Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrah zasadil školákovi desítky ran

Zavražděný třináctiletý školák z Hanušovic měl na těle údajně až čtyři desítky bodných a řezných ran. Informaci policisty obeznámeného s výsledky pitvy nepřímo potvrdili i lékaři. Podle původních informací záchranářů měl přitom vrah zasadit Honzovi pouze dvě bodné rány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm
Jeho tvář zákon na ochranu mladistvých nedovoluje ukázat - a co zbytek třídy? ta fotka je úplně k ničemu
 
hmm, podle počtu ran bych si dovolil tipnout na nějakej afekt
0/0
1.11.2004 11:19

Utopenec

Násilí
TV s násilnickými filmy, brutální počítačové hry nemají na vývoj dítěte špatný vliv. Jenom pak musíme dobře zdůvodnit, proč dochází k takovým nenormálním vraždám z ruk 14 letých dětí (podřezání, ubodání, znásilnění s následnou vraždou atd.) a začít stavět vězení pro děti, kde se prý naučí chovat se slušně.
To mi připomíná toto: Jablka z okolí Temelína nejsou závadná, jenom se ohryzek musí zakopat 5 metrů pod zem.
0/0
29.10.2004 21:37

Volten

vrah zasadil školákovi desítka ran
..ale jinak je to moc hodný hoch!Měli bychom mu nyní říci "ty,ty ty ošklivý chlapče ,to se přece nedělá.Víš jak to toho tvého  kamaráda  bolelo?
Je někdy až na zvracení jak hnusný je ten náš soudní systém.Více se zajímá o zločince nežli o oběti.Velice bych přál zastáncům "hodných dětiček"aby tyto hodné dětičky podřezali jejich miláčky.                                           
0/0
29.10.2004 21:01

terminal

Re: vrah zasadil školákovi desítka ran
Absolutní souhlas... Z toho hajzla NIKDY už nevyroste nic normálního, takže já bych neviděl sebemenší důvod, proč ho do konce života bezpodmínečně nenechat  zavřenýho
0/0
29.10.2004 21:08

mashley

Re: vrah zasadil školákovi desítka ran
Nekde bude chyba,jak kdyz jsem byl maly,tak jsem mel respekt ze starsich,z rodicu,ve skole.Kdyz jsem prisel na ucnak,byl jsem v uplnem soku,ze nekteri kourili.Bohuzel dnes je asi uplne normalni krast,mlatit vsechny kolem sebe a vrazdy to jsou prestupky asi tak jako koureni v "davnejsich dobach",ale bohuzel to neni tak davno.10-15 let.Nas demokraticky system je opravdu k zamysleni...Radeji nemit deti,nez aby z nich vyrostli grazlove nebo obeti...
0/0
29.10.2004 21:13

2Mac7

Re: Re: vrah zasadil školákovi desítka ran
řekla bych, že tak ze 70% záleží na Vás , zda z dítěte vyroste grázl nebo ne . Jestli oběť , to  bohužel už na Vás není .
0/0
29.10.2004 23:17

svobodny clovek

Re: Re: Re: vrah zasadil školákovi desítka ran
TAK TO JE PEKNA UTECHA
0/0
30.10.2004 1:36

J.

Ze si prinesl nuz
co ja pamatuju tak sem sebou nosil nuz porad. Posleze i vyhazovak - proste proto ze mam noze rad. A jestli by mi luplo v kouli nevylucuji ze bych po nem i sahnul. Uznavam ovsem ze me nuz kuchynsky (coz se muze jeste nekolikrat zmenit ze...) co ani ja sebou nenosil.
Na preriznuti krkavice sila potrebna bude. Ovsem na probodnuti to az tak nutne neni. Staci machnout rukou a spicka noze proste projede.....
0/0
29.10.2004 19:02

jagr1

kdo za to může?
Jsem přesvědčen, že za jednu z příčin, proč v poslední době přibývá trestné činnosti nezletilých je právě vědomí těch nezletilých, že jsou trestně nepostižitelní, že se jim ani po tak hrůzném činu jako je vražda, nemůže nic stát. Nejhorší trest, který je může potkat je trojka z chování. Uzejte sami, za zmaření lidského života nějaké slovo nebo číslo na cáru papíru. To je trest? Druhým faktorem, který zvyšuje agresivitu a brutalitu v chování mladých je soustavné zobrazování násilí ve sděl. prostředcích. Když 13letý kluk od rána do večera sleduje filmy, kde se jen vraždí, hraje počítačové hry, kde je úkolem postřílet všechno kolem sebe, tak není divu, že v tomto zfanatizovaném stavu je pak schopen reagovat bez domyšlení důsledku svého jednání.
0/0
29.10.2004 17:16

prdly

Re: kdo za to může?
To by sedelo, na pripravenou vrazdu a ne na takove cire silenstvi uprostred vesnice. Takove situace nenajdes ani ve hrach :-(
0/0
29.10.2004 19:06

Destroyer7

Celé je to divné
Nemohu se ubránit dojmu, že je to celé divné. No jen si to představte. Dva kluci, váhově přibližně stejní, jeden druhého 40x bodne, on stále stojí a až teprve když mu přeřízne krkavici a současně v té chvíli jde okolo svědek, teprve tehdy kluk jde k zemi. Nemohu si pomoct, ale nějak se mi nezdá, že by si nechal do sebe 40x bodnout aniž by se bránil, křičel o pomoc nebo utekl.
0/0
29.10.2004 16:50

drobek.47

Re: Celé je to divné
Jak to vypadá, tak ten kluk nebodal. Držel jenom v ruce nůž a kamarád na něj 40x upadl.
0/0
29.10.2004 20:40

zbynek._s

Re: Celé je to divné
Já ti dám ..."váhově přibližně stejní"! Podívej se na tu fotku - vrah je fyzicky vyspělý,  silný a velký kluk vpředu, oběť,  je naopak nejmenší z celé třídy vzadu vlevo.Chceš porazit fyziku? Přestaň lidem nalhávat a vrať se na  zem. My  jsme normální lidé a nikoliv stádo, kterému může každý troubit co ho namane.
0/0
29.10.2004 22:08

WebFilozof

Kdepak jsou všichni diskutující?
Kteří tvrdili - "no jo, jen dvě rány, to viděl v DOOMovi". Čtyřicet bodných ran, to je prostě vražda v afektu. Kolikrát je třeba sto bodných ran, dotyčnej se prostě nasere tak, že bodá pořád a pořád i když to už není nutný. A televize nebo nějaký násilný filmy v tom vůbec nehrajou roli. Možná v tom, že měl nůž.
0/0
29.10.2004 16:20

_m-

Re: Kdepak jsou všichni diskutující?
No, to mi taky napadlo. Jenomže mi tam nesedí ta podřezaná krkavice. Kdyby prostě bodal a bodal - to je afekt. Ale on po tomhle útoku změnil sklon ruky i místo útoku. Krom toho si myslím (teda v životě jsem nezabila ani kapra, tak to nevím jistě), že k přeříznutí krkavice je zapotřebí určitá síla. Jestli to nebylo tak, že mu došlo, co udělal a ze strachu , že bude odhalen práci dokončil - tentokrát už z rozmyslem. madla
0/0
29.10.2004 16:26

2Mac7

Re: Re: Kdepak jsou všichni diskutující?
ono v afektu lze  sáhnout po noži , který tam někde je a bodat a bodat , to je pravda. Jenže on si ten nůž přinesl s sebou ....
0/0
29.10.2004 18:18

bluetake

no
kdyby ten zabity hoch byl mym sysnem, tak by ten zmetek uz mnoho let ve zdravi pred sebou nemel......naprosto bych se vys_al na nejake zakony, ktere takove grazly chrani nejen pred identifikaci ale i pred jakymkoliv trestem .Nezabil bych ho ale udelal bych z neho takoveho mrzaka ,ze by byl do smrti zavisly na strave z hadicek a bez cizi pomoci by se ani nevycural. Tech par let nebo s dobrym advokatem nekolik mesicu za tezke ublizeni na zdravi v opravnenem afektu bych urcite snesl. Ale ten zmetek by si sam pral pro svem budoucim zpusobu zivota sam co nejrychleji umrit........Znam cloveka, kteremu znasilnil a zmrzacil jeden 17-ti lety hajzl 14-ti letou dceru a on pak na nej v base (dostal pouhych 6 mesicu) vypsal odmenu 100.000. Mladik je dnes chovancem psychiatrickeho ustavu, ma uplne sedive vlasy , ruce a nohy nekolikanasobne tak zprelamane, ze neni schopen si ani zakryt hubu pri kaslani a psychicky je totalne odepsany........To je jedine, co na podobne plati. Stat z nich vychovava sv
0/0
29.10.2004 16:14

Flat Vamp jr.

Re: no
...co je to "oprávněný afekt"?
0/0
29.10.2004 16:48

2Mac7

Re: Re: no
nic, oprávněný afekt není, ale některý trestný čin je pochopitelný a snad i omluvitelný
0/0
29.10.2004 18:20

smasta

Re: no
Bluetake? Asi chyba v přeznívce. Neměl to být Undertaker?
0/0
29.10.2004 17:46

prdly

Re: no
rikas: "ten zmetek by si sam pral pro svem budoucim zpusobu zivota sam co nejrychleji umrit." - mozna, ze prave to si preje ze vseho nejvic i bez tveho pricineni, pitomce. Prave proto ho musi chranit pred sebou samym. Procitnuti z takoveho afektu musi byt silene. Jinak si nemyslim, ze v afektu lze jen bodat, pokud nevidel skon, mohlo ho napadnout i to podrezani - zazite mechanismy z TV i kdyz neverim, ze TV ma vliv na vznik "afektove situace". Myslim, ze jen malo lidi zazilo skutecne ponizeni a bluetake mezi ne nepatri ani nahodou. Spis by byl vztekly "ponizovatel" :-( Pochybuji, ze by to byla chladna vrazda jakou udelal ten kluk kdyz zabil na prelomu roku tu holcinu. Nikdo nikoho vedome nezabije na "namesti". Nechci toho vraha omlouvat, ale chladnokrevna vrazda to rozhodne nebyla.
0/0
29.10.2004 19:01

_m-

Re: Re: no
Ale v Kmetiněvsi to taky nebyla chladnokrevná vražda. Nezastávám se toho kluka, ale i on byl pod velkým psychickým tlakem, i když jiným než tenhle. Psychická porucha ti změní vidění světa dokonale. madl
0/0
1.11.2004 11:51

meduza13

Re: no
naprosto souhlasím s tím, co udělal otec znásilněné tomu šmejdovi a věřím, že můj otec by to udělal taky, i za cenu kriminálu. oko za oko a pokud se to týče mých dětí, obě oči za jedno oko.....
0/0
1.11.2004 11:09

Michalll

kolik měl pervitinu se tají...
pervitinová lobby zkrátka umí....
0/0
29.10.2004 15:47

Michalll

Televize je naučila důkladnosti..
ještě snížit hranici zodpovědnosti a tedy časem i volitelnosti, a může být takový řízek - když si udělá tryskem doktorát, dokrotská rychlopráce se zde diskutovala nedávno/ - i ministrem...
proč se o děti starat, je vychovávat kvalifikovaně, mít přehled o jejjich životě+ i kolem školy? lepší kšeftovat, soudit, trestat....pedagog si už obhájí svoji výplatu, aby mu jiu nanarušila konkurence....život se dá řešit kriminály, jsou to konečně také pracovní místa....ani soudce nesoudí zadarmo...natož advokáti....
streetworker u té školy by však byl přežitek kapitalismu, nebyl by v odborech, nebyl by v žádné dnes populární straně, kdoví co by dělal?dobrovolníky u dětí nechceme, máme policii a časem snad i katy.... národ je chce, konečně poprava v TV je vzrušující, stejně ty live show nudí...
michal, libčeves, t. 603 sed7118šest
0/0
29.10.2004 15:37

Michalll

ředitel řediteluje dál,
učitelé učí...
chyba jen v tom nezletilci....
(vyučování o agresi, jejím zvládání u sebe sama stejně jako řešení agrese u druhých je v normální zemi standart . je to náročné ustát, učitel co civí do bedny, co má podle bedny postavenou vlastní rodinu, to dělat ovšem nemůže....to nefunguje
0/0
29.10.2004 15:41

Michalll

televize otupí, to člověk
nevnímá už nic, natož cizí parchanty...
0/0
29.10.2004 15:42

qoknu

Noo
nevím proč by si ten vrahounek měl ubližovat. Ví dobře co a jak má říkat. Ví také moc dobře, že se mu nic nestane.
0/0
29.10.2004 14:00

Dr. Fe1

Re: Noo
kvokni
0/0
29.10.2004 14:44

Destroyer7

Re: Noo
Také jsem si říkal, že ho sebrali spíš proto, aby si to s ním někdo růčo nevyříil dřív než ho naše soudy zprostí viny. Že by se báli toho, že se v klukovi probudí svědomí a on si to někde hodí vnímám jako průhlednou výmluvu.
0/0
29.10.2004 17:04

xx

x
To , že vrah sedí v řadě mezi holkama o něčem nasvědčuje.....
0/0
29.10.2004 13:38

Snehova_vlocka

Re: x
No já nevím, nás vždycky rozestavil fotograf. Na všech třídních fotkách stojím vedle stejných lidí, protože jsme byli výškově podobní.
0/0
29.10.2004 13:41

WildBoy

Re: Re: x
myslíš tím, že je v tom něco sexuálního?
0/0
29.10.2004 18:30

_m-

Re: x
Jo, to svědčí o tom, že paní učitelka řekla "Lojzo, pojď dopředu, budeš držet ceduli" madla
0/0
29.10.2004 13:44

xx

Re: Re: x
Jakou ceduli ?
0/0
29.10.2004 13:45

_m-

Re: Re: Re: x
s číslem třídy, má ji na klíně, koukni se znova. madla
0/0
29.10.2004 13:46

xx

Re: Re: Re: Re: x
Jo, já myslel že to je nápis na tričku....
0/0
29.10.2004 13:51

VENDULA

Re: Re: Re: Re: Re: x
0/0
29.10.2004 13:58

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: xx
tak teď už se nedivím, že s tebou byla taková diskuze u článku Klaus rozdával medaile . Doufám, že sem nakoukne habit a pongo, aby se zasmáli.
0/0
29.10.2004 14:03

xx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: xx
No, pronic zanic mu ta učitelka do rukou tu ceduli nedala....
0/0
29.10.2004 14:05

qoknu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: xx
Přešlápni. Já se podivila nad tím nápisem na tričku.
0/0
29.10.2004 14:15

Snehova_vlocka

násilí všude
Brutalita činů se zvyšuje i u dospělých. Tak čemu se všichni tak diví? Před třiceti lety, když se ukázala mrtvola v televizi byl z toho poprask na pár týdnů, vždyť i v detektivkách si vystačili maximálně s dvěma mrtvými. Teď krev stříká kam se podíváte. Děti hrajou počítačové hry, kde hrdina žije i když ho zasáhne několik ran z pistole. Herci se mlátí hlava nehlava a přitom v reálu by člověk padnul po prvním pěsťovce. A děti jsou tím ovlivněné. Stokrát někoho zastřelili nebo pobodali ve hře a tak je jen krok do reálného života. ( a ty kluci trávili celá odpoledne u počítačů, jeden ze spolužáků to přiznal v dřívějším článku) Pak stačí trocha vzteku, nedorozumění a neštěstí je na světě. Věřím, že klučina toho hluboce lituje. Hru jde spustit znova a všichni jsou opět živí, jak rád by to udělal i ve skutečnosti.
0/0
29.10.2004 13:36

_m-

Re: násilí všude
no jo, ale jemu nebylo 8, jemu je 14 let. Kousek dál se dočteš, že patnáctiletí požadují snížení věkové hranice pro sexuální život a přitom nejsou schopni odlišit fikci a realitu? No nesedí, leda že ten kluk není normální. madla
0/0
29.10.2004 13:40

Snehova_vlocka

Re: Re: násilí všude
Nemyslím si, že patnáctiletí jsou schopni zodpovědně vést sexuální život. Na druhou stranu třetina spolužaček se milovala už ve čtrnácti, takže zákon asi nikoho nezastaví.
K druhé části: nevím jak si jinak vysvětlit, že brutalita dětí tak rapidně narostla. A nejde jen o těžké zločiny. S dětmi občas pracuji. To co si k sobě dovolí, jak se občas mydlí, člověk se nestačí divit.
0/0
29.10.2004 13:45

_m-

Re: Re: Re: násilí všude
No, to je fakt, ale od toho jsou dospělí, aby dětem ten rozdíl vysvětlili, a o něco dřív než ve 14. madla
0/0
29.10.2004 13:49

2Mac7

Re: Re: Re: násilí všude
1/3 Vašich spolužaček se milovala v 8. třídě ? Kde jste chodila do školy ?
0/0
29.10.2004 13:51

Snehova_vlocka

Re: Re: Re: Re: násilí všude
14 let nám bylo v prváku na gymplu. Na základce jich to zvládlo z patnácti holek asi pět. V prváku už jich bylo mnohem víc. Vlastně jsem si v šestnácti připadala blbě, že jsem byla panna. Byly jsme poslední čtyři ve třídě. Na druhou stranu nelituji, že jsem počkala, jako jedna z mála (ve srovnání s kamarádkami) to považuji za příjemný zážitek.
0/0
29.10.2004 13:58

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: násilí všude
Trocu mě to pomýlilo, já chodila do devítky a moje děti také . Když dcera chodila do 8 , tak u nich ve třídě nebyla ani jedna , která by se už milovala, proto mě to překvapilo .
0/0
29.10.2004 14:05

VENDULA

Re: Re: Re: Re: násilí všude
  Jenom 1/3? Tak u nás byly spolužačky výrazně "modernější".
0/0
29.10.2004 16:09

Destroyer7

Vražda v Orient Expresu hadr
Jako kdyby si do chlapce přišla píchnout půlka školy. Že by byl tak oblíbený?
0/0
29.10.2004 13:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.