Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koho a proč kryje Kořistka

Donedávna to byli přátelé a kamarádi. Dnes se rozdělili na žalující, podezřelé a svědky. To je propletenec aktérů kauzy Kořistka. Psychologický posudek, který si na poslance Unie svobody a korunního svědka údajné úplatkářské aféry Kořistku nechala udělat policie, zjistil, že kryje některé svědky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bonasek

Kořistka je naprosto nedůvěryhodný

Kořistkovi nevěřím ani slovo, je lhář. Tento politický turista se snaží neustále jen zviditelňovat a poškozovat jméno strany, v níž neuspěl...

0/0
17.9.2008 13:52

Xaver01

Čuňák
By mě velmi zajímalo, co by udělal polygraf na ot. typu: Měl jste s Ivanou Károvou sexuální styk? By se hned ukázalo, zdali je Kořistka pravdomluvka. Vlastní žena by ho měla už konečně přestat krýt, když si s ní stejně vytírá...
0/0
22.10.2004 11:59

wwwand

Kryje a kryje...
0/0
21.10.2004 14:21

abysser

Esmeralda II.
Kořistka zná Šárku a Katku. Šárka a Katka se zná s Honzou. Kořistka kamarádí s Mirkem. Mirek kamarádí s Dalíkem. Honza V. má rád Kořistku......... Vhodné téma pro venezuelske "drama".
0/0
21.10.2004 10:02

habit

Re: Esmeralda II.
...a taky vydrzi nejmin rok - jeden dil denne...
0/0
21.10.2004 11:06

siskol

Kořistka kryje...
...kryje hlavně sebe, protože by si za svoje výmysly mohl odnést od soudu pokutu 10mio Kč!!
0/0
21.10.2004 8:45

vamberk

Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
když měla ta parta Dekojů, Drtinové a Voldánové tolik starostí o svobodu slova a o lidská práva (při jmenování nového ředitele Hodače), tak je načase, aby začli svolávat lidi - že jsou už běžné odposlechy a lezení do bankovních účtů občanů to je snad sakra důvod obávat se o svobodu, ne ? Halík by zas mohl sloužit mše, Ruml s Buzkovou připravit spacáky a hurá hájit svobodu - tentokrát všech a ne pár lemplů v televizi, kteří se báli průvanu nového šéfa. A kdepak je umělecká fronta ? Autoři výzev "Děkujeme odejděte" a "Impulzů" ? Nic .........
0/0
20.10.2004 22:10

juton

Re: Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
, Nic, protože nepropadají bezdůvodné hysterii jako členové jisté strany a jejich příznivci.:-))
0/0
20.10.2004 22:14

HAL9000

Re: Re: Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
Bezdůvodné? Když policejní ředitel prohlásí, že lidem, kteří mají čisté svědomí, nemusí odposlech telefonu vadit? 
0/0
20.10.2004 22:42

karoten

Re: Re: Re: Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
A nemá snad pravdu?
0/0
21.10.2004 9:20

habit

Re: Re: Re: Re: Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
...hmmm, pokladal jsem te sice za nazoroveho odpurce, ale s vlastnim rozumem. Ted vidim, ze jsem se v jednom mylil...
Opravdu nevim, jake pohnutky muzou vest cloveka k tomu, aby podporoval totalitni praktiky...
0/0
21.10.2004 11:08

interracial

Re: Re: Je na čase, aby zas ČT začla svolávat lidi do ulic......
jo, ty mluvíš, jako ten Kolář, kterej oficiálně již  řekl, že lezou do účtů a poctiví lidé, se  nemají čeho bát.
TO JE SKANDÁL!!! nejhoršího kalibru. A to ti nevadí???????????????
0/0
21.10.2004 10:41

rvx

Slabý článek
Přečetl jsem si ten článek a nechápu jeho smysl.
1) Absolutně slabá  úroveň  -  obsahová i slohová
2) Chybí pointa - co autor tímto chtěl říci
3) Je to spekulace o  spekulaci
Pokud to psal student, který je v novinách na stáži, tak jsem schopen tento paskvil  přehlédnout. Pokud je to práce redaktora - doporučuji, aby si při tvorbě příštího článku vybral nějáké lehčí téma ( např. ze života hmyzu)
0/0
20.10.2004 20:29

HAL9000

Re: Slabý článek
Na iDnes bývá dobrým zvykem, že špatný článek je "oprděn" během prvních pár příspěvků. Ty se svým hodnocením článku přicházíš v době, kdy už se zde shromáždilo 191 příspěvků a ani jeden se nevyjadřoval ke kvalitě článku. Také se zde nikdo nesvěřil s tím, že nechápe smysl článku. Mám pokračovat ?
0/0
20.10.2004 21:57

karoten

Re: Re: Slabý článek
Nechápu co Ti na tom vadí, nebo si myslíš že je tu uzavřená společnost? Ať oprďuje článek kdokoli a kdykoli. Blbej článek zasluhuje oprďování opakovaně
0/0
21.10.2004 9:26

krabi

benešová odmítla stížnost policie
iHeute stále mele o úplatcích Kořistkovi, spíš by měli o trestním oznámení za křivé svědectví Kořistky, které podal Dalík - tady je důkazů dost. A taky o vlastní úloze v téhle zpravodajské hře
0/0
20.10.2004 18:19

karoten

Re: benešová odmítla stížnost policie
Blbě, telátko naše.... V tý agenturní zprávě se nepíše nic jinýho, než že všichni jednali předpisově - což je docela průser. Kde není senzační zvrat - není nic
0/0
20.10.2004 18:28

HAL9000

Re: Re: benešová odmítla stížnost policie
No počkej, počkej a to, že neuznala stížnost policie pro tebe není nic? Nebyls to ty, kdo se oháněl právě Benešovou? A teď se tady schováváš za 22 ikon.
0/0
20.10.2004 21:49

juton

Re: Re: Re: benešová odmítla stížnost policie
, Ono to bude tím, že odmítnutí stížnosti nemá s kauzou jako takovou moc společného. Benešová jen prohlásila, že státní zástupci Fraš a Bláha nepochybili. Toť vše. Možné další zvraty (např. nařízení pokračovat v zastaveném trestním stíhání) teprve můžou nastat.
0/0
20.10.2004 21:55

HAL9000

Re: Re: Re: Re: benešová odmítla stížnost policie
Co to je za hraní si se slovíčky? Policie si stěžovala na Bláhu a Benešová jim řekla, ať si trhnou nohou !
0/0
20.10.2004 22:00

juton

Re: Re: Re: Re: Re: benešová odmítla stížnost policie
, Ale policie si stěžovala na nejednotnost postupu státních zástupců, ne na Bláhu. A Benešová řekla sorry, to je v pořádku, oba měli na svůj postup právo.
0/0
20.10.2004 22:06

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: benešová odmítla stížnost policie
Ale kvůli postupu Fraše si policie nestěžovala ! Ta nejednotnost spočívala v tom, že jim jeijch svévoli Andělová (potažmo Bláha) zarazili !.
0/0
20.10.2004 23:23

breindl

pořád stejní
US koala a její pochlebovači už zase křičí a křičí. Nejhorší z nejhorších. Jsou čtyři, vlastně tři, nebo snad dva či už jenom jeden. Dělají to lépe, radostněji , dělají to jinak, káží vodu a pijí víno. Zaprodanci pseudointelektuálů a pseudoumělců a rádoby novinářů a jiných lumpů. Zase cítí lup a moc. Jsou jako šakali a tu korunu ukradnou kdyby to mělo stát třeba stovku. Samé lži, arogance a čachry. Koala je proradná a její vůdci jsou nejhorší z nejhorších.
0/0
20.10.2004 18:12

karoten

Re: pořád stejní
Pseudopravičáci jsou ještě nejhoršejší  Zakoupenci velkokapitálu a neokoloniálních choutek moneyfašizmu, koňaky hrdla svá prolévají, zatímco sockám zprivatizují vodu z kohoutků uboze chromovaných v italských vykořisťovnách
Plné mordy demokracie, však smýšlení otrokáře povodí Mississippi mají
 
Sem lepší
0/0
20.10.2004 18:24

HAL9000

Re: Re: pořád stejní
Taxi představ Karotene, že jsem chtěl jen doplnit jedním slovem to tvé "Sem lepší ", a cenzura iDnes mi to nedovolila. Říkám ti to jen proto, aby sis uvědomil, jak to muselo být hrozné slovo.
0/0
20.10.2004 20:47

karoten

Re: Re: Re: pořád stejní
Ano ano, tak stane nehodníkovi vypěnifšímu
0/0
21.10.2004 9:23

holiday

Teplej Kořistka
mimochodem jsem se včera manželce přiznal, že už mě nepřitahuje, že mě už pár let přitahuje Zdeňda. Že jsme byli spolu na Aleutách celkem zadara a ještě mi na mé konto poslal pár desítek tisíc abych je vyměnil u Tůmy /taky milej hošan!) za doláče a koupil si nějaký bájo prádélko. Tak a teď už to ví nejen manželka ale taky půlka národa. A to by nebylo, aby mi policajti nevěřili, když mám takové svědky. Proč to dělám, on mi Zdeňda trochu ublížil a vyřadil mě z provozu.... no natrhl mi.....
0/0
20.10.2004 18:04

holiday

investigativci
co dělá naše investigativní žurnalistická národní fronta? Jak to, že se vůbec nezajímá o podrobnosti proplacené dovolené. Vždyť se muselo jednat o nemalo u částku, pokud se jednalo o 50%. Zdalipak to poslanec Kořistka někde uvedl před tím, než to byl nucen přiznat? Mám kamaráda, u kterého objednávám veškerou elektroniku. Dává mi to bez marže. Že by to ale mohlo dělat 50% to ani náhodou. Někde jsem četl něco podobného, že jezdí s kamarádem majitelem CK n a dovolenou, ale sleva dělá max. 8%. Co je ale dovoleno běžnému občanu, není dovoleno aktivnímu politikovi. Vždyť to je klasická forma nepřímého úplatku. My si tě zavážeme nadstandatními službami. Od jaké částky je to pro Kořistku úplatek. Až teprve tehdy, kdyby stavěl dům za 5 milionů a stálo ho to jen 3 miliony? Dneska už asi jen blbec dá úplatek z ručky do ručky. Vždyť sami novináři spekulují, jak to asi provedli s Bieleszem. Tam to dopadne nějak podobně. Asi pojede na roční cestu kolem světa za 50 tisíc, nebo postaví rezidenci za milion, jeho manželka dostane překvapivou lukrativní zakázku apodobně. Pan Kořistka je jednoduše dávno zkorumpovaný ubožák.
0/0
20.10.2004 17:50

holiday

policejní zdroj
naoko se to tváří jako že jde o úniky informací z policejního prezidia, ve skutečnosti se jedná o mediální kampaň vedenou policií ČR. Směšné, že na to noviny přistupují. Kde jste si to blbci ověřili? Věříte jedinému zdroji?
0/0
20.10.2004 17:31

Lucius_Malfoy

A teď pro změnu vážně
Nahlédněte sem:
Kdypak z TOHOHLE asi jfHeute udělá otvírák ? Když už i Benešová ... Nechtěl bych být v Macháněho kůži. 
0/0
20.10.2004 17:01

Kleki Petra

Neznáte někdo Tdeňkovu sazbu
za jedno nakrytí???  
0/0
20.10.2004 16:06

Lucius_Malfoy

Re: Neznáte někdo Tdeňkovu sazbu
no přece jedna sleva na dovolenou :-)
0/0
20.10.2004 16:13

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Neznáte někdo Tdeňkovu sazbu
Chceš snad naznačit, že nakryl Večerka?
0/0
20.10.2004 16:32

Lucius_Malfoy

Re: Re: Re: Neznáte někdo Tdeňkovu sazbu
My nesmíme ani naznačovat :-) Pravděpodobnější by mi ale přišlo, že Večerek jeho :-)
0/0
20.10.2004 16:52

celtic

O.K.
Kořistka je slušný člověk To je mimochodem závěr znalců z oboru psychologie
0/0
20.10.2004 15:56

Lucius_Malfoy

Re: O.K.
Jo, to máš pravdu, to byl podle znalců z oboru psychologie Hitler taky. Měl rád děti a zvířata ...
0/0
20.10.2004 16:05

habit

Re: O.K.
...vira nepotrebuje argumenty - vira sama je argument nejvyssi...
0/0
20.10.2004 16:06

renek

Psudoaféry aneb, jak "nestranní" novináři nepřesně(úmyslně??) informují:
Vít Blaha Policie odložila případ údajného přijetí úplatků šéfem jihomoravské ODS Milanem Venclíkem. Kvartální příběh v němž hlavní roli sehrály Hospodářské noviny. „…Nejsilnější strana - ODS - řeší nejvážnější sponzorskou aféru za posledních šest let. Vlivného člena výkonné rady ODS a šéfa její jihomoravské organizace Milana Venclíka veřejně obvinil brněnský podnikatel Miroslav Balák ze zpronevěry sponzorských peněz. S tímto podezřením se podnikatel v pondělí obrátil i na státní zastupitelství. Včera pak HN řekl, že mu Venclík sliboval, že v jeho prospěch ovlivní veřejné zakázky na Brněnsku…“ Tak spustili Radek Kedroň a Sabina Slonková v půlce července svého „krajského Kořistku“ . A ač se oba „investigativci“ snažili co mohli, policie případ odkládá. Po třech měsících mediální výroby kauza končí a Sabina Slonková velmi špatně skrývá své zklamání : „…Čtyři konkrétní svědectví, některá dokonce podepřená dalšími svědky, přesto policie dospěla k závěru, že nemá dost důkazů, aby mohla obvinit člena širšího vedení ODS a jihomoravského radního Milana Venclíka ze zpronevěry stranických peněz. Kauza Venclík - za poslední roky největší sponzorská aféra nejsilnější opoziční strany - tedy míří do ztracena a případ bude podle všeho odložen…“ Z celého pláče v Hospodářských novinách nad tím, že „kauza míří do ztracena“ trčí jako vidle z novinářského hnoje uražená ješitnost. Na rozdíl od všeobecné lustrace pana Kořistky, se ani Radek Kedroň a ani jeho slavnější kolegyně vůbec nezajímali co to je za lidi ti „podnikatelé svědčící jako jeden muž“ o úplatcích pro Venclíka. Na výpisu z rejstříku trestů sice jen tři záznamy (protože těch ostatních 14 je už vymazáno), stíhání za vydírání, ale jako argument pro „nejvážnější sponzorskou aféru“ je každý svědek dobrý. A situace, kdy krajský radní dohazuje stavební zakázky v
0/0
20.10.2004 15:19

renek

Re: Pseudoaféry aneb, jak ...dokončení
A situace, kdy krajský radní dohazuje stavební zakázky v hodnotě desítek milionů korun obkladačům s živnostenským listem, je jako vystřižená z reportáže běloruské TV o zahnívajícím kapitalismu na západ od Minsku.
0/0
20.10.2004 15:21

habit

Re: Psudoaféry aneb, jak
...Slonkove se nedivim... pripad Srba ji ukazal, ze otirat se o jiste strany muze byt hodne nebezpecne, tak se snazi tam, kde ji nic nehrozi - spis si vyslouzi od vrchnosti pochvalu. A takova je v posledni dobe ceska zurnalistika - navazi se do opozice a nevsima si vlady.
0/0
20.10.2004 15:22

karoten

Re: Re: Psudoaféry aneb, jak
No tohle je teda fakt na svěrací kazajku, chceš říct že Slonkovou aféra Srba převychovala na vyčůranou šmíru  Jdi se léčit Habite, tohle acylpyrin nevyžene!
0/0
20.10.2004 17:36

habit

Koho a proc kryje Koristka?
nabizi se laciny vtip -Koho? Koristkovou. A proc? Protoze ji to dela dobre... asi maji u Koristku 100% pokryti...
0/0
20.10.2004 14:47

Lucius_Malfoy

Re: Koho a proc kryje Koristka?
Kořistka a krytí ? To mi k sobě moc nepasuje, krytí je vcelku seriózní záležitost, u Kořistky by mi sedělo spíš ramlování - trrrrr, pink a hotovo :-) Ale teď s kým, že by s Večerkem ? Přijde to někomu překvapující ? 
0/0
20.10.2004 16:08

ikrtecek

Spiknutí
Prosím všechny zastánce spikleneckých teorií -jak se dá vysvětlit, že o schůzce řekl novináři Topolánek.
0/0
20.10.2004 14:08

habit

Re: Spiknutí
V.hanus, CoCs nebo karoten by ti to vysvetlili snadno - protoze mel cerne svedomi a pokrytecky doufal, ze takto bude mimo podezreni. Stejne tak Dalik, ktery se sam prihlasil v dobe, kdy se o Koristkove informaci pouze spekulovalo.
Ale to se spletli, hosanci - pest delnicke tridy vi, na koho uderit...
0/0
20.10.2004 14:13

Kramer_vs_Kramer

Re: Re: Spiknutí
Ja si spise mylim, ze dva emisari se v okamziku, kdy jsou postaveni pred podobnou otazku bud vytrati z diskuze, nebo napisou neco v tom smyslu, ze je nebavi to porad vysvetlovat, a ze kdesi kdysi davno uz to nekde psali. Nikdo vsak zahadne tu historickou odpoved nemuze najit.
0/0
20.10.2004 14:42

habit

Re: Re: Re: Spiknutí
...ja jsem jim jenom chtel dat tip, aby furt neutikali....
0/0
20.10.2004 14:45

Kramer_vs_Kramer

Re: Re: Re: Re: Spiknutí
Preomin, ze jsem Ti to pokazil. Sypu si popel na hlavu.
0/0
20.10.2004 14:53

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Spiknutí
...to nic, oni se  stejne neukazi. Ale v tomhle musim dat 100% za pravdu Pratchetovi - lidi jsou fakt dobri v tom nevidet veci, ktere videt nechteji...
0/0
20.10.2004 14:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.