Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za smrtelné zbití zloděje přibylo obvinění

Policista podezřelý z toho, že před několika týdny zbil prchajícího devětatřicetiletého zloděje, který pak zraněním podlehl, má na krku další obvinění. Vedle ublížení na zdraví se nyní zodpovídá také ze zneužití pravomoci veřejného činitele. Hrozí mu proto i vyšší trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kalisz

Polsko
je sice tak 10 let za náma, ale teď tady borec, nalitej, přejel bábu na přechodu a chtěl ujet. Honily ho taxikáři páč to viděli a udělali zátah. Stalo se to asi před měsícem. Babka umřela ale borec je vod tý doby v nemocnici, protože ho taxikáři chytli a než přijeli cajti, tak si ho podávali. V protokolech je, že ho chytli cajti když lez z toho auta a on si taky na cajty nestěžoval. O taxikářích policajti nenapsali ani slovo do protokolu, i když jim ty jeho zbytky předávali.
0/0
6.10.2004 13:56

VitaminS

Reseni obecne
Stacil by jeden maly, docela malinkaty odstavecek v zakone:"Majitel movitych i nemovitych veci neruci za uraz pri zachazeni s mini nebo pohybovani se v nich (dum). A bylo by to. Ze mne probyji klika ze sklepa do bytu trema fazema, ze je zebrik nalomeny a v aute mam napichany rybarsky hacky? A proc ne, vzdyt je to moje a muzu si s tim delat co chci.
A bylo by po zlodejich.
0/0
6.10.2004 12:09

Prubojny_kapitalista

to je pldel
Baba je stíhána za výtržnictví za to, že vlepila kradoucímu cikánskému spratkovu facku a polda za to, že zakročil proti lupiči a násilníkovi, který náhodou zkapal. Hrůza. Pak že zákony chrání slušné občany.
0/0
6.10.2004 11:06

OldFaker

Chcete opakovat tu sviňárnu...
...kdy policie zmasila fanoušky na Letné a udělali z ní vrahy - dodneška bojujeme s hovady, ničícími fotbal rvačkami, výtržnostmi a vandalismem! Kdyby se to nechalo, valná část těch vyholených dementů by si dala pokoj.. A teď chceme ukázat zlodějům a hovadům všeho druhu, že je dobré pokusit se policajta nějak znaškodnit a zdrhnout...místo, aby to byl trestný čin,jako v civilisaci.... A zlodějíček má jít tam, kam si zaslouží, byv chycen - do basy, zdrhající - do márnice....
0/0
6.10.2004 10:44

matesakoid

To je hnusny!
Jak to mam brat? Kdyz by mu ten zlodej utekl, tak by sel cajt pred komis, v lepsim pripade by mu deset let srazeli prachy, v horsim by byl vyhozenej pro poruseni sluzebnich povinnosti. A kdyz mu neutekl, tak mu melo rameno zakona polozit ruku na rameno a co? Poklepat? Pohladit? Dat cukricek aby se nevzpinal?
Ten chciplej smejd uz nikoho neokrade!
 
0/0
6.10.2004 10:37

meduza13

Re: To je hnusny!
moje řeč  
0/0
6.10.2004 11:32

Pan_Ptakopysk

Přiměřeně
Zase spousta krvelačných výlevů dutých hlav. Policejní brutalia je vážný a nebezpečný jev. Nelze zkratkovitě prohlásit, že policajtům je vyčítána laxnost a když už zakročí, zase se jim vyčítá násilné jednání. Jistě nebudeme vyčítat policajtovi, že zastřelí únosce, který drží pistoli u hlavy své oběti. Ale že dostihne a pak ukope k smrti nějakého zlodějíčka, to je prostě hnustný zločin. Zlodějíček měl jít přece před soud a ne do márnice.
0/0
6.10.2004 9:43

cerveau

Re: To: Intrepid
Aspoň se nemusely utrácet peníze za soud.Policie ho obvinila a hned potrestala.Lynčovat je efektivní,lůza se pobaví a hned bych věděl o dalším.Viděl jsem Esprita jak krade v samoobsluze takže frajere přihlaš se na nejbližší služebně budeš za trest ukopán.
0/0
6.10.2004 10:25

Intrepid

Ale jakepak zkratove jednani ?????
Co se nam to pilicie zkousi podsunovat za praseciny !!! ??? Samozrejme , ze ho ubil k smrti umyslne !!!! Uvazuji o tom , co by se asi stalo , kdyby mi kolega v kancelari ukradnul a sezral svacinu ??? To bych ho jako mel ubit  k smrti ?????
Hlavne , ze prace policisty je urcena prevazne pro lidi naprosto charakterove ciste a  rovne! To nam teda jdete hosi od PCR hezky prikladem!!! Ale mam bezva progarm pro zitrejsi den. Inspirovan chovanim nasich policistu , nejprve nekoho okradu , potom pohlavne zneuziju nezletilou divenku , skocim si k  primatorovi nejmenovaneho mesta pro tucny uplatek, nekoho podplatim, udelam par financnich podvodu, a vramci zneuziti pravomoci verejneho cinitele , nakonec nekoho umlatim k smrti !!!! No to mate teda hezkou vizitku ! Stydte se  h.a.j.z.l.o.v.e. !!!
0/0
6.10.2004 0:35

jojoj897

jsi dseb*il
0/0
6.10.2004 0:41

jojoj897

e: Ale jakepak zkratove jednani ?????
0/0
6.10.2004 0:43

jojoj897

jsi debil
0/0
6.10.2004 0:43

jojoj897

hňupe !!!!
0/0
6.10.2004 0:44

jojoj897

blbe - slyšel jsi někdy pojem KNĚTIMEVES ????
0/0
6.10.2004 0:44

jojoj897

trotle - až ti rozpáře dcerku nějakej pošuk - tak si od tebe rád přečtu příspěkk :-(
0/0
6.10.2004 0:47

EspritFort

Bohužel, ale musím se trochu opakovat.
Také mi není jasné, pokud už policie předala zadrženého do věznice, nemohlo se to obejít bez vstupní zdravotní prohlídky! Ten pachatel byl při zákroku zraněn, neboť zákrok při zadržování prchajícího a bránícího se pachatele bude nutně vždycky představovat fyzické násilí a BOJ KDO Z KOHO! Rád bych viděl mnohé zde diskutující, jak by se při něčem takovémhle uměli postavit k dílu . Žvanit umí každý. Grázl byl při zákroku zraněn. Tomu se mnohdy vůbec zabránit nedá. Ale zemřel možná až v důsledku nedostatečné následné lékařské péče. 
 
A pravděpodobně země česká  v tom grázlovi o HOV&NO přišla, grázlů bude pořád mít víc než dost! Ale přijde-li o jinak poctivého policistu, všichni  přijdeme rozhodně o víc!
 
0/0
5.10.2004 23:26

EspritFort

Dovětek ...
Nestěžuje si, že se policajti do ničeho příliš nehrnou, ... "salámisti líný" !
0/0
5.10.2004 23:35

Intrepid

Re: Bohužel, ale musím se trochu opakovat.
Ty ses asi v praci vyspal nejak moc do chytra , Ty V.O.C.A.S.E !!!!!!!
0/0
6.10.2004 0:39

Intrepid

Re: To: Intrepid
Vypada to , ze se Ti to  vse prihodilo , co popisujes v reakci.Vidim , ze Ti to zanechalo nevratne zmeny na mozku a vubec bych se nedivil, jestli jsi to nahodou nebyl TY sam , kdo znasilnil SVOJI mamu , Ty knedliku !!! 
0/0
6.10.2004 2:03

Intrepid

Re: Re: Re: To: Intrepid
Zda se mi , ze jsi nejak psychicky nestaly a mirne rozhozeny, co rikas bramboro ?
0/0
6.10.2004 3:05

matesakoid

Re: Re: Re: Re: To: Intrepid
a ty uz jdi taky do prdele
0/0
6.10.2004 10:40

thomas1978

uz se stalo
kdyz se neumi zaradit do spolecnosti tak co s nim ,kdyz se neumi chovat jako ostatni  jenze i kdyby byl trest smrti za kradez lidi by stejne kradli  
0/0
5.10.2004 22:44

karlicek4

policista
policista ma asi sadisticke sklony,nicmene zlodeje nelituji,nemel krast.copak se nepise- nepokrades? vsechny vezne bych dal popravit,aspon by nas stat usetril na danich a veznicich ktere platime my obcane ze svych dani.to by se pak prudce snizila statistika trestnych cinu. kazdej by si rozmyslel jestli neco ukradne ne jako ted.kradez do 5000,- pry neni trestny cin co je to za absurditu. obnovte trest smrti a popravte vsechny kteri kradou a vrazdi. je otazka jestli pak budeme mit jeste nejaky parlament,urady a policii. tam je totiz domnivam se zlodeju nejvic.
0/0
5.10.2004 22:22

aarghot

pravda
ten fízl si zaslouží provaz
0/0
5.10.2004 22:19

Volten

Re: pravda
..jseš jen obyčejné hovado
0/0
5.10.2004 23:32

Péťa.

Absurdistán
Ten, kdo závažným způsobem porušuje nějaké zákony přijaté společností, do které patří, by neměl být těmito zákony chráněn. Tak by to mělo být. Kradeš a navíc se snažíš vyhnout zodpovědnosti útěkem? Počítej, že se ti může v důsledku toho něco stát a společnost to prostě nebude řešit! Ale bohužel to tak není, zločinci mají lepší ochranu, než spořádaní lidé.
0/0
5.10.2004 19:49

Isbjoerna

Re: Absurdistán
, Pises: "Ten, kdo závažným způsobem porušuje nějaké zákony přijaté společností, do které patří, by neměl být těmito zákony chráněn." ------- zneužití pravomoci veřejného činitele JE VELMI ZAVAZNE poruseni zakonu prijate spolecnosti.
0/0
5.10.2004 21:41

ArneFarin

Re: Re: Absurdistán
Hmmm, ale jestli od policisty právě takové chování nečekáme? Nebo by měli být čestní, spravedlivý, přátelští - něco jako Rychlé šípy?
0/0
5.10.2004 22:28

Intrepid

Re: Re: Re: Absurdistán
Aby ses nepletl !! Z dobre informovanych zdroju vim, ze Rychle Sipy hulily za klubovnou travu a navic Jarka metelka je pry homosexual, nebot byl viden , jak provadi oralni sex Mirkovi Dusinovi !! Tak moc s Rychlosipakama nemachruj , Ty plantazniku !!!
0/0
6.10.2004 0:46

TyMeTaky

Re: Re: Re: Re: Absurdistán
Vole, on se jen přepsal, on chtěl napsat "Rychlé pípy"
0/0
6.10.2004 13:19

EspritFort

Je libo radši diskuzi o neschopnosti policistů zvládat zákroky vůči grázlům?!
Je libo radši diskuzi o měkkosti policistů a o jejich neschopnosti zvládat zákroky vůči grázlům? Souhlasím s tím, že zneužití pravomoci veřejného činitele JE VELMI ZAVAŽNÉ porušení zákonů přijatých společností, pokud se jej policista dopustí například proto, aby třeba získal nějaký osobní prospěch. Ale jestliže policista poctivě nasadí svůj krk právě "při ochraně zákonů přijatých společností" a po vyčerpávající honičce pak nějakého grázla při zadržování přemůže ... a (bohužel!) přežene to, hodnotil bych to trochu jinak. Nepovažoval bych to až za tak VELMI ZAVAŽNÉ porušení zákonů přijatých společností. Kdyby chtěl zabíjet, asi by rovnou střílel. Vždyť ten prchající zloděj jej mohl třeba i přemoci, odzbrojit, zmrzačit, anebo ... i zabít! Ale pak by tady byla diskuze o měkkosti policistů a o jejich neschopnosti zvládat zákroky vůči grázlům.
 
Také mi není jasné, pokud už policie předala zadrženého do věznice, nemohlo se to obejít bez vstupní zdravotní prohlídky! Ten pachatel byl při zákroku zraněn, neboť zákrok při zadržování prchajícího a bránícího se pachatele bude nutně vždycky představovat fyzické násilí a BOJ KDO Z KOHO! Rád bych viděl mnohé zde diskutující, jak by se při něčem takovémhle uměli postavit k dílu . Žvanit umí každý. Grázl byl při zákroku zraněn, čemuž se mnohdy vůbec zabránit nedá, ale zemřel až v důsledku nedostatečné následné lékařské péče.
 
Pravděpodobně země česká  v tom grázlovi o HOV&NO přišla
0/0
5.10.2004 23:16

Modráček

Povýšení
Je načase navrhnout toho policistu na povýšení. Jestli bude potrestán, ať si tady pak žádný humanista-havlista nestěžuje, že se policajti do ničeho příliš nehrnou a nechávají zločincům volnou ruku.
0/0
5.10.2004 19:47

ktv

je to hajzl
aby ho takhle zridil tak do nej musel este na zemi kopat atd atd - a to prece nemuze udelat normalni clovek ani nejvecimu hajzlovi - prece ma kazdej nejakou zaklopku, ktera mu nedovoli prekrocit urcitou hranici, ne??? -podle me je ten policajt normalni hajzl, kterymu bylo jedno co ten clovek udelal - chtel se hlavne vyradit!
0/0
5.10.2004 19:44

blabla1

Re: je to hajzl
Ta jsi asi stejnej parchant jako ten co natáhl ráfy....jen víc takových policajtů .
0/0
5.10.2004 21:32

Modráček

Re: Re: je to hajzl
0/0
5.10.2004 21:49

karlicek4

Re: je to hajzl
muze,nejvetsi hajzly by meli popravit...postavit ke zdi a zastrelit,telo spalit a ze vznikle energie vyrobit elektrinu pro humanitarni ucely treba pro nemocnice
0/0
5.10.2004 22:28

PepaVonDepo

Obvykle
se policajt;ů nezastávám, ale tenhle konečně aktivně dělal něco proti zlodějům. Takže mu přeji, aby byl zproštěn obvinění!
0/0
5.10.2004 19:36

houba_

Re: Obvykle
hmm a ja ti zase preju, aby jsi ho v pripade ze ho zprosti obvineni nepotkal nekde na ulici, az si pujdes napr. zabehat, treba by te chtel predvest na sluzebnu za ucelem zjisteni totoznosti a pak by ses asi nestacil divit
0/0
5.10.2004 19:46

Modráček

Re: Re: Obvykle
Když vylezeš z domu, máš u sebe mít občanku, na to je dokonce zákon. Když tě policista požádá o průkaz totožnosti, nemáš blbě pyskovat a tu občanku mu máš ukázat. Nevím, proč by se ti pak mělo něco stát.
0/0
5.10.2004 19:53

houba_

Re: Re: Re: Obvykle
jo ale kdyz tu obcanku  nemas (ja si ji na behani opravdu neberu - priznavam se, doufam ze to neni prilis velky zlocin, stejne tak si ji neberu, kdyz s odpadkly do popelnice) a treba ji jen zapomenes, tak neni ukolem flojda aby te na miste zabil
pokud narazis na normalniho policajta, tak se ti nic nestan, pokud lae narazis na takove hovado, jako byl napr. ten co zmlatil cyklistu za to, ze mel u kola uvazaneho psa, tak pravdepodobne skoncis v nemocnici
0/0
5.10.2004 19:58

Modráček

Re: Re: Re: Re: Obvykle
Ten policista v případu cyklisty se psem byl prostě hovado. Tohle bylo něco úplně jiného. Jinak, když nemáš občanku, je to jen přestupek.
0/0
5.10.2004 20:55

houba_

Re: Re: Re: Re: Re: Obvykle
a jaky je teda rozdil mezi tema flojdama?
ten prvni mel pokutovat a zakazat cyklistovi pokracovat v jizde takovym stylem - nemisto toho ho zmlatil
tnehle mel zlodeje zadrzet a predvest na sluzebnuy - nemisto toho si ho nejdrive nechal utect z auta (zrejme s pouty na rukou - podle predpisu musel mit pouta) a pak ho zabil
0/0
5.10.2004 20:58

Modráček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obvykle
Ten první byl někde v Hranicích, kde si všichni vidí do talíře, prostě se chtěl jen předvést, jaký je machr. Dobře, že dostal přes cvikr (ten policajt). Druhý případ je úplně jiný, už proto, že zkatoval prokazatelného kriminálníka.  Znám hromadu policistů a tupců je mezi nimi opravdu poskrovnu.
0/0
5.10.2004 21:15

PepaVonDepo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obvykle
Hmm, já mám tu smůlu, že většina poldů co znám jsou mongolové.
0/0
5.10.2004 21:41

aarghot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obvykle
haha a kde ti netupy policajti ziji ??? u nas urcite ne protoze v cechach je uroven policajtu tragicka
0/0
5.10.2004 22:21

Blade Runner

Re: Re: Re: Obvykle
Policajt ale nemůže jen tak chtít občanku. Nicméně, tento policajt by měl dostat metál. To, že se na toho parchanta pak v cele vyprdli, je už jiná věc. Asi mu nevěřili a mysleli si, že chce zase utéct.
0/0
5.10.2004 22:12

JfV

můj náhled
Věřím a doufám, že to s tím poldou dopadne dobře. Nikde není napsáno, že ho ubil na místě, šlo o zranění. Všem ochráncům osob nedodržujících zákony přeju osobní zkušenost s nimi. Hajzlů je dost, není ho škoda. 
0/0
5.10.2004 19:20

houba_

Re: můj náhled
mam zkusenost jak s nimi, tak s policajty - tezkorict, ktera zkusenost je horsi, ale asi s policajtama, protoze tem se clovek "nesmi branit". To je totiz napadeni verejneho... 
Znam policajty flakace, ozraly, agresivni (jednou jsem chytil zlodeje a flojdi ho spoutaneho zmlatili v aute)
 
ale abych nekrivdil, asi 2x jsem jiz narazil na slusneho policajta (pri silnicni kontrole)
 
vy verite, ze to s tim flojdem dopadne dobre, ja zase verim, ze kdyz ma na krku takoveto trestni stihani, tak inspekce MV zjistila takove skutecnosti, ktere toto opravnuji.
0/0
5.10.2004 19:34

SpeedyJim

A pak se diví....
občané i potentáti, že na to policajti kašlou, nevidí neslyší... Proč taky. "Peněz mají jako s*aček, jejich autorita je absolutní, nikdo je nenapadá, jejich povolání je v žebříčku společenské prestiže na druhém místě hned za prezidentem čehokoliv". Všimněte si laskavě uvozovek (pro Isbjoernu a podobné). A bude to zřejmě ještě horší, protože s novým služebním zákonem jsou podmínky ještě tvrdší, takže se jistě uplatní pravidlo - kdo nic nedělá, nic nezkazí. Takže - tři opice!!!
0/0
5.10.2004 18:27

majklmaus

Souhlas s likvidací zlodějů a
dalších lidských potvor.Jenže mrtvolu už nejde stíhat,takže maximálně mohou vydělat prosektura a pohřební služba,co by pak dělali,a jak by si vydělávali státní zástupci,soudci,bachaři,advokáti a další havěť,která ty lumpy chrání.Jen by řekli,policista plnil své pracovní úkoly a nic navíc! a celý soudní aparát by si mastil kapsy.Spíše bych odměnil policistu za likvidaci zloděje a ušetření spousty dalších ,už zbytečných výdajů.
0/0
5.10.2004 17:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.