Diskuze

Reklamace v La Halle? Zamítnuto, nedoufejte!

Právě dnes přetekl pohár mé trpělivosti v prodejně obuvi LA HALLE. V říjnu roku 2003 jsem si zde zakoupila sportovní obuv. A za necelé dva měsíce jsem šla boty reklamovat, reklamace však byla zamítnuta. A dnes jsem tuto obuv vyzvedla z reklamace po čtvrté a opět (tedy po čtvrté) byla reklamace zamítnuta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rasputinoch

22. 10. 2004 3:02
Hmmm
Koupil jsme si značkové sporotovní boty za 1500kč mám je tři a půl roku ,nejméně čtyřikrát jsem je pral a pořád drží a to jsem v nich skoro pořád.
Ohledně stánkového prodeje,prosím pokud si chce někdo ničit nohy proč ne,že.
0 0
možnosti

vandor

20. 10. 2004 12:50
Nechci
nikoho (z výrobců, prodejců) obhajovat. Pár podobných případů už tady ale bylo několik. 
Můj názor je ten, že bohužel jsou jedinci, kteří botu sportovní nesundají po celý den (od rána do večera) z nohy, den za dnem a pak se po po šedesáti dnech diví, že je zlikvidovaná. Zkuste to někdy udělat z trikem nebo s košilí.
 
p.s.
Nejsem výrobce ani prodejce bot.. Několikrát jsem už boty také reklamoval a vždy bez problému uspěl hned přímo v prodejně. 
0 0
možnosti

antix

20. 10. 2004 12:43
...a proto
si zásadně nekupuju drahou obuv, ale klidně tu "tržnicovou", kde mě nebolí, když boty po roce vyhodím, případně mi je bez řečí vymění ten trhovec, pořád se mu to totiž vyplatí - každý nereklamuje. Souhlasím ovšem s názorem, že obchodník zná svoje práva dokonale a uplatní je, kdežto zákazník si je musí vyvzdorovat. Já na to nervy nemám, snad někdy, až budu mít na to víc času...
0 0
možnosti

habit

20. 10. 2004 12:25
Budeme si muset zvykat...
...na jine poradky, v EU vicemene bezne. Tolik vychvalovane prodlouzeni zarucni lhuty na dva roky je pekne vypadajici siditko. Ve skutecnosti se zaruka zkratila na nulu. Mam podobnou zkusenost z jine branze. 
Velkym firmam a obchodnim retezcum se vyplati reklamace rovnou bez jakehokoli zkoumani zamitnout. Vetsina zakazniku  si zanadava, ale nakonec mavne rukou a rezignuje. Par procent to zkousi dal, a jen nepatrna cast do dotahne treba az k soudu. Tam vsak ma proti pravnim specialistum firmy jen mmalou sanci uspet...
0 0
možnosti

polarniliska

20. 10. 2004 15:21
Re: Budeme si muset zvykat...
Neřekl bych, že je to tak zlé, jak tvrdíte. Jistě existují firmy, které již z principu první reklamaci zamítají, a protože to pak část z reklamujících vzdá, určitě se jim to vyplatí, ale já i ostatní rodinní příslušníci jsme zatím reklamovali vždy úspěšně a to i u velkých firem.
Jinak co se týká bot, šetřiví lidé, žádají výrobky, které jsou levné a zároveň snesou jako kůň, protože když už dali 400,- za boty, přeci si za rok nebudou kupovat nové, ale pokud je dva roky nesundáte z nohy, těžko to vydrží bez ohledu na značku či cenu. 
Osobně si zásadně kupuji drahou kvalitní značkovou obuv a to na jakoukoli činnost a téměř vždy se to vyplatí, protože taková bota vydrží, je pohodlná a nezbortí se mi z ní časem klenba.
0 0
možnosti

Suzina

20. 10. 2004 10:17
Reklamace
v La Halle-mám podobnou zkušenost v Brně,zřejmě je je to jejich firemní politika.
0 0
možnosti

Loomi

19. 10. 2004 22:53
Ceska obchodni inspekce
Z jakeho duvodu nemuze ceska obchodni inspekce?
0 0
možnosti

Jirka38

19. 10. 2004 21:34
Podobně
se řeší reklamace obuvi v marketu Tesco ve FM a nepochybuji o tom, že i jinde. IMO nákup obuvi je spíše sázkou do loterie.
Příjemný den.
0 0
možnosti