Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie odmítla, že s Kořistkou chybovala

Policie se ohradila proti závěrům ostravské krajské státní zástupkyně. Ta označila policejní postup za nezákonný a navrhla zrušit obvinění Marka Dalíka i Jana Večerka. "Tvrzení, že děláme na politickou objednávku, je nesmysl," prohlásil policejní prezident Jiří Kolář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HAL9000

Rommiku, ještě raději zůstaň u Chocholouška ...
alespoň do doby, než to Gross konečně zabalí a budou vyhlášeny mimořádné volby. Já myslím, že už mu nepomůže ani Vondráčková se svými songy (i když tu stabilizaci situace myslí upřímně).
0/0
15.10.2004 1:10

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No Chocholoušek mě pustil na kauci z kradených peněz-jak tak dole čtu ,co se tady děje,tak mě stejně jebne!Vždy jsem si myslel,že celý trestní řád a zákony jako takové jsou pro to,že nepřipustí žádné polemiky.Ale chyba lávky - v Česku je možné vše,takže můžeme obvinit třeba sousedovic psa za to že štěkal.Je v této republice GARANT nějaké spravedlnosti?
0/0
14.10.2004 0:33

Rommik

?????????????????
Napadá mě tolik přirovnání - můj syn dostal pětku z matiky ,ale odmítá tvrzení,že látku neuměl!Paradoxně :policie mě naměřila,že jsem jel rychle,ale já to odmítám.Ve filmu Básníci a něco....byla černá krychle,která byla vlastně bílá koule,náš premiér Šmudla odstoupil pro neschopnost za cca 100 měsíčně,aby nastoupil do úřadu za cca600 měsíčně,soud řekne,že regulace nájemného je protiůstavní a nic se neděje,při akci Kryšot zahyne 26 lidí a akce je prohlášena za úspěšnou,teď někdo zvoní-to je Chocholoušek,dovolil mi se rozloučit ze svého počítače a jdu............
0/0
14.10.2004 0:20

1234freak

Re: ?????????????????
Vítej v ČR.
0/0
14.10.2004 0:23

vladino

Re: Re: ?????????????????
A já myslel, že píše o Kocourkově...
0/0
14.10.2004 0:39

1234freak

Re: Re: Re: ?????????????????
To je synonymum.
0/0
14.10.2004 0:46

vladino

Re: Re: Re: Re: ?????????????????
Pak to tedy sedí ! Bohužel...
0/0
14.10.2004 0:50

zlej

Ahojte lidi
konečně těm socanum někdo trošku setřel ten nabubřelej škleb z huby
0/0
13.10.2004 22:51

jirka04

Pokusme se nahlas přemýšlet
     Přejdeme mlčením naprostou nedůvěryhodnost US-DEU, která jako původně liberální strana by měla být v opozici proti ČSSD. Ve skutečnosti nejen, že není, ale je její vlezdoprdelkou. Asi to není důležité, protože jí to voliči již spočítali a již nyní je naprostou politickou mrtvolou. Ale i s nebožtíky se dají dělat kouzla. Sociální demokracie vědoma si svého současného postavení je ochotná pro svou resuscitaci používat mrtvolky typů pánů Němce, Khünla, ale i novopečeného poslance Kořistky. Hlasy lidí, nikoho v parlamentu nezastupujících, jsou však pro přežití ČSSD nutné, ba co dím, velmi nutné. Upřímný pan Gross je si této skutečnosti velmi dobře vědom a je ochoten za tuto pomoc zaplatit a to i mrtvolkám. A nebožtíci se snaží. Nakonec každý den v dobře placené funkci je dobrý. Vždyť už se nebudou opakovat. A proto ta snaha pana Kořistky. Nejprve naznačí redaktorovi jednoho deníku, že se ho kdosi pokusil korumpovat. Ne policii, ale novinám. Později si vzpomene, že to byli pánové Dalík a Večeřek. A bodrá česká policie neváhá a uvedné obviní a dokonce i zatkne. Nakonec má "přímý důkaz", kterým je Kořistkovo prohlášení. Déle je tu celá řada nepřímých důkazů. Paní Kořistková, ale i ministr Němec slyšeli vyprávět pana Kořistku a mírně pozměněná jejich povyprávněná verze je hnedle důkazem nepřímým. A pak je tu ještě detektor lži. Přímo ministr vnitra Bublan ví, že detektor potvrdil páně Kořistkovo vyprávnění. Nebyl u toho, potvrdil mu to policejní prezident Kolář. Ten u toho také nebyl, ale slyšel o tom. Ten kdo mu to vyprávěl sice u toho také nebyl ale nerozumí tomu. Rozhodující je  přece stanovisko pana Kořistky. Ten přeci potvrdil, že detektor jeho stanovisko nevyvrátil a naopak "jednoznačně obvinil" uvedené pány. Jejich odmítání je dle policie "dalším důkazem" o jejich "zločiném spolčením". Nezbývá než přikročit k právu útrpnému a přiznání z nich vymlátit. A v tom ministerstvu vnitra přeci nemůže zabránit nějaká státní zástupkyně!
0/0
13.10.2004 22:51

vladino

Re: Pokusme se nahlas přemýšlet
Doufám, že této aroganci moci bude brzo učiněna přítrž!!!  
0/0
14.10.2004 0:48

majkIos

no.. kořistka je frajer..
0/0
13.10.2004 22:29

cyanT

nezákonnost za dozoru státního zástupce
"Policejní orgán se nemůže dopustit nezákonností za dozoru státního zástupce. A dozorující státní zástupce neshledal, že bychom pochybili," uvedl Kolář. Z toho logicky plyne, že bez dozoru státního zástupce mohou švestky řádit neomezeně?
0/0
13.10.2004 22:24

jirka04

Re: nezákonnost za dozoru státního zástupce
     Pod velením p. gen Jiřího Koláře se policie může dopustit čehokoliv. Se statním zástupcem, jako bez něho. Vzpomeňme například manžele Stodolovi!
0/0
13.10.2004 23:08

jirka04

Re: nezákonnost za dozoru státního zástupce
0/0
13.10.2004 23:09

rakoska

nenadavejte, protoze
mame takovou vladu, jakou si zaslouzime...hlavne at se vas vetsina vykasle jit k pristim volbam a bude radeji projevovat svou nespokojenost na netu...
0/0
13.10.2004 21:08

hasmen

Re:
To je nápad
0/0
13.10.2004 21:13

majklos

Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
.. no já k volbám půjdu a dám to ODS.. a věřím že většina rozumně uvažujících lidí taky..
0/0
13.10.2004 21:28

hasmen

Re:
No vypadá to,že od 98 všichni...
0/0
13.10.2004 21:29

celtic

Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
to jsem dělal do 96 než na ODS začaly vyplouvat ty prasárny. Děkuji už jsem se napálil! ODS už nemusím
0/0
13.10.2004 21:33

rakoska

Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
nikdo te nenuti....tvoje protiODeeSovske prispevky tu lze cist casto...tvoje rozhodnuti
0/0
13.10.2004 21:36

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
Díky. A tobě ty průsery nevadí? Fakt ne?
0/0
13.10.2004 21:39

rakoska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
zeptam se jinak...prusery, ktere ty porad umele zvelicujes, jsou uplne nic proti tomu, co se deje ted...mas-li tolik vyhrad k tem byvalym "pruserarum", tak vol ty dnesni, aby dostali jeste vetsi prostor a cas a potopili nas a vse tady uplne...
0/0
13.10.2004 21:43

majklos

A co tedy navrhuješ ? Nějakou novou ideální stranu ?
.
0/0
13.10.2004 21:46

rakoska

Re: A co tedy navrhuješ ? Nějakou novou ideální stranu ?
drzim se sveho uz radu let...nevidim duvod, proc to menit...
0/0
13.10.2004 21:49

Xaver01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
Podívej, i americký prezidenti mají občas průsery, že to zatřese celym kontinentem, ale nelze na to reagovat jako staročeši za císaře pána, tedy pasivitou. Teď je prostě jasné, že si Stanislav Gross vybudoval kolem sebe mafii, proto je logické volit ODS, aby se po 8 letech zahnívání s ČSSD zase provětrala Strakova akademie. To snad si myslíte, že tu všichni žijem bez hříchu? Naopak, nejhorší jsou lidovci, který si každou neděli koupí odpustku a tváří se jakoby nic, ale jsou to největší svině.
0/0
13.10.2004 21:48

rakoska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
prosim te...netahej sem do toho nynejsiho bince jeste amiky a cisare-pana, blahe to pameti...snad uz lidi prohlednou ten rozdil mezi recenym a skutecnym a doufam, ze se ve volbach vyjadri ponekud jasneji, nez tomu bylo do ted...souhlasim s hodnocenim KDU..
0/0
13.10.2004 21:53

juton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
, Též doufám. Lidé konečně prohlédnou, vyjádří se jasně a ODS propadne.
0/0
13.10.2004 22:00

rakoska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
a vladnout bude tedy kdo ? horim nedockavosti, prognostiku...
0/0
13.10.2004 22:04

juton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
, Dělnická třída. Kapitáni průmyslu. Zelení. :-)) A když zvolíte mne, taky nedopadnete nejhůř!
0/0
13.10.2004 22:13

majkIos

A co tedy navrhuješ ? Nějakou novou ideální stranu ?
.
0/0
13.10.2004 22:24

majkIos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
.
0/0
13.10.2004 22:32

Náton

Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
Jasně, Langer to teda bude ministr vnitra!!
0/0
13.10.2004 21:39

majklos

Možná bude a možná nebude..
rozhodně nejsem takový naivka abych volil malé strany ve víře že budou lepší než ti ostatní.. to už tady předvedla ODA , US , DEU... a jak to dopadlo to vidíme..
0/0
13.10.2004 21:43

vladino

Re: Re: Re: řekl bych že se jedná o ironii..
Nic jiného, než ODS, nemá smysl! Prolhaná čSSd v čele s arogantním GroSSem  a GroSStapem    nepřipadá v úvahu ani náhodou, rovněž tak rudí fašisté (KSČM) . KDU-ČSL jsou hadi  (kam vítr, tam kabát), takže se jim nedá věřit. Ostatní straničky budou rády, když budou mít v parlamentu alespoň 1 posrance . Takže jedině ODS má faktickou šanci něco změnit! PROTO budu volit ODS! Doufám, že po těchto volbách Švanda Mašinist GroŠŠ vyvodí svou odpovědnost... a budeme mít předčasné parlamentní volby ! GroSS a GroSStapo pak odejdou do patřičných míst... jen doufám, že ne do Bruselu, jako Špidlas!!!
0/0
14.10.2004 0:36

majklos

Dnes pro navýšení platů policajtům hlasovala
ČSSD + KSČM + KOŘISTKA  Ubožák Kořistka už neví jak se jim zavděčit  Lituji voliče US ovšem ti si jako obvkle nějaké zdůvodnění najdou  
0/0
13.10.2004 20:52

Xaver01

Re: Dnes pro navýšení platů policajtům hlasovala
Volič uhnie svobody je klasický český trubec, příště bude volit ED-SNK, tzn. Zeleniece, ale furt lepší než ty tupci jihomoravský, co nevidí dál než ke kostelu na návsi, kam jim z nebe padají lidovci, odkud odjinud by padali, když slaví každý rok nanebevzetí Národní fronty. :-)
0/0
13.10.2004 21:51

Náton

Cha cha
Stačí se podívat na barvu vlasů té státní zástupičky!!
0/0
13.10.2004 20:14

celtic

Re: Cha cha
Zástu pička je echtowá blondska! Je to jasný
0/0
13.10.2004 20:20

kolem jdoucí

Re: Re: Cha cha
A ty jsi blb, fakt tutovej!!!
0/0
13.10.2004 20:48

celtic

Re: Re: Re: Cha cha
0/0
13.10.2004 21:36

juton

Policie nechybovala.
, Alespoň ne v tom, že by obvinila ty dva nezákonně. Pokud vyšetřovatel dospěl k názoru, že materiál stačí na obvinění, udělal to. Nic více, nic méně, zákon tím neporušil. Vyjádření dr.Andělové o nezákonnosti obvinění je více než pochybné. Trestní řád rozhodně porušen nebyl. Státní zástupce Fraš s obviněním souhlasil, je to věc jeho právního názoru. Opět je zde velmi pochybné vyjádření dr.Andělové o jakémsi zatajování skutečností ze strany Fraše, ovšem nic konkrétního. To je hodně podivné, protože tím jen přilévá oleje do ohně dohadů. Její další vyjádření o nedůvěryhodnosti Kořistky, tak to už hraničí s její podjatostí. Důvěryhodnost svědka může hodnotit a komentovat jen soud, státní zástupce jen veškeré výpovědi sbírá (pro i proti) a hodnotí. Žádný státní zástupce rovněž není oprávněn hodnotit výsledek testu na detektoru lži, to je hodně velká arogance ze strany dr. Andělové. Suma sumárum policii nelze obvinit z nezákonnosti, vše bylo činěno v souladu se zákonem. Jestliže tuto kauzu někdo opravdu zpolitizoval, nebyla to policie, ČSSD, ODS, ani novináři. Dokonale se to povedlo až krajské státní zástupkyni dr.Andělové.
0/0
13.10.2004 19:51

celtic

Re: Policie nechybovala.
Souhlas!
0/0
13.10.2004 19:56

Tomáš Jemarný

Re: Policie nechybovala.
Obvinit 2 lidi JEN na základě tvrzení někoho jiného? Před čase mi "někdo" ojel šroubovákem auto. Když jsem fízlům řekl, že vím, kdo to byl, pravil příslušník "to jsme neslyšeli a už to neopakujte, protože na to nemáte důkazy, dotyčný Vás obviní z křivého nařčení a my budeme muset stíhat Vás". Dobrý, ne?
0/0
13.10.2004 21:18

juton

Re: Re: Policie nechybovala.
, Já jen konstatuji, že vyšetřovatel je oprávněn sdělit obvinění na základě vlastního vyhodnocení spisu. Jeho právní názor může být odlišný od názoru státního zástupce. To ovšem neznamená, že jedná nezákonně.
0/0
13.10.2004 21:28

Náton

Re: Re: Policie nechybovala.
Jasně že policie může. Přímý důkaz je Kořistkova výpověď, podložená dalšímý, tentokrát nepřímými důkazy, hovořící,i v jeho prospěch - test na detektoru lži, výpovědi osob jimž se s nabídkou svěřil atd.. Je to ale o tom, jak dopadl ten detektor, a jak vyhodnotili experti /ne nějaká blonďatá kráva co se chce zviditelnit pro ODS ve svůj prospěch po volbách/ odpovědi na otázky týkající se korupční nabídky. Pokud od nich policajti dostali vyhodnocení prohlašující je za pravdivé, měli plné právo vyhodnotit důkazní prostředky a jejich sílu jako postačující k obvinění /a samozřejmě přebíjející domluvené výpovědi ve shodě podezřelých a následně obviněných/. Policajti mají právo na své vyhodnocení stejně jako ta hloupá blondýna, která svým trapným vyjádřením v podstatě říká, že kdo má názor na důkazní prostředky odlišný od ní, vyhodnotí je jinak, tak jedná nezákonně. Což je totální nesmysl, doufám, že jí benešová zvedne mandle. Policie má právo na základě svého hodnocení obvinit, stejně jako přímo dozorující státní zástupce řízení zastavit nebo podat obžalobu, či nadřízený zástupce dozorujícímu uložit pokynem určitým způsobem s řízením naložit. je-li podána obžaloba, má jen soud právo říci, zda byl nebo nebyl spáchan trestný čin. V přípravném řízení jde o to, zda pozření o tom je dostatečně silné, aby se případ dal rozhodnout soudu.  
0/0
13.10.2004 21:37

choock2

Re: Re: Re: Policie nechybovala.
mno, ne ze bych vam do toho chtel kecat, ale detektor lzi v CR NENI DUKAZ - nez zacnete blabolit neco v tom smyslu ze je, tak doporucuju prostudovat nejakou odbornou literaturu (byt treba jen ucebnice trestniho prava pro pravniky a ne ty proskrtane pro policajty), pripadne neco skutecne odborneho z literatury, ktera se venuje detektorum a jejich nespolehlivosti...
0/0
13.10.2004 23:20

Náton

Re: Re: Re: Re: Policie nechybovala.
Blábolíš sám. Vůbec netušíš co je nepřímý důkaz a přitom budeš dělat ramena o nějakých učebnicích...
0/0
14.10.2004 0:28

Bluewhite

Re: Re: Re: Re: Re: Policie nechybovala.
Nátone,ty mudrlante,ty víš něco o nepřímých důkazech v kauze Kořistka?.Prozraď.Jaké jsi měl na mysli?
0/0
15.10.2004 0:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.