Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbal Baník - Sparta provázely bitky

V Ostravě se hrál prvoligový zápas mezi místním Baníkem a pražskou Spartou. Kromě fanoušků ho ostře sledovala také policie. Militantní příznivci obou klubů totiž mají pověst rváčů. Před vstupem na stadion se s organizátory poprali fanoušci Sparty. Policie pak zadržela několik lidí i na stadionu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Konstrukter

Cheche!
"Ve druhém případě policisté našli fanouška už v bezvědomí. "Nevíme, co se stalo. Zjistíme to, až se probere..."
Chacha! Zásahové jednotky jsou tvořeny z těch chytřejších bezmozků,kteří pochopili že násilí může být i beztrestné,proto se dali k policii! V Jindřichově Hradci postřeli policajt člověka,protože nezastavil svůj vůz na jeho vyzvání,zatýkání 14ti letých puberťáků stylem "už se nehýbe poďme si kopnout", no Standa na ně je určitě hrdý, za zvýšené platy více práce (rozuměj více zraněných a mrtvých)!
0/0
25.10.2004 9:33

Fatboy

Jakej pán, takovej krám!
To mě napadá, když to vidím. Na Pražském jaru se nerve nikdo. Asi tamchodí nějací jiní lidé. Když se póvl neumí chovat, měl by sedět doma. Stejně nejde o sport, ale o peníze. Mimochodem nechápu, proč mám platit nesmyslné zásahy policie proti podobným pitomcům ze svých daní. Buď ať si to platí ti, co to tam předvádějí a nebo někdo, kdo to pořádá!
0/0
24.10.2004 17:12

Gasherbrum

Re: Jakej pán, takovej krám!
To máš pravdu,že na pražském jaru se nikdo nerve...taky je z velké většiny,stejně jako ostatní akce tohoto druhu silně dotován státem a taky bych mohl křičet,že ze svých peněz to nechci platit.(tímto nemyslím obhajobu chuligánu,ale fotbalu jako sportu.)
0/0
24.10.2004 20:23

Modráček

Český fotbal
Je málo národních soutěží, kde by hráči hráli s tak slabým nasazením, jako je česká nejvyšší fotbalová liga. Tomu odpovídá i účast diváků.
0/0
24.10.2004 16:52

vokoun6

fotbal v ČR - ostuda, ostuda, ostuda
Divím se, že na předplacenou šaškárnu zvanou "český fotbal" ještě někdo chodí.
Měli nás za skandál "prostitutky za výseldek" na rok, dva suspendovat z FIFA, UEFA a všech kvalifikací.  
Sponzoři by ty milióny pak dali třeba na něco užitečnějšího a prospěšnějšího než jsou polointeligentní čutálisti a bafuňáři by si to možná příště rozmysleli.
A že by zbytek země by nemusel jeden nebo dva roky platit další statisíce za to, aby policie musela rovnat ten dobytek co se chodí na stadióny jen porvat, by bylo jen ku prospěchu. 
0/0
24.10.2004 16:11

millsew

Re: fotbal v ČR - ostuda, ostuda, ostuda
Hele, ty se radši starej o to, abys dneska nedostal ve Varech bůra...   
0/0
24.10.2004 17:18

[eT]

V hledisti
blbecci co se chteji rvat a ne koukat na fotbal - ovsem taky cemu se divit, kdyz na traviku jsou uplaceny hraci a/nebo rozhodci.
 
Kdysi jsem mel fotbal rad, ale koukat na ceeeskou ligu? PROC? Na predstaveni chodim do divadla ...
0/0
24.10.2004 14:07

krop

no...
Chtel bych touto cestou podekovat vsem tem tzv. radikalnim fanouskum za to, ze me otevreli oci. Diky vam sem si uvedomil, ze ceskej fotbal je akorat potupa sportu, kde neni zadny slusny chovani, naoz fair play. A ubohy bezmozci s holejma hlavama, kteri "fandi" svymu teamu to cely jenom podtrhuji. Normalni clovek uz davno na fotbal nechodi a ani ho nesleduje. Pouze opovrhuje prumyslem, ve kterym tecou tak velky penize a pri tom je to jenom spatny divadlo.
0/0
24.10.2004 12:41

kansas1622

pro fanoušky FBC
 
nevim proc fanousci baniku nesleduji statistiky.proc nebojuji za to aby v zakladni sestave hral Josef Hoffmann.Pokazde kdyz hral za FCB /rocnik 2003/2004 i 2004/2005/ , tak banik nikdy neprohral.
0/0
24.10.2004 12:26

slug

Re: pro fanoušky FBC
protože nechoděj na fotbal kvůli fotbalu?
0/0
24.10.2004 13:26

cejkis

HMM
taky bych rád někdy zašel na fotbal, ale copak mi stojí zato se nechat zmlátit nebo zabít ? raději si najdu jiný sport
0/0
24.10.2004 11:12

Praseckar

Ostravsky vypatlany prasata
Jejich hnusny uhli nikdo nechce, nedokazali pochopit, ze o praci lopat neni zajem, fotbal neumi a jeste se radi perou.
0/0
24.10.2004 10:43

crocodille

Re: Ostravsky vypatlany prasata
ty si picháš nebo co! Takové kecy fakt může napsat jenom imbecil co v životě nebyl na fotbale a komentuje to, co viděl v TV nebo na netu! Pokud vim, tak takové prasárny dělají na stadionech i jinde! Uznavám, že ultras FCB patří k těm horším, ale rozhodně ne k NEJhorším! A že jim to ted fotbalově nejde? No a co! Ostatní týmy byli loni taky v P*ČI! Tak se prober než ti nekdo dá přes držku!
0/0
24.10.2004 11:36

Fatboy

Re: Re: Ostravsky vypatlany prasata
Přiznávám, že rozumím fotbalu jako koza petrželi. Na druhou stranu musím pogratulovat ke skutečně oduševnělé reakci hodné gentlemana! Jestli jsou všichni fanoušci fotbalu takoví chytrolíni jako Vy, vážený pane, pak Panbůh s náma a zlé pryč!
0/0
24.10.2004 18:46

studnic

Ceska ostuda!
Nejhorsi je na tom ze ty hajzlove tohle presne chteji,rvat se s policajtama a aby se o nich psalo.A jeste nejsme vyspela zeme na tolik aby vsechno sledovali kamery na stadionech a potom timhle hajzlum zakazali dozivotni pristup na stadiony jako to maji v Anglii a jinych ekonomicky silnejsich zemich.Takze to tady u nas bude vypadat porad stejne..........................
0/0
23.10.2004 22:47

Ikacek

Re: Ceska ostuda!
Jestli se chtějí rvát s policií, tak se pak nemůžou divit, že je policajti sejmou. Sami si o to koledují. A jestli nějakej dvanáctiletej hrdina se v kotli předvádí, tak se nemůže pak nikdo divit, že dopadl jak dopadl. Prej do něj víc jak dvě minuty kopali. Nevím, nebyl jsem tam a moc se mi tomu nechce věřit. K tomu se nebudu vyjadřovat, protože jsem tam nebyl a neviděl to a zprávy mohou být zkreslený. Já bejt policajtem, tak ho radši ASI taky sejmu, než aby potom vytáhl na mě kudlu a zezadu mě nakrmil. Každej normálně uvažující člověk musí vědět, že v kotli je to o držku a nemá tam lozit.
0/0
23.10.2004 22:53

studnic

Re: Re: Ceska ostuda!
Aspon  z toho dvanactiletyho parchanta vykopali pristi napady hrat si na hrdinu a delat bordel ono je lepsi to hned utnou v zacatku a snad se polepsi nez to nechat bez povsimnuti a potom je dalsi grazl a hovado na svete.
0/0
23.10.2004 23:00

Gasherbrum

Re: Re: Re: Ceska ostuda!
bohužel mu udajně způsobili trvalé následky na ledvinách.Já nevím,asi jsem divný,nemám nic proti tomu,dát jim pár ran po čumáku,ale někoho přizabít tak,že musí být oživován,ještě když se viditelně nebrání....tohle neberu.To je jako ten policajt co zmlátil toho cyklistu,taky měl pravdu,cyklista byl špatně vybaven,nechtěl jej uposlechnout...ale nevím,zmlátit do bezvědomí...nepřijde mi to jako řešení.Pak i většina slušných lidí začne policii akorát nesnášet a rádo se proti ní přidá.
0/0
23.10.2004 23:07

Gasherbrum

Re: Re: Ceska ostuda!
No,jo...ale já jsem to viděl a bylo mi z toho zle.Protože Policie má být ochránce veřejného pořádku a ne být na urovni těchhle prasat a zkopat na zemi svázaného člověka....nebo ti to přijde jako normální policejní zásah?
0/0
23.10.2004 23:05

studnic

Re: Re: Re: Ceska ostuda!
Ja zil chvili v USA a muzu ti rict ze kdyby se tam stalo neco podobnyho co tady tak uz do tech lidi davno strili s brokovnic a ty co by pochytali tak by sli tak na 15 let do basy a nikdo by se tim nevzrusoval.Ale skopat nekoho na zemi kdyz uz je svazanej tak bych toho policajta zavrel.
0/0
23.10.2004 23:19

deVries-Resurrection

Re: Re: Re: Re: Ceska ostuda!
jo to je fakt (viz treba red sox ve svetovy serii tenhle tejden - 1 zastrelenej fanousek)
0/0
23.10.2004 23:31

studnic

Re: Re: Re: Re: Re: Ceska ostuda!
Ucel sveti prostredky a kdyby tohle jednou udelali coz je v CR nemyslitelne tak by byl na stadionech klid jak v kostele a slusny divak by se nemusel bat vzit svoji rodiNu na zapas a nestrachovat se aby se vratili vsichni zdravi domu jenom kvuli tomu ze fandi treba hostujicimu tymu nebo naopak.
0/0
23.10.2004 23:37

deVries-Resurrection

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceska ostuda!
kdyby tohle udelali v CR tak ten policajt pujde (dikybohu) sedet az zcerna ... (doufam)
0/0
23.10.2004 23:40

deVries-Resurrection

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceska ostuda!
jo a podle tvoji logiky ted bude v americe klid .... tak si pockej az red sox treba vyhrajou anebo pats zase vyhrajou superbowl - to bude mela ..
0/0
23.10.2004 23:43

Ikacek

Sibiř
Všechny ty vypatlaný šmejdy bych naložil do dobytčáků a odvezl na Sibiř, ať se tam klidně pobijou a povraždí. Stejně to jsou většinou socky, na který děláme, takhle bychom od nich měli pokoj a peníze z našich daní by se daly využít podstatně jinak. Pokud by nás tam Rusáci nepustili, tak bych je regulérně postřílel. Myslím, že by nám za to pak FIFA mohla dát nějaké vyznamenání za účinný boj proti výtržnictví, takže bychom mohli dostat cenu fair play a další z našich týmů by mohl hrát pohár UEFA...
0/0
23.10.2004 22:38

deVries-Resurrection

Re: Sibiř
ty jsi ale hovado
0/0
23.10.2004 23:35

Jesuslives

Re: Sibiř
No to je hezky, ale koho bys pak do toho poharu UEFA poslal..? Kdyz i Slavka je vyrazena Dinamem Tbilisi ..
0/0
24.10.2004 15:15

Džura - hrdina Pamíru

policie na kolenou
Takže pánové, pokud nejste socky, tak si sakra příště vemte do sektoru kvalitní digitál a natočte to na video - 3 minuty Vám na to stačí a máte policii jak ve vitríně a Blesk nebo Nova Vám za to dají dobrej bakšiš c( ale stačí ten hřejivý pocit ), policie je znemožněná a některý z šéfů jde na obětní oltář - přece Vám musí být jasný, že při takovým zápase kanady nebudou zahálet - ovšem je pravdou, že jsme nemohli očekávat, že by mezi několika stovkami či tisícovkami ostravských ... se někdo zmohl na digitál . Samozřejmě tahat sebou do hlediště kameru by mohlo jen pako, ale malý kompakt ??
0/0
23.10.2004 22:20

Vaclav Hanus

Ty parlamente!!!! Vsivaku!!!
Proc sakra nepreradis vstupne na sportovni utkani do snizene saby DPH?????? Lidi by nebyly n@srani a netloukli by se navzajem...
0/0
23.10.2004 21:10

Rachetik

Re: Ty parlamente!!!! Vsivaku!!!
 Vi si vážně myslíte, že se mezi sebou rvou jenom proto, že je na fotbal vysoké vstupné(nevim kolik, jelikož nam fotbal nechodim)? Gratuluji, povedlo se Vám mě rozesmát
0/0
24.10.2004 16:40

Vaclav Hanus

Re: Re: Ty parlamente!!!! Vsivaku!!!
a o to slo
0/0
24.10.2004 18:24

aquaholic

Nechápu, proč ten křik?
Dav dělal bordel řval:" ... zabte je..." tak jim ukázali, co to je zabít.... Proč tolik křiku kolem lidského odpadu? Co jiného než kompost ta zvěř je? Největší průser totiž bylo to, že jak policajti zmasili sparťanské blby na Viktorce myslím asi v 93, nebo95, tak se do nich kdekdo pustil, že to není humánní! Ale JE TO HUMÁNNÍ! Zabít vymaštěného blba je zásluha, nikoliv trestný čin.... A pokud " fanoušci " chtějí humanitu, musí začít u sebe!
0/0
23.10.2004 20:25

Gasherbrum

Re: Nechápu, proč ten křik?
I u tebe by se mělo začít.
0/0
23.10.2004 20:30

Gasherbrum

No,že Policie pravdu zakryje
jsem čekal,ale klidně se jako svěděk a myslím nejen já přihlásím,že dotyčnému do bezvědomí velmi pomohli.
0/0
23.10.2004 19:08

Tyrl

Re: No,že Policie pravdu zakryje
čímž bys ničemu nepomohl, protože jsi z té dálky sotva mohl přečíst číslo toho policisty (pokud ho vůbec viditelně měl). Podle mne je problém v tom, že jsou mezi policisty lidé naprosto stejní jako mezi ultras, t.j. tací, kteří si chtějí pod rouškou anonymity (a navíc moci úřední) praštit čím víc tím líp.  A vedení to kryje - už slyším, jak "byly použity povolené donucovací prostředky, protože kladl odpor" (t.j. ještě se hýbal). Fakt šlo o 12-letýho kluka ??
0/0
23.10.2004 20:50

Gasherbrum

Re: Re: No,že Policie pravdu zakryje
Udajně ano....a udajně to i co mám zprávy z kotle někdo natočil na video a má to na kazetě.Ale zase to taky může být fáma...a jak ty říkáš,je jasné,že očité svědectví,ač už z dálky,nebo blízka bude v rámci krytí policie označeno za nevěrohodné,pokud to ovšem opravdu je natočeno,tak jsem sakra zvědav,co z toho vyleze.Jinak s tou policií máš pravdu....ale právě,že ti lidi by měli být tak cvičení,že by měli stoprocentně poslouchat nadřízené autority a ty už by měli mýt daleko k takovémuto typu lidí.
0/0
23.10.2004 21:21

Tyrl

Re: Re: Re: No,že Policie pravdu zakryje
Ono při ostrém zákroku tohoto typu to s posloucháním nadřízeného bude asi složitější. Spíš by se podobný člověk s chorobnou agresivitou k policii vůbec neměl na základě psychotestů dostat. - Jestli ta kazeta existuje, je to super, ale stálo by za to originál rychle schovat u velmi spolehlivého právníka a pořídit si kopii...
0/0
23.10.2004 21:34

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: No,že Policie pravdu zakryje
No jo,ale zase je to od takového typu celkem nespolehlivých lidí...víceméně těch,co tam šli dělat binec a teď tvrdí,jak tam ten klučina jen vyřávaval policie ven a oni ho za to zmydlili.Těžko říct,každopádně i zdálky jsem viděl,že Policisté několik minut kopali do na zemi ležícího člověka(což byl tento postižený) a bylo mi z toho opravdu dost zle.
0/0
23.10.2004 21:45

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Re: No,že Policie pravdu zakryje
No, hlavně aby se z toho kluk dostal se zdravou kůží. Pár přes čuňu si nepochybně zasloužil, nakopaný ledviny (např.) asi sotva... je to na blití, naprosto souhlasím.
0/0
23.10.2004 22:01

Logica

Je to dobře!
Upřímně konečně začínám mít pocit, že policie dělá něco dobrého. Jsem opravdu rád za tvrdé zásahy při derbyi dnes v Ostravě. Čochran mě podezíral (vím, že je to méně inteligentní tvor), že to říkám kvůli tomu, že nepřeju Slavii, ale o tom to není. Je dobře, že policie dokáže tvrdě zasáhnout proti sparťanům, ostrávákům, brňákům či jiným. Dnes se mi i líbilo, že zasáhli proti ultra fans domácích. Jen tak dál. Ani mě nevadí, že u těchto náctiletých blbečků kopali a že jim způsobili zranění. Doufám, že například ten devatenáctletý slávista dopadne ve vězení jako ten svině-fanoušek, co vyhodil z rychlíku tu ženskou, tedy, že ho tam umlátěj k smrti!!!!
Přesně touhle cestu (tvrdé policejní zásahy) se šlo v Anglii na konci 80. let a zvládli t. Narozdíl od odposlechů opozičních politiků držím v tomto policii palce.
0/0
23.10.2004 18:45

Gasherbrum

Re: Je to dobře!
Ač to dělám nerad,tak o tobě musím prohlásit,že člověku jako ty,bych v životě nepodal ruku.Prober se prosím tě!!
0/0
23.10.2004 18:53

Logica

Re: Re: Je to dobře!
Ve svém životě žji spořádaným způsobem a s nikým jsem se nikdy nepral. Na fotbal občas chodím. Některá zvěrstva na stadionech jsou šílená. Dostal jsem i do styku s fanoušky Sparty i Slavie, kteří jsou členoví podobných spolků jako je ultras (mimo fotbalové stadiony samozřejmě). Většinou jsou to primitivnější lidé, kteří se tam jdou vyřádit. Slyšel jsem o jejich družbách s poláky, o jejich nástrojích, které používají atd. Nechtěj mi namluvit, že policejní zásah nebyl oprávněny. Na základě zkušeností je dobře, že policie zasáhla.
My jsme dnes tak hloupí, že považujeme házení dýžmovnic za naprosto normální záležitost. Kde to jsme!? Copak jsme zvířata. Co ten náctiletej ožrala  a feťák v Jihlavě. Chce se mi z toho zvracet. I z toho, ja, to všichni tolerujeme. Tito lidé jsou extrémně nebezpeční. Vzpomeň na Brusel 1985, na Anglie 1989. U nás na nepokoj na jaře při utkání Opava-Ostrava. Odnášeli to kolikrát nevinní lidé.Konečně šance, že tomu bude brzy konec.
A co se týče toho fanouška a toho vlaku, tak po zápase Benešov-Brno vyhodil jeden z brněnských fanoušků nějakého cestujícího a ve vězení do několika let zemřel.
0/0
23.10.2004 19:08

Gasherbrum

Re: Re: Re: Je to dobře!
Kdyby jsis přečetl co píšu....naprosto s tebou souhlasím o oprávněnosti policejního zásahu.O tom,že některé skupiny rádoby fanoušků patří zmydlit a za mříže.Ale rozlišuji,když někdo dostane do papule obuškem a přes frňák a to,když Policisté kopou do člověka ležícího v bezvědomí na zemi a to po dlouhou dobu,tak že je nakonec odvezen s těžkými zraněními.
0/0
23.10.2004 19:11

Logica

Re: Re: Re: Re: Je to dobře!
Jak jsem psal. Neřeším konkrétní případ. Vždyť já tam ani nebyl! Svým příspěvkem jsem ani na žádný nereagval. Jen vyjadřuji svůj vlastní názor. A ten je, že když někdo něco udělá, může za to být potrestán více. Třeba v té Jihlavě, kdyby toho náctiltého zbili do bezvědomí, tak žádná škoda!!!
Celkově tzvrdé zásahy schvaluji. I po vhození dýmovnic.
0/0
23.10.2004 19:16

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Re: Je to dobře!
No,tak to máme asi jiné názory...já schvaluju tvrdé záashy,ale v rámci humánnosti,kterou by policie měla dodržovat a ctít.Lépe řečeno,chci tím jen říct,že policie by měla být lepší,než ta zvěř.
0/0
23.10.2004 19:21

Logica

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to dobře!
Myslím, že máme jiné názory a dokonce si dovolím tvrdit, že tvé ve společnosti převažují. Proto tak humánně nákladáme s Karadžičem, Hussajnem a neschvalujeme zásah v Iráku. Když někdo něco udělá, měl by za to dost několikanásobně větší trest a by to již nedělal!!
0/0
23.10.2004 19:24

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to dobře!
Jakože ukradeš lízátko,useknout ruku??tak to opravdu nesouhlasím.
0/0
23.10.2004 19:30

ROSES LIVE

Re: Je to dobře!
Si zhulený  Co to meleš  Kdo vyhodil z vlaku ženskou  Tobě nevadí, že ca 2-3 minuty policisté mlátili do spoutaného kluka ležícího na zemi, který je teď v kritickém stavu
0/0
23.10.2004 18:53

Logica

Re: Re: Je to dobře!
Neřeším konkrétní úpřípad. Na zápase jsem nebyl. estli to byl někdo, kdo tam nic nedělal, tak mi e to líto. Jestli to byl ale člověk, který se třeba podíel na výtržnostech při utkání Opasva-Ostrava, tak mu měli nandat i více. Je hrozné, kdž se obyčejní lidé (lze říci, že včetně mě) musí obávat takyfanoušků různých klubů, když jdu městem na stadion. To je ostuda!
0/0
23.10.2004 19:10

Gasherbrum

Re: Re: Re: Je to dobře!
Ale jseš blázen??To jako oko za oko,zub za zub?Až někoho nešťastnou náhodou přejedeš,že jedeš rychle,tak tě pak má rodina dotyčného přijít podřezat,nebo co to tu vytváříš za demagogie??Ostuda to je,ale nechceš mi snad říci,že je má policie mrzačit a přizabíjet?!?
0/0
23.10.2004 19:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.