Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vládnout nás učil Čalfa, říká Havel

Bývalý prezident Václav Havel míní, že se politická scéna brzy změní. V rozhovoru, který poskytl MF DNES, varuje domácí politiky, že trpělivost české veřejnosti s nimi není nekonečná. "Nemyslím si, že éra technologů moci bude trvat donekonečna," je přesvědčen exprezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vamberk

"Nepolitická politika"
ve stylu "vím že nic nevím" a různá moudra exprezidenta Havla jsou směšné a přišla nám hodně draho. Na prezidenta nikdy neměl (původně tam achtěl být jen krátce a chodit pěšky), ale vidí se tam zřejmě pořád - jen to červené srdce nad komínem mu chybí.
0/0
1.11.2004 12:48

balada

Vládli po převratu hlupáci?
Po sdělení V.Havla, že novou vládu musel učit vládnout Čalfa, ve mně vzbuzuje podezření, že se vlády chopili totální hlupáci, kteří si nedovedli sami stanovit pravidla kdy má zasedat vláda, co má projednávat a jak má vůbec fungovat. Myslím, že panem Havlem provedený výběr poradce, který své nesporné "kvality" osvědčil za totality, hovoří sám za sebe a ani nesčetněkrát a opakovaně panem Havlem chválený autor nechvalně známých represívních pokynů nemůže nic změnit na, žel, příliš pozdním, poznání obyčejných lidí, co bylo vlastně hlavním cílem převzetí moci. Že oni byli v tomto tyátru až na posledním místě, už pochopili dávno. Myslím, že daleko prospěšnější by tehdy pro občany této země bylo, kdyby byl prezidentem zvolen Václav Klaus a pan Havel se stal nanejvýš ministrem kultury. Václav Klaus by tak nemohl zdevastovat ekonomiku našeho státu a pan Havel by se mohl prezentovat ve světě (což byla jeho hlavní snaha), za vlastní milióny. Milan
 
.
 
0/0
1.11.2004 11:23

HAL9000

Na světě siláka není jak Véna
Já tedy žasnu, co on všechno nechtěl! "Chtěl jsem, aby byly vytyčeny základní koncepční cíle, tedy vize v armádě, bezpečnosti, zdravotnictví, školství, energetice, dopravní síti, ekologii atd." . Škoda, že nic z toho nedokázal. On holt ne každý byl tak pracovitý, jako Václav Klaus.
0/0
31.10.2004 15:24

Futty

To je jediné....
Štěstí, že je Havel pryč. A přece stále otravuje ovzduší.
0/0
31.10.2004 13:55

celtic

Re: To je jediné....
Právě že se snaží vyvětrat, ale asi marně jak tak koukám
0/0
31.10.2004 13:59

Bidlic

Odejdi
Prosím, Václave, odejdi na Hrádeček a dej už nám, normálním lidem pokoj se svými intelektuálskými pohledy na naši společnost. Dost bylo tvé nepolitické politiky!!!!!!!!!!
0/0
31.10.2004 13:15

celtic

Re: Odejdi
Yntelektuáli nepotřebujem  Ať žije pracující lid v nerozborné jednotě s ODS+KSČM
0/0
31.10.2004 13:35

Bidlic

Re: Re: Odejdi
Intelektuály potřebujeme, ale ne senilní sklerotiky, kteří se z principu serou do všeho, i když tomu vůbec nerozumí a jsou schopni udělat víc škody než užitku!
0/0
31.10.2004 13:51

ODSakEda

Souhlas s výhradymi
Vpodstatě s exprezidentem Havlem souhlasím! Bohužel lecos bylo tak jak popisuje! Nicméně nechápu, proč by měli lidé volit nějakou názorovou menčinu, nějakou úzkou (zájmovou?) skupinu lidí???
  "nezávilí" Nezávislí doufám voliče alespon na několik období (pak se tyto chyby kvůli generační obměně a špatné paměti "národa" budou bohužel opakovat!...) ujistily, že nezávyslost, úředevším ta na psaných ideích strany (preambuli), popřípadě zkušenost s jejím nedodržováním (US a pád jejích ideí po KOA-lici se socialisty, i přes hlasitou kritiku ODS po předchozích volbách byt jen za OPO-ziční dohodu..., ale i někteří kolegové z ODS: danové vyjímky pro úzké zájmové skupiny, neuznávající ani v preambuli ODS, ale někteří podpořily danové vyjímky (i když asi natruc čSSD) pro Freeshopy, bohužel navíc vlastněné vysokými důstojníky StB...)! Je to ale jen zrcadlo lidí žijícich v české kotlině, deformované ruským modelem žizně (života), lidí fušrů a zlodějů od dělníka po soudruha ved
0/0
31.10.2004 11:53

katakana

Důchodce
Už NEJSI, NEJSI ,OPRAVDU NEJSI PREZIDENT!!!!! Jsi důchodce a už zustaneš důchodcem tak nic neřeš po ničem nepátrej nekomentuj a hlavně nekritizuj a zamět si nejdřív před svým prahem!!!!!!!!
0/0
31.10.2004 11:49

ODSakEda

Re: Důchodce
Jsou bezvýznamní občané, ale i mnohem významnější! A většina národů má respekt i k bývalým presidentům, nebyli-li to vyjímečně jen diktátoři a gauneři! Významní občané (např. Havel), vědci (např.Gregar) by měli mít možnost do ledasčeho kafrat spíše než nějací nonejmové, co nic v životě nedokázali udělat pro jiné, jako mnozí znás zde!...
0/0
31.10.2004 11:58

Futty

Re: Re: Důchodce
Pro mne vždy zůstane agentem cizí mocnosti!
0/0
31.10.2004 13:56

1_130_202_135

Re: Re: Důchodce
Jůůůů, s tím Gregarem jsi mne vylekal - v té rychlosti jsem četl GREGR
0/0
1.11.2004 11:30

VenousekhN

Ha ha ha Vašku jseš normální ???
Vašek Havlů by si měl zajít někam s hlavou jestliže opravdu věří v to , že v roce 2006 nebudou lidi volit velké strany ( KSČM , ODS nebo ČSSD ) , ale nějakou jeho oblíbenou pidistraničku. Asi si myslí že 50% hlasů dostane Cesta změna nebo jiná banda zkrachovalců ........
0/0
31.10.2004 9:12

celtic

Re: Ha ha ha Vašku jseš normální ???
Tvé dilema, jestli volit bolševiky v KSČM nebo ODS ti nezávidím
0/0
31.10.2004 9:48

II tsohg

Re: Re: Ha ha ha Vašku jseš normální ???
No tys to s černopr*delníkama taky zrovna nevyhrál
0/0
31.10.2004 12:43

VenousekhN

Re: Re: Ha ha ha Vašku jseš normální ???
A ty jseš fanoušek čeho ?? ČSSD složené z 96% z bývalých komunistů nebo KDU , kde by si všichni nechali zešikmit oči , kdyby hrozila okupace Čínou ???
0/0
31.10.2004 17:11

1234freak

...
Následky vládnutí umělců a rádoby ekonomických odborníků ze začátku 90. let jsou vidět všude kolem nás, tak proč se v tom babrat ještě na netu.
0/0
31.10.2004 4:02

Johny_S

Tak nevím.
Havel se tam chlubí úspěchy Občanského fóra, že právě ono nastavilo transformaci, ne pozdější vláda (rozuměj ODS a Klaus). Ale už zapomíná dodat, že právě ve vládě ODS byl Klaus ministrem financí. Jelikož tedy říká pouze částečnou pravdu, kdo ví, jak to bylo s tím zbytkem (mám výhrad více). Ano, čte se to dobře, ale nejspíš to bude jenom plané vychloubání.
0/0
31.10.2004 1:30

Johny_S

Re: Tak nevím.
jéžiš, oprava: .....ve vládě OF ..... (nikoli ODS, to mi ulítlo)
0/0
31.10.2004 1:31

kontrola

Strhavani Sametove opony.
Strhavani  Sametove opony. Motto : Narod, ktery nezna svoji minulost, nema budoucnost. Blizi se 15. vyroci  tzv. Sametove revoluce a mnozi si stale v souvislosti se 17. listopadem 1989  kladou otazky kdo, co, kde,  ci pomoci, proc, jak a kdy. Aniz by to mozna mnozi z nich tusili, kladou si vlastne tytez otazky, jako Marcus Fabius Quintilianus. Jmenovany uvedene otazky doporucoval aplikovat pri vysetrovani zlocinu. Pokusim se, sec me sily staci, na tyto otazky v cause Sametove revoluce odpovedet. Kde hledat koreny  Sametove revoluce ?
 
0/0
30.10.2004 23:16

klajpeda

Vetsina prispevku je asi vyplodem frustrovanych jedincu
...dete se radsi lecit, kdo ma cist ty vase zamindrakovany vylevy. Vetsina ma stejne minimalni vypovidaci hodnotu, uplne nejvic toho vypovidaji o vas, resp. o nekterych ctenarich idnes.
0/0
30.10.2004 22:40

Dov

Pan Havel
Dovolte panove, ale znam pana Havla, jeho zenu, i pana Ivana Havla a jeho zenu. Jsou to uctyhodni lide zvlaste pan exprezident. Vim take ze pan calfa moc pomohl, je to chytry clovek a uspesny pravnik.
Takze bez pomluv a urazek.
V okamziku kdy nektery z Vas dosahne urovne mravniho principu pana Havla a uspechu pana Calfy tak kritizujte. Ale... to uz nebudete jako vsichni kteri rozumi.
S pozdravem Medved ( Dov )
0/0
30.10.2004 21:08

PINARD

Re: Pan Havel
Mravni princip pana Havla muzu jako ten, ktery nerozumy shrnout......." Nejsme jako oni", nejsme........drzte hubu a krok.
Nezlobte se pane, pri pohledu na tohoto cloveka se mi otvira nuz v kapse............... Ano, on pro mne predstavuje zbabrani vseho, co jsem od me rodne zeme ocekaval.... a po urcite dobe befinitivne opustil.
Preji Vam pekny vykend.
0/0
30.10.2004 21:22

Milan Kolář

Re: Re: Pan Havel
Mravní princip pana Havla má nulovou hodnotu. Plus: byl u porážky komunismu. Mínus: vše ostatní.
0/0
31.10.2004 1:50

celtic

Re: Pan Havel
0/0
30.10.2004 21:37

Dan 1

Re: Pan Havel
Ano, za komančů s. advokát Čalfa portefeuille neměl, za Havla ano. Takovou kominusticky zrůdnou blbost, co jste napsak, vám odsouhlasí leda tak strejc Celtík z NF-ČSL  a zamává vlaječkou.
0/0
30.10.2004 21:42

PINARD

Pane Havel..........
chce se mi z vas blit..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.10.2004 20:39

fr-mottl

problem Havel/Klaus nevyresime, a proti bych se rad zeptal
jakemu vozidlu by jste dali prednost - octavka nebo ford focus. Stojime pred rozhodnutim, co koupit - u te oktavky je tu jeste ten rozdil mezi tim benzinovym 1.6 a 1.9 tdi - obe bychom radi jako kombik. Co je vas nazor? 
0/0
30.10.2004 20:33

Milan Kolář

Re: problem Havel/Klaus nevyresime, a proti bych se rad zeptal
Konečně rozumná otázka do diskuze. Odpověď: Já nevím. Fakt nevím, co je lepší , nejsem odborník a proto ani nebudu radit.
Proč ten Vašek (bývalý) furt musí dávat nějaké rady i o tom, čemu rozumí stejně blbě jako já těm auťákům?
0/0
30.10.2004 21:01

Zdenekn

Komunistický nohsled
Komunismus mu nikdy neublížil,byl vždy jen figurka která tancovala tak jak to těm komunistickým parchantům vyhovovalo.To ,že ještě dnes mohou otravovat  ovzduší mohou děkovat jen jemu. Pro sebe dosáhl maximum.
0/0
30.10.2004 19:31

Dan 1

Re: Komunistický nohsled
Že ho po roce 70 vyrazili z práce, to socky nejsou schopny registrovat, že?
0/0
30.10.2004 19:34

Zdenekn

Re: Re: Komunistický nohsled
A to ,že musel nechat zavřít kretána Sládka aby byl zvolen zase nepochopíš ty.A v prvních volbách ho zvolil asi kdo?
0/0
30.10.2004 19:39

Dan 1

Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Tak tady došlo k omylu z mé strany, psal jsem o Klausovi, ten byl vyhozen z práce. Porevoluční činnosti fosilního Havla se nezastávám, vážím si ho ale za to, co dělal před tím.
0/0
30.10.2004 19:42

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
A to ,že byl Klaus vyhozen ze zaměstnání jste se dočetl kde?
0/0
30.10.2004 19:44

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Po prověrkách šel do prognosťáku.
0/0
30.10.2004 19:46

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Tak to se omlouvám,to mu asi moc ublížilo.ještě ,že ho nechali vystudovat  v USA.
0/0
30.10.2004 19:50

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Vážený soudruhu, moje máma se jako holka kolem roku 68 dostala na Západ bez jakýchkoli problémů a to byla holka z undergroundu.
0/0
30.10.2004 19:52

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
S t ím soudruhem jsi to posral a v undergroundu bylo dostatek lidí kteří jsou na seznamech STB,s tím bych se moc nekasal.Nechci se dotknout tvé mámy.
0/0
30.10.2004 20:00

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
To ani nemůžeš. Celou rodinu jsem si pečlivě prolustroval a důstojík BIS mi potvrdil před pochybovači, že jsem "čistý".
0/0
30.10.2004 20:02

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
A podle čeho soudíš že jsem byl soudruh.,ještě by mě zajímalo kdy jsi se poprvé dozvěděl,že nějaký Klaus existuje,za totality to bylo neznámé jméno.
0/0
30.10.2004 20:08

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Nebyl neznámý. Stačí se zeptat V. Mlynáře, kdo přednášel na nelegálních bytových seminářích a komu Vláďa říkal "strejdo".
0/0
30.10.2004 20:13

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Tak to jsi mne dostal.Asi to byl ten pravý hrdina socialistické práce,není co dodat.
0/0
30.10.2004 20:17

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
To chtělo hodně velkou dávku odvahy. Jenomže Klaus si na rozdíl od jiných nedělá z toho trafiku. Byl zvolen jak koalicí, tak opozocí a kdyby byla přímá volba, má další funkční období na 100% jisté.
0/0
30.10.2004 20:20

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Jenže,celé ODS komunisté vadí jen při volbě presidenta se tváří,že je vše v pořádku.
0/0
30.10.2004 20:23

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Není to tak, opozce je proto, aby oponovala. ODS nekolaborovala s NF a v její členské základně je minimum komančů.
0/0
30.10.2004 20:27

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
To je ten průšvih  Máme takovou vládu jakou si zasloužíme a o prezidentovi to platí dvojnásob
0/0
30.10.2004 20:26

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Černým zadkům vadí abude vydit, že Klaus není pro to, aby se uzavíraly smlouvy s městským státem (SCV), který je stále trapnější a jeho politika je pro demokraticky smýšlejícího občana nepřijatelná.
0/0
30.10.2004 20:30

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Celtiku,to necháš bez reakce?
0/0
30.10.2004 20:37

Milan Kolář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komunistický nohsled
Celtiku jsi v ětšinou OK.. Někdy uvažuješ k tiomu neurčenou částí těla. Odpouštím ti takové úlety. Čau
 
0/0
31.10.2004 1:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.