Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Školáci chtěli znásilnit spolužačku

Dva 14letí chlapci z Nahošic na Domažlicku se pokusili znásilnit spolužačku. Před třemi týdny ji násilím vysvlékli a osahávali. Dívka se ubránila znásilnění. Chlapcům vzhledem k věku nehrozí trest. S oběma školáky, kteří se do Nahošic přistěhovali před třemi roky, jsou problémy delší dobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zahavec

Kdo chce ať si...
šuká, kde chce a za co chce, ať se svlíká do naha a ukazuje se jak je mu libo, ALE OMEZOVÁNÍ OSOBNÍ SVOBODY se s tímto nedá zaměňovat. Jestli to někdo tady považuje za demokracii, tak se velice plete. Já být rodič té dívky asi bych moc k těm grázlům velkorysí nebyl. OKO ZA OKO...
0/0
18.10.2004 10:16

Bronson

TRESTNÍ ODPOVĚDNOST OD 7 LET
Trestní odpovědnost od 14 let stejně nic nevyřeší! Ať to daj ti hňupové z parlamentu od 5 let a maj vystaráno. Zločiny totiž nadále stejně budou páchat beztrestně mladší a mladší. A logika, že pokud někdo znásilní nebo zabije týden před 15. či 14. rokem a je beztrestný a za 14 dnů je najednou právoplatný zločinec je kocourkov! Vzhledem k růstu násilí je třeba násilí jasně trestat bez rozdílu věku, barvy pleti atd, atd.
0/0
18.10.2004 7:22

Michalll

Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
těžko může dopřát svobodu druhému.
vlastní svoboda se ztrácí předčasným návykem či dokonce závislostí, budovanou okolím i mediálním světem. pouze závislý člověk, který obtížně reguluje své potřeby včetně zvědavosti, je  perspektivním konsumentem i politické reklamy.
plakat nad ublížením dítěti, nežádoucím nasměrování jeho citového života, je žádoucí, ale poněkud krokodýlí produkt, pokud nebude následovat např. tlak na poslance s jejich překotnými průlomovými zákony. Prudkou liberalizaci si zanedbaní poškození primitivové vysvětlí po svém, budou mít jistě předstih.Tak jako důchodci odvázaní z televize po r. 89.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
17.10.2004 20:14

HAL9000

Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
Člověk, který nemá zkušenost vlastního rozumu .... tady kydá takové hovadiny ....  
0/0
17.10.2004 20:39

HAL9000

Re: Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
Omlouvám se, konec konců, ať si tady každý kydá co chce, je to jeho nezadatelné právo.
0/0
18.10.2004 9:17

Kleki Petra

Re: Re: Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
Neomloubej se, máš pravdu. Nehledě k tomu, že při uvažování nad svobodou individua zcela podcenil syndrom hučení v kládě!
0/0
18.10.2004 9:20

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
Takové syndromy nejsou v této debatě příliš v kursu  -viz zcela neadekvátní reakce na upřímné vyznání Jiky04.
0/0
18.10.2004 10:50

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
...oprava:  Jirky04
0/0
18.10.2004 10:52

karoten

Re: Dítě, které nemá zkušenost vlastní svobody,
Beze zbytku souhlasím. Ještě dodám k anamnéze místopisnou přítěž, vysídlení pohraničí dlouhodobě duše ničí...
0/0
18.10.2004 11:00

Michalll

Hry dětí obvykle jen zesilují hry
dospělých....
Zapojení dětí do dospělého světa je nebezpečné pro světy oba. Nerní nakonec velký rozdíl, zda společenské klima vytváří parlament se svými průlomovými zákony, nebo TV s přídělem šokujících programů.
 Konečně ty chlapce mohl někdo zneužívat už jako kojence, zapomenuté či neupamatovatelné zneužívání člověka poškodí nejvíce, nedokáže často o sebe lépe pečovat, než dělt to, k čemu cítí zájem či přímo nutkání. Řešení osobního problému je to sice primitivně přirozené, ale civilizačně málo přípustné....
Možná je jen šokovala televize, někdy po půlnoci, možná jen experimentovali, naštěstí dívka tentokrát zůstala naživu, možná i  leckterá paní ministryně nositelka velké zodpovědnosti by mohla být v oblékání či svlékání na veřejnosti konzervativnější, je to tak tradiční, bezpečnější, zejména pro děti...
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
17.10.2004 17:59

Pilat

Re: Hry dětí obvykle jen zesilují hry
az na to oblekani a svlekani mas tak nejak pravdu, znasilneni neni pripustne ani v tom pripade kdyby spoluzacka chodila do skoly jen v kalhotkach. Chovani tech dvou 14 ti letych skolaku je to odraz rodiny a spolecnosti.
0/0
17.10.2004 18:42

zbynek._s

Ti chlapci museli mít nějaký ošklivý zážitek v dětství
Ty hochy nejspíš otec v dětství nepřiměřeně trestal, nebo přečkali znásilnění jejich babičky z tátovy strany, v každém případě matka za nic nemůže a stát se přeci o děti stará.Starosta jim dokonce domlouval...
0/0
17.10.2004 12:08

opily_poslanec

A bude hůř
A co bysme chtěli,sklízíme plody demokracie.Žijeme v době násilí, v době kdy lež,přetvářka,korupce a násilí vítězí nad pravdou a láskou.V době,kdy se předlistopadoví "komunisti a estébáci" převtělili do demokratů atd.V době,kdy budoucí učitelky na vysokých školách šukají za prachy v erotických klubech.
0/0
16.10.2004 16:25

fr-mottl

Re: A bude hůř
moje rec. A kdyby mel Klaus alespon trochu uroven, tak okamzite opusti Hrad.
0/0
16.10.2004 17:26

HAL9000

Re: Re: A bude hůř
To jsem nevěděl, že tam byl Klaus taky.  To je holt to neúplné zpravodajství té novinářské bandy.
0/0
16.10.2004 19:30

wasp

Re: A bude hůř
Promiň, ale podle mne - a vlastně i podle Tvých slov - u nás pořád vládne anarchie....... A není divu, když na Hradě sedí člověk, který by měl "sedět" jinde!!!
0/0
17.10.2004 18:02

HAL9000

Re: Re: A bude hůř
Jestli by měl někdo sedět jinde, tak jsi to ty. A víš kde? V Bohnicích, a pod pořádně studenou sprchou.
0/0
17.10.2004 19:53

Deprag

Re: Re: Re: A bude hůř
většinou jenom čtu, ale teď musím, nedá mi to. Sakryš komu šlo jenom o prachy, třeba i špinavé, tomu , kdo to dokonce přednášel i na VŠ. Jenom prachy, prachy, ani slovo o morálce, to kouzelné slůvko jemu tak cizí. Tak nikoho neposílej do Bohnic, patrně patříš taky mezi ty co mluví jenom o penězích.  Popovídej si Klausem o morálce, budete si rozumět.
 
 
0/0
17.10.2004 21:22

Dan 1

Re: Re: Re: Re: A bude hůř
Jedině dobře, že už nemusíme poslouchat kecy o morálce od kšeftaře s estébáky a opilého záletníka. Pravděpodobně se pravdoláskové domnívají, že mládež by nesouložila, kdyby jí VK udělal přednášku o sexuologii a morálce...
0/0
17.10.2004 21:35

HAL9000

Re: Re: Re: Re: A bude hůř
Zůstaň raději u toho čtení. Pokud nedokážeš pochopit, že osoba VK s tématem tohoto článku absolutně nesouvisí, tak jsi také adept na Bohnice.
0/0
17.10.2004 22:10

Deprag

Re: Re: Re: Re: Re: A bude hůř
... ale souvisí a to dost úzce, jenom to nevidíš, nebo nechceš vidět. Jak můžeš dělat kvalitní střechu, když základy stojí na písku.  Do Bohnic ty nikoho neposílej, nebo tam skončíš sám.
0/0
17.10.2004 22:42

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A bude hůř
Analogicky k tvému názoru bych mohl tvrdit, že za vše může Havel, protože byl 8 let prezidentem a proto dneska 14-ti letí znásilňují mladé holky. Pokud se ti to tvrzení zdá hloupé, tak se zamysli i nad tím svým.  
0/0
17.10.2004 23:17

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A bude hůř
No jo, ale Havel byl vysoce morální, protože nesouložil. Už to, em, jaksi, domnívám se, nešlo, že?
0/0
17.10.2004 23:42

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A bude hůř
0/0
17.10.2004 23:45

Bronson

Re: Re: Re: A bude hůř
A nebo spíše ty!
0/0
18.10.2004 7:33

Bronson

Re: Re: A bude hůř
Sedět  jinde by měli všichni, je to jeden lump a bafuňář vedle druhého. Parlament, vláda, policie, soudci atd atd
0/0
18.10.2004 7:30

HAL9000

Re: Re: Re: A bude hůř
Jasně, zavřeme je všechny a ty to vezmeš do rukou!
0/0
18.10.2004 8:04

HAL9000

Ještě ke sporu Jirka04 a kruci_sakra
Váš spor je podle mne úplně zbytečný. Je naprosto normální, že ve 14 letech člověk sní o svých pařátech v ženském genitálu, stejně jako je normální, že to nepůjde zrealizovat za cenu znásilnění.
0/0
16.10.2004 12:21

Jiricek7

dotaz
Proč v březnu 2004 se uveřejnilo jméno matky  /Jaroslava Kokaislová/ toho zvrhlíka a dnes se to nesmí?
0/0
16.10.2004 8:13

wildge

Medializace
Te holce zkazila zivot predevsim medializace. Podobnych pripadu se na mnoha vesnicich stane skoro kazdy rok a nikdo z toho nic velkeho nedela. Neni dobre o vsem psat. Zvlast, kdyz se to tyka jen nekterych konkretnich osob a zivoty druhych to rozhodne neovlivni. Tim nerikam, ze to pro ni nebyla neprijemna zkusenost, ale jen to, ze medializace je jeste mnohem horsi. Mlade holky nejsou zas takova orezavatka, aby se hroutily po tom, co jim nekdo strci prst mezi nohy. Ale kdyz se o jejich problemu dozvi cela republika, to uz s nima zamava slusne.
0/0
16.10.2004 0:44

jirka04

No pánové,
jsem velmi daleko od věku uvedených hochů, ale musím upřímně přiznat, že v jejich věku jsem měl podobné přání a nebyl jsem sám. Pro uklidnění mravokárců musím přiznat, že zůstalo u jenom u přání a už dávno je nemám!
0/0
15.10.2004 23:58

kruci_sakra

Re: No pánové,
Přání?To jako někoho znásilnit?Ty budeš dobrej úchylnej mamrd...
0/0
16.10.2004 0:00

jirka04

Re: Re: No pánové,
Netykáme si!
0/0
16.10.2004 0:03

kruci_sakra

Re: Re: Re: No pánové,
Úchylným mamrdům zásadně tykám...
0/0
16.10.2004 0:08

jirka04

Re: Re: Re: Re: No pánové,
Jste hloupý, ale je pravda, že za to nemůžete. Příroda se na Vás podepsala a nelze Vám to mít za zlé. Hezkou noc!
0/0
16.10.2004 0:11

kruci_sakra

Re: Re: Re: Re: Re: No pánové,
No zato "vy" budrte výkvět intelektuálních a morálních vlastností...
0/0
16.10.2004 0:13

jirka04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pánové,
V češtině se osobní zájmeno při oslovení jedné konkrétní osoby píše s velkým písmenem. To pro přesnost. Ale jdu už opravdu spát, tak nečekám vysvětlení
0/0
16.10.2004 0:19

pppqqq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pánové,
Šíříš bludy - viz http://www.ujc.cas.cz/poradna/odpo.html#vy
0/0
16.10.2004 0:30

1234freak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No pánové,
To bych neřek, že se kvůli takovýmu hnusu (Al-káida, Al-fatah) objeví pojednání o jejich správném pravopisu.
Jinak to s tím zájmenem nemá chybu -  jirka04 si mylně myslel, že ho kruci_sakra oslovuje "uctivě".
0/0
16.10.2004 0:44

opily_poslanec

Re: Re: No pánové,
Anebo honibrk!!!
0/0
16.10.2004 16:16

1234freak

Re: No pánové,
Odkdy mají v pasťáku o půlnoci chovanci přístup k internetu?
0/0
16.10.2004 0:24

zvo

Re: No pánové,
Jestli Vam nikdo kloudne neodpovi, nema cenu diskutovat.
0/0
17.10.2004 7:58

kruci_sakra

hmm
Ztráta pigmentu,peroxid,genetická degenerace,hrátky přírody,majkl džeksn....
0/0
15.10.2004 23:53

kruci_sakra

Re: hmm
sry ,to měla být reakce na příspěvek dana1 níže.
0/0
15.10.2004 23:54

johnik2004

soud
Lidovy soud -> odsoudit -> obesit, co s nima ?
0/0
15.10.2004 23:52

jirka04

Re: soud
Velmi přísní, mívají nějaký ten hříšek na krku!
0/0
16.10.2004 0:01

fr-mottl

mel dutku ... asi se smichy zblaznim
kde to dneska jsme. ja mel tridni dutku kazdorocne nejpozdeji do 20 zari a v listopadu uz reditelskou. Kdo bude hazet houbou od tabule dozadu a obracene se losovalo. Jako ubozaky jsem povazoval ty rodice, kteri se kazdorocne snazili vyhnout placeni malovani tridy s argumentem, ze jejich dite urcite nehazelo. Pepicek Ptaku se snazil taky nehazet, ale kdyz dostal mokrym hadrem po treti do ksichtu tak se take neudrzel...
0/0
15.10.2004 22:13

kruci_sakra

Re: mel dutku ... asi se smichy zblaznim
U mě to mělo ještě dohru v kanceláři ředitele,kde se ředitelská důtka udělovala před celým nastoupeným učitelským sborem a též za účasti nějaké pracovnice svazu dětí a samozřejmě rodičů.
Udělení důdky doprovázelo mravoučné kázání a nutnost se před tímto váženým kolegiem kát a slíbit nápravu.
Jednalo se o dobu někde kolem roku 1980 a dodnes si to dobře pamatuji.
Mimochodem důdku jsem obdržel  za házení narovnaného kružítka(to obrovské na tabuli) jako oštěpu  do terče nakresleného křídou na tabuli..
0/0
16.10.2004 0:07

ondradve

hmm
sakra proc tu nemaji zadne fotky....
 
takhle ani nejde videt jestli ta holka byla pekna, nebo z jineho soudku jestli ti hosici nepatrili k nake mensine...
 
pak ani nevim co napsat a na koho nadavat - no asi na vladu kdyz do toho vsichni mladi jdou s tim ze se jim nic nemuze stat...
0/0
15.10.2004 21:41

Dan 1

Re: hmm
Rád bych viděl, jak by příroda zařídila, aby děda jednoho ze sexuchtivých byl bílý, sestra druhého blondýna a ti dotyční byli Romové. To opravdu přesahuje mou fantazii.
0/0
15.10.2004 21:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.