Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič srazil na chodníku dvě ženy

U tramvajové zastávky v Praze 9 večer vjel opilý řidič na chodník. Srazil dvě mladé ženy. Jednu rychle jedoucí vůz odhodil několik metrů. Na místě zemřela. Druhá žena skončila ve vážném stavu v nemocnici. Řidič z nehody vyvázl s otřesem mozku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Hostinský, co ho nalil, pošle
květiny na funus, ještě na tom vydělá...
už primitivní haličské nemyté a negramotné obyvatelstvo dokázalo regulovat obchody s lihem....pogromem...
s tzv. hostinskými si ale neporadíme, asi mají silnou lobby ve vládě, ožrat neomezeně druhé je přínos sociální stabilitě, nechají si to líbit i pozůstalí, nejsme hamas....zákon o nalévání podnapilým řeší starostové jako přestupek, mají hluboká šuplata, hostinský je kámoš....
0/0
29.10.2004 16:21

Martin Vičar

Re: Hostinský, co ho nalil, pošle
1. Řidič za sebe odpovídá sám!  Ve společnosti, kde je za jeho chování zodpovědný ještě někdo další , žít nechci. Měl-li spolujezdce, má ten až do smrti o čem přemýšlet. Ale jít sedět? Ne, ne...
2. Co řeší nenalévání podnapilým? Nejvíce tragédií na silnicích přeci nezaviní prasata ožralá do němoty, ale "běžně" opilí řidiči, přesvědčeni o tom, že to ještě zvládnou.
Martin.
0/0
3.11.2004 9:34

Freezer

Zastřelit
Teď tam měl zase být ten policista, co si ho minule bralo tolik kreténu do huby... Měl to hovado zastřelit už ve chvíli, kdy lezlo za volant. A měli by to tak dělat s každým vemenem, co si sedne za volant pod parou - v tomhle stavu tam totiž neměl co dělat... A ten, kdo minule tak napadal onoho policistu, ten ať se ještě jednou zamyslí - prosím...
0/0
29.10.2004 12:02

Carl Jung

PIJ a ŘIĎ - nebourejte, pijte dealko víno....
Proste to nechapu. Dnes uz jsou alternativa: dealko vina (treba zn. Carl Jung) a i dealko piva. Dale mame v Praze nejmene tri taxi sluzby, ktere mohou ridice a jejich vozy v bezpeci dovest domu (SOS, Rychla zelva a Drink Taxi). Lidi, zkuste pit i alternativni napoje. Jsou chutne a zdrave. A vyhnete se tezkym nasledkum....
0/0
28.10.2004 14:55

hovnival-

Re: PIJ a ŘIĎ - nebourejte, pijte dealko víno....
jdi do hajzlu s nealkoholickym pivem a alternativnimi napoji
0/0
28.10.2004 16:25

Viados

Všichni jsou to slušní kluci
Podle vlastních rodičů, co je rozmalili, až běda, jsou to jistě všechno Mirkové Dušínové. Jen zrovna neměli svůj den.
Škoda, že zrušili galeje a lom v Mauthausenu. Pro tyhle by se hodil. Stačil by měsíční trest.
0/0
28.10.2004 10:00

bombai

určitě to byl "slušný kluk"
a všichni jeho kamarádi to potvrdí. Slušní lidé si přeci sedají za volant opilí... Ty dívčiny bohužel asi slušné nebyly, nebo co. Jedna v rakvi, druhá možná na vozíku. Držím jí palce...
0/0
28.10.2004 2:27

Sportikus

Re: určitě to byl
PLně s tebou souhlasím. Doufám, že ten idiot z lochu dlouho nevyleze a ta jeho kopretina co s ním byla v autě také. Ať mi neříká, že nepoznala, že je ten její nasátý jako houba
0/0
28.10.2004 9:19

terminal

To chce automaticky soudní stíhání,
pokud je v tom alkohol. Ať mi nikdo neříká, že při troše dobrý vůle by nebylo možný brát to, když si někdo jen sedne vožralej za volant, jako trestný čin obecného ohrožení?
0/0
27.10.2004 21:49

1234freak

Re: To chce automaticky soudní stíhání,
Spíš všeobecného ohrožení.
0/0
27.10.2004 21:52

cbx

Re: To chce automaticky soudní stíhání,
Nebo pokus o vraždu (mnohanásobnou)?
0/0
28.10.2004 17:29

literakl

Re: To chce automaticky soudní stíhání,
Jednoznace souhlasim. Kdyz policie nachyta opileho ridice (treba od 1 promile), mel by byt okamzite do vezeni a pred soud pro obecne ohrozeni. Je to stejne, jako kdyz nekdo zacne v baru strilet kolem sebe z pistole. Je to jen o statistice, zda nekoho zabije ci ne. Hrozba nekolika mesicu/let ve vezeni, ci aspon podmineny trest snad ty zrudy presvedci, ze ozrali sedat za volant nemaji.
0/0
29.10.2004 9:48

svobodny clovek

zase opily ridic
Vzdy kdyz ctu, ze nekoho zavrazdil opily ridic, tak lituju, ze uz nemame trest smrti. V techto pripade by se dost hodil.
0/0
27.10.2004 21:05

hovnival-

@@
urcite hral predtim CARMAGEDON a neuvedomil si, ze je zpatky v realnem svete!
0/0
27.10.2004 20:25

1234freak

Re: @@
Já to říkám pořád - u počítače se chlastat nemá. Pak to mívá negativní dopady.
0/0
27.10.2004 20:42

cbx

Re: Re: @@
Jo, vznikaj pak takový projekty jako např. iDnes
0/0
28.10.2004 17:30

qmarcelka

At uz policajti neco delaj.
Za ty prachy, ktery jim na danich kazdej mesic dam chci, aby se takovyhle strasny veci nestavaly, a aby mi SAKRA PORAD NESTRKALI LISTECKY ZA STERAC, KDYZ PARKUJU OPACNE!!! Dyk je to prece buzerace!
0/0
27.10.2004 17:27

herulinka

Re: At uz policajti neco delaj.
Já bych řekla, že momentálně na daních platíme volební kampaň, na nový billboard jim možná stačí, když dva měsíce dělám...
0/0
27.10.2004 17:38

drajvr

Re: At uz policajti neco delaj.
A jak by sis to asi představoval, ty ňoumo! To by mě opravdu zajímalo, chorý mozku.
0/0
27.10.2004 18:26

jojoj897

Re: Re: At uz policajti neco delaj.
proč ho urážíte? to nic jiného neumíte? představit si TO je velice lehké - a zvládnete to i vy (i kdybyste byl třeba strážmistr) - věřte si - jde především o to, aby si policajti přestali jezdit pro svačinky a začali na silnicích PRACOVAT = kontrolovat řidiče, jestli jezdí podle pravidel! nyní je situace tak tristní, že když se s vámi vsadím, že projedu křižovatku na červenou (tak pokud se s někým nesrazím) v 99 případech ze 100 mi nehrozí žádný postih - a křižovatku si můžete vybrat vy! pochopitelně do toho nejdu - jenom jsem se vám snažil přiblížit bezohlednou a arogantní situaci na našich silnicích - kterou mají PŘEDEVŠÍM na svědomí policajti svojí netečností a nezájmem  
0/0
27.10.2004 18:49

pacifista1

Re: Re: Re: At uz policajti neco delaj.
Jsem myslel ze Cesko je svobodna zem kde ziji svobodni lide kteri zodpovidaji za svoje chovani... Ale ne, komunisticky virus tuhle zemi nakazil asi naveky a tak jsme velice chytri a vime ze za vsechno muze policie, politici, KSC, ODS.... Jeste ze uz tam neziju.. Byl jsem tam ted na 14 dni na navsteve a gratuluju si ze jsem to prezil, lidi jezdi jako hovada - to by museli policajti stat na kazdem rohu.....
0/0
27.10.2004 20:40

herulinka

Re: Re: At uz policajti neco delaj.
Není "marcelka" spíš ženské jméno?
0/0
28.10.2004 9:32

hovnival-

Re: At uz policajti neco delaj.
nevim, jak si to predstavujes. Za to prece nemuzou policajti, ale ten opilec. Mel by byt souzen za vrazdu. Umyslne ridil opily. Tresty pro opilce by mely byt vysoke.
0/0
27.10.2004 20:18

Sevelik

Re: At uz policajti neco delaj.
myslím, že za to můžou hlavně lidi u nás, že jezděj jak HOVADA, ale policie by mohla dělat víc.
0/0
28.10.2004 23:04

herulinka

Proč
pořád ožralci sedaj za volant? Není to nějaká nová móda?
0/0
27.10.2004 16:43

Fuches

Re: Proč
Mají to domů daleko, chtějí ušetřit za TAXI, a nechtějí se druhý den vracet pro auto. To jsou asi nejčastější důvody
0/0
27.10.2004 16:45

herulinka

Re: Re: Proč
Docela blbej důvod, když díky pohodlnosti někoho zabijou...takže by to chtělo zlevnit taxíky?
0/0
27.10.2004 16:46

Isbjoerna

Re: Re: Re: Proč
A co treba neopijet se?
0/0
27.10.2004 16:51

Fuches

Re: Re: Re: Proč
NO ono to je hlavně v lidech a v obecné spol. morálce. S tim nic levný Taxi neudělá a policie taky ne. Ten člověk neřeší dopředu jak se z hospody dostane domů. Prostě se již dopředu rozhodne, že dojede  s vírou, že se nic nestane tak jako 100krát před tím.
0/0
27.10.2004 16:51

herulinka

Re: Re: Re: Re: Proč
Je to fakt, bohužel ta morálka jde dost do řiti, když vidím, jak se dneska zodpovědně jezdí po městech 80 a víc a s alkoholem místo krve...ale co by ho motivovalo, aby svou dopravu z hospody řešil?
Neberu to, my když jedem pít do města, tak valíme vlakem, je to samozřejmost, náhoda je vůl a nikdy nevíš, co se stane...
0/0
27.10.2004 16:53

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Milá (mimochodem názorově sympatická) dámo! V tomto státě a v této době možno motivovati lid pouze strachem. O peníze případně  o svobodu. Leč to je pouze teorie. V praxi není kdo by to provedl a obávám se že dlouho nebude.
 
0/0
27.10.2004 16:57

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Ten strach je u nás malej, jsou nízký pokuty, nemožnost ztrestat preventivně někoho, kdo něco takového vyvede, i třeba dodatečně, policajtí nejsou tam, kde by měli být...dyť je tady všechno špatně, už teď začínám jezdit se strachem, kdo do mě kde našije, a to jezdím sama. Až budu mít v autě potomka a nedej bože by se něco stalo, tak bych snad musela vzít spravedlnost do svých rukou...
frajeřina holt je těžce v módě a na frajery výhružky neplatí.  je to tu divný
0/0
27.10.2004 17:10

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Časem se to zlepší. Stejně jako společnost.
 
0/0
27.10.2004 17:18

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Mimochodem to s tou spravedlností ve vlastních rukou... To není zrovna nejlepší nápad. V případě slušných lidí jsou příslušné orgány velmi rychlé a efektivní.
0/0
27.10.2004 17:23

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Jo? No já nemyslím, že bych byla schopná někomu uříznout...hlavu, ale minimálně pár facek bych mu určitě dát chtěla, ale jestli jsou orgány rychlé, tak si to možná rozmyslím. Tedy spíš doufám, že mě nic takového nepotká
0/0
27.10.2004 17:25

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Úplně stačí, že se Ti zapíchne minoritní občan s neuvěřitelným žigulem do boku, následně Ti sdělí že není pojištěn, a řidičák nevlastní jelikož auto jezdí na benzin a ne na papíry. I když Ti nic neudělá, už v tomto okamžiku máš o zábavu postaráno.
0/0
27.10.2004 17:28

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
No to jo, ale co ten zbytek? V takovýmhle případě z něj asi těžko dostanu něco jako odškodné...zvlášť pokud jde o minoritního občana, to kdyby policajti viděli, tak z místa nehody radši ujedou, aby pak nebyli nařčeni, že se k němu špatně chovali...  věřim, že v tomhle případě o zábavu fakt nouze nebude.
0/0
27.10.2004 17:35

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Pokuty nejsou tak nízký, za alkohol nebo jinou drogu je maximum 15000. Policajtovi ale většinou stačí míň (když už náhodou vyleze na silnici) a ožralý hovado tak postupně získá pocit beztrestnosti, viz třeba Bulawa :-/// Hrozně by mě zajímala statistika, kolik naše chrabrá policie pochytala (oficiálně) opilců za volantem, kteří žádnej jinej prů.er neprovedli.
0/0
27.10.2004 17:28

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Policajti je chytit nemůžou. Jediný co můžou je oznámit je správnímu orgánu. To jsou ty tety na Městském úřadě. Tak co bys chtěl?
0/0
27.10.2004 17:33

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
MOžná nejsou nízký, ale proč se tedy neuplatní v plné výši? Ožralu za volantem by u nás neměl nikdo tolerovat, protože pokud zauvažoval o tom, že pojede do hospy autem, asi musel bejt ve stavu trochu rozumného vnímání a svéprávný normální člověk, kterej je rád, že žije, snad tohle neudělá...nebo jsem divná...v dnešní společnosti už asi jo
0/0
27.10.2004 17:36

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Když to je právě ten pocit, že to projde. Z hospody to má pár kilometrů, nikdy se nic nestalo, s místníma policajtama se zná tak proč by se měl omezovat a chodit takovou dálku pěšky, on to přece zvládne :-/// Policajti tolerujou minimálně svoje ožralý kolegy a kamarády protože většina z nich chlastá za volantem taky. Jeden takovej ožralej že sotva stál prorazil zábradlí na mostě a skončil i s autem v potoce. Půlka vesnice se starostkou v čele ho pomáhala tahat ven a všechno se ututlalo. Jen teď celá vesnice jezdí nacamraná, protože když může policajt, co by nemohli oni :-( Fakt už to spraví jen tvrdá represe, ale musí začít odshora.
0/0
27.10.2004 17:51

Fuches

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Chlape jeden, Ty těm polišům nic nepromineš.
0/0
27.10.2004 17:56

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
Moc ne ;-) jestli to nebude tím, že už jsem strašně dlouho neviděl žádnýho z nich udělat něco dobře :(
0/0
27.10.2004 18:07

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
No to jo teda
0/0
28.10.2004 8:26

Fuches

Navrhuji Policii zrušit
Jestliže je byť jen z jedné třetiny taková jak ji zde z osobního setkání lidé popisují, není důvod pro její existenci.  
0/0
27.10.2004 16:38

blondynb

vi někdo ...
...PŘESNĚ odkud byl ten řidič?
0/0
27.10.2004 15:35

birhaus

PČR
Jdu vecer dom. Na sidlisti bitka jako prase, nekdo zavolal svestky, ktery sedili na sluzebne 50m daleko. Policajti vybehli ven, sedli do auta, pustili majaky  a jeli na "misto cinu" autem cca 300metru. Jak tak houkali, tak vsichni utekli. Kdyby tam potichu dobehli, tak je chytli. Nechtel jsem verit svym ocim a tady me to asi taky neverite...  Nastesti jsem pomoc policie nikdy nepotreboval a doufam ze nebudu. Nevim co si o nich myslet....
 
0/0
27.10.2004 15:05

Smil

Re: PČR
Seděl jsem onehdy na stráni a slyšel jsem to houkání......
0/0
27.10.2004 15:19

birhaus

Re: Re: PČR
0/0
27.10.2004 15:20

Nozdrolomo

Re: PČR
mam podobnou story - na sídlišti bitka hnědočechů. Když se dokerovali, pustili se do kolemjdoucího chlápka co venčí psa - volám cajty - přijířdí felda, zůstává na začátku ulice (cca 300m) 2x zahouká - hnědočech zvedne hlavu, vidí že nic, řeže chlapa dál - běžim k autu, ptám se proč nezasahujou, že toho chlapíka umlátí - v autě policista + policistka "My se bojíme, jich je 6 a my jen 2" (myslí to upřímně ;-) Čeká se na zásahovku - pak za 15 min. kdy chlap se odplazí domu a hněďáci řvou na lidi okolo, že je zmlátí taky, přijíždí asi 6 aut s robocopama - následuje 2 hodiny diskuze (žádný zatýkání, vyšetřování, legitimování) a? nic - naskákání do aut a odjezd....  Hmmm - třeba si za těch 8k měsíčně koupěj příručku "Jak používat zbraň"
0/0
27.10.2004 15:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.