Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Na dálnici D1 začal hon na řidiče kamionů

Masivní kontroly profesionálních řidičů kamionů, na kterých se ve středu shodla vláda, už začaly. Policisté, celníci a lidé z Centra služeb pro silniční dopravu kontrolovali od rána nákladní auta na 70. kilometru dálnice D1 ve směru od Prahy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maxip

22. 10. 2004 19:05
Kamióny na vagóny!
To, co způsobují kamióny v poslední době, už je neúnosné. Vždyť není týden, aby se nestala nějaké vážná dopravní nehoda s tragickými následky. Nemluvě o tom, jak tyto těžké vozy ničí silnice. Chtělo by to co nejvíc objemů nákladů převážet po železnici, přizpůsobit tomu pohraniční stanice i uzlové stanicwe ve vnitrozemí, tj. odstavné a nákladové plochy a rampy, any nakládka a vykládka či vagonování návěsů bylo plynulé. Rozhodně by taková investice pomohla jak bezpečnosti lidí, tak i prosperitě ČD, stavu silnic a životnímu prostředí
0 0
možnosti

1vlek

22. 10. 2004 18:22
A co se změní?
Vláda vyhlásila zase nějakou hurá akci, na kterou se za 2 týdny zapomene a kamióny budou jezdit po dálnici zase tak, jak jezdí doposud. Slušnost  a  ohleduplnost mezi řidičemi, která na našich silnicích tolik chybí, to ale stejně nezvýší a tak i nadále bude o 5 km/hod. rychlejší kamion předjíždět ten druhý kamion a řidič jedoucí 180-kou po dálnici bude agresivní jízdou vyhánět všechna auta z levého pruhu za současného blikání světel, doprovázených mnohdy nejrůznějšími gesty.
0 0
možnosti

palok1

22. 10. 2004 12:11
kldi
Nějak nechápu. Evropská unie se velmi pohoršuje nad tím, že chceme zrušit jednodenní nákladní známky a zavést jen třídenní, tj. dražší, že to údajně omezuje svobodný pohyb kamionů. Jenže jednodenní známka stojí 240 Kč, což je cca 7Euro, tj. částka naprosto směšná. Rakouská nákladní známka přijde na 3000, ale jak se zdá, toto unii nevadí. Proto se ptám, proč komplikovaně rušit jednodenní známku? Stačí ji prostě od nového roku zdražit na úroveň poplatku v EU - když takřka všechno musíme mít tak drahé jako v EU, tak proč ne taky dálniční známky?
0 0
možnosti

phenomenon

22. 10. 2004 19:26
Re: kldi
Noo a pak se zvýšení poplatků promítne do cen převáženého zboží a pak tu budeš brečet jak všechno zdražilo... Nebo si  myslíš, že to budou dopravci hradit z vlastního
0 0
možnosti

edelweiss

22. 10. 2004 3:59
Recept
Pokuty a postihy ridicu kamionu nevymahat na ridicich samotnych, ale udelovat je a uctovat zasadne zamestnavateli, majiteli dopravy. Po trech pripadech od jedne firmy udelat na teto firme hloubkovou financni kontrolu a kontrolu dodrzovani ATR, samozrejme kontrolu vyplaceni diet. Postihy strhavat z prostredku, co maji firmy podle predpisu vazane na kontech za kazdy kamion. Ono by to ty sindelare, ICOMy a podobny vykvet dopravy tychle preslo tlacit ridice ke zdi.
0 0
možnosti

kliiidek

22. 10. 2004 1:21
kamiony
Kamiony muzou podle vyhlasky jezdit 80, jezdi 85-90 a v mem aute mi to vyhovuje- jezdim pak stejne rychle jako oni, neriskuju pri predjizdeni [moje archa nema akceleraci ] a se spotrebou se vejdu do 4.5 v nafte.. Kdyz jezdim se sluzebnim a rychlejsim, pak me nejvic se.ou zavody kamionu, kdy jeden jede 85, druhy 90 a predjizdi.. Ale to policie asi stihat nebude..
0 0
možnosti

Warťan

22. 10. 2004 12:37
Re: kamiony
Já taky jezdím takhle, to je nejlepší... Vždycky se někoho chytnu, nebo on mě a jedeme takhle společně třeba 100 km. Spotřeba nízká, bezpečnost vysoká a promarněný čas oproti 130 km/h zdaleka ne tak velký, jak si mnozí myslí...
0 0
možnosti

Warťan

22. 10. 2004 0:43
Odpovědnost
Typická věc: Zaměstnavatelé řidičů sice na řidiče tlačí, ale řidiči si často neuvědomují, že stojí na vrcholu pyramidy zodpovědnosti, jen a jen oni jsou za bezpečnost jízdy v konečném důsledku zodpovědní. Pokud se něco stane KDO dokáže, že právě tento řidič byl hnán zaměstnavatelem, byl skutečně tolik hnán? Je trestný čin úmyslně nutit řidiče překračovat rychlost, přestávky apod? Svým způsobem je,ale opět jsme una začátku našeho známého kruhu- za vše je zodpovědný pouze a jen řidič a ten je povinen jet podle vyhlášky... Všechny následky ponese on. Hlídejte si více své zaměstnavatele. Pravdou je, že i šoféři, které nikdo nikam nehoní, jezdí jako o život. Těm slušným to zase neusnadní řidiči osobáků, tak i tady to jde stále dokola...
0 0
možnosti

MilanMilanMilan2

21. 10. 2004 23:13
Jádro problému
Stále větší tlak na řidiče kamionů: nestihneš to, vezmu si příště jiného, spi si pak, jak dlouho chceš. Že jsi moc přetížený, nestěžuj si, příště naložím jiného. A tak jsou řidiči nuceni honit kšefty. Ti, co je úkolují a zaměstnávají, jsou v pohodě, za nic neručí.Že neodpočinutý řidič s přetíženým kamionem někoho zabije, to už je jen jeho problém. Další fakt je, že jezdí stále mladší řidiči. Zkušenosti nemají, kritické situace zvládají, jak umějí. Technický stav kamionů, např. těch z Balkánu (a někdy i tuzemských) je povážlivý. Slyšel jsem o Turkovi, kterého chytli někde v Krušných horách, že jede z Istambulu jen na ruční brzdu.
0 0
možnosti

Warťan

22. 10. 2004 0:53
Re: Jádro problému
Lze si vybrat i přes všechen pesimismus, co v pracovním odvětví vládne. Vybrat si takového zaměstnavatele, který řekne: Vyjedeš včas, auto máš pravidelně kontrolované, stihneš to. Mám zájem na tom, abys zákazníkovi dovezl náklad v pořádku a mě nerozbil auťák, spi si tak, jak je to v zákonech a přetížený nepojedeš, protože nemám na pokuty, když auta mají pravidelné prohlídky a nechci mít problémy.  Budeš bourat, pošlu Tě na kondiční jízdy, jiného nevezmu, tebe znám lépe a každý máme nárok na další šanci.
Takové firmy i dnes ještě existují... Je na každém, do jaké míry chce riskovat.
0 0
možnosti

honzaf

21. 10. 2004 23:05
Jaký HON????
Propána o jakém HONU to píšete? Jako že začali kamionům kontrolovat, jestli dodržují přestávky a nemají přetížené auta, a nedělají z dálnice další "vysokorychlostní" železniční koridor? To je snad normální povinnost policie, ne? Tak jaký hon????
Ještě bych se pozastavil nad jednou věcí. Nevím, kolik policajtů tam bylo, ale za nějakých 6 hodin zkontrolovat  40 aut mi přijde jako dost ubohý výkon. Nehledě na účelnost takové akce, protože každý kamion má vysílačku a myslím, že informace o kontrole se rychle roznese, takže největší průšviháři se jí stejně snadno vyhnou.
0 0
možnosti

Rommik

21. 10. 2004 21:28
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už to začíná mít logiku - jsem možná blázen,ale nedávno hlásil Standa obsazenou dálnici a nikdo tam nebyl.Teď nehoda rodinných přátel (Stoklasa,Černoch) a okamžitě na dálnici "drtí" kamióny,do kterého( jednoho z nich)narazil "medvěd"
0 0
možnosti

Rommik

21. 10. 2004 21:24
??????????????????
Vím,že to sem nepatří,ale proč nehoda Karla Černocha někam zapadla a není na hlvní staně celý den?Může to opravdu ovlivnit "manažérka" Šárka Grossová?Vím,píše se o té nehodě někde v "kultůře" a přitom se dnes píše o dalších nehodách na hl.staně.....divné..........
0 0
možnosti

Futty

21. 10. 2004 22:45
Re: ??????????????????
Komu asi patřilo to havarované auto?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

OSN posílila postavení Palestiny, vyzývá ke schválení členství. Česko bylo proti

10. května 2024  17:38,  aktualizováno  18:02

Valné shromáždění OSN přijalo rezoluci, podle níž by se Palestina měla stát plnohodnotným členem...

Učiteli nepřidáme, zaplatíme školníka. Peníze pro pedagogy použijí školy jinak

10. května 2024

Premium MŠMT slibovalo přidat učitelům až na 130 procent platu. Aby se ředitelé škol vyhnuli propouštění,...

QR kód na vstupenkách odkazující na zubní ordinaci. Podvody na MS začaly

10. května 2024  17:56

S pátečním začátkem hokejového šampionátu přicházejí i první podvedení fanoušci, kteří si zakoupili...

Izrael chystá v Rafáhu menší akce, aby nedráždil USA. Hamás myslí na comeback

10. května 2024  11:57,  aktualizováno  17:53

Izrael plánuje v částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy provést několik oddělených vojenských operací...

Vyřešte nespavost svých dětí
Vyřešte nespavost svých dětí

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...