je to tak.
0 0
možnosti