Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Horní Benešov nabídl Kerrymu občanství

Horní Benešov na Bruntálsku schválil čestné občanství pro Johna Kerryho. Bude mu ale uděleno, jen když s tím bude kandidát na prezidenta USA souhlasit. Zastupitelé proto jednají s agenturou, která by měla získat jeho stanovisko. Ve městě se narodil Kerryho dědeček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carl-K

Souhlas
  pokud se Kerry do Horního Benešova natrvalo přestěhuje. 
0/0
6.10.2004 10:03

HAL9000

Mezi námi
Ten Horní Benešov je pěkná pr...   Trochu se nedivím, že se chtějí zviditelnit, když už mají tu možnost. Třeba jim to pomůže a konečně tam postaví pořádnou hospodu.
0/0
6.10.2004 8:45

interracial

co to píšete?
ta snůška nesmyslů co tady vy rádoby příspívatelé píšete, je skutečně tzv. do nebe volající.   Takový antiamerikanismus, co tady předvádíte lze snad číst jen v některejch teroristickejch státech.
Jo a nezapomeňte teď u toho chlastat Coca Colu, a dát si k obědu hambáče a večer čumět na americký filmy, poslouchat Avril či Anastacii.
Tady se nelze za vás ani stydět primitivové.
0/0
6.10.2004 7:58

Libor76

do USA
zastupitelé se chtějí za státní (naše) peníze podívat do USA a tak vymysleli tyu komedii s čestným občanstvím :-(
0/0
6.10.2004 7:12

igenius

Odměna pro Bušíka za válečné zásluhy - pověřit ho funkcí VELVYSRANCE v Iráku !
 
Rada starších a moudřejších  uděluje jednoznačně cenu za nejlepší příspěvek na stránkách IDNES za ROK 2004 Vendymu B. (ze 4.10. 04)    Myšlenka, že Bušík by měl svoji další "politickou kariéru " realizovat jako VELVYSLANEC v Iráku, je přímo GENIÁLNÍ. Už dlouho jsem se takto nezasmál - děkuji, smích je zdravý a my, normální potřebujeme ještě hodně sil, abychom zabedněncům rozsvítili v makovici.
0/0
5.10.2004 23:35

lnemecus

Kerry slavny v Benesove...
pro mne tady na Floride je to takrka dojemna zprava. Kerry je obdivovan (a respektovan) v rodne zemi...
Doufejme, ze si toho bude vazit. Momentalne je vsak velice busy, aby si zajistil zvoleni, ktere je dobre mozne, ale ne jiste. Ta pani v Benesove (Hornim ci co...) vi asi vic o Americe nez my, co tady zijeme po desetileti.
Ja osobne budu hlasovat pro Mickey Mouse - ani Bush, ani Kerry si nezaslouzi muj hlas. Nevypada to vsak, ze Mickey Mouse nam bude vladnout po pristich ctyrech let. Jsem realista...
 
 
 
 
0/0
5.10.2004 20:15

Lucy@.

Re: Kerry slavny v Benesove...
No aby taky nebyl obdivovan,kdyz ma modrou krev :-)))))
0/0
5.10.2004 20:25

neznámýpočítač

Re: Kerry slavny v Benesove...
a co víš o Americe ty pseudo američane??
podle mně volit ani jít nemůžeš!! a háčky a čárky stejně neumíš tak co s tebou??
0/0
6.10.2004 14:11

Zuzanka25

Dedecek Kerry
Prijde mi to docela zvlastni, ze by Kerry nevedel nic o svem dedeckovi. Jinak existuje zajimava stranka http://www.ellisisland.org kde se daji najit vsichni imigranti, kteri prosli Ellis Islandem a info o nich vcetne fotografie lode, kterou pripluli. Jmeno Frederick Kerry je tam uvedeno taky, ktery priplul v roce 1905, a jako posledni bydliste uvedl Viden, a taky, ze je nemec. Podle zaznamu prijel spolu s manzelkou Idou a 4 letym synkem Erichem.
0/0
5.10.2004 19:32

Pilat

A mame zase problem
zidacek Kohn se nenarodil v Praze a na Prajzke to je pruser !!! he he he No kdyz nic tak se to alespon trochu v nazvu podoba .... prazaci jste velmi blizko ku prajzakum takze klidek .... he he he  (jenze prajzaci z Horniho Benesova jsou nejak germansky orientovani  a milej Kohn udelal dobre ze se z tamam vyparil)
0/0
5.10.2004 19:08

HAL9000

Re: A mame zase problem
Máš zřejmě na mysli Dolní Benešov, ten je v Prajzku. Znáš tu prajzáckou hymnu? My jsme ti prajzáci, zku.vena krev, třesem se na prachy každý jak lev ! My prajzko nedáme, radši ho prodáme ....   
0/0
6.10.2004 8:15

leho

Chudaci Horni Benesovaci nemaji ani potuchy
jakej Kerry je pablb. Predevsim se proslavil vyrokem "...I voted for the 87 billion before I voted against it..." a jeden z poslednich je kdyz se vyjjadril zdali by zase volil pro valku v Iraku - "...it depends on the outcome...". To ze volebni preference jeho a Bushe jsou skoro vyrovnane je temer nepochopitelne, ale jeste neni vsem dnum konec...
0/0
5.10.2004 18:54

Júlinek šíšal

Re: chudáčku,
proč jsi takový .... vždyť vy tři se nemáte mnoho co vyčítat....:-)))
0/0
5.10.2004 19:27

leho

Re: Re: chudáčku,
aaale copak, na nic inteligentnejsiho uz se nevzmuzem??
0/0
5.10.2004 19:39

Lucy@.

Re: Chudaci Horni Benesovaci nemaji ani potuchy
Dalsi jeho perla.Kerry: "Those who believe we are not safer with his (Saddam) capture don't have the judgment to be president or the credibility to be elected president." Tet zase Kerry tvrdi opak :-)))))
0/0
5.10.2004 19:36

LoneGunman

?
Zajímalo by mě kolik občanů Horního Benešova, tak hrdých na slavného rodáka, je schopných dát dohromady alespoň dvě věty o jeho programu. Aby to nebylo jako v tom rakouským zapadákově kde taky všichni žili volbou guvernéra Kalifornie ale většina z nich nevěděla ani za koho kandiduje. Byla to pro ně záminka k pořádný kalbičce.
0/0
5.10.2004 17:48

LoneGunman

Re: ?
teda skoro rodáka :))
0/0
5.10.2004 17:49

lnemecus

Program?
Kolem 40% Americanu nema zadne tuseni, co Kerry program je. Stejne procento ovsem taky nevi, jaky je Bushuv program. Jak pisu dole, nas jedina zachrana tady v USA je Mickey Mouse...
0/0
5.10.2004 20:17

Lucy@.

Kerry
Flip flopper John Kerry ma modrou krev checheche....to jsou mi veci :-))) Kez by se chtel do toho Benesova odstehovat i s tou jeho kecupovou babou:-)))
0/0
5.10.2004 17:38

Džura - hrdina Pamíru

vízum do Horního Benešova
Na vlajku USA po vobě Kerryho přibude další, už jednapadesátá hvězdička - katastrální území Horní Benešov - tak se budou učit černosšské a mexické děti v amerických školách  - rozlohou sice nedosáhne na Aljašku, ale na Rhode Island -  hohó.....
Škoda, že se Kerryho děda nenarodil v Pičíně, to by byl teprve nářez
0/0
5.10.2004 17:28

lnemecus

51. prvni hvezdicka...
Mate absolutne pravdu. Budeme vsak muset zmenit tvar vlajky, aychom udelali misto pro hvezdicky, hvezdicicky a tak dale az do mikroskopickych hvezdnych utvaru... Oddanost nasim politikum MUSI byt ocenena vsude na svete, i kdyz pochybuji, ze je vic mist jako Horni Benesov, ktere se tak vysiluji...
0/0
5.10.2004 20:21

interracial

Re: 51. prvni hvezdicka...
co se týče té vlajky, tak kdybychom se stali jednapadesátým státem USA, tak bychom se stali nejobdivovanějším a nejchráněnějším státem světa. Být tady pátou kolonou socialistické a zavšivené evropské unii a současně stát proti rudýmu bolševismu z východu.
0/0
6.10.2004 8:00

Harald1

Kerry
Podle starosty proto přichází v úvahu, že se zástupci města budou muset sami vypravit do Spojených států.A vo tom je.....   
0/0
5.10.2004 15:03

Jahor

Á, tak je to tedy, no to jsme jim křivdili
Nejsou to prdelovlezci, ale normální vyčůránkové, jako kdekdo. Omlovám se jim !
0/0
5.10.2004 15:23

Pucmeloun1

Re: Á, tak je to tedy, no to jsme jim křivdili
snad jsi nemyslel, ze to delajiz lasky k USA nebo ke Kerrymu.....
0/0
5.10.2004 16:48

Jahor

No to ani náhodou,
ale takový okázalý prdelolezectví je přece jenom výjmečný.  Ale oddychl jsem si, jsou normální (vychcánkové).
0/0
5.10.2004 17:04

vanivani

Horní Blbákov
Buráci z  Horního Blbákova - jste koukám dost dobrý anální turisti.
0/0
5.10.2004 14:36

uran235

Myslim,
ze Horni Benesov nekouka Kerrymu ani z pr....
0/0
5.10.2004 14:24

Leva

Kerry na Hrad!
No je to senzace, sice již stará, ale již potvrzená. Náš krajan v křesle USA presidenta, to se jen tak nestává, rozhodně lepší, než mít hňupa komisařem v EU! Budu panu Kerrymu držet palce a že to naši krajané v Americe umí potvrdila již řada před ním, snad naposledy Madlénka Folbrigtová, Baťa, Jágr, Lendl, Navrátilová, spousta průmyslníků, výrobců aut a tak dále. Rozhodně je jich více než darmožroutů v parlamentu a senátě. Přátelé, nebuďme skromní a buďme na naši krev hrdí!
0/0
5.10.2004 14:24

igenius

Kerry vede !
 
Kerry v duelu s Bušíkem řekl nahlas světu, že Jiřík z buše zatáhl USA, Irák a svět do   s r a č e k   a neví, jak z nich ven, aby se v nich neutopil. Nejhorší na tom je, že do análního otvoru  sice USA a svět  vedlo všelijak klikatou trnitou cestou  více prezidentů, ale jedině Bušík tam našel ZKRATKU. Jinak v duelu Bušík jednoznačně tápal z vody a kdyby tam bušisté postavili kdejakého  DACANA z ulice , tak by to vyšlo na stejno  Koukal jsem na celý duel v TV. Jinak Kerry přirovnal akci Irák, jako kdyby USA po útoku Japonců napadli Mexiko. Tím jasně řekl, že vazby na Al-kajdu Irák neměl (teroristi tam nalezli až teď, rotože v tom chaosu a svrabu si tam nyní plují jako ryba ve vodě)- jinak každý soudný člověk, co trochu sleduje situaci, toto VĚDĚL. Taktéž zdůraznil, že nepřítelem USA je  Ládin a  80 % vojsk USA je zbytečně poutáno v Iráku a chybí v Avghanistánu.
 
Doufám jen, že opěvování Kerryho není jen v duchu typické české připosranosti. Vůbec bych se nedivil, kdyby v případě jeho výhry zdejší největší bušimilové-riťopcháči stáli mezi prvními frontu na odznáček s Kerrym.
0/0
5.10.2004 14:31

Hugo Ventil

Re: Kerry vede !
Ale v Iráku je víc ropy, tak co by dělali Amíci v Afgánistánu??
0/0
5.10.2004 17:08

leho

Re: Kerry vede !-kravu za vocas
Mozna ze usa bude mit za prezidenta perfektniho debatera, manipulatora a lhare. On ty lzi opakuje tolikrat, ze uz se pomalu stavaji pravdou a i mnozi amici jim zacinaji verit, prave proto se meni volebni preference. Zcela urcite i takovy Pepik Goebbelsu by Bushe v debate porazil. A zcela souhlasim, ze opevovani Kerryho je v duchu typicke ceske priposranosti a patolizalstvi...
0/0
5.10.2004 18:49

VK68

Re: Kerry na Hrad!
Vyborne napsane !!! Bravo !!
0/0
5.10.2004 15:22

Jahor

Vsadil bych se,
že před rokem 1989 taky takhle pilně lezli, jenomže východním směrem, s rudou knížkou v kapse a slovy "Lenin" na rtech. Tohle musí bejt v krvi! Nemáte někdo podrobnosti ?
0/0
5.10.2004 14:05

igenius

Re: Vsadil bych se,
Viz klikni na odkaz a totéž str.2
0/0
5.10.2004 14:15

PPS_43_SUDAJEV

IMO
Zavést tu díru Horní Benešov hnojem i s obyvateli, větší paka v tomhle státě už být nemůžou.
0/0
5.10.2004 13:51

Dědek Plesnivák

Re: IMO
S první částí věty souhlas, s druhou nesouhlas (parlament, senát, moje tchýně a tak...)
0/0
5.10.2004 14:04

PPS_43_SUDAJEV

Re: Re: IMO
0/0
5.10.2004 14:08

herulinka

Re: Re: IMO
MOje tchýně taky
0/0
5.10.2004 14:27

igenius

Re: IMO
Sudíku, už se na to dnes vyprdnem, jedině přivedeme infarkt nějakejm fanoušům (stačí v článku - důkaz o vazbě Iráku na Al-Kajdu není). To jim myslím stačilo. Nakonec to stejně zaplatíme my - ten jejich pobyt  a léčbu v nemocnici.
0/0
5.10.2004 14:05

PPS_43_SUDAJEV

Re: Re: IMO
0/0
5.10.2004 14:07

igenius

Vymezení pojmů
Za účelem diskuze na těchto stránkách rozuměj pod pojmy: 1) BUŠISTA -osoba jež přímo podporuje vedení nemravné dobyvačné války, ukájející se na utrpení jiných a na čištění análního otvoru SATANA Buše.  2) US RIŤOPCHÁČ - osoba jež nadšenecky a tupě obhajuje vše, co USA činí. 3) US PŘIPOSRANEC - osoba, jež účelově obhajuje vše dle bodu 1) a 2), vědoma si však nesprávnosti svého konání. 4) HŇUP - osoba, jež mnoho rozumu nepobrala a škodí tím i ostatním
Pozn.:  ti ostatní (většina) jsou ti normální.
0/0
5.10.2004 13:34

Dědek Plesnivák

Re: Vymezení pojmů
Chybí ti tam 5) Horní Benešovista - osoba, jež leze do řitního otvoru Kerrymu a osobám obsaženým v bodě 2).
0/0
5.10.2004 13:38

igenius

PARALELY !
 
V neděli  jsem se trochu důkladněji zamyslel nad problémen US riťopcháčství, US připosranectví... při sledování filmu na Primě Jan Roháč z Dubé (taktéž dávali řed pár dny Jan Žižka, Jan Hus jsem viděl již dávno). Je zajímavé si uvědomit, že současní US riťopcháči, posseltriťopcháči (nebo jak se jmenuje ten vyžraný sudeťák) a jim podobní se dnes chovají podobně  jako bezcharakterní vyžírkové a zikmudoriťopcháči společně s KATOLICKOU církví před přibližně 500 lety. Šlo jim účelově jen o svoje nacpaný panděro, byli schopni se spolčit i s ďáblem, upalovat lidi za živa, sekat jim hlavy, mučit nevinné lidi..., hrabat a hrabat... Těmto lidem nikdy nešlo o blaho národa, ale vždy jen o osobní prospěch.  Jen vyjímečně za to nemohli, protože už se jako hňupi narodili. Vůbec bych se nedivil (pokud by se dal vyhledat rodokmen), kdyby většina současných vlezdoprdelků, kteří podporují zlodějinu, obohacování na úkor druhých, vraždy, mučení, bombardování a ponižovaní jiných národů,  byla  potomky těchto obtloustlejch středověkejch vlastizrádců ( je to jen asi 20 generací - 20 ryšavejch lehce našeptá svým  synáčkúm, že nejdůležitější v životě je najít si tu "správnou"  řiť  nejpažravějšího obludy, a v ní se dá vždy s jistotou trochu toho "medu"slíznout  pro sebe  bez ohledu na ostatní občany, bez ohledu na vlastní národ, či jiné národy. Možná, že gaunerismus mají už i přímo v genech. Tito hamouni jsou nejen bezchrakterní, ale zároveň zakomplexovaní - jejich fetišem je dělat pucfleka největším gaunerům.
0/0
5.10.2004 13:58

Ulrich

Re: PARALELY !
Jsem na straně George Bushe, ačkoliv z výsledků jeho politiky nemám žádný bezperostřední prospěch. Rozhodně si dílky válce v Iráku "nenacpu panděro". Stejně jsou na tom prakticky všichni Češi, kteří mají na amerického prezidenta stejný názor jako já. A mimochodem, nejsou to snad Američané, kdo "usekává hlavy" a "upaluje lidi za živa". Hlavy sejkají Zavahrího lidé a upaloval Saddám Husajn.
0/0
5.10.2004 14:08

igenius

Ani pohádku pro "děti z ČR" nenapsali pravdivě !
 
ČTK údajně uvedla, že US riťopcháči si denně čtou nejméně 5x tuto oblíbenou pohádku a ještě před spaním na dobrou noc si ji čtou znovu. Je to pravda ? V říši zaslíbené vyšla nová kniha pohádek pro děti  " O králi Jiříkovi z buše". Nevídanou rychlostí však byla kniha přeložena do všech jazyků po celé zemi. Pohádky o Jiříkovi se však  prý nejvíce líbí "dětem" z nově zpřátelených teritorií (nejvíce v ČR). Nejvíce čtená je prý pohádka  Král Jiřík a princezna Ropajda. Stručný obsah pohádky:   Král Jiřík z buše se nešťastně zamiloval do princezny Ropajdy z tajemné země na konci světa. Děsně po ní toužil a i v noci se mu o ní zdálo (měl i poluce). Princezna Ropajda však byla v moci zlého sultána Sadáma, který ji trýznil v podzemních temných komnatách. Sultán  tajně udržoval nemanželské styky s cizoložnicí  Alkajdou (nezákonnou manželkou A Ládina s kouzelnou lampou) a ta ho sváděla k tomu, aby byl ještě krutější. Zlý Sadám Ropajdu nabízel všude po světě, většinou úchylným vládcům  z Evropy, jen Jiříkovi z buše jí nenabídnul. Jiříka to hodně mrzelo, protože on, jako nejmocnější král světa a navíc etalon  Ctnosti  a Morálky by princeznu Ropajdu miloval z čisté lásky. On, který prosazuje sexuální zdrženlivost by ji miloval, jak se na muže sluší. Proto se rozhodl princeznu Ropajdu osvobodit ... , ... nakonec se měli všichni rádi až do smrti. Zlý sultán Sadám skončil v šatlavě. A Ládinovi dokonce Jiřík sebral i kouzelnou lampu.   Jinak pohádku v Hulivudu brzy i zfilmují a dokonce vyjde jako PC hra. US-riťopcháči, to si smlsnete  
0/0
5.10.2004 14:18

igenius

Re: Ani pohádku pro
Nepravdivost pohádky dokazuje - viz dnešní článek - ž e USA (ministr obrany) přiznal, že Irák za Sadáma  nespolupracoval s Al-Kajdou.
0/0
5.10.2004 14:21

interracial

Re: Vymezení pojmů
jsi prostě primitivní idiot socialisticko-muslimského charakteru připomínající marxististické, stalinské a leninské tažení proti kapitalistickému způsobu života.
0/0
6.10.2004 8:02

Calibos

hehe, uz to vydím - zde je nedokoureny doutnik jeho dedecka
v teto posteli spaval, zde se jeho dedecek  ukajel, to jsou bratri jeho taty!!
Trapaci z Benešova, proč dědkovi dělat pomník, za to že to nešplejchl vedle? Jako je dobry vedět, že pochází od nás z Benešova,ale takovéhle věci.
Ale co aspon jsou v mediích, beztak to bude na Nově večer, reklama pro ves zdarma
0/0
5.10.2004 13:32

igenius

Odměna pro Bušíka za válečné zásluhy - pověřit ho funkcí VELVYSRANCE v Iráku !
Rada starších a moudřejších  uděluje jednoznačně cenu za nejlepší příspěvek na stránkách IDNES za ROK 2004 Vendymu B. (ze 4.10. 04)    Myšlenka, že Bušík by měl svoji další "politickou kariéru " realizovat jako VELVYSLANEC v Iráku, je přímo GENIÁLNÍ. Už dlouho jsem se takto nezasmál - děkuji, smích je zdravý a my, normální potřebujeme ještě hodně sil, abychom zabedněncům rozsvítili v makovici.
0/0
5.10.2004 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.