Diskuze

Gross sází na Gotta, ODS na grosstapo

ČSSD sází na zábavu a koncerty hvězd pop-music, ODS chce naopak právě odstartovanou volební kampaní upozornit na šikanu občanů ze strany vlády, na ohrožení demokracie, na praktiky policejního státu. Dvě hlavní strany, dva styly volební kampaně. Který bude úspěšnější?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kereme

6. 10. 2004 22:37
Standa a Mirek
Gott - ten nechutný výkvět husákovské normalizace s podpisem na Antichartě. Vsadil Standa na velmi divné nostalgické nálady Čechů po době komunismu. Grosstapo - trapný výraz ze strany těch, kteří žádné vymáhání práva nechtějí, neboť si libují ve stavu džungle, a kteří účelově kritizují některé přehmaty policie ČR - ale jen účelově, ve svůj prospěch, ne ve prospěch demokracie či právního státu, tyto věci oni ani nechtějí.
0 0
možnosti

AlienDUDE

6. 10. 2004 23:03
Re: Standa a Mirek
grosstapo je bezcenej výraz, to je ovsem gross taky, jinak celkem vedome lzes ale to vís, nebyt cssd a komunistu byl tu pravni stat davno, vytvaret bordel a svadet to mandelinku dokaze kazdy komunisticky debil.
0 0
možnosti

Pižvejk

6. 10. 2004 22:26
Korytňačky
Politici myslí dnem a  nocí pouze a pouze na jedno - a to na svá KORYTA.  
0 0
možnosti

huhu007

6. 10. 2004 15:26
Kromě Gotta sází Gross i na Kotta
0 0
možnosti

celtic

6. 10. 2004 11:53
dotaz
Všem, kteří věříte ODS. Odpovězte mi na mou otázku: sám velký Topol přiznal, že za Kořistkou ty dva poslal, aby ho oťukli, zda nepotopí vládu. Ale prý mu za to nic nenabízel Jste všichni opravdu tak hloupí, že tomu věříte  Kořistka by se zcela politicky znemožnil a nic kromě pohrdání ze všech stran by z toho neměl. Opravdu si myslíte, že pád vlády by byl za bonboniéru, nebo za flašku Frankovky Opravdu si to myslíte
0 0
možnosti

Doktor Zvěd

6. 10. 2004 13:10
Re: dotaz
Ja se nehodlam poustet do debat, jestli nabidka uplatku probehla nebo ne( verim, ze k tomu klidne mohlo dojit ), ale ptas se po duvodu a ten me napada. Koristka vstupoval do "velky" politiky, a tak moh novinarum, pod slibem mlcenlivosti, rict, co jim rek. Mel zaruceny, ze do medii a tudiz na verejnost se to nedostane, ale novinari by to pustili do eteru a cela snemovna by hned mela vo cem mluvit. To by nebylo spatny entree, ne?
0 0
možnosti

Modráček

6. 10. 2004 11:24
Ksicht
To tam Idnes nemůže jako ilustrační foto dát něco jiného, než ksicht falešného a prázdného chlapa s kulama? Kdo má na tu jeho samolibou ostravskou držku pořád koukat?
0 0
možnosti

HAL9000

6. 10. 2004 11:43
Re: Ksicht
Ještě, že mu aspoň ty kule neupřeš ! Proč se navažiš do ostravaku, to su taky lidi, ku.va, ni? 
0 0
možnosti

interracial

6. 10. 2004 10:42
hm
lze vidět snad jediné, že čeští pedofilové, kulturní homosexuálové apod. se ukazují více a více.
0 0
možnosti

Modráček

6. 10. 2004 10:32
Marná snaha
ODS a Socprcdem mohou sázet, na co chtějí. Já k volbám nepůjdu a kdyby náhodou přece jen ano, rozhodně nebudu volit ani jednu z nich. Nemám rád bývalé soudruhy z Prognostického ústavu.
0 0
možnosti

Jahor

6. 10. 2004 8:22
Ideální strana
neexistuje, v každý je dost prospěchářů. Jediná možnost je volit nejmenší zlo, jak to kdo vidí. Návrhy volit SNK, FRK, Cestu změny, Novou naději, ....  patří do říše fantasií, jsou to vyhozené hlasy. (I když pořád lepší, než volit rudý nebo růžový komunisty)
0 0
možnosti

JanHrad

6. 10. 2004 9:06
Re: Ideální strana
Volba dobrých lidí pod jinou hlavičkou než parlamentní strany není fantazií. Ti mají větší šanci prosadit nezávislý  "selský" rozum. V komunální sféře se osvědčili. Nechtějí mít nic společného s různými ÚV různých stran, nechtějí protlačovat potřeby  "kohosi". Stojí to za úvahu. Paradoxně mluví v jejich prospěch i taková maličkost, jako "nižší korumpovatelnost", právě díky tomu, že za nimi (lépe řečeno před nimi) nestojí žádný ÚV. Jsem si vědom toho, že nečestní a nepoctiví lidé jsou schopni se prosadit všude, tedy i u různých "nezávislých", tomu lze jen těžko zabránit. Ale jsem-li nespokojen s tím, co produkují (ne hlásají) parlamentní strany, mám dvě možnosti. Do některé vstoupím a budu působit na její změnu, obnovu atd. Nebo jako volič dám šanci někomu jinému.
0 0
možnosti

HAL9000

6. 10. 2004 7:42
To Zab1. Je to prostě volební kampaň
Souhlasím s tím, že původní profese politika by neměla sloužit jako degradující nálepka, protože tím je současně degradována celá profesní skupina. Jak se mají cítit ostatní koloťukové? Pokud jde o ty různé špinavosti, které si strany provádějí, je to vzájemné. Proč to vyčítat jen ODS? A že nám ODS nechce přesně říci, jak udělat reformy? Proč dávat zadarmo návody konkurenci?
0 0
možnosti

JanHrad

6. 10. 2004 7:39
Politická scéna
Naše politická scéna vyvolává slzy. Nejlepší by byla kompletní obměna. Bohužel, k tomu asi u nás nedojde.  Ideální by bylo, kdyby voliči upřednostnili různé nové tváře (např. v komunální sféře se osvědčilo SNK). Těm velkým (současným parlamentním ) stranám jde především o ně samé. Na prvním místě je prospěch ČSSD, ODS, lidovců atd., pak teprve (v lepším případě) je prospěch nějaké většiny (či menšiny). Volme nové lidi! Ještě si dovolím podotknout k příspěvku autora "zab1". Nemáte pravdu, že ODS jen kritizuje a nic nenabízí. Pokud chcete být objektivní, máte možnost se seznámit s jejich programy, posoudit a porovnat s jinými a vybrat si alternativu. Nemusíte s nimi souhlasit, ale nesmíte lhát a zapírat jejich existenci. Rád bych ve volbách držel palce rozumu českých voličů.
0 0
možnosti

zab1

6. 10. 2004 8:05
Re: Politická scéna
Samozřejmě že jejich program existuje, jako u každé strany. Provést reformu školství, zdravotnictví, veřejných financí, podpořit rodiny s dětmi atd. najdu všude. Konkrétní debaty v médiích ale nevedou špičky ODS o tom jak tyto kroky provést a co by to znamenalo. Pouze slyším, že stát dnes rozhoduje nekompetentně, rozdává peníze a oni by nedali nikomu nic, což je samozřejmě blbost. Většina všech schodků leží na bedrech krajských úřadů, protože do jejich kompetence spadají zdravotnická zařízení, školy, veřejný sektor... A drtivá většina hejtmanů je z ODS. Proč mám věřit tomu, že když budou sedět ve vládě, nebude to jen to samé ve velkém?
0 0
možnosti