Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus žádá rezignaci policejního prezidenta

Václav Klaus míní, že by policejní prezident Jiří Kolář měl rezignovat kvůli svým výrokům o odposleších. Prezident to řekl na Hradě po schůzce s ministrem vnitra Františkem Bublanem. Ten to zváží. Bublan na setkání s hlavou státu označil Kolářova slova za nešťastná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kereme

Demagogicka kampan ODS
Policie neodposlouchavala ani Klause, ani Topolanka, ale proste lidi, kteri jim volali, a kteri jsou podezreli z TC. Za to Policie nemuze, ze tito lide volaji tam, kam volaji. Kolar mel ty vyroky dost nestastne (ale pry jsou stejne vytrzene z kontextu, tak se nevyjadruji radsi), ale neni to duvod, proc by mel odstupovat, mel by se mozna omluvit.
Co je ale mnohem horsi, je demagogicka politicka kampan, kterou se ODS a Klaus snazi odvratit pozornost od korupce ve vlastnich radach (zatim neoverene). Je mi z toho na zvraceni. Vyviji na policii neuveritelny politicky tlak a ja doufam, ze ji vlada a policie odola. Protoze jinak nejsme v pravnim state, ale ve state zajmu a lobby.
0/0
25.10.2004 22:09

Michalll

..nakonec se ukázalo, že
někdy je lepší hovory s "koženými" a "železnými" přenechat tajemníkovi.
Když už člověk bere prezidentské příjmy, bere je proto, aby si hlídal image, nikoliv svoje, to bych tu neřešil, ale image úřadu, na který tvrdě vyděláváme.
já vím, že se nenajde tři sta lidí, co by přišli obsadit - přirozeně s povolením - vhodné nádvoří, budeme platit dál všelijaké hovory a "hovory"...na rozdííl od bělorusů nemusíme však volit znovu!
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
25.10.2004 14:50

Sumecek

Noční
ZJIŠˇTUJI , ŽE  POLICAJTI NA NOČNÍ NEMAJÍ CO DĚLAT, TAK JSOU NA NETU.  UBYLO HOVORŮ, UBYLO, ŽE ?
0/0
24.10.2004 23:59

milchama

Trochu pozdě....
Kdyby byl Klaus co k čemu, tak žádal jeho rezignaci již dávno. Důvodů k tomu bylo habaděj (korupce vysokých policejních úředníků, nečinnost policie ve známých kauzách atd.). Ale co čekat od člověka, který neví (nebo alespoň v klíčové době nevěděl), co jsou to "špinavé peníze"? Bolševickému pohrobkovi Kolářovi (svého času   před r. 1989 zatýkal Cibulku,pokud si dobře pamatuji) jde jiný bolševický pohrobek po krku, až  teprve tehdy, když si dovolí narušit jeho soukromí. Přitom ve veřejném zájmu tak měl učinit už dávno. To bychom však po Klausovi zřejmě chtěli příliš - aby místo sebe dal přednost veřejnému zájmu....
0/0
24.10.2004 23:52

n. a.

Svolat demonstraci proti Klausovu jednání!!!
student
0/0
24.10.2004 19:35

HAL9000

Re: Svolat demonstraci proti Klausovu jednání!!!
... Zifčák
0/0
25.10.2004 3:05

lasky77

Absurdistan!
Dlouhou dobu jsem si myslel, ze to tady do pekel vede jen par idiotskych "cssdaku" a komancu, ale jak je videt z nazoru, jindy pomerne liberalnich, prispevatelu do diskuze na iDnes, tak tady opradu je minimalne tech 30% volicu, kteri nevoli CSSD jen proto, ze nemaji alternativu, ale proto, ze proste smysleji uplne stejne. Uz zacinam chapat, proc se tady komunismus udrzel tak dlouho, je to proste v tomhle narodu. Po takove vete policejniho prezidenta bych cekal minimalne demostrace, okamzity odchod Kolare a okamzity propad preferenci CSSD. Finale je ale to, ze lidi to jeste i schvaluji!!!!! Normlanim lidem asi fakt nezbyde nic jineho, nez si hledat novy domov jinde. Ve zmenu jiz neverim, ne dokud budou zit lidi, co uvazuji takto, vsechno je jim jedno a nechaji si  srat na hlavu. Soukromi cloveka je nedoktnutelne a nikdy nepochopim, jak nekdo muze uvaziva jinak! Vsadim se o co chcete, ze na vetsinu tech odposlechu nemaji radne soudni rozhodnuti! 
0/0
24.10.2004 18:33

Fatboy

Pan profesor...
...soudí, že jde o ohrožení demokracie. Já myslím, že jde o ohrožení dobrého jména zúčastněných stran v očích voličské veřejnosti. A vzhledem k tomu, že samolibý Jája je bývalým předsedou jedné z nich, tak mi to jeho plácání spíš připadá směšné.
0/0
24.10.2004 17:08

mtis

.
KLAUS CHCE KOLÁŘOVU HLAVU
Zase jedn co se zhlídl v Zarkávím ....
0/0
24.10.2004 16:48

lkarban

Pro ty co
Pro ty co říkají, že kdo souhlasí s odposlechy se chce mermomocí vrátit do komunismu vyvedu z omylu. Ono i ve vaší obdivované Americe funglují odposlechy a v mnohem větším měřítku než u nás.  V Anglii když pojedete jejich podzemkou, či autobusem tak vás sleduje kamera (mimochodem ve městech jsou kamery takřka na každém rohu). Americký prezident je odposloucháván, ale on o tom ví a bere to jako součást svého úřadu. Takže se přestaňte schovávat za demokracii a přiznejte že zase tak čistí nejste a že se spíš bojíte že se vám stát na několik let postará o ubytování, šaty a stravu. Shrnuto: Odposlechy nejsou výsadou komunistů ale i demokratů právě pro potíraní organizovaného zločinu.
0/0
24.10.2004 15:15

maxip

Máte stroj času?
Jak se dá vrátit do něčeho, co nikdy nebylo?
0/0
24.10.2004 19:01

Honza999

Občane Klausi, občane Topolánku
Každý soudný člověk musí uznat, že policie má právo na legální odposlech lidí podezřelých z trestné činnosti. Každý soudný člověk musí pochopit, že pokud se s takovými lidmi stýká, že může být odposlechnut též. Ne policie, ale Vaši "přátelé" Vás dostali do situace odposlouchaného. Nestýkejte se se zločinci, nebudete muset mít strach, že Vás někdo bude odposlouchávat. Pokud jsou Vám tak blízcí, že se bez styku s nimi neobejdete, pak se s možností odposlechu MUSÍTE smířit. A na Vašem místě bych místo vyskakování zalezl do kouta a byl bych zticha...
0/0
24.10.2004 14:39

zevloun

Re: Občane Klausi, občane Topolánku
ANO, tak zní závěr celého humbuku. Ono když se někomu šlápne na kuří oko, tak se řve...
0/0
24.10.2004 17:06

rtepj

Re: Občane Klausi, občane Topolánku
Souhlasím !!!  Není co dodat, pouze doplňuji, že histerická reakce obou "občanů" říká vše.
0/0
25.10.2004 7:18

Nanny

Re: Občane Klausi, občane Topolánku
Milý Honzo, je zajímavé, že komentujete něco, co se nestalo. Prazident Klaus prohlásil, že člověk, který veřejně řekl, že když Policie někomu narušuje bezdůvodně soukromí, tak se vlastně nic neděje, by neměl být policejním prezidentem. Kdo s takovým názorem nesouhlasí je totalitní hlupák. Klaus se nevyjadřoval k tomu, že Policie odpouslouchávala jeho. Navíc co se odposlechu a prolomení bankovního tajemství u Topolánka týká, jak to souviselo s trestnou činností? Když vaše sekretářka nabourá služební auto a vám (jejímu šéfovi, který ji povolil služební cestu) přijdou zkontrolovat řidičák, je to normální
0/0
29.10.2004 15:13

zevloun

Re: Re: Občane Klausi, občane Topolánku
Nejste od novin ? Kde jste sebrala slůvko bezdůvodně ? Každý legální odposlech je soudně schválen a soud přeci musí mít k odposlechu důvod.A navíc Vaše otázka na souvislost s trestnou činností u Topolánka je z Absurdistanu a příklad na sekretářku z Bohnic. Zachovejte přízeň ODS a keep smiling.
0/0
1.11.2004 21:09

lkarban

Nejhorší je
Nejhorší je že policejní prezident má vlastně pravdu. Mě osobně je úplně jedno jestli někdo odposlouchává moje rozhovory, jestli někdo sleduje mojí poštu na netu. Když ho to baví... Nic jsem neprovedl, s podezřelými osobami se nestýkám, vedu si poklidný život bez problémů. Na druou stranu, kdo jsou ti co se bojí že je někdo odposlouchává, sleduje... ti asi nemají čisté svědomí, když se tak bojí, že neco řeknou. Většinou trpí poruchou osobnosti nebo se prohřešili proti zákonu. Jo a jinak se zúčastněným divím, v dnesní době kdy vás sledují kamery, prostorový odposlech je běžně k dostání že si takové věci říkají po telefonu nebo si dávají schůzku na čerpací stanici. Jednoduše: nic jsi neudělal tak se nemusíš bát odposlechů
0/0
24.10.2004 14:39

Kereme

A`t se stará o své kompetence
Ať se Klaus stará o své kompetence: jmenování bankovní rady, soudců ústavního soudu - se kterým velmi nepatřičně otálí - a ať se nevyjadřuje po tom, kdo má být policejním prezidentem. Nic mu po tom není, on policejního prezidenta nejmenuje.
0/0
24.10.2004 14:20

maxip

Re: A`t se stará o své kompetence
Policie nepatří do kompetence vrchního velitele ozbrojených sil? Řekl bych, že v porovnání s jeho předchůdcem se Klaus drží v mantinelech prezidentských kompetencí ještě s velkou rezervou.
0/0
24.10.2004 19:47

Kereme

Re: Re: A`t se stará o své kompetence
Do toho, kdo ma byt sefem Policie CR, Havel nikdy nezvanil. Vy take patrite k tem ze Snemovni, co tuto diskuzi manipuluji - napr. lzivymi vyroky, ze Havel to delal hur nez Klaus?
0/0
25.10.2004 22:47

wwwand

věci, které spolu nesouvisí
Sleduji různé diskuze ohledně používání odposlechů a nějak nechápu jednu premisu jejich zastánců - vy si vážně myslíte, že nárůst a prohloubení snadnosti odposlechů, legálních i pololegálních (eufemismus pro policií prováděné, nicméně ne zrovna povolené soudcem - tedy pokud k takovým dochází) povede ke snížení kriminality? Jste buď naivní nebo úplně mimo. Dnešní moderní technika pracuje na obou stranách barikády. Ten kdo ví, že bude chtít domlouvat nějaký kriminální čin, tak buď nebude mluvit do telefonu, nebo pokud bude předpokládat nutnost hovorů po běžné telefonní lince použije vyspělé kodovací zařízení (před pěti lety byl i u nás dostupný kodér US Army, čip, který jste osadili hned za mikrofon a kromě protistrany se stejným čipem měli všichni smůlu /tedy pokud nechtěli zaměstnat středně velké výpočetní středisko na slušně dlouhou dobu/. Nebylo to nijak enormě drahý, rozhodně ne pro gaunery). Jde o to, že pokud projdou pochybné odposlechy u politiků, pak je běžný občan se soukromím v ....
0/0
24.10.2004 1:38

zevloun

Re: věci, které spolu nesouvisí
Vy jste odkojen Rudým právem a věříte, že vše, co kdejaký pisálek otiskne ve svém plátku je pravda ? Vždyť po všem humbuku vyplývá, že ani Topol ani Véna neměli napíchnuté telefony, ale telefonovali si s lidmi, které měla policie soudně povoleno sledovat. Zatím nikdo nevznesl obvinění, že by policie dělala tyto odposlechy bez souhlasu soudu. Pak nejde o pochybné odposlechy politiků, ale o pochybné kontakty politiků, velectěného pana prezidenta nevyjímaje. Mohl byste procentně vyjádřit v kolika procentech je odposlech neúspěšný a v kolika vedl k řešení případu ?  Soukromí běžného občana v tzv. politických kauzách nijak narušeno není.  Bláboly o čipech jsou úsměvné...
0/0
24.10.2004 17:04

jirka04

Kolář musí jít a nejen on
     Jestliže si šéf policie pustí pusu na špacir v tak závažné problematice jako je zachovávání základních lidských práv je to katastrofou. Pakliže si ministr vnitra jako jeho bezprostřední nadřízený myslí, že tento hlavní policista je "poctivý a upřímný chlap" kterému jenom z přepracovanosti uklouzl "nevhodný" výraz, tak je přinejmenším spoluvinný. Oba dva představitelé policie a ministertva vnitra musí proto odstoupit a nebudou-li se k tomu sami urychleně mít, bude na předsedovi vlády aby to zařídil sám. Nakonec nezapomínáme na jeho slova při úvádění ministra Bublana do úřadu, že mu bude nápomocen
0/0
23.10.2004 21:14

Ivcera

Podivné
každý odposlech musí schválit tuším někdo jiný než policejní president. A přesně má pravdu, pokud nic nekradu, tak ať si to někdo poslouchá, když ho to baví. Je ovšem podivné, že president republiky si telefonuje s kriminálníky a ještě se rozčiluje, že ten kriminálník má napíchnutý telefon. Naše geniální média z toho pak udělají napíchnutý telefon presidenta
0/0
23.10.2004 20:26

Vaclav Hanus

Re: Podivné, ano podivne
Jo, jo. Tohle same udivuje i me.
0/0
23.10.2004 20:34

jirka04

Re: Podivné
      Nevraždím, neloupím a dokonce ani nekradu. Přesto by mně velmi vadilo, kdyby se o mé hovory zajímal kdokoli jiný, než jejich adresát. Právě proto jsem, spolu s tisíci dalšími, odzvonil klíči v listopadu roku 1989 minulému režimu.
     Chápu však, že ne každému se to musí líbit. Jistě se najdou pohrobkové "reálného socializmu" jimž se stýská po fízlovském režimu dr. Husáka!
0/0
23.10.2004 21:41

Vaclav Hanus

Re: Re: Podivné
Po "fizlovskem" rezimu se mi prestane styskat, kdyz me prestanou ruzni mistni sikulove, podnikatelske celebrity, s vazbami na mistni mafianske struktury smluvne podvadet.
0/0
23.10.2004 21:50

jirka04

Re: Re: Re: Podivné
     Pochybuji, milý Václave, že  Vás opustí stesk po režimu Jakeše a Husáka a to i v případě, že Vás přestanou a teď  Vás cituji: "ruzní místní šikulové, podnikatelské celebrity, s vazbami na místní mafiánské struktury smluvně podvádět".
       Nejsem, alespoň dle názoru druhých, úplně hloupý. Ale nad Vaší větou stojím úplně paf. Jednoduše nerozumím. Možná, že je to ve mně, Možná, že ve Vás. Ale prostě nerozumím! Připadám si jako když jsem poslouchal na Svobodné Evropě projev nejmenovaného politika z Červeného Hrádku a nevědel jsem zda se mám smát či plakat.
     Hezký večer.
  
0/0
23.10.2004 22:26

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Podivné
Nerozumite?..tak to je smula. Mozna budou jini, ktri porozumi, takovi, kteri ziji bezny zivot na sidlisti. Take preji hezkou noc.
0/0
23.10.2004 22:31

jojoj897

jirko04
to že nerozumíš - neni chyba Vaclava Hanuse, ale jenom a pouze tvoje - možná ale rozumět nechceš - kdo ví .............      
0/0
24.10.2004 14:06

maxip

Re: Re: Podivné
Není mi jasné, odkud je stále ještě po těch letech živena ta nenávist a jaké v tom je dnes hrdinství, nadávat na komunisty. Ano, nadávali jsme na bolševika v době vlády KS, protože to mělo příchuť dobrodružství a zakázaného ovoce. A značnou dávku naivity. Dělali jsme si srandu z propagandy, když se lišila od reality. Nadávali jsme na ouředního šimla, netuše, že ten socialistický je krotké hříbátko oproti té obludné biroktatické klisně, která jednou přijde a bude do nás nelidsky a bezohledně bít kopyty. Největší vada socialismu byla, že nás nechával žít v  iluzích.
0/0
24.10.2004 19:06

Dan 1

Re: Podivné
On byl Pecić za něco odsouzen???????
0/0
23.10.2004 23:05

jojoj897

Re: Re: Podivné
ty trumpetko - to už by ho asi nemuseli odposlouchávat  
0/0
24.10.2004 14:07

cybermiky

jo čechy ....
Mimo jiné.Až začnou práskat poslanci jeden druhého, to se nebudeme stačit divit.Aneb "jak poctivý český politik k penězům přišel".A věřte, že u termitiů to jde napříč celým spektrem stran.A asi je jen málo poctivých co mají " čisté ruce" nebo spíš "holé zadky"
0/0
23.10.2004 19:50

MilanMilanMilan2

Kolář
Těžko se mi k tomu jako přívrženci ODS z nedostatku jiného výběru vyjadřuje, ale: 1) ustupovat straně Pepy z Hongkongu a Lájoše Bácse by se před volbami nemělo; 2) pokud PČR skutečně pochybila, měl by Kolář odstoupit, ale V KAŽDÉM PŘÍPADĚ až po volbách; 3) absolutně nevěřím tomu, že jak Kořistka, tak jednatelé za ODS mají úplně čisté svědomí.
0/0
23.10.2004 19:43

Rommik

JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
Jestli Vám připadají slova Koláře jako hodna demokrata,tak je to ta VAŠE jednostranná demokracie.Druhá strana končila v JÁCHYMOVĚ nebo v nějakém GULAGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.10.2004 18:53

juton

Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
, Sorry, ale jsou to jen kecy, kecy, kecy. Jinak se to nazvat nedá.
0/0
23.10.2004 18:57

Rommik

Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
TA OTÁZKA stále platí : odposlechy prezentované Kolářem(a vlastně celou garniturou) VÁM nevadí?
0/0
23.10.2004 19:01

juton

Re: Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
, Ne, nevadí. Policajt si může žvanit jaké chce nesmysly, důležité je, že odposlechy musí povolit soud. A tady je kámen úrazu. Soud musí být ta instance, která povolením odposlechů musí šetřit jak šafránem. Ne policie, pro tu jsou odposlechy zjednodušením práce a tak o ně žádat bude. Ale média a různé nevládní organizace musí tlačit na soudce, aby vysvětlovali svá rozhodnutí. A pokud to nezdůvodní, hnát je před kárný senát.
0/0
23.10.2004 19:08

Vaclav Hanus

Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
Formulace Pana Kolare sice nebyla nejstastnejsi (pro danou situaci..), ale nejsme slepi a vidime, ze tato zeme je prolezla korupci a mocensky je rozdleena do nekolik mistnich mafianskych klanu. Samozrejme propojenym se soudnim systemem. Mas nejaky jiny navrh nebo recept jak muze policie zacit toto hadi hnizdo nicit? Sem s nim. Mne nevadi, kdyz mi bude policie poslouchat telefonaty (kdyz to bude vyskolena a uzavrena skupina vysetrovatelu)
0/0
23.10.2004 19:00

Rommik

Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
Mně to VADÍ!Máme ÚSTAVU a ta mi má zaručit MÉ svobody,pokud nejsem obviněn.A Tpololánek NEBYL obviněn!
0/0
23.10.2004 19:03

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
Podvej, ja osobne chapu tve stesky. Ale, ohuzel tento chraneny (utajeny) prostor, o kterem pises se naucili v teto zemi velice umne pouzivat ruzne sily, ktere maji ke kriminalite blizko (osobne si myslim, ze KDS ma na tyto sily prime kontakty a zije s nimi v symbioze) a jsem proste presvedcen, ze bez extra pravomoci pro kriminalni vysetrovatele se v teto zemi politicke korupce nikdy nezbavime. Nikdy!!! Mimochodem, prosel jsem si takovymi peripetiemi osobne a poznal jsem na vlastni kuzi, co to je osobni propojeni kriminalni struktury na soud. Tu bezmoc, ze ackoli mas v ruce dukazy, nemas odvahu jit na soud, protoze bys nemel sanci.
0/0
23.10.2004 19:10

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
oprava: misto KDS melo byt ODS
0/0
23.10.2004 19:10

juton

Re: Re: Re: JUTONE ,HANUSI A SPOL...............................
, Také nikde nebylo napsáno, že Topolánek byl napíchnutý na odposlech. To mohl mluvit s odposlouchávaným Dalíkem.
0/0
23.10.2004 19:10

Rommik

???????????????????????
A nebo to tak strašné není,to jen i toto hlasování dokáže zmanipulovat???????????Nemohu tomu uvěřit,že 50 % lidí chce znovu komunismus..........
0/0
23.10.2004 18:09

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAKŽE JE TO JASNÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dle odpovědí na anketní otázku je stav : DEMOKRATÉ x KOMUNISTI 50 : 50 ! Tak STRAŠNÝ výsledek jsem neočekával............................................
0/0
23.10.2004 17:53

juton

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, Nešil. Demokraté zatím přece jen o stovku hlasů vedou!
0/0
23.10.2004 17:57

Rommik

Re: Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mám za to ,že je to naopak,o 100 prohráváme,Ale i tak je to fakt KONEC DEMOKRACIE V ČECHÁCH!!!!!!!!!!Obyčejní občané NEZNAJÍ jedno ze základních práv a svobod a ani NEVYŽADUJÍ jeho dodržování!!!!!!!!!!!!!!!Jsem hluboce zklamán NEPOUČITELNOSTÍ tohoto národa
0/0
23.10.2004 18:02

Dan 1

Re: Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vedou sociálfašisté.
0/0
23.10.2004 18:05

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prohravaji bušofašisté
0/0
23.10.2004 18:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.