Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pedofil točil a šířil po internetu dětské porno

Pornografické stránky na internetu přivedly policii k muži, který toho má na svědomí víc. Třiačtyřicetiletý obviněný z Jihlavska zneužíval malé chlapce, dával jim alkohol a marihuanu, točil s nimi pornografické snímky a ty pak nabízel na internetu. Hrozí mu deset let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SonofSam

to svobodny člověk
si p*čus .......
0/0
21.10.2004 13:49

osvetitel

<><><>
A ja blb si vzdy myslel ze v tom CR je ta moralka takova lepsi , nezkazena a ze se ste obcanske vychovy co "komancove" vstepovali lidem do hlav neco uchytilo ale opak je pravdou jak tak koukam co vsechno v tom CR za tech par let "frci"! To si tam z toho chcete udelat nejake "pornograficke" svetove centrum nebo co?To asi bude nejaky svetovy "trend" ze za penize si tam podobni jako ta E. Ladova jsou ochotni strcit "cokoliv"jen kdyz po nich nikdo nebude chtit "tvrdou " praci a par nadrzenejch blbu je v tom jeste podporuji!Tady je dost tech filmovejch "krasavcu" co si udelali karieru prez postel, ale to ze se delaji hvezdy z tech "tvrdejch porno" krasavic je zase novinka CR , jako ta prvni "nahata" dama a zachvili bude CR nejznamejsi jenom s timhle a ze zlodejickama takze se k nemu ani nikdo nebude hlasit" venku" protoze ocividne si nekteri lide pletou "demokracii' "moralni" anarchii"! Vsude ve svete  kde se tyto "prasecinky" rozlezli se proti nim snazi " bojovat" i kdyz vetsinnou marne, ale v CR se to snad "podporuje nebo co?A to tu plno hormonu bojuje za muslimy proti amikum a "oni" jsou asi z te "moralky" na vetvi!Ja si tady na normalnim serveru nemohu stahnout ani ty "sexualni hry jako ty "je*ajici" ovecky" a CR uz za chvili asi predhoni Holandsko a Dansko a to vse v rekordnim case!
0/0
21.10.2004 0:28

michal II

Už zase...
A je to tady, zase jeden supermediální případ o zarženíhodném chlípníkovi. Policie se bije v prsa a předvádí, jak "zatočila" s dětskou pornografií. Spouta rozhořčených pokryteckých mravokárců chce trestat  tu zrůdu. Ti osvícenější raději věšet za koule.
Nikdo ovšem neví, co se přesně stalo a policie ze sebe může udělat tak akorát blbce. Tak jako již mnohokrát, kdy vykřikovali cosi o pornografii a zneužívání a pak z toho vylezlo jen focení, při kterém se nikonu neubližovalo, ještě platilo a asi pěkně vydělávalo. To už většinou ty nejžhavější účastníky diskuze nezajímá.
Pak docela chápu Yvorovo zlehčování situace a je mi trochu líto přihlouplého Svobodného člověka.
Pokud je ovšem pravda vše co se píše - zneužívání, násilí, natáčení, distribuce, alkohol a marjánka, pak z toho vychází celkem dobře, když si vezmeme, že chudák Opočenský dostal v mediálním a ubohém monstrprocesu 8 let, jen za to, že byl moc vidět.
0/0
20.10.2004 23:52

Ivor

Ale jdete.
tak si trochu pohral s chlapeckama... No, spatneho se jim nestalo nic, dostali penize, neco napit, kourit a tak... zima jim taky nebylo. Navic se o ne mozna poprve v zivote nekdo zajimal a oni take okusili pocit, ze jsou duleziti a ze je nekdo chce. Nepise se, ze by je k tomu nejak nutil, nebo podobne veci. Holt mel  mit jenom krapet sikovnejsi marketing.
0/0
20.10.2004 21:19

svobodny clovek

Re: Ale jdete.
Uz zase ?    Tebe by mel buzerante nekdo vypatrat a poradne potrestat
0/0
20.10.2004 21:25

Ivor

Re: Re: Ale jdete.
proc - ja bych na decko ani nesahl. takhle kdyby na me sahl nejakej sikovnej policaj to bych byl dukladne vypatranej, zepredu i zezadu.
Ale myslim ze prave na tyhle veci by se melo pekne polehoucku ....
0/0
20.10.2004 21:29

svobodny clovek

Re: Re: Re: Ale jdete.
Nevim, jestli jsi na decko sahnul nebo nesahnul, ale tvoje oplzle reci vzdy, kdyz se objevi clanek o pedofilii jsou opravdu nechutne.
0/0
20.10.2004 21:33

Ivor

Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
co bylo na mem prispevku oplzleho - ukaz mi jednu jedinou konkretni vec. Krome toho, tyto stranky jsou cenzurovane, takze kdyby tam snad melo byt neco naprosto nezadouciho, tak by to smazli. A ja bych se ani tak moc nedivil a ani bych neprotestoval. Ovsem ja zadne oplzlosti nepisu.
0/0
20.10.2004 21:36

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
"Ale jdete, tak si trochu pohral s chlapeckama... " - uz jen ta prvni veta staci aby cloveku bylo z tebe spatne. A to co jsi predvadel v diskuzi pod clankem k tomu pedofilnimu uciteli byla fakt sila.
0/0
20.10.2004 21:42

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
svobodny clovece!
1. moc nic nevime, co s nimi vlastne delal. sexualniho zneuziti se mohl dopustit napriklad i bez penetrace.
2. Ucelem teto vety byla zamerne nadsazena banalizace problemu, jako reakce na jeho prilis vazne pojimani v mediich i u mnoha diskututjich. Jde totiz o to, najit k veci spravny pristup. Me v tech diskuzich tady casto chybi symetrie - duvod formulace mnoha myslenek. M?am na mysli vsechny diskuse, nejenom ty, ktere se dotykaji homosexuality, ovsem jenom na tyto zareaguji spolehlive a skoro vzdycky. Hlavni ovsem je, aby moje prispevky byly stimulujici.
Takle se mi nelini michani pedofiliie a homosexuality.
btw. Je ti spatne z reakci, ve kterych by ho lide chteli zastrelit? Co je to potom vlastne oplzlost.
 
A proc bys me ty mel poucovat o oplzlosti! Pri vopusech pedantu - ty jsi nejoplzlejsi pokrytec, jakeho znam!  jak mi oplatis tohle, mravokarce
0/0
20.10.2004 21:50

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
Co to tady meleš o nějaké záměrně nadsazené banalizaci problému? Tady jde o témata, která jsou všem jasná, nikdo nepotřebuje tvé debilní nadsázky. Co tady pleteš homosexualitu, zde jde o hlavně o problém dětské pornografie. Ten tě zřejmě nijak netrápí, předpokládám, že jsi jeden z klientů toho prasáka.
0/0
20.10.2004 22:20

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
ne, tato temata nejsou vsem jasna.  proste nejsou.
pokud jde o problem detske pornografie - to je problem, ale tady snad jde o individualni osud jednoho cloveka a s kategorickym soudem, ze detska pornografie je spatna proste nevystacime.
Abych te uklidnil, nejsem klientem toho prasaka ani nikoho jineho. Dokonce me nevzrusuje ani Pipi Puncochata ani detskou homopornografii prosakli Hosi od Bobri reky a podobne vyfoglene romany.
Tak si trhni a nemel sam!
0/0
21.10.2004 9:03

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
Ze je detska pornografie spatna hlavne pro ty deti mentalne to by melo byt kazdemu jasne a ze tu hromadu video kazet neprodaval na to aby ti "dospeli"obdivovali jejich "usmev" ale spis na to aby si ti "Nemocni" nad nima honili "prcka" take!Ten "osud" si zavinil ten "prasak" sam protoze svoji cinnosti ohrozuje nejen bezpecnost :deti: jako celku pred "nemocnejma" ouchylakama ale i zdravej mentalni vyvin tech deti ktere zatim nemaji rozum si vse poradne domyslet!
0/0
21.10.2004 10:05

Ivor

Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
a pokud ses nahodou tak fascinovanej kourenim, tak vez, ze jsem mel na mysli tu marjanu, coz totiz podle me taky neni nic spatnyho i kdyz ja to nekourim.
0/0
20.10.2004 21:38

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
Ty asi kouříš něco úplně jiného , co ?
0/0
20.10.2004 22:22

Ivor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale jdete.
jo.
0/0
21.10.2004 9:03

_Eva_

Re: Ale jdete.
Předpokládám, Ivore, že nemáte děti. Předpokládám, že nejste schopen uspokojit sebe ani ženu. Můžete to dělat stokrát a máte pořád chuť? Zkuste tantru. Chce to trpělivost, naučí vás sebelásce (to není masturbace) a odevzdání.
0/0
20.10.2004 23:36

milchama

Re: Ale jdete.
Jen tak mimochodem tě, Ivore, upozorňuji, že tvůj příspěvek je s to naplnit skutkovou podstatu § 165 trestního zákona (schvalování trestného činu)....
0/0
21.10.2004 10:07

Ivor

Re: Re: Ale jdete.
 :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
0/0
21.10.2004 15:36

paja2000

suplik?
Bych rekl, ze tohle je celkem cerstva zprava, kde ji idnes vyhrabalo? nekdo ji zapomnel v supliku? v clanku se pise ze homik byl zavrenej v cervnu a to je cca 4mesice zpatky ne?
0/0
20.10.2004 17:28

crc

registrované partnerství
Do roku 1973 byla homousexualita v USA správně diagnostikována: byla to nemoc a léčitelná. Politickými tlaky byla ze seznamu chorob vyjmuta. Dnes tito guys brojí za registrovaná partnerství a adopci dětí. Bůh chraň tyto děti...
0/0
20.10.2004 17:17

Kyki

Re: registrované partnerství
co to placas za nesmysly? nemoc? spadl jsi z visne? lecitelna? cokdybychom te zacali lecit z heterosexuality?
0/0
20.10.2004 17:52

milchama

Re: Re: registrované partnerství
Neplácá nesmysly. Je to tak. Homosexualita byla "normalizována" pod dlouholetým  politickým tlakem homosexuálních uskupení (napřed vynětí z DSM, poté i z ICD) a ne na základě solidního vědeckého výzkumu.  Z heterosexuality léčit netřeba, ta je totiž normou v přírody danou (zajišťuje reprodukci našeho druhu). Naopak homosexualita je deviací - tedy scestím, neboť tato cesta nevede k zachování druhu. Je to tedy úchylka (aberace) od primárního účelu sexuality.
0/0
20.10.2004 18:45

Kyki

Re: Re: Re: registrované partnerství
na tobe se tedy socialisticke skolstvi hodne podepsalo. homosexualita je zcela prirozena - vyskytuje se bezne i u zvirat. a dokonce ma vyznam opro zachovani druhu - homosexualni pary nekterych druhu, napr. labuti, casto adoptuji cizi potomstvo a jsou dokonce schopny uzivit a vychovat vic mladat, nez pary heterosexualni. tedy pokud je neco proti prirode, pak to, ze homosexualove nemohou adoptovat deti. PS: nejsem homosexual :) ale take nejsem ignorant
0/0
20.10.2004 19:49

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re: Re: Re: Re: registrované partnerství
souhlas, homosexualita byla nemoci v dobe , kdy na svete frcela  lobotomie a plno lidi bylo usmazeno pri electrosocich. Krom to ho , proc za pedofilii peskovat  jen homosexualy  ve vetsi mire se ji doupoustej heterosexualove. Je sice otazkou , zda je pedofilie posuzovana dobre(nekdy se o cloveku jako ze je pedovil za to a soulozil s malou holkou a ona to byla 13 leta prsata slecna)pedofilie je klasifikovana tak ze clovaka vzrusujou deti kterych telo nenese zadne priznaky klasicky sex vyvinutosti a tudiz nemohou normalne orientovanyho cloveka nijak pritahovat,tzn to ze se nekoho vzrusuje 13 leta slecna , neznamena ze je nejakej nemocnej,, a vek od ktereho deti muzou soulozit se nezaklada na jejich fyzicke i psychicke  pripravenosti ,ale na predsudcich spolecnosti a bohuzel stale na skostnatelem vlivu komunismu a krestanstvi. Pokud je mladistvi sex aktivni a ma zajem , vubec mne nepohorsuje , ze snim soulozi starsi osoba i kdyby ji bylo 50. Takze pro bezpecnost vsech to musi jit ruku v ruce se zakonem, Nyni je to ok od 15 a brzo to bude od 14. Jaky koli jiny pohled neni kontruktivni ale bohuzel je mozny. Taky bych rekl , ze ono to tak i funguje , tech par pripadu v mediich , je jen spicka ledovce. Verim tomu , ze nase spolecnost je zdrava a nepotrebuje k tomu aby si nekdo zasoulozil asistenci soudu psychologa ani policie. Jednou z poslednich obeti techto divnejch nabozensko/politickejch tlaku je napriklad Opocensky, kteryho stejnak pustej po dchvaleni 14 lety hranice. Vlastne uz by mel byt propustenej uz ted. Protoze , jestli se uz ted posuszuje navrh zakona o snizeni odpovednosti na 14 let , obecne  to znamena , ze je mozne ze doslo k spatnemu posouzeni soudem a nechavat ho zavreneho by znamenalo urcite ostudu pro cesky pravni rad. Nemusej rovnou zrusit rozsudek , ale udelat odklad zbytku trestu a po schvaleni novely zakona . Pripad znovu prosetrit podle aktualnich pravnich norem.
0/0
20.10.2004 22:15

milchama

Re: Re: Re: Re: registrované partnerství
Ty jsi zase patrně ty "moudra" o "přirozenosti" homosexuality patrně načerpal z toho homosexuála Bagemihla, který se na základě rozboru chování zvířat snaží ospravedlnit homosexualitu u lidí. Ovšem už to, že takovou studii píše homosexuál, svědčí o její "objektivitě"... Pokud bych rozvinul Bagemihlovu a tvou logiku, pak to, že některé opice si dělají pissing, ukazuje že pissing u lidí je zcela normální, to že některé druhy praktikují kanibalismus, znamená, že kanibalismus u lidí je normální, že některé druhy někdy zabíjejí a požírají svá mláďata, znamená že zabíjení neperspektivních dětí u lidí je normální atd.....
0/0
21.10.2004 10:04

svobodny clovek

Re: registrované partnerství
Nerek bych, ze je to lecitelna nemoc. Je to uchylka. Spolecnost musi jasne rict: neni to jinost je to uchylka, ktera nema s normalitou nic spolecneho.
0/0
20.10.2004 18:55

crc

Re: Re: registrované partnerství
Jenže to je to, co společnost už nemá sílu říct, pod tlakem vlivných homosexuálních lobby....
0/0
20.10.2004 20:53

svobodny clovek

Re: Re: Re: registrované partnerství
Bohuzel
0/0
20.10.2004 21:26

ramese

rikaji si Boyloveri
hned se tu jeden ukaze rika si kevin schazeji se na chatu a rikaji si boyloveri. Kevin sedel a jeste si dovoli sdruzovat na chatu kde si stezuji na to jak je spolecnost nema rad!  za co asi sedel ten nas Kevinek. Mohl by nam to zde rici co? Urcite to nebude za drobne kradeze v obchode ale prej za sexualni obtezovani chlapcu.
0/0
20.10.2004 17:15

sud_Starobrna

**********
Jestli on Dan 1 není od Jihlavy
0/0
20.10.2004 16:35

svobodny clovek

homosexualni pedofilii
Zde se nejedna o pouhou pedefilii ale o homosexualni pedofilii  A to je zvrhlost na druhou
0/0
20.10.2004 16:30

Hh.

Re: homosexualni pedofilii
Nechápu to. To, že většina obětí pohlavního zneužívání (kdy pachatel oběť láká, nikoli se jí zmocňuje násilím) jsou chlapci, mi přijde zcela logické a nevidím žádnou zvláštní souvislost se sexuální orientací pachatele - nýbrž pouze s dostupností oběti.
 
Představte si, že jste ježibaba a potřebujete nalákat k sobě domů nějaké desetileté dítě, abyste si ho mohli upéct. Přivedete si chlapce nebo dívku? No pochopitelně že chlapce. Je to tak snadné - do tašky si nasypete modely aut, Gameboye, nějaké ty umělohmotné samopaly - a hoši za vámi půjdou ve frontě. A teď zkuste nalákat dívky na panenky, prstýnky a dívčí romány. To už nejde tak snadno, že? Dívky zkrátka nejsou tak náchylné k různým riskantním dobrodružstvím jako chlapci. - Nebo se můžete podstavit před školu po skončení vyučování a pouštět tam na laptopu porno. Ještě než vás školník sejme krumpáčem, co myslíte, shlukne se kolem vás víc chlapců nebo dívek?
 
Vzhledem k tomu, že chlapce lze obecně snáze svést na scestí než dívky a že většina pachatelů pohlavního zneužívání jsou muži, pak mi přijde jako naprosto logický závěr, že páry muž-chlapec budou v případech pohlavního zneužívání (kde si pachatel oběť nepodrobuje násilím) převažovat a sexuální orientace pachatele bude hrát jen podružnou roli - už proto, že pro pedofila je zpravidla důležitější věk než pohlaví oběti (kdyby pro něj bylo věk nebyl tak důležitý, asi by se neuchyloval k velice riskantnímu pedofilnímu jednání).
0/0
20.10.2004 20:54

svobodny clovek

Re: Re: homosexualni pedofilii
Nemam takove zkusenost jako vy - nejsem pedofil ani se pedofilii nezabyvam profesne.
Ale je jasne, ze pokud maleho chlapce zneuzije zena, tak to neni dobre pro jeho dalsi sexualni vyvoj, ale neni to tak hrozne - jen se neco stalo driv, nez se stat melo.
Pokud chlapce zneuzije muz, tak se stala prasarna nejvyssiho stupne, ktera se nikdy stat nemela.  
0/0
20.10.2004 21:31

Hh.

Re: Re: Re: homosexualni pedofilii
To snad nemyslíte vážně. Pokud malého chlapce zneužije žena, není to tak hrozné? A pokud muž zneužije malou holčičku, také se prostě jen něco stalo dřív, než se stát mělo? - To už můžete rovnou říct, že znásilnění je vlastně jenom mravnostní delikt, protože styk muže se ženou je normální a každá po tom vlastně v skrytu touží.
 
Jste-li homofob, je to v zásadě váš problém, ale zveličovat společenskou nebezpečnost případů pohlavních zneužívání s homosexuálním charakterem je ve svém důsledku lautr totéž jako a priori bagatelizovat trauma obětí pohlavního zneužívání jen proto, že je pachatel opačného pohlaví.
0/0
20.10.2004 22:07

milchama

Re: Re: homosexualni pedofilii
Již v antice bylo zneužívání chlapců vychvalováno, a to ne z toho důvodu, že by byli chlapci snáze dostupní....
0/0
21.10.2004 10:11

Martin Horák

Z intelektualniho mlzeni
za ucelem zastreni politicky nekorektni podstaty problemu Vam pisu vybornou, zaku Hh. Kariera v nejakem tom organu pro lidska prava, rovne prilezitosti ci pro boj proti diskriminaci Vas jiste nemine.
0/0
21.10.2004 11:15

milchama

A zase homosexuální pedofil....
Mají ti naši homosexuální občané smůlu. Image jim čím dál více kazí ti "hnusní pedofilové". Nebo že by homosexualitu jaksi přirozeně doprovázela pedofilie? Alespoň novinové titulky v poslední době k takové domněnce svádějí. Kromě toho homosexuálové v antickém Řecku také měli zájem především o prepubertální či pubertální chlapečky a ne o staré "kořeny", což dokazuje sám pojem "paiderastia" (řec. "pais" = dítě).....
0/0
20.10.2004 16:27

Dr. Fe1

Re: A zase homosexuální pedofil....
Vaše analýza dokazuje, že máte nepochybně závažný problém sexuální povahy, se kterým se Vaše psychika neumí vypořádat.
0/0
20.10.2004 16:32

milchama

Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
Zajímavé, pane doktore, jak umíte diagnostikovat na dálku....
0/0
20.10.2004 16:37

zlý fořt Emil

Re: Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
V tvém případě nečiní diagnostika na dálku žádný problém a závěr je zcela jednoznačný ...
0/0
20.10.2004 16:48

milchama

Re: Re: Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
Jednoznačný pro homosexuální "zlé fořty Emily". Tak to se ti nedivím...
0/0
20.10.2004 16:51

zlý fořt Emil

Re: Re: Re: Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
:-)) Člověče, ty jsi jasnej. Taťka ti včera nedal?
0/0
20.10.2004 16:53

milchama

Re: A zase homosexuální pedofil....
Takže on se ten pán jen řídil klasickými vzory....
0/0
20.10.2004 16:34

Martin Horák

Re: A zase homosexuální pedofil....
Pokud vim, tak pedofilie se nevyskytuje u vsech homos., ale "jen" u mnohonasobne vyssiho procenta nez u heterosex.. Zel uz zapomnel presne cislo, ale bylo to myslim 30 n. 40%. A noviny za to urcite nemohou, ty se cini opacnym smerem - staci si vzpomenout   na ten skandal u americkych katoliku, ktery byl dusledne nazyvan pedofilni, ackoliv slo temer vyhradne o pederastii.
0/0
20.10.2004 17:42

Martin Horák

Re: A zase homosexuální pedofil....
P.S. Z tech, co Vam tu delaji "diagnozu" si nic nedelejte. Moje diagnoza zni, ze jsou to nejspis homousi, mozna i pederasti, kteri si tu hoji komplexy, tudiz s nimi nema smysl diskutovat
0/0
20.10.2004 17:46

milchama

Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
Já si z jejich "diagnóz" také nic nedělám, z čeho mám však obavy je skutečnost, jak ochotně jim naslouchá vláda a parlament. Pokud to tak půjde dále, pak zanedlouho bude nazývání věcmi pravými jmény zločinem, jak už tomu je např. ve Švédsku....
0/0
20.10.2004 18:37

Martin Horák

Re: Re: Re: A zase homosexuální pedofil....
O tom nepochybujte, omezeni svobody slova v tomto smyslu je neoddelitelnou soucasti politicke korektnosti, ktera se na nas vali.
0/0
20.10.2004 18:52

svobodny clovek

Re: A zase homosexuální pedofil....
Nic si nedelej z kecu Dr. Fe1 a zleho Emila - jsou to normalni kreteni.
0/0
20.10.2004 18:57

sud_Starobrna

IMO
By mu měli ustřelit koule brokovnicí i kusem zadku, aby si do smrti nemohl pořádně sednout.
0/0
20.10.2004 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.