Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brusel zrušil zbrojní embargo proti Libyi

Evropská unie ukončila po jedenácti letech zbrojní embargo proti severoafrické Libyi. Zemi, které vládne diktátor Muammar Kaddáfí, tak Brusel ocenil za náznaky demokratizačních změn a za její rozhodnutí upustit od vývoje zbraní hromadného ničení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zvo

Eurozatykac.
Jeste nekdo je proti Klausovu NE na Eurozatykac? Neni to dost jasny priklad?
0/0
12.10.2004 8:21

62milan

Flerete
Myslíš,že pesadenie zrušenia bolo tak ľahké?zatial som nemal čas prečítať si viacero komentárov,ale aj tak usudzujem,že minimálne Briti boli tvrdo proti.Som len zvedavý kde sa objaví kompenzácia tohto ústupku.Nechcem predbiehať ale možná to bude pritvrdenie EU v otázke Iraku.
0/0
11.10.2004 23:36

fleret

Re: Flerete
ale vubec si to nemyslim,jenze ja nejsem politik,ani to nemuzu kvalifikovane posoudit,jak dalece je to spravny...jednoduse jsem napsal svuj nazor,kterej vychazi z predpokladu,ze Kaddafimu a jeho parte se vubec neda duverovat a uz vubec ne pote,co oficialne priznal a prihlasil se k atentatum - nekteri to tu oslavuji jako projev dobre vule a pozdni pokory , evropsti hokynari ve svatem nadseni vtrhnou se "zbozim" na libyjsky trh ( to jeste bude narez  a mela ) a vsechno vypada jako z pohadky...ja si jen myslim,ze valke i male hyeny ceka stejne velka odplata...myslim,ze je to jen docasne a pomyslne viteztvicko a vsechno bude kulminovat uplne v jinem bode a opacnem smeru,nez se predpoklada...
0/0
11.10.2004 23:56

62milan

Re: Re: Flerete
To všetko ukáže čas.príde k tomu ,že Kaddafí bude musieť dokázať svoje gestá aj činmi.Uvidíme reakcie ked príde prvá požiadavka na kontrolu toho čo sľubil.Taký frajer ktorý chvíľu táral, že nič nevivíja nič nemá atd tu už bol a ked došlo na kontrolu bolo zle.Vieš na čo narážam.Keby bol saddam prestal ako sľubil nebolo by prenho problémom pustiť inšpekciu v čase ked to bolo zmysluplné.V tomto trebars USA urobili chybu,že začali po invázii tam pchaťnejakých inšpektorov na kontrolu.Čo asi tam mali nájsť?
0/0
12.10.2004 0:10

fleret

Re: Re: Re: Flerete
no vzdyt ja s timhle souhlasim,uz jsem to psal dole Baronovi...jak rikam,USA samozrejme z meho pohledu  nedelaji vsechno tak jak bych si to moje malickost predstavovala,nicmene  d e l a j i  a drzim jim palce,protoze az ne nekolik vyjimek ( koalice) jsou bohuzel jedinni...taky jsem nikdy nepsal,ze slo jen a jen o Saddama ( a i kdyby slo jen o nej,je to dobra prace ),ale taky neustale jako nekteri neomilam olejove skrvny ( o ne jiste taky jde,ale vsem,nejen USA ),a nesazim je do komentariku jak me napadne,nebo podle toho kdy uz nemam co rict.Ropa je tu spasnym "argumentem" pro radu vojenskych teoretiku a strategu,bohuzel taky jedinnym...vubec se napriklad nedomnivam,ze postoje Francie ,Nemecka, Ruska,Ciny jsou nejakym nahlym projevem nutne pomoci irackym lidem - je to velmi silny kalkul jehoz soucasti je prave ropa...Saddam ZHN mel,snahu o jejich vyvoj taky,palest.teroristy motivoval tucnymi odmenami jejich rodin - nebyt blokady,Irak by byl jedna velka ZHN - nemel finance...soucasne sebebicovani je podle me pod uroven a za 10 let si s nejvetsi pravdepodobnosti budeme moct rict vic - ja myslim,ze do Iraku budeme jezdit bez problemu,pokud se to vsechno nepose*e uplne...nemyslim jen v Iraku...
0/0
12.10.2004 0:27

fleret

Re: Re: Re: Flerete
jinak se mej,ja uz taky skacu sipku do pelechu ...:-)
0/0
12.10.2004 0:28

62milan

Re: Re: Re: Re: Flerete
Tak dobrú!
0/0
12.10.2004 0:30

Pistolet Pulemjot Sudajeva

Re: Flerete
Milane, něco od věci, odpověď : Něco podobného se nám stalo na Boudě, akorát že jsme měli opačné uniformy než tvoj kamarát,a konec byl prozaičtější, pěkně jsme se z místníma zlili.
0/0
12.10.2004 0:02

62milan

Re: Re: Flerete
Toto bude zaujímavá téma.my sme mali v úmysle urobiťniečo podobné s historickými uniformami CK monarchie.Nakoniec ostalo len pri pivných rečiach.Ale poznám tu pár fanatikov ktorý sa zaoberajú insigniami Wermachtu.To neber ako svetonázor toje len z historického hladiska.
0/0
12.10.2004 0:16

Pistolet Pulemjot Sudajeva

Re: Re: Re: Flerete
Jasně, já mezi těma klukama chodím, oni dělají ještě navíc Napoleoniku.
Já osobně sháním uniformu NKVD.
0/0
12.10.2004 0:19

62milan

Re: Re: Re: Re: Flerete
Ó napolen to je pekné.Dúfam že bude niekedy príležitosť o tom pokecať.A mala NKVD vobec uniformi?Džerdžisky,Jagoda,Ježov,Berija to je tiež zaujímavé hobby.
0/0
12.10.2004 0:29

Pistolet Pulemjot Sudajeva

Re: Re: Re: Flerete
Dobrou noc.
0/0
12.10.2004 0:23

tajemník létajícího cenzora

.
navrsily se mi tady prosby o uverejneni fota mistra flereta s tichackovou, tak to na natlak udelam... upozronuju ze to je nechutne a vyzyvam tak vsechny aby na ty jejich vystoupeni nechodili, zaroven se loucim a preji dobrou noc...
 
 
0/0
11.10.2004 23:35

fleret

Re: .
no dobry,beru,dalo by se to hodnotit jako nadmiru nevydareny pokus o vtip,ale beru to. Tichackovou by to urcite taky pobavilo,je s ni nekdy legrace,kdyz se nerozhodne komandovat ( jak rika z praktickeho zenskeho hlediska ,ale bez perspektivy )...jestli tam mas jeste nejaky podobny obrazky,tak je sem taky nasazej,ja ji to zejtra ukazu,aby si konecne uvedomila,jak by to asi dopadlo,kdyby jsme se stali obeti napr. Saddamovy  "neexistujici" mirumilovne chemie...  
0/0
11.10.2004 23:45

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: .
   skoukni rovnou celou galerii... http://www.extremeelvis.com/photo_gallery/index.htm
je to neskutecnej masakr
0/0
11.10.2004 23:49

fleret

Re: Re: Re: .
no,myslim si ze jsem estet...ja tedy tohle nepovazuju ani za recesi,spis mslim,ze je to dekadence jako prase...jinymi slovy,jedna fotografie bohate staci,ale za zabavu,zrejme branou i jako vtipna ( obecenstvo se naramne bavi ) bych to rozhodne nepovazoval - chci rict,ze bych se nebavil - ten typek s tou nebohou liliputankou asi vydelaji dost penez,ale rekl bych,ze je to extrem...nevim co bych k tomu dodal - spis je to takovy smutny...
0/0
12.10.2004 0:01

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: .
me to prijde spise az neuveritelny... ncimene extreme to je... je to extreme elvis
0/0
12.10.2004 7:28

baronfonlempl

Válka bude dlouhá,
Fleretovi jsem odpověděl níže. Aby to náhodou nepřehlédl...
0/0
11.10.2004 23:08

fleret

Re: Válka bude dlouhá,
jo OK,Barone,ja se nehadam - jeste neco delam na 2.compu,ale nic nemuze uniknout memu pozornemu oku :-)
0/0
11.10.2004 23:13

MannImSchatten

Re: Válka bude dlouhá,
, ... myslite ze hodnotu svych prispevku zvysite pouzivanim vulgarich superlativ ?
0/0
11.10.2004 23:13

baronfonlempl

Re: Re: Válka bude dlouhá,
Ano.
0/0
11.10.2004 23:24

MannImSchatten

Re: Re: Re: Válka bude dlouhá,
, ... vasi odpoved povazuji za prekvapivou, rad bych vedel jak tento mechanismus presne funguje, dosud jsem se domnival ze uroven intelektu a intensita vulagrity jsou antikorelovany.
0/0
11.10.2004 23:27

baronfonlempl

Re: Re: Re: Re: Válka bude dlouhá,
Chybně. Není tomu tak.
0/0
11.10.2004 23:33

MannImSchatten

Re: Re: Re: Re: Re: Válka bude dlouhá,
, ... zkuste to nejak osvetlit, nabivam dojmu, ze dle Vas by universitni profesori meli byt sprosti prinejmensim jako dlazdici.
0/0
11.10.2004 23:45

MannImSchatten

Re: Re: Re: Re: Re: Válka bude dlouhá,
, ... zkuste to nejak osvetlit, nabivam dojmu, ze dle Vas by universitni profesori meli byt sprosti prinejmensim jako dlazdici.
0/0
12.10.2004 0:11

fleret

tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
tutlal z povolani..." Ze nejsi schopen sledovat veci z viceroperspektiv uz vim davno, takhle se ale snizit... no tfuj"...co to je,sledovat veci z vicero perspektiv ?
ad 1 ) sledovat vec z vicero perspektiv najednou nelze
ad 2 ) podarilo-li by se me to preci jenom,pak musi bejt vysledek naprosotym nesmyslem - rac si to predstavit - ma to bejt snad "X - Files" ?
...pokud to umis,tak me to prozrad ty Sisyfosi...
0/0
11.10.2004 22:26

tajemník létajícího ostrova

Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
1) nikde jsem nepsal o sledovani neceho najednou
2) jak se muzes proboha zajimat s tvym pristupem o design???
0/0
11.10.2004 22:34

fleret

Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
prosim te,co ma spolecneho design,potazmo kreativnost autora spolecnyho s pohledem na politickou situaci z tvych vicero perspektiv...
0/0
11.10.2004 22:51

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
pohled z vicero uhlu respektive z vice perspektiv nesouvisi pouze s pohledem na politickou situaci... jedna se o vseobecnou schopnost vnimat veci z pohledu druhych...
0/0
11.10.2004 22:59

fleret

Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
vnimat "veci" z pohledu druhych neni az tolik veci designu,nebo architektury,to bychom se vesmes pohybovali  mezi samymi paskvili a jinymi sracka*i = neni to zkratka az tolik o pohledu druhych...abys me zase nechytil za slovo,jista mira potreb ostatnich je samozrejme zohlednena,respektovana...vnimat skutecnost pohledem druhych je prakticky nemozne,nerealne...je pouze mozne vcitit se do jiste miry do role toho druheho,ale to muze byt silne mimo...mam samozrejme uplne jiny pohled nez ty a to na radu skutecnosti,ale neznamena to,ze nenajdeme pro radu veci spolecneho jmenovatele...nemuze byt sporu,ze jsme jedinecni a skveli .. ,zvlaste pak,kdyz s dumyslnosti sobe vlastni respektujeme jenom tech nasich tisic pravd a se*eme dokonce i na prirodni zakony a hlavne na zakony vlastni...celkem se da rict,ze je cim se pochlubit...  Jsem zvedav,jestli ti to dojde a nebo najdes nejakej blbej slovni obrat a budes me ho cca dalsi tri dny  mlatit o hubu...
0/0
11.10.2004 23:11

fleret

Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
paskvily je na konci tvrdy ypsilon
0/0
11.10.2004 23:14

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
mas pravdu... je nesmysl vnimat skutecnost jenom z pohledu jinych.... onehda jsem se s kamosem bavil o praveku... a on se ti ta vcitil do jesteru, ze pak mel celou dobu nutkani vysedet vejce... nicmene obcas si uvedmit veci z pohledu druhych neni na skodu...
0/0
11.10.2004 23:16

ruleta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
Ale jinak jsou tajemnik a jeho kamaradi normalni...:-)
0/0
11.10.2004 23:20

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
tedka lzes  
0/0
11.10.2004 23:22

fleret

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
co mas porad s tim lhanim...uz si to sem naserviroval nejmin 6 x...lzi se musi vrsit zleva,zprava,zeshora,zezdola,zkratka ze vsech svetovych stran,protoze tek jedine se spolecnemu dilu bude konecne opet darit  Nas mirumilovny tabor ma zbran ---- je to lez,nebo konstatovani faktu ? He ? A jak je to s tim vasim sezenim na vejcich ? Vyklop to a nehazej stiny...
0/0
11.10.2004 23:28

tajemník létajícího cenzora

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
ja uz jdu spat... stejnak bys zase lhal  
0/0
11.10.2004 23:37

fleret

Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
tak co je ?! Nebo se zase budeme bavit o tom,ze Americane maji jednoznacne nejvetsi pocet zlatych medaili a byli nejlepsim teamem OH ? Tak co je s tim designem a rekneme nadhledovymi perspektivami,nebot jinak nez s nadhledem se ty nekoukas...jde jen o to,jestli ty stanoviste nejak casto nepresouvas  a nemenis vysku podle potreby a vyvijejici se situace...
0/0
11.10.2004 23:00

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
co na me rves ty nervozo... nevydrzis osm minut cekat? Ja sem cekal sedmnact minut
0/0
11.10.2004 23:02

Isabelle

Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
fleret, promin panu tajemnikovi, tancili jsme na jeho letajicim ostrove...a bylo to povznasejici...
0/0
11.10.2004 23:06

ruleta

Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
Jaky material jste mela? Dneska bych si neco dal...:-))
0/0
11.10.2004 23:08

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
whooo tak tos byla ty ta rozparadena tanecnice schovana za skraboskou
0/0
11.10.2004 23:09

Isabelle

Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
jsem carodejnice192 let mlada, i kdyz mi vetsinou hadaji , ze je mi 175....mam kouzelny usmev
0/0
11.10.2004 23:14

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
skoda zes ho schovavala za tou skraboskou...
0/0
11.10.2004 23:18

fleret

Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
:-) no tak to docela ujde,horsi by bylo,kdyby te hadali nejakech 237 let,ne ? :-) Nejvic by me zajimalo,jestli Tajemnik pri tanci nasadil svuj  nezvykle siroky usmev a vseobjimajici pohled - perspektivni :-)))
0/0
11.10.2004 23:24

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
tak ted nevim co mam prozradit a co ne ...tajemnik se usmival "zaludne"...(nadherne ceske slovo)
0/0
11.10.2004 23:34

Pistolet Pulemjot Sudajeva

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
Ty seš akorát vyhulená koza
0/0
11.10.2004 23:57

fleret

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
 tak zaludne ? Kdo vi,co mel za lubem...lituju,ze jsem te nestacil varovat,dokaze se totiz dokonale pretvarovat...ale tys to zvladla,to je ok
0/0
12.10.2004 0:06

fleret

Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
tak to jste tutlalove oba dva :-) tancite si,tancite a pak je Tajemnik tak rozjarenej,ze me tady,namisto aby delal s americkymi imperialisty kratky proces,dusi OH v Recku...to se prominout neda,protoze MY vyuzijeme kazde chvilky,kazdy skulinky,jak podrejpat soudrznost a levicaku - spojte se :-))))
0/0
11.10.2004 23:18

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
ja bych se spojil ale nechci kazit rodici se vztahy... vsiml jsem si ze tam totiz na ni dotiral nejaky permonik... nebyl jsi tam nahodou taky?  
0/0
11.10.2004 23:21

fleret

Re: Re: Re: Re: tedy Tajemniku,ty jsi peknej tutlal
nebyl,ale Tichackova tam byla...ty ale bohuzel hadali 500 let
0/0
11.10.2004 23:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.