Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka mrtvých dětí asi skočila pod vlak

Policie zjišťuje, zda matka dvou dětí z pražských Stodůlek, které v podvečer našel otec mrtvé, neskočila pod vlak. Čeká se na výsledky pitvu ženy, kterou v úterý srazil rychlík u Černošic. Jednou z vyšetřovaných verzí je možnost, že je otrávila právě matka. Je nezvěstná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Nechapu proc se tady "rozmazavaji" rodinne tragedie?Takove veci se daji jen tesko  z "venci" posuzovat nejakym moralizovanim ktere je uz tem mrtvym i tem pozustalym prd platne!Co  na takoveto "veci" asi kdo ocekava za reakce a kcemu maji slouzit?
0/0
22.10.2004 4:26

xx

Re: <><><>
Proš dělaš reklamu Tesku ?
0/0
22.10.2004 10:47

osvetitel

Re: Re: <><><>
Az me vysvetlis "sto eto "Tesku" tak ti vysvetlim proc mu to delam!
0/0
22.10.2004 11:16

fr-mottl

o ty deti strach nemam
jiste je daji do nejake dobre rodiny, nejlepe nejaky dobre situovany homosexualni par nebo lesbicky to uz je jedno.
Taky by je mohla vzit na vychovani do toho zazracneho Nemecka isbjoerna, alespon by nemusela chodit na prochazky s psici sama... 
0/0
20.10.2004 23:14

Luxy

Re: o ty deti strach nemam
jaké děti ???
0/0
21.10.2004 8:09

Kleki Petra

Re: o ty deti strach nemam
Že jsi dost mimo, toho jsem si všiml už dávno. Ale že až TAK???!!!
0/0
21.10.2004 8:38

_Ufon_

Re: o ty deti strach nemam
Jaky je nejlepsi darek pro mrtve detatko? Mrtve stenatko!
0/0
21.10.2004 14:19

GhorX

Re: o ty deti strach nemam
Vy jste krásným potvrzením faktu, že duševně nemocný člověk svoje problémy nerozezná. Samozřejmě jste přesvědčen, že jen Vy jste normální a my ostatní (až na vyjímky) jsme divní. A vidíte.
0/0
21.10.2004 17:27

pohranicnice_Jasanka

:-(
chudák chlap, to mu nezávidím ......
0/0
20.10.2004 21:28

fr-mottl

Re: :-(
jses si jista? Ono to neni med s kazdou ...
0/0
20.10.2004 23:16

_Ufon_

Re: Re: :-(
No, to mas sice pravdu, ale ne kazda dylina ti zabije deti.
0/0
21.10.2004 14:21

_m-

Re: Re: Re: :-(
A ty víš s jistotou, že ty děti zabila? madla
0/0
22.10.2004 9:29

martixy

Poznámka trochu od věci
Psychologický  tlak na výkon je v této konkurenčnbí době velmi velký. Ten, kdo má rodinu je na tom ještě hůře. Musí se starat o další členy domácnosti, navíc může mít různé vztahové problémy v rodině, problémy v zaměstnání, problémy se zdravím atd. Tím neříkám nic proti této době, která je nesrovnatelně lepší než jakýkoliv totalitní systém. Ovšem v případě rodiny je tady tlak na rozdělení rolí a přece jen možná různé emancipační tlaky vedou k tomu, že na děti nemá nikdo čas, rodina je v trvalém stresu atd. Tím chci jen říci, že dřívější rozdělení rolí mělo něco do sebe (i když nevím, zda tato žena byla v domácnosti nebo ne). Manželství je především instituce pro péči o děti.  Proto ten, kdo chce děti a manželství měl uvědomit, že všechno rychle pomíjí. I romantické city. A měl by vstupovat do manželství ve zralém věku atd. Aby potom děti netrpěly zbytečným stresem, vztahovými problémy, nevěrou, rozpadem manželství atd. Kdo chce přelétavost a stálou romantiku, ať nemá děti.
0/0
20.10.2004 17:38

hovnival-

Re: Poznámka trochu od věci
Manzelstvi je instituc  pro peci o deti?
proc? ja ani moje manzelka deti mit nechceme, je tedy nase manzelstvi neplatne?
0/0
20.10.2004 19:31

h-onzi-k

Re: Re: Poznámka trochu od věci
můj člověk :-D
0/0
20.10.2004 22:20

jkarlicek

Re: Re: Poznámka trochu od věci
Neplatné ne, ale možná tak trochu zbytečné...
0/0
21.10.2004 8:35

Montaigne

Re: Re: Re: Poznámka trochu od věci
ani ne tak zbytečné, jako úplně na ho_no! PS: Všem, kteří chtějí, ale nemohou mít děti se omlouvám
0/0
21.10.2004 14:08

qazqaz

Re: Re: Poznámka trochu od věci
dobre tak akorat pro hovnivala
0/0
22.10.2004 4:14

Atache

Mam divný pocity
Nevim jestli se mi to zdá nebo je to tak ale všimli jste si kolik matek v poslední době zabíjí své děti? A přitom, dle našich soudů "matka" ví co je pro dítě nejlepší. Jak jinak si vysvětlit to že v ČR dostává nezletilé děti do výchovy v 97% právě matka? Jestli to však udělala a pak skočila pod vlak, tak smekam protože jinak by jí u nás vpodstatě nic nehrozilo, viz Kladno. Takhle si soud i rozsudek vynesla sama a ihned. Jen je mi hrozně lího toho táty a vůbec si nedovedu představit jak mu asi nyní je. Kam se to všichni řítíme? :-(
0/0
20.10.2004 14:24

rail

Re: Mam divný pocity
 řítíme se do řiti .......... a vo tom to je......
0/0
20.10.2004 14:59

Atache

Re: Re: Mam divný pocity
Souhlas!
0/0
20.10.2004 15:04

Montaigne

Re: Re: Mam divný pocity
ouhlas, Slovák by lakonicky řekl: idě to do riadnej pi*i!...
0/0
21.10.2004 14:10

p800

Re: Mam divný pocity
Co když to bylo jinak. Matka šla na nákup, děti nechala doma (mimochodem tak malé děti velmi nezodpovědné), děti probrali "kokina", tedy domácí lékárničku a když přišla domů, tak ji nezbylo nic jiného, než skočit pod vlak..
0/0
20.10.2004 17:19

Cert_Bertik

Re: Re: Mam divný pocity
Bohužel,tato varianta je pravděpodobnější. Matka, která by zabila děti a pak náhle procitla- to nějak nepasuje. V tom případě by se muselo jednat jen o duševní nemoc. Ale pokud se něco stane dětem a ona si uvědomila, že tomu mohla zabránit- s tím se šaptně žije.
0/0
24.10.2004 10:59

jejej

euthanasie
Třeba byly děti nemocné. Měl jsem papouška Žako, který měl nevyléčitelnou nemoc a minulý týden jsem ho musel nechat utratit. Asi se nakazil u chovatele, ale to mu nedokážu. Chovatel byl z Dolína u Slaného. Nikdo si nedokáže představit, co to je zabít člena domácnosti. 
0/0
20.10.2004 14:04

miromax

Re: Re: euthanasie
ano,muselo to být pro něho hrozné rozloučit se s papouškem,taky je mi ho líto.
0/0
20.10.2004 14:20

jejej

Re: Re: euthanasie
Alekku, nebudu urážet. Chtěl jsem zvlášť pro Tebe jednu připomínku. Mám dva malé kluky. Zabít je by pro mě byla šílenost. Raději bych skočil pod vlak, než aby se jim něco stalo. Víš další okolností toho případu? Nevíš. Pouze jsem chtěl naznačit, že může být plno důvodů, proč ty děti skončily a zároveň někdo z okolí Slaného ví, kam mířím.    
0/0
20.10.2004 14:56

rail

něco pro sebevrahy....
... naši poslanci by měli udělat něco pro naše občany ... mam na mysli shválení zákona podle kterého by si takový sebevrah proti předložení dopisu a identifikačních dokladu v lékarně vyzvedl tabletu kyanidu draselného ... někde vklidu by si ji pak snědl ..... samozřejmně ještě je nutno nahlásit místo, aby tělo pak někde zbytečně dlouho neleželo ...... pořádek musí nastat ...... protože to vypadá že počet sebevražd bude stoupat !!!
0/0
20.10.2004 13:46

Manstein

Re: něco pro sebevrahy....
Nebo vyhradit pro sebevrahy nejaky nevyuzivany kus koleji, kde by si mohli lehnout a kazdou hodinu by je pravidelne prejizdela lokomotiva. Tim by odpadly ty problemy se zpozdenim a navic by to byl dobry trenink otrlosti strojvudcu.
0/0
20.10.2004 14:08

karoten

Re: Re: něco pro sebevrahy....
100 bodou pro Cynika dňa...  
0/0
20.10.2004 17:41

mtb_biker

Odešla na nakup ...
... děti se jí otravily léky, a proto skočila ... třeba.
0/0
20.10.2004 12:42

GUG

Příčiny
Tato tragédie je bohužel asi jen důsledkem obrovského psychického tlaku, kterému jsou vystaveni dospělí lidé. Strach ze ztráty zaměstnání, finanční problémy, naprostý nedostatek času na sebe i své děti, to všechno se na lidech podepisuje obrovskou měrou. Bohužel se tyhle případy asi budou množit, protože situace většiny rodin je čím dál horší a rozdíly mezi lidmi čím dál větší. Mám obavy, že se situace nezlepší, dokud nedojde k radikální změně systému...
0/0
20.10.2004 12:39

Pucmeloud007

Re: Příčiny
volas snad po navratu komunismu ci jeho "lite" verze socialismu?
0/0
20.10.2004 12:40

barbudo

Re: Re: Příčiny
... von tu byl? Furt nám ho slibovali, a když tu konečně byl, já si nevšim' ...
0/0
20.10.2004 12:49

mtis

Nečítal jsi snad první deník ve státě (RP) ? :-)))
0/0
20.10.2004 14:54

2Mac7

Re: Příčiny
A jakou změnu systému byste si přál ? Rozdíly mezi lidmi jsou jasným důvodem ( pro Vás   ) možné zavraždění dětí , tak jste to myslel ?  
0/0
20.10.2004 13:14

miromax

Re: Re: Příčiny
asi idylku za komunistů.Co po neděli,jedeš?
0/0
20.10.2004 13:20

2Mac7

Re: Re: Re: Příčiny
ještě uvidím
0/0
20.10.2004 13:33

miromax

Re: Re: Re: Re: Příčiny
na kolik procent?
0/0
20.10.2004 13:40

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Příčiny
...jestli dostane 50 % slevu, tak na 50!
0/0
20.10.2004 13:41

Destroyer7

Dalo se to čekat
Dalo se to čekat, že ji někde najdou tuhou.
 
Jen si tak říkám, co se asi u nich doma muselo dít, že tohle udělala. Chápu jak je rozvod těžký, ale zabít malé děti a pak sama hupsnout pod vlak, to snad nemůže udělat duševně zdravý člověk, byť by byl v sebetežší situaci.
0/0
20.10.2004 12:39

Luxy

Re: Dalo se to čekat
Je to smutné  Nevím, pokud je otrávila skutečně ona matka, proč zároveň neotrávila i sebe a nezemřela spolu s dětmi? Myslím si, že to byla spíš nešťastná náhoda
0/0
20.10.2004 12:47

Vave

Re: Dalo se to čekat
Asi sis ještě nikdy nesáhnul na dno. Matka mohla být pod obrovským tlakem, cítit se zahnaná v koutě, nevidět žádné řešení do budoucnosti. Těžko soudit, člověka z toho může jenom mrazit, protože to její rozhodnutí muselo být pro ni strašné. Spíš mě zajímá, proč jí nikdo nepomohl.
0/0
20.10.2004 12:49

Destroyer7

Re: Re: Dalo se to čekat
Řekl bych, že jsem si před pár lety sáhnul pořádně hluboko. A zůstal jsem s tím sám. Musel jsem se s tím vyrovnat naprosto sám.
Tohle neštěstí ale nepovažuji za vhodné místo, kde bychom si měli měřit pinďoury.
 
A proč jí nikdo nepomohl? Třeba se nikomu nesvěřila. Třeba šlo o zkratkovité jednání. Těžko říct. Počkejme na další vyšetřování. iDnes nás zcela určitě oblaží dalším článkem.
0/0
20.10.2004 13:41

Vave

Re: Re: Re: Dalo se to čekat
 Nechci si měřit pinďoury; ostatně žádného nemám.  Chtěla jsem jen říct, že člověk který zabije své blízké, zejména děti, nebo který zabije sebe, musí být zatlačen někam, kam se většina lidí nikdy nedostane. A člověk, který byl z jakéhokoli důvodu hodně na dně, může stejně jen tušit, co všechno tomu zoufalci probíhá hlavou.
0/0
20.10.2004 14:51

leonel

Re: Re: Re: Re: Dalo se to čekat
 
0/0
21.10.2004 2:30

zorzino

Re: Re: Dalo se to čekat
O jakym tlaku to mluvite? Cetli jste dobre? "Jeji manzel se vratil z prace -tzn. nebyl nezamestnany, ani nebyl ZTP, meli kde bydlet -v tak zoufale situaci asi nebyli. Tak jakypak omluvy. Bud je zabila protoze byla silena, nebo se opravdu samy otravily a ona je nasla a nevidela jine vychodisko ze situace. Kazdopadne je skoda tech zivotu. Ja mam dve holcicky 5 a 7 let a tezko rict, jak me by jeblo, kdyby se jim mou neopatrnosti neco stalo...
Zaver: Vsichni vime zatim prd, tak nesudme ostatni co by/nemeli udelat.  To jsou zbytecny tlachy.
0/0
21.10.2004 17:13

2Mac7

Re: Dalo se to čekat
Duševně zdravý člověk ne, a duševně nemocného člověk těžko pochopíš, přemýšlí jinak . A třeba to bylo úplně jinak , třeba je nezabila ona .
0/0
20.10.2004 13:16

Vave

Re: Re: Dalo se to čekat
Souhlas.
0/0
20.10.2004 13:30

hotas

Re: Dalo se to čekat
no - dovol mi nesouhlasit. Jestli si děti vzaly prášky samy, nebo jim je dala matka, už se nikdo nedozví, pokud nenechala dopis. Každopádně psychickou labilitu  menšího rázu měla ta holka už na škole a prý se posledního půl roku léčila...:-( Každopádně je to tragédie a další rozbory na tom nic nezmění. Chudáci všichni včetně jejich příbuzných a hlavně toho chlapa...
0/0
21.10.2004 20:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.