Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek: Zastavme šikanu občanů

Z předvolební konference občanských demokratů vycházel jejich předseda Mirek Topolánek evidentně dobře naladěný: strana se za ním semkla. Přesně podle nového volebního hesla ODS: Jsme tým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karoten

JTR
 
 
Čestné uznání
za
VYTRVALOST
v předem prohraném boji
s
Dědečkem Hříbečkem
0/0
7.10.2004 10:15

JTR

Re: JTR
Děkuji a přijímám, je to skoro jako foto před nastartovanou V3S . On "dědeček" bude asi mlád a aktivní, dříve by to byl aktivní funkcionář SSM, potom by vstoupil do KSČ dle principu: ať tam vstoupí mladí a chytří a pak se to změní k lepšímu! Ani mu to nemám za zlé, asi sedí na úřadě a o praktickém životě moc neví.
0/0
7.10.2004 14:54

DedecekHribecek

Re: Re: JTR
      Jaký je to pro Vás věk aby člověk byl mlád a kativní?
0/0
11.10.2004 7:17

peld

...nebo
pokakativní?
0/0
11.10.2004 8:37

interracial

vezměte
vezměme si příklad z Velké Británie. Nebude bránit větší integraci Evropy z hlediska pochybné ústavy ani eura.
Ale nechce s tím mít nic společného (myšleno s budoucím průserem zvaným Svaz německo-francouzských socialistických republik pod vedením Socialistické internacionály Schroedera a Grosse, a později s Lukašenkem a Putinem.  Maximální souhlas. Já také nechci socialistickou Evropu.  GB je jedna z mála zemí v přesocializované Evropě, která si drží vlastní názor a bohužel bude pravdivý.
0/0
6.10.2004 8:09

Kleki Petra

Re: vezměte
No, nemá to přímou souvislost s tématem, ale máš pravdu. Kromě toho už se i Blair opakovaně vyjádřil, že v řadě ohledů předpokládá podporu podobně názorově vymezených států a zmínil ČR. Ovšem to bylo spíš kvůli Klausovým vyjádřením, což tady řada diskutujících asi bude jen obtížně rozcházet, neboť "Klaus je zlý".
0/0
6.10.2004 8:13

HAL9000

Re: Re: vezměte
Souhlas, "Spojené státy evropské" také nejsou můj šálek čaje.
0/0
6.10.2004 10:34

karoten

Re: Re: vezměte
Není "zlý", jen menšinový. Tak rád by byl většinový, tak rád....proč to nezkusí někde v Commonwealthu? 
0/0
6.10.2004 11:00

Kleki Petra

Re: Re: Re: vezměte
Nevěřím, že by realisti byli v menšině. Tím spíš, že znám dost lidí, kteří řekli své ANO jen proto, abychom na nečlenství v Unii neprodělali, přesvědčeni o její samospásnosti ovšem nebyli a vůbec nejsou. Pro evropskou ústavu kupříkladu většina z nich hlasovat nebude (nechci psát "žádný", nejsem Sibylla).
0/0
6.10.2004 11:05

karoten

Re: Re: Re: Re: vezměte
No to jsme na tom stejně. Hlasoval jsem ANO právě pro to abychom vybředli z postkomunistickýho bahna, ne pro radost ze ztráty identity, ne pro touhu rozpustit Čechy v evropské kávě kategorie liška
 
Znamená teda Vaše 1.věta že Klaus není dostatečnej realista? S tím by se dalo souhlasit
0/0
6.10.2004 11:21

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: vezměte
Stejně si skoro každý na těchto stránkách vezme z tvrzení oponenta co chce. Takže odlišnému výkladu původně zamýšleného se ani v tomto případě meze nekladou. Á propos, já hlasoval NE právě pro to abychom vybředli z postkomunistickýho bahna.
 
P.S. Taky to umím.
0/0
6.10.2004 14:41

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vezměte
Takyyy? No tééééda...
Snad mě nechce Bílý Otěcko odemagožit? Já reagoval na to že nazvat Klause ironicky "zlý" a nechápat proč je na něj tak nazíráno, se nutně nemusí přenést do roviny útoků.
Připouštíte že když někdo někomu nerozumí, a ten přesto povýšeně tu svou pravdu razí jako v manufaktuře medaile za zásluhy, že může být snadno nazírán - a to přinejlepším - zlým?
Vaše NE evropské integraci bych pochopil s odůvodněním po odesácku, ale takhle??? Vybřednout z bahna se zkušenou klikou soudruhů na všech rozhodovacích úrovních - to si fakt myslíte že by bylo možný a snažší v izolaci od EU
Viďte, že si děláte prdel?
0/0
6.10.2004 17:22

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vezměte
Ne-ééé. EU mi skutečně připadá vizionářsko sociálně komunistická s výrazným paradoxním prvkem byrokratismu, jinak spojeného s ranným kapitalismem. Nevidím v účasti v ní přínos pro zbavování se komunistické minulosti. Hle, vyslali jsme do jejích orgánů i komunistické emisary! Včetně Špidly.
0/0
7.10.2004 10:19

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vezměte
Může být, tak se to Vám a jiným jeví. Skutečnost ale vypadá podstatně jinak. Obyvatelstvo starých zemí EU nejeví komunistické preference ani tužby po kapitalismu století páry. Celkově je stará evropa demokratická s výraznými sociálními prvky - ale jde o KAPITALISMUS zakotvený a ctěný právními řády těch zemí.
V naší rozkolísané zemičce přetrvává silný názor že Právo je tu pro bohaté=vlivné a selektivně uplatňované proti chudým=nevlivným.
Vy jste právník, že?
0/0
7.10.2004 10:41

Zmuda

Proč se zaobírat...
..stále dokola nějakým hloupým nýmandem,který se jmenuje Kořistka ? O tohoto ubožáčka vůbec nejde, je to pan nikdo ! Jde o socialisty a jejich zhůvěřilé přerozdělovací vize,jde o Grosse a jeho estébácko - esembáckou suitu, je to o tom,kam se pod vedením těchto lidí ubíráme.
0/0
5.10.2004 20:23

hasmen

Re:
Souhlasím,zaobírejme se těmi,co ho chtěli "zmazat"
0/0
6.10.2004 6:18

HAL9000

Re: Re:
Pokud už dávno není "zmazán" někým úplně jiným.
0/0
6.10.2004 7:17

hasmen

Re:
Kdo ví...
0/0
6.10.2004 7:18

Vaclav Hanus

Re: Proč se zaobírat...?????
????...ale..dyk, hloupej nymand jses zde akorat ty, zmerdo !
0/0
6.10.2004 8:17

Zmuda

Re: Re: Proč se zaobírat...?????
..sakra,teď jste mě dostal ,pane Hanus....to poprvé a podruhé..vykáme si ,pane Hanus , vykáme....tykání a zejména od Vás si vyprošuji ! Respektujte to !
0/0
6.10.2004 10:33

HAL9000

Dotaz
Všem, kteří nevěříte ODS. Jak jste si tak jisti, že Kořistka nedostane od ČSSD 10 melounů za to, že zdiskreditoval ODS? Proč mu trvalo 14 dní, než to práskl? Je to dost dlouhá doba na všelijaké zpravodajské hrátky.
0/0
5.10.2004 17:47

JTR

Re: Dotaz
Věříme ODS!! Bacs + Sinha - hřbitov Budapest
0/0
5.10.2004 17:50

HAL9000

Re: Re: Dotaz
No vida, už jsou tady první vlaštovky!
0/0
5.10.2004 17:59

JTR

Re: Re: Re: Dotaz
 Možná tam bude vic "vlaštovek"
0/0
5.10.2004 18:01

interracial

Re: Re: Dotaz
velmi smutný příspěvek hodný rádoby českého politického myslitele typu Husa, Adamitů či komunistů a zapáchajících růžovek z Lidového domu.
0/0
6.10.2004 8:04

karoten

Re: Re: Re: Dotaz
Heleďse, iracionálo, velmi veselé příspěvky musíš hledat v tv Nova. My máme paměť a schopnost se poučit ze zkušenosti. Tak nemel. Až se ODS transmutuje na pravicovou stranu, budou v ní za a) jiný lidi, a za b) změní název a logo. S touhle imidží se nedá dělat už  v ů b e c  N I C.  
0/0
6.10.2004 10:27

1_130_202_135

Re: Dotaz
Od ČSSD logicky musel dostat těch mio nejméně 11....
0/0
6.10.2004 15:40

Vaclav Hanus

Re: Re: Dotaz
No, ale v tom pripade musi brat Bendl a Langr kazdy po 15ti milionech...za ten neverohodny nabor, nadhaneni naivnich volicu ve prospech volebnich zisku, ktere nebudou pouzity v zajmu techto volicu
0/0
6.10.2004 15:54

celtic

dotaz
Všem, kteří věříte ODS. Odpovězte mi na mou otázku: sám velký Topol přiznal, že za Kořistkou ty dva poslal, aby ho oťukli, zda nepotopí vládu. Ale prý mu za to nic nenabízel Jste všichni opravdu tak hloupí, že tomu věříte  Kořistka by se zcela politicky znemožnil a nic kromě pohrdání ze všech stran by z toho nic neměl. Opravdu si myslíte, že pád vlády by byl za bonboniéru, nebo za flašku Frankovky Opravdu si to myslíte
0/0
5.10.2004 17:12

JTR

Re: dotaz
a nyní budou odpovědi ve stylu: oni také (zlá ČSSD)  a nic to ti zlí novináři!! Prostě omluva pro svoje koníky se vždy najde!! Hlavně, že ODS je jediná pravicová spása!!! Možná spolu s KSČM .
0/0
5.10.2004 17:22

JTR

Re: Re: dotaz
no možná, že těch odpovědí nebude tolik!! Pseudopravičáci odešli z pracovního procesu, kde "okrádali" svého zaměstnavatele zneuživáním internetu v pracovní době a řvali zde něco o pravicových ideálech !!! 
0/0
5.10.2004 17:26

Zdenekn

Re: Re: Re: dotaz
0/0
5.10.2004 18:30

Kleki Petra

Re: Re: Re: dotaz
Omyl. Na takovou blbost není třeba reagovat.
0/0
6.10.2004 8:02

JTR

Re: Re: Re: Re: dotaz
Tak proč reaguješ, nebo snad to není okrádání???
0/0
6.10.2004 8:07

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Poradím Ti: napiš něco, co má hlavu a patu a můžeme o tom diskutovat. V opačném případě nemám zájem o stupidní přestřelky.
0/0
6.10.2004 8:15

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Tak je to okrádání nebo ne??? Povoluje to zaměstnavatel nebo ne??? Čím se to liší od toho když ukradneš housku nebo něco jiného??? Napiš proč to nemá hlavu a patu????
0/0
6.10.2004 8:19

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Dobře, to je demagogie, jako vrata. Nicméně přistoupím na tuto hru, pak končím. Ano, v tomto smyslu je to svého druhu okrádání. Záleží pochopitelně na tom, co kdo dělá a jestli nemá náhodou hotovo, protože v drtivé většině případů zaměstnavatele okrádá pouze o čas, který by jinak mohl věnovat plnění pracovních úkolů. Neznám zaměstnavatele, který by neplatil paušál bez ohledu na objem stažených dat. Čili, individuální.
 
A teď, stejnou kravinu můžu napsat i já, uvedu-li například oblíbené tvrzení o tom, že "socky nemohou okrádat zaměstnavatele, protože by je nikdo nezaměstnal", případně nějaký podobný stupidní výkřik zde přítomných vtipálků. Racionalita takových hovadin je stejná, jako v případě tvého tvrzení. Takže: Nebylo by lépe diskutova, než se neustále překřikovat opakováním hloupých frází tvářících se jako "úžasná vtipnost"?
0/0
6.10.2004 8:31

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Hezké slohové cvičení ve stylu soudruha profesora!! Stačilo stručně napsat ANO je, že?? A o paušálu nebo objemu dat to vůbec není!!! Asi slohová cvičení na toto téma ukončíme !
0/0
6.10.2004 8:35

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Hmmm. Tak doufám, že jsi sám se sebou spokojen, jak jsi to tomu modrému ptákovi nandal. Připomíná mi to poněkud parlamentní debaty a reakce členů vlády na interpelace. Máš na to udělat politickou kariéru, zejména v levé části politického spektra, tam se taky vyžaduje zejména schopnost za žádnou cenu nic neříci k otázce oponenta.
0/0
6.10.2004 8:43

AlienDUDE

Re: dotaz
Nejsme tak hloupy, samozřejme že, budeme volit ODS.
0/0
6.10.2004 14:58

celtic

ODS
Souhlasím, zastavme šikanu občanů od ODS ODS lidi jen straší. Nejdříve EU, nyní policejním státem. Zastavme ODS a bude líp
0/0
5.10.2004 16:37

Otheymus

agitovat kde se da
No nic myslim ze socdemaci ztraceji pudu pod nohama takze si vycucali z prstu udajne uplaceni. Asi v tehle zemi zanikl pojem jako presunkce neviny ale budiz proc ne. Jen se tesim az bude socdemakum zas horet koudel u zadku jak budou nakrasne agitovat na skoly. Timto zdravym levicaky kteri nas zenou k tomu ze abychom zachranili rozpocet zacenem asi rozprodavat vlastni zem.
0/0
5.10.2004 14:47

russsalkableda

pro zhnusence
poslys, nejmenujes se ruda? znam jednoho takovyho vola, dela ve stavebnictvi ... soustavnym okradanim statu i klientu se dohrabal k peknymu jmeni ...
vim to z prvni ruky jak to chodi ... je to manzel moji byvaly svagrovy ... dnes jsem stastna, ze jsem se z cely tyhle rodiny vymanila ...
0/0
5.10.2004 13:11

habit

Re: pro zhnusence
..uboha rusalko bleda... beda... beda... mas pocit, ze kazdy, kdo dnes nejasa, je nejakej divnej a nejspis ma cerny svedomi? Kdo nezdviha pysne zrak k vudcovym uprimnym billboardum ze je prinejmensim prachsprostej podezrelej?
0/0
5.10.2004 13:24

Blackshield

Re: Re: pro zhnusence
No jistě, psům psí smrt!
0/0
5.10.2004 13:47

Vaclav Hanus

Re: Hele rusalice...
...a jsem i v zastupitelstvu....ha-ha-ha!!!! popadam se za bricho. Na vas - uspesnych podnikatelich po politicke lince - se mi nesmirne libi, jak jste prostodusi. ...a obvykle hned bezelstne vyslepicite duovdy vaseho 'podnikatelskeho' uspechu. Viz. precti si muj nize uvedeny prispevek o pozadi uspesneho podnikani v sektoru stavebnictvi (a  nezbytnosti osobnich kontaktu na magistratu - pro pristup k informacim ...)
0/0
5.10.2004 13:39

Kleki Petra

Re: Ale !
No já myslím, že pro Václava by to nemusel být zase tak špatný počinek!
0/0
5.10.2004 13:53

Vaclav Hanus

Re: Ale !
To nic nemeni na faktu o kterem jsem presvedcen - ze vstoupit do podnikani v tomto oboru bez nalezitych osobnich vazeb na lidi v mistnich zastupitelstvech je nemozne, resp. mozna, ale spejes ke krachu. A ty zde vykrikujes a nadymas se poychou pouze proto, ze jsi s tim zacal v drevnich dobach masivniho zvyhodnovani podnikatelu, kdy byl trh prakticky neobsazen. Jses si moc vedom, ze uz dnes ho mas se svymi kartelovymi 'konkurencnimi' pritelicky obsazen a rozparcelovan a ze nema nikdo novy sanci se dostat dovnitr..ledsa nekdo, kdo by byl vetsi insider nez ty sam a tvi kartelovi kamaradickove dohromady...na to ti seru!
0/0
5.10.2004 15:21

rohovka

Re: Hele rusalice...
Rudo jak tvrdí jedno přísloví.Nikdo člověka nepochválí tak jako on sám.Rozumím tomu že tě lidé mají rádi.Jsi velmi příjemný,sympatický muž!Máš trochu problémy s komunikací a zřejmě i trochu přeceňuješ svůj význam pro společnost,ale to k názorům které zastáváš neodmyslitelně patří.Upřímně ti gratuluji k úspěšné kariéře solidního obchodníka co "doopravdy umí",zdravím všechny ostatní sympatizanty ODS.Sem rád že můžu říct.PATŘÍ K VÁM!!!
0/0
5.10.2004 13:48

Blackshield

Re: Re: Hele rusalice...
A ty ho znáš a přesně víš, jak to je. Typický pohled závistivého tupého socana, co se sám na nic nezmůže. Pokud jsi to nepochopil, tak on tě má hluboko v p*deli...
0/0
5.10.2004 13:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.