Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobci prověřují, proč pustili emisary ODS

Krajské státní zastupitelství v Ostravě prověřuje postup okresního zastupitelství v případu Jana Večerka a Marka Dalíka. Policejní prezidium si stěžovalo na nejednotný postup státních zástupců - jeden chtěl poslat obviněné z uplácení poslance Kořistky do vazby, další to zamítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

tak vida...
..dostali dalsiho, uz je v popelnici. Sranda konci, soudruzi... pekne z hrusky dolu!!!
0/0
7.10.2004 12:27

Manstein

Re: To:
Tak nevim, bud jsem ted nepochopil ja, nebo jsi Ty nepochopil nezny humor naseho pritele s tim divnym numerickym nickem.
0/0
6.10.2004 19:07

1_130_202_135

Re: To:
Sorry - byl jsem si dát partičku liciťáčku. Byla snad citace pokynů soudruha Alexeje Čepičky nebo stávající nejvyšší státní zástupkyně Marie Benešové nepřesná?
0/0
6.10.2004 19:15

karoten

Re: ???????????
Není až tak blbej, je opravdu NEBEZPEČNEJ
Spolehlivě naplňuje skutkovou podstatu trestného činu podpory a propagace hnutí směřujících k totalitě
0/0
7.10.2004 9:20

interracial

Re: Re: ???????????
máš plnou pravdu, kdyby tady někdo propagoval fašismus, už mu budou černokukláci v patách. Ale když bolševik propaguje, tak se nic neděje.............................
0/0
7.10.2004 10:04

kolem jdoucí

Propuštění nesmí projít
Je nutné prověřit proč je pustili, je nutné napravit chyby, je nutné aby příkazy nejvišího a nehezčího byli důsledně plněny.
0/0
6.10.2004 18:35

Larrax

Re: Propuštění nesmí projít
..... příkazy nejvišího a nejhezčího byli plněny ..... Napřed dokonči základní školu, nauč se alespoň základy pravopisu a pak se pouštěj do debat s dospělými.
0/0
7.10.2004 11:00

katakana

zažraná špína
Tu zažranou špínu, žádnej ale opravdu žádnej prací prášek nevypere!
0/0
6.10.2004 18:20

1_130_202_135

Re: Kdo je to
Ing. Jaromír Ch. opět ztratil nervy. Pomalé připojení k internetu si vyžádalo další oběť........
0/0
6.10.2004 18:23

Larrax

Re: Je to vyjednavač a studovat se to nedá, musí to být v tobě
Politika není o ničem jiném, než o lobbování. Různé skupiny i jednotlivci se snaží prosadit své zájmy. Demokracie je právě o tom, že se z těchto různých požadavků se hlasováním a volbami vybírají ty/ti, které/kteří budou pro všechny nejpřijatelnější. Jinak, než přesvědčováním druhé strany to prostě nejde. Tam kde je diktatura lobbisty neznají, protože si ten, kdo je u moci dělá co chce a nemusí se snažit získat na svou stranu ostatní. Přesvědčí je silou nikoli jednáním (lobbováním). Lobbista je vlastně vyjednavač, ale dnes se je mezi novináři "in" používat jiné, než české výrazy. Používat při lobbování peníze je ovšem něco jiného, to je uplácení Bohužel v politice vídáme uplácení dnes a denně, když ne přímo penězi, tak dobře placenými posty, což je ale v podstatě to samé.
0/0
7.10.2004 11:11

1_130_202_135

Jen tak z rohu....
Po dobytí moci je povinností vítězné dělnické třídy vybudovat vlastní státní aparát... …odmítli jsme doktrínu o dělbě moci na zákonodárnou, výkonnou a soudní s odůvodněním, že zdrojem veškeré moci ve státě je lid, který si nejen zákony dává, ale i zákony vykonává. ´Soudce má být vázán celým právním řádem a nikoli jen zákony´ ´Obhájcům bylo uloženo nikoliv hájit obžalovaného, ale zastupovat společenský zájem, tedy spolupracovat s prokuraturou´.
0/0
6.10.2004 17:52

karoten

Re: Jen tak z rohu....
No A?
 
Ono zde něco takového nastává?
0/0
6.10.2004 17:55

1_130_202_135

Re: Re: Jen tak z rohu....
„…náměstek policejního prezidenta Jaroslav Macháně : ´Podali jsme v pondělí na nejvyšší státní zastupitelství podnět, ve kterém se domáháme sjednocení praxe´…“ „…Nejvyšší státní zástupkyně Marie Benešová potvrdila, že stížnost policejního prezidia obdržela : ´Podnět mám. V kauze Dalík a Večerek otázka návrhu na uvalení vazby byla předjednána vyšetřovatelem a dozorovým státním zástupcem, který s návrhem na vazbu souhlasil. Pak si to ale stáhnul jeho nadřízený, a bylo to jinak. Musíme se vyrovnat s touto námitkou policie, která zřejmě ví, co říká, proč to říká a proč vazbu chtěla´…“
0/0
6.10.2004 17:56

karoten

Re: Re: Re: Jen tak z rohu....
To ukazuje na tlaky (plynatost) u konkrétních lidí kteří se podělávají v předstihu - spekulují na výsledek. To není žulová jednota strany & _____. Buďme za to vděčni, rozkol hýčkejme a střezme....je to věc náhledu. Já v tom vidím zákonnej postup a názorový střety, někdo holt Stalinův návrat......
0/0
6.10.2004 18:09

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Jen tak z rohu....
Volte voly, volte krávy, volte třeba krocany - jen nevolte socany... Proti různosti nic nenamítám!
0/0
6.10.2004 18:30

D-o-c

Re: Re: Re: Re: Re: Jen tak z rohu....
0/0
6.10.2004 19:58

Manstein

Re: Re: Jen tak z rohu....
Ano. Pravidelne. Kazdych par desitek let. Takze uz se to pomalu, pomaloucku rozjizdi ... a mysli se to s nami uprimne.
0/0
6.10.2004 17:59

xx

c
Odkdy se podvodníkům říká emisar ?
0/0
6.10.2004 17:40

1_130_202_135

Re: c
Hned co se diletantům začalo říkat KOMISAŘ....S přívlastkem evropský
0/0
6.10.2004 17:41

Leva

10 melounů dám
Kořistko, ale nyní již opravdu: těch 10 melounů ti dám, ať jde celá tvá koalice do prd.le!
0/0
6.10.2004 17:27

Manstein

Re: 10 melounů dám
Sis jeste nevsiml, ze stoupla cena, co ? Koristka je ted medialni hvezda a za nejakych 10MKc se zahazovat nebude - to vydela za par dni na exkluzivnich interview a reklamach.
0/0
6.10.2004 17:30

Leva

Re: Re: 10 melounů dám
Kamaráde, tak mi pomož a přihoď!
0/0
6.10.2004 17:33

Manstein

Re: Re: Re: 10 melounů dám
Prihodil bych jeden pechotni obranny granat F-1. Odjisteny.
0/0
6.10.2004 17:39

Leva

To už tu bylo
Odvezení nepohodlných z Prahy někam daleko a pak je nechat jít pěšky, to již tu bylo a patří to k praktikám estébáků, ať jim velí Lorenc, nebo Gross. A proč vrtulníkem, policajti přece pospíchali, v Ostravě se otvíral nový Bordél na Stodolní - s novým neošoustaným perzonálem!
0/0
6.10.2004 17:04

Manstein

Re: To už tu bylo
Ostravske statni zastupitelstvi je na Stodolni ? To jsem nevedel, holt bydlim na jinem konci republiky ... Ale az mne tam dovezou vrtulnikem, tak se aspon neztratim.
0/0
6.10.2004 17:09

Ministersky urednik

ČSSD si dokáže zajistit pořádek,
aby lid mohl v klidu pracovat. Myslí to s námi upřímně.
0/0
6.10.2004 16:45

PPS_43_SUDAJEV

Re: ČSSD si dokáže zajistit pořádek,
ČSSD už šest let zajišťuje akorát bordel, bezpráví a nekončící zadlužování, ty osle.
0/0
6.10.2004 17:03

svobodny clovek

Re: Re: ČSSD si dokáže zajistit pořádek,
Ty osle, on to myslel ironicky
0/0
6.10.2004 17:10

PPS_43_SUDAJEV

Re: Re: Re: ČSSD si dokáže zajistit pořádek,
Ani bych neřek, oslíčku
0/0
6.10.2004 17:22

martixy

Nevím...
ODS málo ostře vystupuje proti aférám typu Diag Human, proti podivným Kalouskovým angažmá, Kavanovy peníze, dálnice D 47 atd.  Vypadá to, že to jde spíše napříč stranami  a nějaká lobby v ODS to utne. Nakonec utichnou.
0/0
6.10.2004 16:33

jirka04

Proč?
     Ale to je přece jasné. Žádný, byť jenom trochu objektivní důvod nebyl. Tak každý, rozumově svéprávný státní žalobce, musí žádost policie odmítnout. Že to v tomto případu nebyl ten prvý, musil to být pak jeho nadřízený. Tak už to v normálním právním řádu chodí. Podivovat se může jenom člověk hloupý, nebo politicky zaujatý. Celý případ Kořistka zavání nejen politickou objednávkou, ale ze strany policie i naprostou neprofesionalitou. A říkám-li ze strany policie, mám na mysli i ministra vnitra Bublana. Jeho "komentáře" jsou nejen nepatřičné, ale i naprosto nepřípustné. Zdá se, že skutečně premiér Gross jeho prostřednictvím se snaží si přihřívat svou politickou polívčičku. Nakonec to při uvádění nového ministra vnitra sliboval!
     Takže co závěrem. "Svědci" v případu Kořistka, t.j jeho manželka, ministr Němec nejsou žádnými svědky, noboť mohou v mírné obměně papouškovat jenom Kořistkova slova. A to důkaz, dokonce ani nepřímý, opravdu není. Pobyt na detektoru lži je stejně platný jako pobyt v kavárně. Tedy s nulovým účinkem. A jestliže pánové Dalík a Večeřek hovoří něco jiného než pan Kořistka, nabídl bych celu předběžného zadržení panu Kořistkovi. V jejím klidu by mohl přemýšlet o svých slovech a o tom jak to skutečně bylo!
0/0
6.10.2004 16:24

Manstein

Re: Proč?
Nedelejte nam tady zmatek. Vy byste snad chtel, aby policie a justice neslouzila Strane a vlade, nebo co. Na Vas si jeste posvitime ...
0/0
6.10.2004 16:28

jirka04

Re: Re: Proč?
0/0
6.10.2004 16:33

anders22

Re: Re: Re: Proč?
ted se jeste smejeme.... jenom aby to nakonec nebylo k placi, jak si El Padre gross buduje policejni stat...
0/0
6.10.2004 16:46

Ministersky urednik

Správně, pořádek musí být
a každý už dneska vidí (ovšem jen ten, kdo chce vidět), že ČSSD to s námi myslí opravdu upřímně.
0/0
6.10.2004 16:39

Zdenekn

Re: Proč?
Nezastávám se Bublana ani Grosse, ale názory Klause se vám zdají patřičné?
0/0
6.10.2004 16:34

-jk-

Re: Re: Proč?
Ano, zdají
0/0
6.10.2004 16:37

FANDA KNEDLÍK

Re: Re: Proč?
Souhlas! Nejlepší jsou názory soudruha prezidenta Klause na kauzu LTO a reportáž ČT.
0/0
6.10.2004 16:40

D-o-c

Re: Re: Proč?
Jak které... Klaus je plný protikladů. Jednou mi mluví ze srdce a podruhé bych ho nejraději.... vlastníma rukama.
0/0
6.10.2004 16:44

jirka04

Re: Re: Proč? Asi tak!
     Prezident Klaus má s panem Kořistkou své zkušenosti ještě z období premiérování. Nepřiliš dobré! Tak proto. Možná, že si své pocity měl nechat pro sebe. Nenechal. Ale určitě ze svých názorů nemohl vytloukat politický kapitál. Spíše naopak. Já na jeho místě bych nemluvil. Ale nejsem na jeho místě.
0/0
6.10.2004 16:47

martixy

Re: Re: Re: Proč? Asi tak!
Tak ať je více konkrétní. tTkové obecné obvinění spíše zase svědčí o uražené ješitnost. co si to ten Kořistka dovolil, že napsal na moji adresu kritický dopis! Já si budu bez zdůvodnění obviňovat toho, kdo se mi nelíbí.
0/0
6.10.2004 17:07

jirka04

Re: Re: Re: Re: Proč? Asi tak!
     Víte, pan Kořistka není příliš chytrý. A tací lidé nevědí, kde je konec přiměřenosti. Díky sociální demokracii je pan Křistka slavný a sláva (nebo hloupost?) mu stoupla do hlavy tak, že chce omluvu od pana prezidenta. Učitě se jí nedočká! Já také nemám o panu Kořistkovy valné mínění a také se mu nebudu omlouvat. I kdyby chtěl. A to nejsem prezident
0/0
6.10.2004 17:24

Leva

Re: Re: Proč?
Každý názor pana presidenta na Kořistku je správný, protože toho lháře Kořistku dobře zná, stejně jako my v Ostravě. Kořistka je hoštapler!
0/0
6.10.2004 17:09

martixy

Re: Re: Re: Proč?
Každý názor na Levu je dobrý, protože my víme, co je to zač........
0/0
6.10.2004 17:17

karoten

Re: Re: Re: Re: Proč?
To snad radši ani nezveřejňovat....
0/0
6.10.2004 17:48

PPS_43_SUDAJEV

Něco pro zasmání a odlehčení
http://www.blesk.cz/Clanek45907.htm 
0/0
6.10.2004 16:08

martixy

Něco to připomíná...
Ty individua "pravá Top. ruka" Dalík Dalík a "lobbista" Večeřek nebo tak nějak mi připomínají ty prohnané fotbalové funkcionáře a jejich přepisy rozhovorů, Dalík se pak sejde s nějakými přítelkyněmi, volá jim v noci.....atd. Podivný taxikářsko- vekslácký předlistopadový odér. Plus šloufismus.
0/0
6.10.2004 16:06

Ahasver

Re: Něco to připomíná...
Taky se někdy scházím s přítelkyněmi a volám jim v noci, ale že bych si měl připadat taxikářsko-vexlácky, to mě ještě nenapadlo :-)
0/0
6.10.2004 16:08

martixy

Re: Re: Něco to připomíná...
Proč se sešli s Kořistkou, jakou budoucnost mu nabízelI? Nebo měl podrazit vládu zadarmo? Když kvůli podivnému financování ODS padl Klaus, tak se furt mluvilo o podrazu? A tohleto mělo být co?
0/0
6.10.2004 16:10

D-o-c

Re: Re: Re: Něco to připomíná...
Klaus nepadl, byl vystřelen do prezidentského lóže a souvislost s financováním ODS to nemělo ani omylem.
0/0
6.10.2004 16:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.