Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobkyně: Zatčení Dalíka a Večerka bylo nezákonné

Krajské státní zastupitelství v Ostravě označilo zatčení Dalíka a Večerka za nezákonné. Zároveň zpochybnilo výpověď poslance Kořistky na detektoru lži. "Ne všechny odpovědi lze vyhodnotit jako pravdivé," uvedla krajská žalobkyně Zlatuše Andělová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

holiday

to je na odstoupení Koláře i Bublana
http://hn.ihned.cz/1-10084240-15060240-500000_d-a7
0/0
16.10.2004 0:21

1234freak

Re: to je na odstoupení Koláře i Bublana
Až ten grafickej výstup z polygrafu ukážou v TV a okomentuje to odborník(ne odborník straník ), tak je se o čem bavit.
 
0/0
16.10.2004 0:28

krabi

lobisti
moje "hitparáda lobistů" kteří mi se*ou, protože ze mě tahají peníze proti mé vůli:
1. vůdci odborářů - státních zaměstnanců a železničářů
2. církve a zejnména kardinál vlk
3. různé "charitativní" nadace, keteré nepracují za svoje či darované, ale páchají "dobro"  za cizí peníze - např. Člověk v tísní, Havel atd. - viz dotace z FNM
4. česká televize a poplatky
atd.
Lobisti, které mám rád, jsou ti, kteří lobují za to, aby nás stát nechal na pokoji, zejména z nás netahal tolik peněz.
0/0
14.10.2004 13:17

karoten

Re: FUJ...
To je ale smrad.....jestli se nám ta zlevněná konzervička s krabem nenafoukla....eeeeeehhh  
0/0
14.10.2004 13:24

rui

Re: lobisti
Největšími libbisty jsou různé firmy, či celá průmyslová odvětví. Ty z tebe tahaj prachy ani o tom nevíš. Ti lobbují za takové zákony, aby na tom oni vydělali a nezajímá je kdo to zaplatí. Podívej třeba na takovej Telecom? Proč myslíš, že má, respektive měl zaručenej monopol? A za to jsou taky ochotni platit a třeba i vydírat. Svým způsobem tak naše poslance rozmazlují. To jsou ti, kteří tu dělají opravdu svinstvo. Různé charity určitě nelobbují tak, že by podplácely. Ti si to dovolit nemůžou ty naivko. Příkladem toho je např. zákon o adopci, kterej měl adopce usnadnit a urychlit. Potrvá ještě dlouho, než někdo takovou věc, veskrze dobrou prosadí. Jen proto, že za to nedostal nikdo namazáno. Na druhou stranu nebyl problém Telecomu monopol na zdejším trhu prodloužit. Proč asi? A kdo myslíš, že na to doplatitl? Jsi naivka a chceš si hrát na pravičáka, ale pět a pět si spočítat nedokážeš
0/0
14.10.2004 13:41

krabi

Re: Re: lobisti
jo Telecom je státní firma máš pravdu
0/0
14.10.2004 13:49

krabi

Re: Re: Re: lobisti
jo ještě k charitě - uznávám tu, kde ti lidé do toho dávají výhradně svoje peníze či práci nebo jen peníze od dobrovolných dárců  těm se klaním - ale pokud si nechávají dávat peníze od státu jako např člověk v tísni nebo havel vize či VDV (viz celkem 500 mil. z FNM) tak to nejsou žádní lidummilové ale obyčejní zaměstnanci či dokonce vyžírky a ten lidumil jsem aniž se mi kdo ptal např. já.
0/0
14.10.2004 13:53

rui

Re: Re: Re: lobisti
Není státním podnikem, ale akciovou společností, kde má stát podíl a to ještě menšinový. Ale ať tak,, nebo tak, neznamená to nic ve vztahu lobbisti - zákonodárci, či výkonná moc a ve vztahu ke spotřebiteli už vůbec nic. Lobbisty zajímá jen prospěch toho, v jehož prospěch lobbují. Nic jinýho.
0/0
14.10.2004 14:05

krabi

Re: Re: lobisti
jo a ještě k těm odvětvím , asi myslíš zejména zenědělství ? -proto osobně preferuji volný trh, aby konkurence a zejména zákazníci ukázali kdo umí, každá pravomoc státu je přesně ten prostor pro korupci
0/0
14.10.2004 14:00

rui

Re: lobisti
Lobisti, které mám rád, jsou ti, kteří lobují za to, aby nás stát nechal na pokoji, zejména z nás netahal tolik peněz. - no to by mě zajímalo, kde takovýho libbistu budeš hledat.
0/0
14.10.2004 13:43

krabi

Re: Re: lobisti
většinou ti co chtějí nižší daně a opak toho co ti lobisti nahoře, které nemám rád
0/0
14.10.2004 13:50

rui

ŠPÍNA !!!
Nevěřím ani modrejm ptákům, ani zemákům, ani jiným korytnatcům, kteří tyjí z toho jak ostatní chudnou !!! Celou kauzu vnímám jako situaci, kdy zloděj křičí chyťte zloděje. Pozavírejte se navzájem a bude nám tu líp. Ovšem když tak poslouchám a čtu Dalíka a jeho kumpány, pořád mi z toho vychází líp jejich protivník. Ale ať je to jak chce, nikoho z nich pravda nezajímá, protože by byla určitě překvapením pro všechny. Jejich praktiky jsou špína. Aby si Topolánek ověřil názory Kořistky na vládu, nemusí posílat zvláštní emisary Dalíka a Večerka někam do báru, aby si tam dali s Kořistkou rande. Nebudu si dávat rande s lumpem jen proto, abych poslouchal jeho hloupý řeči. To by byla ztráta času. Když tam šli, tak zcela určitě ho k něčemu přesvědčovat. Nechápu, proč se ti čistí a hodní modří ptáci vůbec dávají do holportu s takovým lumpem jako je Kořistka.
Dělají si z nás srandu. Stačí si přečíst Dalíkovu definici libbisty      Málem jsem si hubu smíchy roztrhl  Ptákům v současné době nezbývá než z toho všeho udělat takovej guláš, že se v tom za chvíli nikdo nevyzná. Jestli kdy měli tihleti vládci českých zemí nějaké dohody jak budou fungovat, tak tohle je bitva, kterou jsme tu ještě neměli. A v bitvě o ovládnutí největší firmy v zemi - totiž samotné naší republiky a z toho kynoucích tučných soust pro vládce nemůže nikdo čekat, že by láska a pravda zvítězila. Vítěz bere vše, poražený končí v base. Nemám rád politky  Ach jo, ty naše zemičko ČESKÁ  
 
 
0/0
14.10.2004 12:39

habit

Re: ŠPÍNA !!!
...pokud pokladas svuj prispevek za tak genialni, ze musi byt na kazde strance teto diskuse nejmin trikrat, prihlas ho do nejake literarni souteze. Diskuse neznamena mlit porad dokola jedno a totez...
0/0
14.10.2004 12:46

krabi

Re: ŠPÍNA !!!
tvoje kecy by mi nevadily, pokud by následkem podobných keců nebylo to, že musím živit ze svých daní kdejakého flákače a zloděje a navíc abych se obával, kdy si pro mě příjde grosstapo, protože mi pomluví nějaká svině
0/0
14.10.2004 13:09

rui

Re: Re: ŠPÍNA !!!
Pokud by se ti to stalo jako následek mých keců, omluvil bych se ti. Věz, že pokud se to někde v této zemi někomu děje a tu možnost nepopírám, zcela určitě to není následek mých keců. Dálo by se to totiž i bez nich. Takové a podobné kecy jsou totiž následkem toho jednání , které tu popisuješ 
0/0
14.10.2004 13:16

krabi

Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
pokud svými kecy podporuješ či omlouváš ty co nám nyní ty sviňárny předvádějí, tak se podílíš
0/0
14.10.2004 13:56

rui

Re: Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
Z tebe by byl dobrej komunista nebo jezuita. Co takhle někoho za podporu něčeho co se ti nelíbí upálit?         Navíc neumíš číst. Já nepodporuju ani jednu stranu 
0/0
14.10.2004 14:08

habit

Re: Re: Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
...to vidim, tvuj prispevek je opravdu zaujate nestranny... nebo nestranne zaujaty? ... nejsem si jisty....
0/0
14.10.2004 14:19

palok1

lobbista
Vážení, už vím, co je to lobbista. Před chvíli pan Dalík na jednu otázku v on-line rozhovoru uvedl, že lobbista je člověk prosazující zájmy společenských skupin, firem, jednotlivců či států v politickém procesu, zejména legislativním. Jeho zbraněmi mají být argumenty, fakta, často i emoce a hlasy voličů. Nikoliv peníze, posty či výhrůžky. Pomalu k tomu směřujeme. Už je mi tedy jasné, že lobbista není ani úplatkář ani vyděrač - je to prostě převlečený Mirek Dušín. S přihlédnutím k poměrům panujícím v této zemi se ptám - potřebuje toto vysvětlení pana Dalíka ještě další komentář???
0/0
14.10.2004 12:20

habit

Re: lobbista
...pan Zieleniec je taky lobbista - nevim, jestli jeho firma v Bruselu jeste funguje, nebo ji prestehoval do sve poslanecke kancelare, ale dosud se zivil stejnou parvi jako pan Vecerek... i kdyz asi na vyssi urovni...
0/0
14.10.2004 12:26

palok1

Re: Re: lobbista
máš úplnou pravdu, typickým mediálně známým lobbistou je pna Zieleniec. Už prý dlouho lobbuje v Bruselu. A co pro nás obyčejné čechy vylobboval? Jak známo, co šlo nevyjednat, to naši zástupci nevyjednali. Všechny ostatní postkomunistické země vydupali z přístupu k unii daleko víc než naši zástupci (ačkoliv ani o jejich neúplatnosti si nedělám velké iluze). Naši pozornost zaměstnávali takovými pičočinami jako je název rumu či výroba tvarůžků, ale to, že vlastně v cizině pracovat nemůžeme (alespoň v okolních státech ne), že hlavní výhody plynou až se Shenghenské dohody, ke které máme ještě dost daleko, že vlastně budeme v unijním systému doplácet, kdo všecchny tyto podrazy potichu vylobbobval?
0/0
14.10.2004 12:34

habit

Re: Re: Re: lobbista
...ukolem lobbistu v Brusel je hlavne dostat do unijnich zakonu, predpisu a narizeni dostatek der a ucelovych formulaci, ktere pak mohou ke svemu prospech vyuzit urcite subjekty (obvykle velke firmy, zajmova sdruzeni)...
Tvuj pohled na EU je vyrazne zkreslen Klausovym nacionalismem - ve skutecnosti tu neni EU pro nejake zeme ci narody, ale zeme ci narody jsou tu pro EU...
p.s. pro nedovtipne - predchozi radky obsahuji ironii a sarkasmus...
pps. varovani Ministra Vnitra - ironie skodi autorum - s Grossem proti skepsi...
0/0
14.10.2004 12:44

palok1

Re: Re: Re: Re: lobbista
nezlob se, ale nemáš pravdu. Ještě mi v uších zní jak politici, tedy mimo pana Klause jednohlasně hlásali jak nám z unie potečou peníze, jak se nám a našim výrobkům otevřou zahraniční trhy, jak budeme moci pracovat v zemích unie, atd. Opravdu jsem pod vlivem těchto slibů nabyl dojmu, že ta bezelstná unie nás chce přijmout jenom proto aby nám pomohla. Budiž mě útěchou, že až ostatní země unie poznají co jsme zač a až určité skupiny lidí začnou využívat těch vylobbovaných děr v unijních zákonech, ..........
0/0
14.10.2004 12:54

krabi

Re: Re: Re: Re: Re: lobbista
mně osobně dosti sere lobista kardinál vlk
0/0
14.10.2004 13:10

habit

Re: Re: Re: Re: Re: lobbista
...pravdepodobne jsi necetl ty dodatky v mem prispevku - tvuj nazor na EU a na jeji nadsenou a nekritickou prezentaci tady u nas samozrejme sdilim. Unie je ryze ucelova vec a vetsi vahu a moc tam maji lobbujici zajmove skupiny nez clenske zeme. Pokud mas dost penez, muzes si koupit zakon nebo vyjimku na cokoli - v tech tunach papiru, ktery EU produkuje, to projde bez povsimnuti - a vytahne se to, az je treba...
0/0
14.10.2004 13:53

rui

ŠPÍNA !!!
Nevěřím ani modrejm ptákům, ani zemákům, ani jiným korytnatcům, kteří tyjí z toho jak ostatní chudnou !!! Celou kauzu vnímám jako situaci, kdy zloděj křičí chyťte zloděje. Pozavírejte se navzájem a bude nám tu líp. Ovšem když tak poslouchám a čtu Dalíka a jeho kumpány, pořád mi z toho vychází líp jejich protivník. Ale ať je to jak chce, nikoho z nich pravda nezajímá, protože by byla určitě překvapením pro všechny. Jejich praktiky jsou špína. Aby si Topolánek ověřil názory Kořistky na vládu, nemusí posílat zvláštní emisary Dalíka a Večerka někam do báru, aby si tam dali s Kořistkou rande. Nebudu si dávat rande s lumpem jen proto, abych poslouchal jeho hloupý řeči. To by byla ztráta času. Když tam šli, tak zcela určitě ho k něčemu přesvědčovat. Nechápu, proč se ti čistí a hodní modří ptáci vůbec dávají do holportu s takovým lumpem jako je Kořistka.
Dělají si z nás srandu. Stačí si přečíst Dalíkovu definici libbisty      Málem jsem si hubu smíchy roztrhl  Ptákům v současné době nezbývá než z toho všeho udělat takovej guláš, že se v tom za chvíli nikdo nevyzná. Jestli kdy měli tihleti vládci českých zemí nějaké dohody jak budou fungovat, tak tohle je bitva, kterou jsme tu ještě neměli. A v bitvě o ovládnutí největší firmy v zemi - totiž samotné naší republiky a z toho kynoucích tučných soust pro vládce nemůže nikdo čekat, že by láska a pravda zvítězila. Vítěz bere vše, poražený končí v base. Nemám rád politky  Ach jo, ty naše zemičko ČESKÁ  
 
 
0/0
14.10.2004 11:06

zvo

Re: ŠPÍNA !!!
Jen tak jednoduse videno. Zadny normalni clovek by si asi takovou historku nevybasnil. Setkani v baru se nestalo kvuli pivcu, to je jasne.
Verim, ze pokus o uplatkarstvi je pravda.
Slabomyslnym zasahnutim zalobkyne proti Policii je proste hloupost navrch. Naopak, kazdy je rad, ze Policie prave na tomto poli zacina uklizet a kontrolovat. To jiste kazdy normalne myslici obcan bez vyhrad uvita!
Tudiz zasah a vystrceni krku na verejnost zalobkyne nebyl zrovna chytry krok. Naopak, serie ocividne hloupych pokusu, neco tady jeste urovnat,  nebere konce a o to vice to skodi.
Tyto hloupe chybicky nepridaji na verohodnosti vsech panikujicich zucastnenych, snazicich se za kazdou cenu tu nejvetsi chybu zahrat do outu.
0/0
14.10.2004 11:40

Logica

Re: Re: ŠPÍNA !!!
V tomto případě jsi úplně mimo. V případu Bielesze šlo o úplatek a nebo kdysu v případě přestupu Teplíka do ODS, ale ne v tomto případě. Kořistka chorobně nenávidí ODS a vůbec celá kauza byla rozpoutána s úmyslem poškodit opoziční stranu. Nehorázně je teatrální zatýkání či výstupy ministra Bublana. To je neuvěřitelné.
Zajimavý je též detektor lži. Za prvé si myslím, že jej lze zčásti oblafnout a tak bych ho nebral v potaz. Odpovědi Kořistky neznám, ale je hrůza, že výsledky na detektoru jsou interpretovány jinak u dvou státních či policejních orgánů. Podle všeho by zítra mělo být něco zveřejněno a tak jsem na to zvědav.
V tomto případě byla policie zmanipulována Grossovými lidmi. To není tip, ale jistota. Úplatky jsou součástí běžného života i naší politické kultury, ale tohle bylo o politické kauze a nikoliv o úplatcích. Předpokládám, že vše skončí a doufám, že Kořistka bude odsouzen k vysojké pokutě.
Každý na něm musí vidět, že to je psychicky labilní člověk.
0/0
14.10.2004 12:25

rui

Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
To mi teda vysvětli, proč se s takhle extrémně nebezpečným neodpovědným psychopatickým nenávistným člověkem snaží dát Topolánkovo rychlé šípy  do party? Odpovím ti logicky...vrána k vráně sedá  Co myslíš, chtěli se ho jen zeptat, nebo přesvědčovat? Za zeptání nic nedáš, ale takhle složitě se ptát? A když přesvědčovat, chceš teď ty někoho přesvědčovat, že jim k tomu měl dopomoci lobbista s těmi nejčistčími úmysly a chtěli hrát třeba jen na zbytek jeho dobrého svědomí a ochotu pomoci národu za přispění těch nejčistších pravicových ideí?      Cpali mu prachy zločinci okřídlení    Nic jinýho za tím nebylo  Zemáci se teď snažej jim to všema možnejma i nemožnejma, zákonejma i nezákonejma prostředkama dokázat, ale to nic na jednání ptáků nemění  
 
0/0
14.10.2004 13:13

zvo

Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
Jsem trochu zklaman, rad bych videl jednu stranu na spicce aspon tu, ktera je trochu vice vzdalenejsi od bolsevika.
Zbyvaji dve moznosti. 1)Koristka je uchyl. 2)Koristka je normalni.
Jestlize je uchyl, proc tolik povyku kolem? Mavnutim zmizi na smetisti dejin. Proc se s tim ODS tak zabyva? Jestlize neni uchyl, tak bych si asi dovedl vysvetlit paniku zucastnenych. A tu prave krecovite delaji!
Ocekavam pristup na vyssi urovni.  Ne takove hloupe divadlo, ktere jeste na vrch ta zalobkyne execiruje. Proc to dela? Co tim chce docilit?  Jedine to, ze Policie nemuze pracovat. Co vlastne muze ta Policie v tomto state delat? Prakticky zase nic. Jenom pobirat penize! Veskerou jinou cinnost, kterou maji delat jim proste zakazeme.
Uplatky mozna ano, v beznem zivote. Ne v politice! Ne na uradech.  Ne u policie a nikdy ne v justici a statnich zakazek. Tady si obcane zvolili neco, co chteji. Jak jinak dostat volice k urne? Kdyz se vladni cinitele obou stran tak chovaji. Tady tedy uplatkarstvi na 100% ne! Rovna se to sprostemu podvodu na obcanech tohoto statu. Tak to vidim ja.
Co se tyce detektoru. Pokladam to za hovadinu tak jako tak a proto se tim nazabyvam. Zase divadlo.
0/0
14.10.2004 13:19

karoten

Re: Re: Re: ŠPÍNA !!!
Hezky jste popsal co všechno si myslíte, škoda že se nepovedlo trochu přeformulovat vyjádření činovníků ODS, to působí trochu rušivě z hlediska autorství úvahy.
 
Takže psychicky labilní lidé zasluhují vysokých pokut? To je Vaše Logica?
0/0
14.10.2004 13:21

Leva

Nic o tom nevím -šéf Grosstapa
Šéf Grosstapa Koloťuk říká, nic o té kauze nevím a při tom byla vyrobená v jeho kuchyni a podle jeho receptu. Ministr vnitra tvrdí, že Lhář Kořistka mluví vyjímečně pravdu na detektoru a před tím říkal, že tomu nerozumí. Není to podivné, jak si junta odporuje? Čeho se ještě dočkáme za diktatury postkomunistických synků v partě socanů? Kdy vyrazí do ulic zatýkat civilní obyvatelstvo? Bohaté zkušenosti z minulých let mají! 
0/0
14.10.2004 10:35

Zahledeny

Kvíz
Mrkněte se na kvíz
0/0
14.10.2004 9:41

habit

Re: Kvíz
...nic jsem tam nenasel - jen jeden byvaly odeesak se tam tvari, jako by s byvalou stranickou prislusnosti odlozil vse spatne, ceho se kdy dopustil, a ted je uplne, ale uplne jiny clovek... ale takova je polovinna  ED. Ta druha pulka jsou politicti naiviste, kteri si nasli novou nadeji...
0/0
14.10.2004 10:15

Kleki Petra

Re: Re: Kvíz
A pak jsou tam ještě tací, kteří se tváří, jako by vynalezli třetí půlku.
0/0
14.10.2004 11:05

habit

Re: Re: Re: Kvíz
...lo, a ta je mezi tema dvema pulkama...
0/0
14.10.2004 12:05

Rossiny

kdo je skutečný viník?
Vždyť policisté jsou jen nástroj v rukách politiků. Kdo vydal rozkaz k zatčení s takovou parádou? Na čí nařízení? Kdo nařídil letecký převoz? Tam jsou viníci. Přeci musí existovat konkrétní člověk, který řekl - vlítněte na ně, seberte je. Převezte je. Toť vše.
0/0
14.10.2004 8:52

interracial

pro názory od středu do prava
rád bych věřil tomu, že mnozí, co zde napadají ODS, Andělovou atd. , jsou spíše pravicově zaměření lidé, ale vůbec si neuvědomují, jakou medvědí službu těmi pochybnými antiodésáckými bláboly a výlevy konají pro levičáky jakéhokoli ražení.
Zamyslete se nad sebou.
0/0
14.10.2004 8:15

Joshuaboy

!
Pravice ano, ODS nikdy!!!
0/0
14.10.2004 8:47

karoten

Re: pro názory od středu do prava
Tak tomu věřte. Skutečně mnozí kteří nemohou ODS přijít na jméno jsou středopravě orientovaní. A dobře si uvědomují jaké nebezpečí ODS v současné podobě představuje pro demokracii v zemi.
Vy, a Vaši spoluřečnitelé si vůbec neumíte představit jak odpudivě působíte na nás, sympatizanty Pravice a středu. Vaše pochybné odeesácké bláboly o ekonomii a líných "sockách" konají pro ODS tu nejhorší službu - kopou bezedný příkop mezi Vámi, vyznavači peněz bez otazníků, a většinovým zbytkem společnosti.
Doporučuju Vám si tento odstavec nechat analyzovat a přeložit do srozumitelné řeči. Nepochybuju totiž o jeho absolutním nepochopení.
Vy se radši nad sebou nezamýšlejte
0/0
14.10.2004 10:11

habit

Re: Re: pro názory od středu do prava
...krasna a vzletna slova - ale mas pravdu, mezi sympatizanty ODS o inteligenci tezko zavadis. Geniove a mistri argumentace jako CoCs, V.Hanus a MartiXY - a samozrejme karoten - o nas jen tu a tam milostive zavadi pohledem, ale nam to stejne nedojde - holt lopaty jsou lopaty...
p.s. ta stredoprava orientace - to znamena co? KDU, US, ED? Tedy strany, pro nez neni zas tak dulezite s kym, ale za co?
0/0
14.10.2004 10:23

karoten

Re: Re: Re: pro názory od středu do prava
Co bys teď rád slyšel? Mám podpořit Tvoje sebehodnocení "lopaty", nebo ho vyvracet? Nevím jak klasifikovat "lopatu". Ono vzdělání člověka nedělá, Hábite.
Ty strany cos´uved´jsou správně. Středopravá orientace. Tvořej je jednotliví lidi, tak jako všude....
0/0
14.10.2004 10:30

habit

Re: Re: Re: Re: pro názory od středu do prava
takze ta stredoprava orientace znamena:
KDU-CSL - synonymum podrazackosti a politicke prostituce - strana, ktera pri volbach krouti zadkem na vsechny strany a ceka, kdo nabidne vic za jeji jazycek (na vahach) - ostatne Lux nejednou komentoval mezivysledky slovy "...budeme zadana nevesta" - strana, ktera za svych 8% pozaduje 70% vliv a ministerstva, do kterych tece nejvic penez ze statnich prostredku...
US - ED - ucelove stranicky vznikle zravidla jako odstepky ODS - jejich hlavnim cilem je zabezpecit sve exponenty a vrhnout druhorade politiky ne posty, na nez by normalni praci nedosahli. Podminkou k ziskani duvery je vystoupit z ODS a okazale se distancovat jak od ni, tak od sve predchozi cinnosti - takovy politik obdrzi automaticky od svych volicu glejt cistoty, at ma za sebou jakekoli prusvihy...
0/0
14.10.2004 12:37

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: pro názory od středu do prava
Ne. To neznamená.
0/0
14.10.2004 13:27

Leva

Re: Re: pro názory od středu do prava
Karoten ? je to správný podpis, nemělo být správně: Kretén?
0/0
14.10.2004 10:30

karoten

Re: Re: Re: pro názory od středu do prava
Ty ubožáčku, Tys´tu taky? Uhlák Ti zavřeli, viď...no tak zkus flíček třeba ve sběrně - ty dneska jedou na plný obrátky  
0/0
14.10.2004 10:33

jajaja59

ano
demaskoval ses v příspěvku nahoře
0/0
14.10.2004 5:20

Irish Stout

Závěry paní soudkyně
jsou natolik razantní a protikladné zjištěním policie, že lze oprávněně uvažovat o její předpojatosti. A to v lepším z představitelných scénářů.  Ten kontrast je podezřelý. Možná by v této věci neměl rozhodovat jeden soudce, ale jakási porota. Jako v Americe. Ale to asi náš právní řád neumožňuje. Je to škoda. Jako voliči a daňoví poplatníci bychom si tak aspoň za své peníze užili trochu divadla. Tohle je provinční ochotničina. Jako ostatně celá česká politika.
0/0
13.10.2004 23:04

Dr No

Re: Závěry paní soudkyně
Závěry paní soudkyně jsou velmi logické a přesné (což je u naší justice skutečně výjmečné). Naopak chování policajtů je očividně zcela idiotské. Tahle banda debilů vyžírá velký díl peněz z našich daní a ještě by chtěli přidávat!!!
0/0
14.10.2004 8:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.