Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt nenarozeného dítěte vyšetřuje policie

Karvinští policisté začali vyšetřovat smrt nenarozeného dítěte, které se udusilo v těle matky. Jednačtyřicetiletá rodička viní havířovské zdravotníky, kteří ji odmítli přijmout s tím, že se na porodnickém oddělení maluje. Sanitka ji pak vezla do dvacet kilometrů vzdálené Karviné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prenda

8-PP
Taková stará špína.Měla rizikové těhotenství,tak s tím měla počítat.
Upozorňuji!Nejsem rasista,ale tyhle vředy bych střílel z fleku!!!!!
0/0
21.10.2004 13:05

klouzavec

Všem
vám všem ,kteří tady tak nechutně ani ne tak rasisticky jako nelidsky blábolíte přeji ze srdce ale opravdu ze srdce,aby jste si prožilo to co ta žena prožívá právě teď.
0/0
21.10.2004 8:14

Raffael

Škoda, že
se totéž nestalo matkám těch rasistických pitomých  hovad, kterými se tyto komentáře jen hemží. Opravdu velká škoda! Někdy mě fakt se*re, jaká sebranka se vyskytuje v "majoritní" společnosti.
0/0
21.10.2004 6:51

mrkew

havirovsti lekari by meli byt po zasluze potrestani!!!
A to zejmena za to ze neodpravili i tu starou kuzi spolu s tim malym chcipakem-co kdyz pristi rok porodi dalsiho maleho neproduktivniho neprizpusobiveho nenazrance??
Lekari fuj
0/0
21.10.2004 1:19

Lokutus2

!!!
Je to obrovská ztráta a to nejem pro ČR! Určitě jsme přišli o největší kapacitu, která by se na území CZ v posledních 68 narodila. Již jsem slyšel, že toho tvorečka bude zítra blahořečit sám papež! Ke všemu zítra soudruh prezident vyhlásí 40 denní státní smutek. A jako kompenzace, v této určené době (40 dní), bude ČSSZ vyplácet mimořádné sociální dávky!
...
...
No tak, děcka. Je to smutný, ale už se stalo! Nechme to na soudech. Mám-li být upřímný, tak největší chybu udělal záchranka... a pak matka, která asi neví, co je to antikoncepce!
0/0
21.10.2004 0:03

Tomáš Jemarný

Hmmmm...
Můžete mně sdělit, novinářská žumpo z iHeute, proč je smazán příspěvek, kde napíšu, že dle vašeho tištěného vydání ze včerejška bylo té občance 41 let??? Kdysi dávno mně soudruh redaktor Velek z Mladého Světa též cenzuroval příspěvky, kde jsem se nepochvalně vyjadřoval o Krajském výboru SSM. Utopil se v Rudém moři - zřejmě to byl trest boží za potírání pravdy...
0/0
20.10.2004 22:34

80E-seven

tak ona pry
krvacela. mozna ze byla chvili predtim zbita opilym druhem. no nic, hlavne to hodte na doktora, daj se z toho vytriskat penize...
0/0
20.10.2004 19:05

Rada8

Re: tak ona pry
hele, ty hnusnej cynickej hulváte. žila v azylovém domě, kam chlapi normálně nesmí. zkus pochopit, že i cigánka má právo normálně porodit své dítě, aniž by doktoři vystavili nebezpečí ji i to mimino. a této bych ze srdce přála, aby z nemocnice vytřískala pěkný prachy.
0/0
20.10.2004 21:12

80E-seven

Re: Re: tak ona pry
proc proboha? za to, ze nutili doktora aby ji vysetril, kdyz na to nemel patricnou aparaturu? Operacni saly sice meli, ale kde je napsano, ze meli ultrazvuk a takovy ty vecicky??? meli s ni jet do nemocnice hned, a to do takove, kde se leci, a ne tapetuje...
0/0
20.10.2004 21:15

Rada8

Re: Re: Re: tak ona pry
ona taky chtěla jet do nemocnice, kde se nemaluje. ale saniťáci usoudili, že potřebuje okamžitou pomoc, tak ji vezli nejblíž. kdo za to může, ona??????
0/0
20.10.2004 21:43

klausomil

Tak já...
napíšu, že cigoňa má má smrádle se svým bráchou jako obvykle a ve svém důsledku je to životaneschopný výpotek,načež mi redakce smaže příspěvek. Co si myslíš, Uhle? Že tím smázneš průser? Prd! Máme zaděláno na občanský konflikt a každá chcíplina z druhé strany je veliké +.
0/0
20.10.2004 19:01

Misokk

Je mi z Vas blbe
Tak se tak ctu reakce a malem sem se poblil. Ste nechutni rasiti a STRASNE bych Vam pral ale fakt bych si nepral nic jineho aby ste to zazili taky. Aby vam nekdo z Vasich deti nebo blizkych zemrel a pak bych si z vas jeste delal prdel... Chtel bych Vas videt. ..
0/0
20.10.2004 17:55

bondy_

Re: Je mi z Vas blbe
Taky se mi udelalo nevolno. Ja za sebe nemuzu dat ruku do ohne, ze bych za vsech okolnosti vnimala vsechna etnika stejne, ale jsou jisty hranice - ktery evidentne mnozi vubec nevnimaji a nerespektuji.  Fujtajbl. Trochu pokory by mnoha spoluobcanum - snad ani nemuzu rict lidem, protoze se projevujou spis jako prasata - neskodilo.
0/0
20.10.2004 20:02

juton

Re: Re: Je mi z Vas blbe
, Stoprocentně souhlasím.
0/0
20.10.2004 20:29

Misokk

Re: Re: Je mi z Vas blbe
presne tak...
0/0
24.10.2004 4:06

milos74

smrt?
jak muze neco zemrit bez toho aby se to narodilo?
0/0
20.10.2004 17:42

Raffael

To sem byl ...
zvědavej, jestli se i tady v komentářích objeví ty zas*raný rasistický a jiný rádoby vtipný hovada. No samozřejmě, že jo. Kéž by se to stalo i vám!
0/0
20.10.2004 17:33

Praseckar

Clanek, Kteryse dotyka romskeho etnika
a uz jsou tu popelari
0/0
20.10.2004 17:22

Praseckar

To byla jasna sebevrazda
vykouklo ven a kdyz v zrcadle videlo odraz tvare matky, rychle se obesilo na pupecni snure nez riskovat ze podedi ksicht se vsim vsudy
0/0
20.10.2004 17:21

Sasenka

Dítě
To, že nám neposkytnou patřičnou péči, se může stát každém z nás! Takže bych si ty idiotské řeči, být vámi, raději nechala pro sebe  Opravdu bych nechtěla takhle v těhotenství dopadnout!
0/0
20.10.2004 17:17

svobodny clovek

Jednačtyřicetiletá rodička ?
Ta jednačtyřicetiletá rodička vypada na fotce na alespon petapadesat  Jeste, ze se to dite te babicce nenarodilo
0/0
20.10.2004 16:33

menzl

Redakce
Neměli byste fotografii otce ? Zajímalo by mě, jak ten dobrodruh asi vypadá. Ale asi ho nezná ani ona, měla při tom určitě přes obličej hadr.
0/0
20.10.2004 16:22

MeowMan

Ahoj cenzore!
Tím "Tragédie, ale škoda žádná" jsem samozřejmě myslel, že škoda na lidském životě je nevyčíslitelná... , nemusíš být tak aktivní...
0/0
20.10.2004 16:11

80E-seven

bulvar informantem
... "Vyšli jsme z informací MF DNES a zahájili šetření trestného činu ublížení na zdraví z nedbalosti," uvedla policejní mluvčí Zlatuše Viačková. ... policie zahajuje setreni na zaklade nejake FAMY z bulvaru? no teda potes pambu...
0/0
20.10.2004 16:06

MeowMan

Re: bulvar informantem
Pospíšili si aby v tomhle bulváru nenásledovala zpráva, že Policie to neřeší...
Její příbuzní ani ona oznámení podat nestihli, protože nemůžou sehnat své asistenty pro jednání s normálními lidmi...
0/0
20.10.2004 16:09

Praseckar

Re: Re: bulvar informantem
myslis chovatele ze ZOO?
0/0
20.10.2004 17:22

menzl

Proboha.
Kdo jí to udělal ????
0/0
20.10.2004 16:01

menzl

Re: Proboha.
Ten asi musel mít upito hodně krasohledu...
0/0
20.10.2004 16:02

svobodny clovek

Re: Re: Proboha.
Nahodou, na to, ze ma ve skutecnosti sedesat, nevypadat nejhur.
0/0
20.10.2004 16:35

rail

zavřeno malujeme
... no a co s ni měli dělat, když měli přístroje odpojene, všechno vystěhované, a pracovali tam maliři??? .... nebu u vás se maluje za provozu??? to bych tam teprve nechtěl .... to by se pak moh malířám vysmeknou kybl primalexu, polejt to černý stvoření, stalo by se bílé, a špital by byl zase v pruseru...... že to zavinili .......... NEBO ŹE BY ZA TO MOHLI MALÍŘI?????
0/0
20.10.2004 15:49

MeowMan

Re: zavřeno malujeme
Good point
Asi to budou hrát na neposkytnutí první pomoci nebo tak něco, ale chybné diagnózy jsou u nás celkem běžné. Něco mi ale říká že z toho tentokrát dotyčná vytříská slušné odškodné...
0/0
20.10.2004 15:52

Vave

Re: zavřeno malujeme
Operační sály byly v provozu. Navíc lékař musí poskytnout pomoc kdekoli, např. při nehodě na silnici. Tuhle odrodili policajti ženskou na nádraží - a vo tom to je!
0/0
20.10.2004 15:58

Tomáš Jemarný

Re: Re: zavřeno malujeme
jj, lékař musí - bez ohledu na to, jestli dotyčnej platí nějaké pojištění atd. - vzhůru zpátky k socialismu, proč rozdělovat peníze do nějakých chlívečků, budem to pěkně sypat do jedné kašny jak husiti v Táboře...
0/0
20.10.2004 16:03

Kyki

Re: Re: Re: zavřeno malujeme
tahni do amilandu magore. jen sociallni hovada muze chtit neposkytnout nekomu zakladni lekarskou peci.
0/0
20.10.2004 17:57

Tomáš Jemarný

Re: Re: Re: Re: zavřeno malujeme
Fajn, tak proč mám platit nějaký zdravotní pojištění? Základní zdravotní péči musím dostat zadarmo a ostatní si velmi rád zaplatím... Táhni do rudé rezervace, bolševiku.
0/0
20.10.2004 22:21

Vave

Re: Tragédie! ...ale škoda žádná
Hi, MM. :o)  Ale jde přece o to, že díky něčí chybě byl zmařen lidský život. A o naše často prapodivně fungující zdravotnictví. (Dneska si svou skývu snad ani nezasloužím, pěkně ulítávám na netu, ještě že mám za chvíli padla.)
0/0
20.10.2004 15:45

MeowMan

Re: Re: Tragédie! ...ale škoda žádná
Tak to jsme na tom stejně, aspoň nemusíš mít tak strašný pocit, že jsi jediná kdo se za peníze svého zaměstnavatele exhibuje na netu - jsme minimálně 2 a mám silné podezření že je nás mnohem víc.
 
Jo, život zmařen byl, chyba to byla taky a určitě by měl následovat nějaký trest. Ale za daných okolností nedokážu cítit skutečný smutek......
0/0
20.10.2004 15:49

Vave

Re: Re: Re: Tragédie! ...ale škoda žádná
Nemluvím o smutku. Ale znáš to: Komu zvoní hrana? O to mi jde. Když projde tohle, může se to stát i někomu Tobě blízkému a pak je to už o něčem jiném! Ale nemělo by, pořád by to mělo být o tom samém, pořád ta hrana je i pro nás.
0/0
20.10.2004 15:53

Vave

P.S.
Díky za uklidňující info, že v tom nelítám sama. :o)
0/0
20.10.2004 15:54

MeowMan

Re: Re: Re: Re: Tragédie! ...ale škoda žádná
Neznáme všechny okolnosti, pochybuju že by se tam nenašlo pár rizikových faktorů, neschopnost srozumitelně vyjádřit svůj stav a.p.
Ale jasně - stát se to může každému (teda... zrovna tohle se mi stát nemůže).
Ale to je zase o něčem jiném - nazval bych to "Strašlivou cenou zdravotní péče, která je "zadarmo"".
0/0
20.10.2004 15:58

herulinka

Máš to blbě.
správně se to píše: mi mame rady děéťy a býlý nam je vražději a taky nam néchtějy davat penyze to je dyskrymynáce a nenechame si to lybyt
nauč se pravopis
0/0
20.10.2004 15:32

Pan_Ptakopysk

Re: bili razisti
Smrt dítěte jako námět k trapným a ubohým vtipům. Jsi prostě ubohý a trapný blbeček.
0/0
20.10.2004 15:37

Vave

Nevěřím svým očím!
Proč tu řešíte věk nebo rasu? Změnil by se váš postoj, kdyby šlo o 25 letou blondýnu? .... Jde přece o to, že někteří lékaři v nemocnicích se chovají v rozporu se svou přísahou. Nebo se snad mám domnívat, že i postoj toho lékaře by byl jiný, kdyby šlo o výše zmíněnou bílou pětadvacítku?
0/0
20.10.2004 15:20

milchama

Re: Nevěřím svým očím!
V rozporu s Hippokratovou přísahou se chovají také ti, kdo provádějí potraty (resp. v zahraničí euthanasii). Aby tento rozpor odstranili, neskládají už u nás medici Hippokratovu přísahu, ale jen jakousi "lékařskou sponzi"...
0/0
20.10.2004 15:24

Vave

Re: Re: Nevěřím svým očím!
Ale to je přece složité, má se pomáhat a neuškodit .... V případě potratu je pacientem žena, která žádá, aby jí bylo pomoženo potratem. .... A někdy je pro nechtěné dítě lepší, když se nenarodí, protože se vyhne obrovskému utrpení. ..... A to nemluvím o přerušení těhotenství ze zdravotních důvodů, ať už na straně ženy či dítěte. .... Nikdy jsem na potratu nebyla a nevím, jak bych se zachovala v nějakém krajním případu, ale myslím, že žena musí mít právo se rozhodnout, zda je schopná být právě teď matkou.
0/0
20.10.2004 15:34

milchama

Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!
"V případě potratu je pacientem žena, která žádá, aby jí bylo pomoženo potratem. .."=== Dle Hippokratovy přísahy se k tomu nesmí lékař nikdy nechat přimět ani sebevětšími prosbami. Navíc žena, která žádá, aby jí bylo pomoženo potratem, se nápadně podobá dlužníkovi, který žádá nájemného vraha, aby mu pomohl od věřitele.... Jinak souhlasím s tím, že žena má právo se rozhodnout o tom, zda je schopná být matkou, avšak jen do té doby, dokud nerozhoduje o cizím životě - tedy jen do doby početí... Nechci se zde však znovu pouštět do otázek okolo umělého potratu. Naposledy jsem totiž diskusí o těchto otázkách na jiném lokálu strávil bezmála půl roku...
0/0
20.10.2004 15:57

MeowMan

Re: Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!
Jestli je to tak, tak jsem rád že lékaři už na H.P. nepřísahají
Plod nemůže existovat bez matčina těla a proto je závislý na jejím rozhodnutí. Každý má právo nakládat s vlastním tělem.
0/0
20.10.2004 16:03

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!
Už jsem uvedl, že nemám čas, pouštět se do delších diskusí. Jen podotýkám, že po početí matka již nenakládá jen s vlastním tělem, ale rovněž s tělem někoho cizího, kdo má odlišnou DNA od DNA matky a vlastní neopakovatelný život. A toho někoho žena svým jednáním do svého těla "pozvala". Pokud nechce zabíjet cizí lidský život , pak ať ho do sebe "nezve". Zabíjení hostů nebylo nikde považováno za mravné....
0/0
20.10.2004 16:46

Zuzanka25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!
Potratem by se rozhodne nemela automaticky suplovat antikoncepce a duraz by se mel davat hlavne na zabraneni poceti. Na druhou stranu, pokud se behem tehotenstvi zjisti, ze matka, nebo dite je ohrozeno na zdravi, nebo dite se narodi postizene, zena musi mit pravo se rozhodnout, jestli chce aby se to dite pres to vsechno riziko narodilo nebo ne. I v prirode zvirata automaticky zabiji nemocne, nebo nejslabsi jedince, kteri nemaji sanci na preziti. Taky bych rozlisovala jak k poceti doslo. Asi tezko budes vysvetlovat zene, kterou nekdo brutalne znasilnil, ze si ten lidsky zivot do sveho tela pozvala sama!!
0/0
20.10.2004 18:27

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!
Proč sem hned tahat početí ze znásilnění... Z těch cca 30 000 potratů ročně u nás tvoří maximálně několik promile. U většiny žen, které se rozhodují pro potrat  jde jednoznačně o důvody sociální potažmo ryze egoistické. Pokud jde o zabíjení mláďat u zvířat, pak ta zabíjejí už narozená mláďata. Zabít dítě, které už je narozené ,je u nás ovšem kvalifikováno jako vražda. Přitom by bylo logičtější než potrat do 12 týdne, poněvadž by se spíše dalo rozeznat poškození dítěte. Ve Spartě to praktikovali. Tím nechci říci, že s tím souhlasím. Jen poukazuji, že jako příklad k umělému potratu  není zabíjení mláďat u zvířat adekvátní.
0/0
20.10.2004 18:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.