Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na silnici zemřeli dva policisté a řidič

Dva policisté a řidič, který najel do jejich auta, zahynuli v pátek odpoledne při nehodě na okraji Prostějova. Šofér hondy ve vysoké rychlosti nezvládl řízení, vřítil se do protisměru a čelně narazil do policejního vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Intrepid

Otazka zni :
Proc tam ti dva policiste vubec stali ???Asi zase zastavovali a buzerovali chudaky ridice , misto toho , aby resili nejake podstatnejsi problemy , kterych je v republice az az !!! Napriklad , kde by se ve sluzbe mohli zasit a dat si kafe , nebo panaka !!! To je prece obvykly prubeh sluzby , bud buzerovat , nebo se zasivat ! Jaky stat , takova policie !!!!
0/0
3.10.2004 1:16

2Mac7

Re: Otazka zni :
Otázka zní : Umíš číst ?
0/0
3.10.2004 9:23

Babul

Re: Otazka zni :
Změny na tvém mozku začínají být nevratné!
0/0
3.10.2004 14:44

atvar

Vrazi ve starych sunkach
se kteryma si hrajou na sportaky.
0/0
2.10.2004 7:49

tigerishclaw

opatření
Stačilo by v obci montovat povinně po 200m zpomalovací pásy. Už je to u škol a na podobných místech a pomáhá to, alespoň před blbečkama. Nerozjíždí to, když ví, že budou brzdit. Jsem z Prostějova a tento úsek znám. Zajímavé, že tu Policie nikdy neměří, není asi kde zastavovat auta. Zato se činí třeba u Železáren, kde je tovární zóna a žádní chodci ani cyklisti. Ale je tam parkoviště, kde se dá vybírat i 55 :-(. Na Vápenici je taky neuvidíte, nebo Vrahovské (nemyslím pod viaduktem, tam kontrolují lékárničky furt) a přitom tam (mimo viadukt) jezdí prasata klidně kilem.Těch kluků je mi líto.
0/0
2.10.2004 0:23

Roumen

Re: opatření
To je fakt genialni opatreni. Budem jezdit 20... :-/
0/0
2.10.2004 11:44

Labakan

Re: opatření
 Plně s tebou souhlasím. Z Prostějova jsou 4 hlavní výpadovky a na všech je to stejný. Na Plumlov  a Kostelec se pravidelně vyjíždí a nikoho to netrápí.
Doufám že to bude sice tragický, ale potřebný Impuls!!!!
0/0
2.10.2004 12:29

liberecak

Re: opatření
Jo a až tě povezou akutně sanitkou do nemocnice, tak budeš každejch 200 metrů nadskakovat žejo? Zničený nápravy autobusů, sanitek...to je fakt blbej nápad.
0/0
2.10.2004 14:38

Kacenkin1

Re: opatření
po 200metrech to je scifi...
Ale na tuhle výpadovku bych dal dva ....jeden hned u STSky a druhý tak 100 metrů za odbočkou do Smržic...a kretééni by měli po ftákách....
Bydlím tam , znám to tam.... Před cca 25 lety tam sestřelili mého známého, kterému potom 2 roky sešroubovávali nohy.....
0/0
2.10.2004 16:57

1

Re: opatření
Mam lepsi napad, laserove zavory (nedetekovatelne mereni rychlosti) napojene na zarizeni co by ---panskemu prirozeni--- jednoucimu ve meste prez kilo (a ze jich je) prelakovalo tlakovou barvou ala spray cele auto zboku !!!! takova "vyzitka" by byla lepsi nez deset pokud a sebrany ridicak dohromady !  + bych to videl jeste na dalsi upravu v zakonech jakozto procentualni POKUTY vztazene k VYDELKU, to je zase lek na ty co dneska pokuty radi "plati".
0/0
2.10.2004 23:02

Thyronx1

Mam Hondu jsem king.
mam Hondu,prachy tak jsem king.Co na tom ze neam praxi za volantem? Ze jsem dosud jezdil jen o weekendech k babicce? Ze nemam skoro nic najeto? Prask. Nejhorsi je, ze vzal dalsi dva nevinne ssebou.Mel se zabit sam.
0/0
1.10.2004 22:37

__XXXX___

Pořád dokola
Tohle se prostě stává dnes a denně. Ňákej frajer si to jede kilo v nepřehledným terénu a pak se stane neštěstí. Takovýhle lidi by měli ztratit svéprávnost...
0/0
1.10.2004 22:31

Labakan

Bydlím kousek od místa
Denněpo setmění tam vyráží mladíčci v silných autech a na motorkách jezdí tudy jako prasata!!!
Ze středu města vyjíždí - doufám že to někoho z policistů už konečně napadne .
jinak rodinám upřímnou soustrast!!
0/0
1.10.2004 21:35

m24

Re: Bydlím kousek od místa
Potvrzuji.A zvláště v pátek a v sobotu v noci se na silnicích v PV a okolí nedoporučuje vyskytovat.Ostatně vůbec v ulicích - mládež se baví.Zvuk tůrovaných motorů,kvílení gum,dusavé rytmy silných aparatur...běžný kolorit sobotních nocí a rán v PV.Místo,kde došlo k nehodě,je jedno z nejnebezpečnějších v PV.Sám jsem tam viděl už 2 nehody.Jednou cyklista,podruhé převrácený trabant.Jsou tam i nějaké křížky podél cesty...nedobré místo.Jel jsem tam asi 5 min.před nehodou,mohl to být kdokoliv z nás - rodinám obětí upřimnou soustrast.
0/0
2.10.2004 0:21

Kacenkin1

Re: Re: Bydlím kousek od místa
Taky jsem z prostějova ...potvrzuji Vaše slova...
Avšak tvrdím, že policajti jen sklízí co zaseli...
Místo aby honily kretééény co si pletou silnic se závodní drahou, tak si stoupnou na pohodovej flek Na Vrahovickou ulici ke Sladovnám a prcají cyklisty za světýlka, mě za nepřišroubovanou značku na novém autě nebo moji máti za prošlou lékárničku.....
Tedy sebevrahy v rychlejch autech přehlíží a buzerují ty co nekladou odpor....
Proto tvrdím ....dobře jim tak.....
0/0
2.10.2004 16:51

Babul

Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Tebe si najdu... A pak bude dobře tobě.
0/0
2.10.2004 19:15

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
řeknu to jinak....policie nedělá svoji práci , je velice snadno podplatitelná a jde cestou nejmenšího odporu.... nepoužívá jeden metr na všechny....
No a podle toho to také na silnicích vypadá....
Myslíte, že je velkej problém si papíry od policie "vykoupit" zpět....
Takže by si měl každý zamést před svým prahem...
Smrt samozřejmě nepřeji nikomu  .......(i když ten v tý hondě si o to koledoval....)
 
 
 
 
 
0/0
2.10.2004 19:38

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Najednou to uhlazuješ. A kolik jsi jich už podplatil? A za co? Klidně je tady jmenuj, všechny je znám. Hrdino. Nic nevíš a v anonymitě machruješ. Ty trubko zřejmě ani nevíš, že policie už několik let papíry neodebírá, ani o nich nijak nerozhoduje. Tak by mě velice zajímalo jak malý problém je pro tebe si papíry od policie vykoupit zpět. Bože, ty jsi ale kousek... A toho v tý Hondě jsem znal taky. Úžasně namistrovaný boreček, něco jako ty... 
0/0
2.10.2004 20:03

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Můj osobní zážitek: Před 4 lety jsme byli s kamarády na Mušově, jeli jsme do Mikulova a řidič (nejmenuji) byl napité (trochu), zastavili nás policajti a ......a spravila to dvě tisícovky...
Policie papíry nezabavuje, ale je na nich jak to ve finále dopadne...
Já nejsem žádnej borec, nemám IN auto a jezdím hódně opatrně....Díky tomu mě také včera na cestě do Duban nesmetl blbec co projel STOPKU....
Dostal jsem pokutu na (Plumlovské ul.)  za to, že mi nesvítilo světlo na kole, co jsem stál s Vašimi kolegy na kraji silnice, tak kolem nás proletěl Taxík (s čitelným popisem) tak 100-kou - po chvíli jel v protisměru další týpek zcela evidentně nad 50 km/h ....Vaši kolegové schovali papíry a pohodovým krokem v klidu šli vyhlížet dalšího cyklistu...
 
0/0
2.10.2004 20:31

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
když tak nad tím uvažuji.....
stačí v sobotu večer nachystat radar na kteroukoliv oblíbenou výpadovku..... na Bedihošť, na Plumlov, na Kostelec, na Vrahovice, na brněnskou a o kus dál to vybírat...ale masově to dojit a opakovat pátek sobota každej týden furt dokola......a frajírkům bouchat 5000ky...
Tomu říkám pořádná kontrola....a proč to tak není ???
 
0/0
2.10.2004 20:46

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Tak proč jsi je nešel do Hodonína nebo kam to patří naprášit, hrdino. To se ti to teď kecá, když jste byli rádi, že vás pustili. Ten, kdo úplatek dává nebo nabízí je horší zmetek, než ten, který jej vezme. A když se ti to tenkrát tak moc nelíbilo, co jsi proti tomu udělal? Nic, byl jsi posraný strachy, aby jste vyvázli. A pokud ti nesvítí světlo na kole a dostal jsi flastr, tak je to jenom dobře, protože si to budeš do smrti pamatovat a taky kontrolovat. A samozřejmě, ty jsi byl ten postižený chudáček, zatím co všichni ostatní by si to zasloužili víc. Co asi podle tebe mohli ti policajti dělat? Sednout do Felicie, pokud tam nějakou měli a jít honit taxála nebo toho dalšího týpka, aby tebe mohli pustit? Vlastně když šli pohodovým krokem, tak tam asi byli pěšky, že. Prosím tě, přemýšlej, než něco napíšeš a nedělej ze sebe většího vola, než jak ses doposud prezentoval.
0/0
2.10.2004 21:01

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
souhlasím, úplatky se nemají dávat....OK.... ale také se nemají brát....a já prostě věřím , že policie bere (nemůžu samozřejmě tvrdit že všichni, bohatě stačí 5% a pověst je v háji ) ....
Mluvím o tom, že večer,  po Prostějově je "pokutově nebezpečnější" jezdit na kole bez světla, než jezdit nalité, autem,  80-kou.... a to je to, o čem tu mluvím.....a co přineslo tuto tragickou nehodu.....
 
 
0/0
2.10.2004 21:15

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
souhlasím, úplatky se nemají dávat....OK.... ale také se nemají brát....a já prostě věřím , že policie bere (nemůžu samozřejmě tvrdit že všichni, bohatě stačí 5% a pověst je v háji ) ....
Mluvím o tom, že večer,  po Prostějově je "pokutově nebezpečnější" jezdit na kole bez světla, než jezdit nalité, autem,  80-kou.... a to je to, o čem tu mluvím.....a co přineslo tuto tragickou nehodu.....
 
 
0/0
2.10.2004 21:34

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Jak velký rozdíl vidíte mezi tím, kdo úplatek nabídne a tím kdo ho bere ?
0/0
2.10.2004 21:15

Babul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Žádný, oba jsou stejní dacani. Ale kde není nabídka, není poptávka. Takže s tím někdo musel začít a nebyli to policajti. A pokud to někomu bezpečně prokážou, ne jenom jedna paní povídala, bez milosti a bez nároků vyrazit a ještě k tomu něco natvrdo. Ale stejně tak i tomu, kdo se pokusí úplatek nabídnout nebo ho dá. STEJNĚ!!!
0/0
2.10.2004 22:00

1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
A ty se divis ? ti "zavodnici" jsou jejich vrstevnici a kamosi, budes pokutovat a nahanet kamose ?
0/0
2.10.2004 23:07

Kacenkin1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
já to vím....a možná si to jednou uvědomí i jejich vedení....
0/0
2.10.2004 23:13

1

Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
V klidu, najit se da kazdy   
0/0
2.10.2004 23:13

Intrepid

Re: Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
Ty si najdes tak akorat velke H O V N O  v trenyrkach , Ty bramboro !!!
0/0
3.10.2004 1:20

1

Re: Re: Re: Bydlím kousek od místa
A ty se divis ? ti "zavodnici" jsou jejich vrstevnici a kamosi, budes pokutovat a nahanet kamose ?
0/0
2.10.2004 23:05

Warťan

Tragédie
A tohle se stává dnes a denně! Zajisté se bude jednat o (opět, jak jinak v ČR) agresívního frajírka s kšiltovkou, věk počítám do 25 let, hotovost do 25 tisíc týdně. Zodpovědnost žádná, tatínek a protekce vše zachrání. Jako vždy, i tentokrát se jistě ozvou "přátelé" tohoto silničního vraha, který zřejmě měl dávno navštěvovat psychologa a kursy bezpečné jízdy, jak byl úžasný, zodpovědný, jak je to všem líto a tak... Všechny je pozdravuju s přáním, aby dále nešířili agresivitu na silnicích, která stejně pochází převážně z vyšších vrstev a proti které budou slušní občané i nadále bezmocní... Lobby, soutěžení, člověk člověku vlkem, taková je naše "pravda vítězí" republika 15 let po pádu udajného zla. Tak proč je teď ještě hůře, hlavně na silnicích!
0/0
1.10.2004 21:14

hasmen

Re:
Tomuhle je protekce už nanic
0/0
1.10.2004 21:16

wo_co_go

Re: Tragédie
nechci se zastávat toho, nazvěme ho pravým jménem, vraha...ale proč je to hned o penězích, jako když někdo vydělává prachy, musí být hnedka lump...třeba to byl zloděj aut, třeba někdo kdo za 30 tis koupil starý rezavý ale ještě furt silný křáp, možná i nějakej dělník bez protekce...a co to je?: "... která stejně pochází převážně z vyšších vrstev a proti které budou slušní občané i nadále bezmocní..." jsem neslušný, že vydělávám vlastní prací za cenu 12-16 hodinového pracovního dnes skoro 3násobek průměrné mzdy? co děláš t?, kolik hodin denně se věnuješ práci a kolik třeba pivu nebo fotbalu nebo rodině? co tady meleš o "údajném" komunistickém zlu a pravda vítězí? jakou to má souvislost, že jel někdo rychle autem? za komoušů když boural synáček "tajemníka", ani bys o tom nevěděl...
0/0
2.10.2004 1:05

Warťan

Re: Re: Tragédie
Výše jsou přesně na toto téma zajímavé příspěvky o synáčcích... Nechci se minulé doby příliš zastávat z mnoha důvodů, ale v tomhle případě si lidi přece jen více vážili majetku a sami sebe a kdyby boural prominentní synáček do policajtů, nebo zabil takovýmhle způsobem kohokoliv jiného, zaručeně by se to vyšetřilo, protože i tehdy nic nezůstalo úplně pod pokličkou a něco takového by taky neprošlo. O penězích to většinou je- něco říkají statistiky, něco moje zkušenosti. Ten kdo dělá poctivě, nemá potřebu jezdit s autem rychle do zatáčky, neboť si adrenalin vybije v práci a je zodpovědnější. Na druhou stranu zlatá mládež (díky které i já mám dražší povinné ručení) si neváží absolutně ničeho- lidí, věcí, prostě ničeho. Pravda vítězí byla ironie- u nás pravda přece nevítězí!
0/0
2.10.2004 1:17

wo_co_go

Re: Re: Re: Tragédie
ok Warťane, takhle už to vypadá rozumněji...mě vždycky jenom naštve hnedka to převádění na prachy, přitom na cestách jezdí snad tisícovky starých BMW a "medvědů" a dalších starých silných aut, a v nich pár frajerů z fabriky, hypermarketu nebo kanclu, kde to asi o penězích moc není, a taky se v těch autech vyřáděj...stejný jako  mě štve přirovnání "slušný člověk=měsíční příjem od 5 do 20 tis"., všechno nad jsou grázli...a stejně tak zavádějící titulky třeba tady na iDnes ve stylu "podnikatel boural", "podnikatel zabil manželku"...atd atd, což pak v očích těch jednodušších občanů vyvolává pocit, že všichni podnikatelé jsou svině...hezký den:-)
0/0
2.10.2004 10:59

Babul

Re: Re: Re: Re: Tragédie
Porovnej si, kolikrát je v titulcích "podnikatel" a kolikrát "Policie, policista". Policajti jsou na tapetě furt a z toho si právě jednodušší občané dovozují, že všichni policajti jsou svině. A nikdo se jich nezastane. A pokud policajt nemá zastání, vyhýbá se konfliktním situacím a vede to jenom k další anarchii jak na silnicích, tak i jinde. Vystoupení policejního prezidenta jednou za půl roku, kde řekne, že je již unaven soustavnými útoky na policii je trochu málo. Jak si může dovolit státní televize útočit na  státní represivní složku a to pořád?  Jak to, že policie dosud nemá svůj pořad o práci a propagaci policie, kde by také uváděla na pravou míru věci, o kterých se hovoří. Tím nemyslím Policie pátrá šmátrá... ale např. to, že chodec nemá absolutní přednost atd.
0/0
2.10.2004 11:22

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Tragédie
Máte naprostou pravdu , titulek " opilý instalatér zabil cyklistku " neuvidíte  nikdy .
0/0
2.10.2004 11:41

Warťan

Re: Re: Re: Re: Tragédie
Sice bych neřekl, že z hypermarketů a kanclů jezdí ve starých BMW, ale podstata je stejná- většinou mladí pracovníci autoopraven, autobazarů a tak, ti hrozně rádi porušují veškeré předpisy, dělají s auty, tak je to nezajímá.. Všichni podnikatelé nejsou svině, přesto se nelze ubránit pocitu, že většina dobře situovaných lidí nejezdí bezpečně- čím luxusnější auto, tím větší pozor je dobré si dát (zkušenosti ze silnic v ČR). Na druhou stranu to samé platí i o tzv. tuningu- starý Golf, Š 120 sice hezky natřená, ale úplně shnilá a nebrzdící, za volantem maniak...
0/0
2.10.2004 12:32

skyfly

...........
Opravdu se tezko hledají slova....jazdím mesícne 6-10000 km po silnicích CR a to co se zde deje nema obdoby...a nikomu se nechce s tim nic delat.
Jedine brutalni pronasledovani a trestani vsech kteri porusuji dopravni predpisy muze situaci zlepsit.....
0/0
1.10.2004 20:12

deVries-Resurrection

Re: ...........
jako dobytek jezdi vsichni. a ty nejsi zadna vyjimka.
0/0
1.10.2004 20:16

special

Re: Re: ...........
občas je dobrý zamést i před vlastním prahem, viď?
0/0
1.10.2004 20:20

skyfly

Re: Re: Re: ...........
jsem rad se se deVries-Resurrection priznal ze je dobytek
0/0
1.10.2004 20:23

deVries-Resurrection

Re: Re: Re: Re: ...........
ty jsi megadobytek ... hlavne diky takovym jako jsi ty je na silnicich bordel ....
0/0
1.10.2004 21:19

skyfly

Re: Re: Re: Re: Re: ...........
opakujes se
0/0
1.10.2004 21:29

1

Re: Re: Re: Re: Re: ...........
zakop svuj ridicak dva metry pod zem i se svym autem, udelas sluzbu lidstvu
0/0
1.10.2004 22:39

deVries-Resurrection

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...........
nauc se radsi psat ty negramote
0/0
1.10.2004 22:51

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...........
, Čím větší hovvno v hlavě, tím víc na tachometru, viď bllbečku?
0/0
1.10.2004 23:40

bobcat

Tragédie
Komentovat příspěvky Hlinika i Blade Runnera je pod mou úroveň. Byl jsem na místě nehody asi dvacet minut poté. Nehoda se stala těsně za zatáčkou, která je navíc na horizontu. Podle všeho to hondistu vyhodilo lehce do protisměru, tam levou zadní částí škrtnul o projíždějící škodovku, kterou otočil do protisměru. Kontakt jej vymrštil do smyku a pravým bokem vrazil zepředu do felicie. Vypadá to tam dost děsivě. Policisté neměli sebemneší šanci, jejich felicia v podstatě začíná zadními dveřmi, takže by je nespasily ani čtvery pásy. A co mě překvapiko, byl fakt, že accord je víc slisovaný než služební felda. Je mi těch chlapů a jejich blízkých líto.   Jo, a policie výjimku na (ne)používání pásů nemá, to je omyl.
0/0
1.10.2004 20:02

e-moe

Re: Tragédie
Překvapilo by mě, kdyby nějaký auto bylo po bočním nárazu dveřma do čelní části jinýho auta míň zmuchlaný, než to, co to dostalo čelně...
0/0
1.10.2004 21:15

1

Re: Re: Tragédie
Auta jsou jenom plechovky o coly je jedno jaká značka, deformační zóny jsou stavěný jako "bezpečné" do 50km/h pak už je to do 100km/h loterie, nad, rozsudek smrti, při střetu se rychlosti sčítají...good luck
0/0
1.10.2004 22:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.